Dat je als moeder eerst wat op en neer springt voor de voeding, zodat er meer lucht bij zit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik zeg shakedieet! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :p
Ligt meer aan hoe het kind zelf is. Soms hebben ze 39 graden en nergens last van en de andere keer amper 38 en zijn ze echt ziek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfff ze had nu weer 37.5. Snap er niks van. Ze was de laatste tijd zo keurig 37.0. Vanaf welke temperatuur moet je er wat mee?
Lauren huilt als ze wakker wordt, als ze klaar is met drinken, als ze geen zin meer heeft in datgene wat ze aan het doen was, als Nathan lomp doet (keihard in haar oor gillen dat ze wakker isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Bram huilt hooguit 10 minuten op een dag.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef becky27 het volgende:
Nu zijn het de grootste lachebekken die er bestaan dus alles is goed gekomen
Dat plaatjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:09 schreef Shandaly het volgende:
Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
Poeh Becky... dat is wel heel erg veel...
Overigens kom je in een andere tijdzone als je baby huilt... Vijf minuutjes huilen voelt als een half uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Femke heb ik niet zulke duidelijke foto's (het ging allemaal zo snel, manlief was totaal verbouwereerd en moest door een kraamhulp herinnerd worden aan z'n camera)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Ah kijk, dat verklaart wel watquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ja. Tussen 7,5 weken en 9,5 weken na de ud is de tweede sprong
Ja? Net als rode hond en de bof, of waterpokken.quote:
Volgens mij zijn de mogelijke complicaties bij waterpokken niet zo heftig, dus die vergelijking vind ik wat raar. En voor bof en rode hond heb je natuurlijk ook een vaccinatie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Net als rode hond en de bof, of waterpokken.
Hier in het westen is de kans dat je mazelen niet overleeft ongeveer 1-2 op 10.000. Ik denk dat er meer kinderen sterven door een rs virus dan het mazelen virus als je gaat vergelijken.
http://gezondheid.blog.nl(...)et-altijd-onschuldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mogelijke complicaties bij waterpokken niet zo heftig, dus die vergelijking vind ik wat raar. En voor bof en rode hond heb je natuurlijk ook een vaccinatie.
Ja leyla is ook pas net geënt, op de cb afspraak van 2 jaar. (2,5 dus)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:46 schreef becky27 het volgende:
Kindje van een vriendin is ook niet geënt. Niet eens om religieuze redenen maar omdat hij enten slecht vond (met alle troep die er mee komt en zo). Ik vond 1 * de waterpokken al een hel. Laat staan nog meer van die ziektes (nu heerst de vijfde of zesde weer op kdv)
Ja met die meiden is echt niks mis. De overkoepelende organisatie is gewoon ruk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:46 schreef Shandaly het volgende:
Haha, Danic, dat CB! Op zich wel netjes dat ze bellen als het veel uitloopt trouwens. En veel plezier op Pinkpop!
Hier een heerlijk verjaardagscadeau gehad: slaap! Van 23 tot 6! Dat was lekker zeg... Ik heb ook werkelijk helemaal niets gehoord, geen idee of ze 1 of 2 flesjes gehad heeft enzo. Straks als manlief wakker is maar eens vragen...
Waarom heb je ervoor gekozen om Leyla nu pas in te laten enten Tico? Waren dit haar eerste inentingen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja leyla is ook pas net geënt, op de cb afspraak van 2 jaar. (2,5 dus)
Die keuze kun je maken omdat de dekkingsgraad zo hoog is.
Ah, dat wist ik niet. Maar dan nog vind ik de mazelen -met alle mogelijke complicaties- niet direct een onschuldige kinderziekte. Ik kan me de zorgen in elk geval goed voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)et-altijd-onschuldig
Vergelijking is heel terecht hoor.
Bmr is een levend vaccin. Dat wil zeggen dat ze de ziekte dus doormaken, in een zwakke vorm. Ik vind dat onnodig bij een kind van 14 maanden waar het immuunsyteem nog verreweg van compleet ontwikkelt is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:09 schreef danic het volgende:
[..]
Waarom heb je ervoor gekozen om Leyla nu pas in te laten enten Tico? Waren dit haar eerste inentingen?
Gewoon nieuwsgierig hoor.
ach de kans op kanker is 1 op 3 , geen vaccin ,en dan valt 1 op 3000 ook best mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Maar dan nog vind ik de mazelen -met alle mogelijke complicaties- niet direct een onschuldige kinderziekte. Ik kan me de zorgen in elk geval goed voorstellen.
En uit het artikel:
In Duitsland kwamen onderzoekers twee jaar geleden tot de conclusie dat van de honderdduizend kinderen er jaarlijks achttien met waterpokken in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, van wie er eentje overlijdt. In Nederland komen jaarlijks twee tot drie kinderen om het leven als gevolg van waterpokken. Ter relativering: de sterfte als gevolg van mazelen in de tijd dat daar nog niet tegen werd gevaccineerd was een op de drieduizend.
Dat vind ik nogal wat. En ook een behoorlijk verschil met de waterpokken.
Drogredenering.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ach de kans op kanker is 1 op 3 , geen vaccin ,en dan valt 1 op 3000 ook best mee.
Das dus het probleem, ze vraagt er niet omquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:47 schreef Fieder het volgende:
Sonnetje, vast bekend, maar de speen is goed als de fles zo'n 15 tot 20 minuten duurt.
Misschien is het een idee om het een paar dagen op verzoek te doen? Dan kun je kijken hoelang ze er zelf ongeveer tussen laat, rond welke tijd ze vaak hongerig is en hoeveel ze drinkt.
Hier zit er 3 uur tussen de flessen momenteel, 's nachts nog 1 fles.
De paniek is gewoon onnodig. Klaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Drogredenering.
Daarnaast is is hier dus wél een vaccin voor.
Oh dat had ik niet begrepenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das dus het probleem, ze vraagt er niet om
Ik heb nooit beweerd dat paniek nodig is, maar de zorgen lijken me wel terecht. Maar inderdaad, ik ben er ook klaar mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De paniek is gewoon onnodig. Klaar.
4 á 5 keer per 180 cc van Standaard 2, plus 1 keer per dag fruit of groente. Geen vaste tijden, maar nooit 's nachts. Baby bijna half jaar oud.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even.iets anders.
Moeders met flesbaby's, wanneer krijgen jullie.kindjes een fles en hoeveel.
Ben sinds een paar dagen overgestapt op.de fles. Maar tis nog even zoeken hoe en wat.
Flessen drinkt ze niet heel soepel leeg. Moet denk ook een speen maat m gaan gebruiken
Dat je het 'gods wil' noemt is een 'grapje' toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:19 schreef Ticootje het volgende:
Hiermee wil ik niet zeggen dat we massaal niet meer hoeven te enten. Voorkomen is beter dan genezen. En voor het gebied in kwestie geldt waarschijnlijk ook nog dat als er complicaties bij komen het dan ook Gods wil is ofzo.
Het voelt gewoon weer als die hype met Mexicaanse griep. We moesten opeens allemaal een prik halen want tig doden. Blijkt het hier een of andere milde variant te zijn niets aan de hand.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat paniek nodig is, maar de zorgen lijken me wel terecht. Maar inderdaad, ik ben er ook klaar mee.
Nee? Blijkbaar zijn er mensen die gewoon zo denken en daar een soort troost uit halen. Als je kind je wordt afgenomen, dan is dat blijkbaar Gods wil en had hij een ander plan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
4 á 5 keer per 180 cc van Standaard 2, plus 1 keer per dag fruit of groente. Geen vaste tijden, maar nooit 's nachts. Baby bijna half jaar oud.
[..]
Dat je het 'gods wil' noemt is een 'grapje' toch?
Dit ben ik ook wel met je eens, maar tegelijk wil ik niet beweren dat het zomaar een onschuldige kinderziekte is. Daar begon de discussie mee. We zijn het redelijk eens verder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:26 schreef Ticootje het volgende:
Die ophef en elkaar opfokken is niet nodig vind ik. Ja het is rot als je kind het krijgt, maar de kans is vrij groot dat we het allemaal wel overleven.
Meer dan een fles of twee/drie heeft ze niet meer nodig toch bij 10,5 maand?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Das dus het probleem, ze vraagt er niet om
Ze is ook wel 10,5 maand he.
Dus je zit met bijvoeding natuurlijk. Dat eet ze sowieso goed, maar weet niet meer hoe het met Floris ging qua flessen.
Als Sinterklaas je kind ontvoert naar Spanje is het Sinterklaas' wil, en net als god bestaat Sinterklaas gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Als je kind je wordt afgenomen, dan is dat blijkbaar Gods wil en had hij een ander plan.
Nee klopt, maar op dit moment drinkt ze dat al nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Meer dan een fles of twee/drie heeft ze niet meer nodig toch bij 10,5 maand?
Begin je weer met je sprookje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als Sinterklaas je kind ontvoert naar Spanje is het Sinterklaas' wil, en net als god bestaat Sinterklaas gelukkig niet.
Helaas gaan er wel kinderen dood, maar dat heeft niks met een sprookjesfiguur te maken.
Ik hoop inderdaad dat zij zo verstandig is dat ze niet in god gelooft en dat ze haar kinderen ook geen onzin wijsmaakt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef L0t.. het volgende:
Tico zegt toch niet dat zij er zo over denkt, maar dat is wel de gedachtegang die er bij de niet-vaccineerders vanwege religieuze redenen achter zit.
Man wat gaan we weer lekker zeg. Ik ben ontzettend atheïstisch maar er zijn hier ook meepostende mensen die wel geloven. Hou dit lekker voor een discussietopic over religie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat zij zo verstandig is dat ze niet in god gelooft en dat ze haar kinderen ook geen onzin wijsmaakt.
Je bent een walgelijk persoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat zij zo verstandig is dat ze niet in god gelooft en dat ze haar kinderen ook geen onzin wijsmaakt.
Ik vind het gewoon walgelijk om het gods wil te noemen als kinderen doodgaan aan ziekte.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Man wat gaan we weer lekker zeg. Ik ben ontzettend atheïstisch maar er zijn hier ook meepostende mensen die wel geloven. Hou dit lekker voor een discussietopic over religie.
Dat is dan blijkbaar gods wil geweest.quote:
Vanaf ongeveer een jaar kan je ze ook koemelk of iets in die trant geven bij hun lunch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:38 schreef Spirit82 het volgende:
Moeten kinderen van die leeftijd eigenlijk perse nog een fles? Wanneer stappen ze over op "normale" voeding plus drinken?
Punt gemaakt. Goede post.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is dan blijkbaar gods wil geweest.
Ja, Tico ook toch ...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon walgelijk om het gods wil te noemen als kinderen doodgaan aan ziekte.
Ik denk daar anders over. Maar als mensen daarin troost vinden is het prima. Ik zou een god die mij m'n kinderen afneemt niet kunnen liefhebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |