Doe mij die maar iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
WauwDeze nacht wil ik elke dag wel tot ze doorslaapt
22:30, 2:30 en 7:30. Zo houdt ik het wel vol
quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
WauwDeze nacht wil ik elke dag wel tot ze doorslaapt
22:30, 2:30 en 7:30. Zo houdt ik het wel vol
Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk weigerde ook de borst weer vannacht. Dus maar weer een fles warm gemaakt en daar dronk hij 110 van op.
Doe ik, ik zie ze niet goed op mijn mobiel!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:19 schreef geppie het volgende:
[..]
Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!
Nou, nu mag je maat 68 kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Fieder het volgende:
As mede door jou ga ik nu terug.Vorige keer zei de ha dat het normaal was voor baby's en dat ik het maar af moest wachten. Maar jij had dus wel wat gekregen en het cb zei ook dat ik nog maar eens moest gaan. Dus ben benieuwd.
Ah pessieze ziet er prachtig uit in haar nieuwe kleertjes. L is ook aan 68 toe maar 62 gaat nog net. Die heeft hij amper gedragen, sommige dingen maar 1x. Niet zoveel meer kopen dus
![]()
Goede nachten![]()
Slechte nachten
Het is echt een heel ander kindjequote:Op donderdag 13 juni 2013 08:47 schreef pessie het volgende:
[..]. En voor jou helemaal nodig
. Merk je echt zoveel verschil met orthiflor?
Nee joh gek! Datben je nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ze ligt hier naast me in bed te jengelen en ik denk ze wil weer eten, ik vind je nu even niet zo leukBlijkt ze poep tot aan haar nek te hebben
Ja dan zou ik ook jengelen. Ik ben een slechte moeder
Dank jequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is echt een heel ander kindje
Lacht de hele dag. Spuugt nu zelfs lachend
Ze heeft alleen veel mama honger, Mama moet soms de hele dag sjouwen
Maar met het verschil dat ik dr nu wel weg kan leggen als ze slaapt.
En wat een mooi moppie
Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeensquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heb je een draagdoek? Ideaal bij mamahonger lijkt mij. En wat heerlijk dat ze nu lachten dat een middeltje zoveel verschil kan maken
Hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeens
En hem wat later in bed leggen? Heeft voor hetzelfde geld geen enkele zin hoor, maar dat zou je kunnen proberen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef Mineola het volgende:
Vraag: mijn baby wordt tegenwoordig bijzonder vroeg wakker en is dan in de veronderstelling dat het ochtend is en tijd op om te staanIk denk daar anders over, tenminste zolang het voor zes uur/half zeven is. Zit er niks anders op dan accepteren en meeveren of is er iets aan te doen? Na een klein uurtje valt hij wel meestal weer in slaap, maar dat is nou net het moment dat mijn wekker gaat. Ik weiger om eerder met hem naar beneden te gaan en te gaan spelen, tot xx uur is het nacht en blijf je in bed en daar wil ik tenzij ziek oid geen concessies in doen. Zijn kamer is behoorlijk donker maar vogeltjes buiten krijg je natuurlijk niet stil.
Snel erheen, doen alsof het midden in de nacht is door het donker te houden, zelf stil blijven, hem voeden en soepel weer in bed te schuiven werkt niet zo goed. Meestal gaat hij liggen zingen in zijn bed om na een tijdje duidelijk te maken dat hij eruit wil. Er niet heen gaan geeft hetzelfde resultaat. Het is ook niet echt honger volgens mij. Hij drinkt wel, maar puur omdat ik het aanbied.
Tussen ons in leggen is ook geen optie, dat is gezellig en resulteert in knijpen, haren trekken en jengelen als het te lang duurt voor hij eruit mag.
Ik weet niet zo goed meer wat ik verder nog kan doen, maar het slaaptekort begint me een beetje op te breken zo. Zelf op tijd naar bed gaan ja, maar ik wil graag ook een beetje avond voor mezelf en niet meteen na het eten naar bed. Overdag bijslapen kan niet, kind slaapt in totaal maar een uur of drie overdag verdeeld over drie (of soms zelfs vier) korte slaapjes. En ik werk ook gewoon.
Wanneer gaan kinderen eigenlijk over naar twee keer slapen overdag? Dat gaat zeker vanzelf...?
Hij ligt nu tussen 18.45-19.15 wel in bed, maar later zou hij niet trekken. Hij is echt moe dan en slaapt ook eigenlijk meteen. Uiterlijk kwart voor acht is het wel stil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En hem wat later in bed leggen? Heeft voor hetzelfde geld geen enkele zin hoor, maar dat zou je kunnen proberen.
Saar gaat vanzelf/is vanzelf naar twee slaapjes per dag aan het gaan. Ze slaat ze soms gewoon over. Soms ook niet. Wij gaan altijd redelijk veel met haar mee wat slapen en eten/drinken betreft.
bij mijn weten corrigeren ze alleen wanneer het kindje niet te vroeg geboren is, dus voor de 37 weken zwangerschap. en ze corrigeren niet voor alles. mbt voeding moesten wij niet corrigeren. dus beginnen met vast voedsel tussen de 4 en de 6 maanden. de opinie's verschillen nogal over of dat wel of niet moet juist, ik denk dat het erg van het kindje afhangtquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoeveel te vroeg moet je corrigeren?
Bram is eigenlijk ook 2 weken te vroeg, maar dat valt gewoon onder a terme...
Je hebt alleen kutfoto's?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
ZOveel smeer had Luuk niet echt. Ik heb geen foto die toonbaar is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door kaatjejannie op 13-06-2013 16:22:07 ]*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das alleen voor kpd.quote:
Das toch geen enge foto?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Suikertante het volgende:
Hiero, toch eentje met ogen dicht. Met zijn ogen open zie je helemaal geen oogwit, echt best wel eng!! Maar op dat moment vond ik dat helemaal niet natuurlijk.
Nee de foto's met ogen open zijn een beetje eng. Vind ik. Zoals deze.quote:
Tobias was 6 dagen vroeger..quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie (tien dagen te laat) was ook zo goed als schoon.
Nee! Zo zien ze er gewoon uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee de foto's met ogen open zijn een beetje eng. Vind ik. Zoals deze.
Ik weet ook niet hoe dat zitquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dan gaat die vlieger niet op..
Ik geloof dat ie daar net 10 min oud is.. en als ik naar mijn gezichtsuitdrukking kijk word ik gehecht denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
Oh, nou dank je
Ik vond het van die zeehondenogen
Verder wel meteen een klein lief dropje natuurlijk.En mijn vriend heeft ook een klein filmpje gemaakt toen hij op mijn borst lag en als hij beweegt en geluid maakt ziet het er ook heel anders uit.
Morretje jullie zien er allebei heel bruin blozend en gezond uit joh!
Wat een verschil dan met een ziekenhuisbevallig. Ik ben op al mijn foto's van net na de bevalling half bloot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie daar net 10 min oud is.. en als ik naar mijn gezichtsuitdrukking kijk word ik gehecht denk ik![]()
En koud dat ik het had! Vandaar het vest ook, en de kachel stond naast me te loeien, iedereen dreef de kamer uit
Ik heb dat helemaal niet. Zo grappig. Een collega van me is zwanger, en ik ben wel jaloers hoor. Maar meer omdat zij nu binnenkort 4 maanden vrij is.quote:
<3quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ook nog een enorm schele luuk op de foto staan. Op de weegschaal [ afbeelding ]
Ik ben zo enorm verliefd op Bram... Hij is echt zo onwijs leuk. En zo ontzettend lief en makkelijk...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat een verschil dan met een ziekenhuisbevallig. Ik ben op al mijn foto's van net na de bevalling half bloot.
[..]
Ik heb dat helemaal niet. Zo grappig. Een collega van me is zwanger, en ik ben wel jaloers hoor. Maar meer omdat zij nu binnenkort 4 maanden vrij is.
Ik ook op Luuk hoor, zou hem echt niet meer willen missen, mijn kleine grote lieve vriendje. Maar nog een keer zwanger/bevallen en die kraamtijd. Nee helemaal niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm verliefd op Bram... Hij is echt zo onwijs leuk. En zo ontzettend lief en makkelijk...
Hoe bedoel je? Dat ik het koud had? Of dat ik mn kleren aan had?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat een verschil dan met een ziekenhuisbevallig. Ik ben op al mijn foto's van net na de bevalling half bloot.
Beide. Ik zweette het ziekenhuis uit zo ongeveer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ik het koud had? Of dat ik mn kleren aan had?
Ik denk beide. Maar bij Sofie groeide dr haar. Die had op de leeftijd die Luuk nu heeft een enorm lange pluk bovenop dr kop. Bij Luuk is dat niet. Kon ik eerst nog spikes draaien van zijn haar, nu kan dat niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Suikertante het volgende:
nneer werd Luuks haar minder, of werd zijn hoofd gewoon groter? Dat heeft F namelijk wel nu, dat hij gewoon meer hoofd heeft voor dezelfde hoeveelheid haar ze
Dat ik het koud heb tijdens bevallen hoort blijkbaar bij mij, was bij Isabel ook. En die is uiteindelijk wel in het ziekenhuis geboren. De vk had hele koude handen, en ik had tegendruk nodig bij de rugweeen en Ravage was net dingen aan het halen, nou.. die handen deden me gewoon pijn van de kou.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Beide. Ik zweette het ziekenhuis uit zo ongeveer.
Hoe tof!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef bellelena het volgende:
Och jemig ik zie nu de foto van de minuut dat Nin geboren wordt/is![]()
![]()
![]()
Christophe heeft haar net aan mij aangegeven naar voren, ze is nog onderwater, dus officieel nog niet geboren!
Tobias heeft juist meer haar dan Isabel had met deze leeftijd. Alles is groter en langer bij 'em, zelfs zn haarquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik denk beide. Maar bij Sofie groeide dr haar. Die had op de leeftijd die Luuk nu heeft een enorm lange pluk bovenop dr kop. Bij Luuk is dat niet. Kon ik eerst nog spikes draaien van zijn haar, nu kan dat niet meer.
Ik zag hem! Mooi!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef bellelena het volgende:
Och jemig ik zie nu de foto van de minuut dat Nin geboren wordt/is![]()
![]()
![]()
Christophe heeft haar net aan mij aangegeven naar voren, ze is nog onderwater, dus officieel nog niet geboren!
(Foto weer weg)
[ Bericht 42% gewijzigd door Mevr_Mus op 13-06-2013 17:20:32 ]Oude (on)bekende.
Ja, maar dan is de hoek ook zo dat het af te knippen valtquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Suikertante het volgende:
Belle knipt haar tieten er steeds af hoor
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef Gulara het volgende:
Hallo!
Oh jongens ik kom niet aan bijlezen toe.
Wel een hele berg ontzettende leuke foto's gezien. En wat zijn ze allemaal
SPOILER: leegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Suikertante op 13-06-2013 18:49:25 ]
Je vergist je. Het is hier nu 19:34.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Ook hallo! Gingen jullie binnenkort vliegen of vergis ik me?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Gulara het volgende:
[..]
Je vergist je. Het is hier nu 19:34.
Mijn uk was ook ca. 2 weken te vroeg en ik merkte bij de eerste 2/3 sprongen wel dat dat op de gecorrigeerde leeftijd was. daarna eigenlijk niet meer (voor zover hij er 'last' van had). Maar I. was met zijn 2460 gram wel enigszins dysmatuur, weet niet of dat ook nog een factor is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoeveel te vroeg moet je corrigeren?
Bram is eigenlijk ook 2 weken te vroeg, maar dat valt gewoon onder a terme...
Oooohquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook ff m'n 2 weken wurm spammen heur
[ afbeelding ]
Hoofdje tilt ze regelmatig zo op. Echt te schattig.
Ja man, 24 december! Welke idioot plant er dan een keizersnede??? Ging schoonmoeder ook nog eens een lang weekend weg. Gek zijn zequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Ze meldr zich perfect op tijd om jou de frustratie van 24 december te besparen
Fases, you gotta love 'emquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn uk was ook ca. 2 weken te vroeg en ik merkte bij de eerste 2/3 sprongen wel dat dat op de gecorrigeerde leeftijd was. daarna eigenlijk niet meer (voor zover hij er 'last' van had). Maar I. was met zijn 2460 gram wel enigszins dysmatuur, weet niet of dat ook nog een factor is.
Mineola, wilde nog zeggen dat we hier ook een fase hadden dat de mini steeds al om 5.30/6 uur wakker werd. Dat was een fase, want een tijd later kon het zo weer 7uur/7.30 zijn. De laatste dagen lijkt het weer wat vroeger te worden.
Ik vind dit echt een extreem hartverwarmende post, jouw geluk en liefde (voor Riley) zijn bijna tastbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben zo verliefd op Riley.
Daarnet ontdekte ze de knuffels boven in haar wieg. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet. Maar ze ligt nu boven in haar wieg. Zat nog een hele tijd te kletsen met de knuffels. Ik kan dan huilen van blijdschap.
En ze wilde nog even welterusten zeggen
[ afbeelding ]
En bloed zal vooral bij vaginale bevallingen zijn, of niet? heb er nooit eerder echt over nagedachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij heeft dat smeer te maken met de termijn waarop ze geboren worden. Vroeggeboren kindjes hebben meer smeer op hun huid. De foto van M die ik poste was echt de allereerste, paar seconden oud. Amper smeer dus. Meisjes zaten helemaal onder.
Mooie foto Omen! Zo schattig met haar girafje
Mijn 3 hebben alle 3 niet onder het bloed gezeten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bloed zal vooral bij vaginale bevallingen zijn, of niet? heb er nooit eerder echt over nagedacht
zou kunnen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bloed zal vooral bij vaginale bevallingen zijn, of niet? heb er nooit eerder echt over nagedacht
Ik haal niets weg. Volgens mij staat die in dit topic. Die bolle.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tico, heb ik die foto van Bram gemist of er gewoon vol overheen gekeken?
En hmm, uit die reacties lijkt het inderdaad allemaal te kunnen, 'gewone' bevalling of keizersnede: kan allebei schoon, kan allebei met smeer en/of bloed
Benieuwd wat het de (hopelijk) volgende keer gaat zijn
Ach het is z'n koosnaampje. Bolletje woog 4285. Toch best aardig op 38 weken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Echt heerlijk al die foto's hier <3 Brings back memories!
Maar Tico, ik heb nog es gekeken he, zo'n bollie is het toch ook weer niet? Er zijn bollere kinderen op den wereld...
Oh ja!! Afgelopen weekend nog toen de oudste alles onder spuugde. Arme schaap zat er totaal onder. Maar enigszins ranzig is dat wel. Ik ging zelf ook bijna zeg maar. En dan de stukjes uit d'r haar spoelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Shandaly, ik ben bij beiden geknipt en bloedde als een rund, maar toch echt bijna brandschone kids (zonder huidsmeer ook).
Inmiddels zijn ze elke dag vies hoor. En ja, ook van je eigen kind kun je wel es vies zijn
bij mij duurde het bijna 2 uur. Gevalletje miscommunicatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef becky27 het volgende:
Ik vind het ook fijn dat ik weet hoe het is als je wel meteen je kindje bij je krijgt ipv (bij mij dan) 3 kwartier later.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb kleinzusjes baby werkelijk nog nooit gezien, ik ben altijd te laat.![]()
M was met 37.3 toch ook vrij schoon. Überhaupt geen bloed. Wat smeer op zijn neus wat na een dag was ingetrokken.
[..]
bij mij duurde het bijna 2 uur. Gevalletje miscommunicatie.
Ik kan er nog verdrietig om worden.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Shandaly het volgende:
Had ik het gisteren trouwens over een beginnende roze wolk... Vandaag is ie weer helemaal nergens te bekennen...
Heb heel de dag nog niets anders kunnen doen dan kindjes verzorgen en troosten, en het liefst allebei tegelijk. Zelfs lunch werd me niet gegund, en tijdens het avondeten zat ik ook op hete kolen omdat Femke maar bleef huilen. Ze doet heel de avond al niets anders, geen idee meer wat er aan de hand is. Mijn man vindt dat we haar best even kunnen laten huilen, en dat ben ik op zich wel met hem eens, alleen is onze definitie van 'even' nogal verschillend. Voor mij max 10 minuten, terwijl hij haar rustig een uur kan laten liggen huilen... En dus blijf ik maar rondjes lopen, zussen, pinken, voeden etc. etc. terwijl hij lekker met zijn eigen dingetjes bezig is...zucht... Ergens doe ik iets fout
bij je kind(eren) hoor je als moeder. Punt. Verkoeveren doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mij hebben ze ook heel lang op de verkoeverkamer laten liggen. Maar goed, kan toen sowieso nog nergens heen.
Dat. Of mijn oudste van 6 die toch echt elke dag nog probeert of ik niet zijn billen wil afvegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja!! Afgelopen weekend nog toen de oudste alles onder spuugde. Arme schaap zat er totaal onder. Maar enigszins ranzig is dat wel. Ik ging zelf ook bijna zeg maar. En dan de stukjes uit d'r haar spoelen.
Ik wilde het net zeggen aardig wat bloed hiero.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh.
Ik heb net nog eens de foto's van de ks teruggekeken. En blijkbaar ben ik het bloed vergeten ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn geen bloed
Sprongetje zou kunnen. Gisteren was ze 4 weken oud, maar morgen al 5 weken na uitgerekende datum, en daar ging het om met sprongetjes toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
bij je kind(eren) hoor je als moeder. Punt. Verkoeveren doen ze maar in hun eigen tijd.![]()
Shandaly, wordt ze wel rustiger als je zo met haar bezig bent? Lijkt me erg frustrerend, de stress van je huilende baby en niet op een lijn zitten met je man.
Sprongetje misschien?
quote:
Rot van gisteravond maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:39 schreef Tally het volgende:
Gistermiddag zijn beide kindjes begonnen met huilen en dat stopte om half 12. Toen ging de jongste slapen nadat ze eerst alles had ondergespuugd
Maar ik ben wel beloond voor mijn engelengeduld!!! Om half 6 kwam ze voor het eerst
Heeft toen beide borsten leeg gedronken en slaapt nu nog
Jullie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:41 schreef Kyara het volgende:
Zware avond voor jullie Tally. Wel fijn dat ze je beloond heeft
Hier werkte een heel klein minidruppeltje olie (zonnebloem of olijfolie) om het toch net genoeg zacht te krijgen we deden dat dan in de flesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:52 schreef Fieder het volgende:
Ik ben lekker aan t tobben met L.
Sowieso zn prutoog, maar daar krijgt hij nu zalf voor. (Wat trouwens een drama is om te geven)
Hij is heel schor. Vond zn adem vorige week al zo raar ruiken, dus toch keelontsteking oid. Hij is verder wel helder, geen koorts, hoef ik de ha niet over te bellen toch?
En als klapper op de vuurpijl zit hij verstopt. Al een paar dagen niet gepoept, gister krijsen en persen en er kwam niks. Ik heb na een uur krijsen de hap gebeld en zo'n tubetje creme gekregen (klysma). Daar heeft hij vanmorgen een beetje op gepoept maar nog lang niet alles. Ik kijk het nu weer even aan. Wel iiritant dat ik zulke dingen altijd 's avonds of voor t weekend heb![]()
Ik zou zo alles overnemen van dat arme jochie
Held. Ik durf niet. Ik heb Nathan wel eens in zn vel gekniptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb net 40 vingertje en teentjes geknipt (nou de nageltjes dan)
Checkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Held. Ik durf niet. Ik heb Nathan wel eens in zn vel geknipt
Ik ook durf ook niet meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Held. Ik durf niet. Ik heb Nathan wel eens in zn vel geknipt
Ja, ik zal m dan idd maar laten zitten. Nu boterhammetje en fruit eten. Zien we wel wanneer hij er uit komtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef becky27 het volgende:
Haha goed omschreven! Gewoon zelf laten doen. En eventueel wat meer water laten drinken.
XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit nu "mama" te oefenen, maar het wil nog niet echt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Sonnetje85 op 14-06-2013 13:06:53 ]
*lol* dat valt me nu pas opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Fieder het volgende:
Oh Son wat mooiwat zie je er goed uit! Mijn haar stond als een vogelnest recht overeind op alle foto's
![]()
Ik zat een hele tijd verliefd te staren en toen zag ik opeens die spuit op de achtergrondieh
Shandaly wat heerlijk![]()
Toen wij de eerste keer naar t zhuis gingen met weeën, heb ik me tussen de weeën door nog opgemaakt en mn haar gedaan. Maar toen moesten we weer naar huis. En vanaf dat moment ging het alleen maar bergafwaartsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me nog een hele mooie foto van Kleurdoos herinneren. Die was te lui om haar make-up eraf te halen en die stond echt prachtig opgemaakt op de foto's
Mooie foto's Son, en die spuit inderdaad
Geen idee. Saartje sliep met 3 weken door. Geloof mijn nichtje ook ongeveer rond die tijd. Maar ja, tot zover mijn 'praktijkervaring' wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Vraag aan de verse mama's: hoe vaak voeden jullie snachts? Het cb was onsteld dat L. snachts drie keer komt (soms meer) terwijl ik dat niet zo gek veel vind. En we moeten daarin wel iets veranderen, vond ze. Uitgelegd dat ik het prima vind, dus geen reden om dingen anders te doen. Maar is dit echt zo uitzonderlijk voor een baby van 7 weken?
Ach nee, het is hier sinds een week of wat dat ze tussen 00.00 en 06.00 maar 1 keer komen. Soms was het om 4.00, 05,00 en 06.00 (en dat was er dan 1 he). Blijkbaar hebben ze dat dan even nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Vraag aan de verse mama's: hoe vaak voeden jullie snachts? Het cb was onsteld dat L. snachts drie keer komt (soms meer) terwijl ik dat niet zo gek veel vind. En we moeten daarin wel iets veranderen, vond ze. Uitgelegd dat ik het prima vind, dus geen reden om dingen anders te doen. Maar is dit echt zo uitzonderlijk voor een baby van 7 weken?
Wat een onzin. Hij krijgt borstvoeding toch? En zeker voor een baby van 7 weken is dit heel normaal gedrag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Is volkomen normaal hoor. Lekker laten lullen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Dikke onzin.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Fieder het volgende:
Nu we het er toch over hebben... Een vriendin van mij geeft al bijna 6 maanden borstvoeding. Het gaat heel goed, haar meisje groeit als kool. Op haar laatste cb bezoek heeft ze te horen gekregen dat haar meisje zelfs te zwaar is. Nu moet ze minder vaak en korter gaan voeden maar dit wil ze eigenlijk niet. Wat vinden jullie van dit advies?
Lekker doen waar zij zich goed bij voelt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Fieder het volgende:
Nu we het er toch over hebben... Een vriendin van mij geeft al bijna 6 maanden borstvoeding. Het gaat heel goed, haar meisje groeit als kool. Op haar laatste cb bezoek heeft ze te horen gekregen dat haar meisje zelfs te zwaar is. Nu moet ze minder vaak en korter gaan voeden maar dit wil ze eigenlijk niet. Wat vinden jullie van dit advies?
Lijkt me onzin, trekt allemaal wel weer bij. Ons buurmeisje is ook een hele flinkerd op bv, cb had bij haar juist gezegd dat dit helemaal geen kwaad kon bij bv.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Fieder het volgende:
Die moeten zich laten bijscholen. Een baby van 6 maand dus op dieet zetten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Fieder het volgende:
Obesitas en hartproblemen op latere leeftijd was trouwens hun argument
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Fieder het volgende:
Oh, en dat inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Maar als jij en je baby het prima doen op 3x per nacht en niemand heeft er last van waarom zou het cb dat dan toch als probleem bestempelen. Dat neigt meer naar bemoeizucht.
Ja ik zeg shakedieet! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij een kind van 6 maanden![]()
Er zijn genoeg bolle baby's die later smaller worden (en andersom)
Ik zou zeggen een aantal weekjes Sonja!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik zeg shakedieet! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :p
Ik geloof dat het woord 'rantsoen' is gebruiktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Morretje het volgende:
Die moeten zich laten bijscholen. Een baby van 6 maand dus op dieet zetten?
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Je vriendin kan eens even een curve invullen die meer geschikt is voor kinderen die borstvoeding krijgen. Waarschijnlijk valt het wel mee.
Isa laat max 3 a 4 uur tussen voedingen, dus als ze voor ons ongelukkig komt, zitten wij ook op 3 voedingen tijdens de nacht. Is dat zo veel dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |