abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127737612
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Sarcasme. Herken het.
pi_127738176
Goeie vraag, Spirit! Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd... Alsof het matrasje ruikt naar koffie met een vleugje Red Bull!

Ik ben trouwens blij weer een kindje te hebben in deze tijd van het jaar. 'Nacht'-voedingen voelen veel minder zwaar als het al bijna licht is en de vogeltjes al fluiten...
pi_127738282
Spirit dat had Djen ook :D ... mja lekker bij je houden dan en op een later moment weer proberen?

Zeeman! Gaan we doen vanmiddag!

Kyara lachende dsmetjes.. tis gelukt!
pi_127738296
Shandaly ik zat dus wel midden in de winter snachts al knikkebollend te voeden :p
pi_127738606
Spirit soms laat ik hem dan klaarwakker liggen, spoel beneden het flesje om, ga plassen, en als ik boven kom slaapt hij! En soms is beneden al te horen hoe wakker hij nog is :')

Ik vind het ook fijn dat de nachtvoeding steeds later wordt. Eigenlijk een soort ochtendvoeding inmiddels. Hij maakte wel een schijnbeweging om 3:00 maar toen viel hij weer in slaap en was ik blij dat ik niet had toegegeven. Ik krijg het wel onder de knie, dat moederschap O+
pi_127738822
Kyara yes gelukt O+ dit is er een voor aan de muur :Y Ik vind het zo leuk dat je meiden vaak hetzelfde aanhebben maar dan in een andere kleur oid.

Tico wat lief O+

Shandaly fijn meid :*

Straks naar de huisarts voor L zijn oogje. Het is zo vies en hij zit er steeds aan. Vorige keer kreeg ik niks maar nu wil ik echt druppeltjes of zalf. Ik ga het vandaag niet schoonmaken zodat er een lekkere groene plak op zit :6
pi_127738869
Kyara die foto O+

Fieder herkenbaar. Hopelijk krijg je iets mee en is het snel over. Dat is vaak wel zo.
En een groene plak is goed voor het kweekje wat ze af kunnen nemen.
pi_127739166
Wauw O+ Deze nacht wil ik elke dag wel tot ze doorslaapt O+
22:30, 2:30 en 7:30. Zo houdt ik het wel vol *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127739328
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
Doe mij die maar idd :O
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:47:48 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127739420
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
*O* . En voor jou helemaal nodig :* . Merk je echt zoveel verschil met orthiflor?

Hier ook weer stukken beter. Peuter pas om 6 uur voor het eerst en Lauren alleen om 2 uur en 6 uur! Heb dus echt in totaal 6 a 6,5 uur geslapen *O* . Om 6 uur dacht ik alleen dat ze om 4 uur was geweest en snapte ik niet waarom ze niet genoeg had aan haar speen 8)7 :D

En ze draagt maat 68 vandaag :o

pi_127739523
Iedere 2 uur wakker en eten eisen en dan de halve fles laten staan }:|

Grmbl, ik wil slapen!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:55:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127739541
Hier was het 23.00, 02.30 en 05.15, daarna niet meer slapen }:| Dat al een paar nachten zo :( maaaaaar we hebben een ritme. 'S nachts dan.
pi_127739797
Ze ligt hier naast me in bed te jengelen en ik denk ze wil weer eten, ik vind je nu even niet zo leuk :@ Blijkt ze poep tot aan haar nek te hebben :@ Ja dan zou ik ook jengelen. Ik ben een slechte moeder ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_127739802
As mede door jou ga ik nu terug. :Y Vorige keer zei de ha dat het normaal was voor baby's en dat ik het maar af moest wachten. Maar jij had dus wel wat gekregen en het cb zei ook dat ik nog maar eens moest gaan. Dus ben benieuwd.

Ah pessie O+ ze ziet er prachtig uit in haar nieuwe kleertjes. L is ook aan 68 toe maar 62 gaat nog net. Die heeft hij amper gedragen, sommige dingen maar 1x. Niet zoveel meer kopen dus -O-

Goede nachten *O*
Slechte nachten :*
pi_127739849
Luuk weigerde ook de borst weer vannacht. Dus maar weer een fles warm gemaakt en daar dronk hij 110 van op.
*poef* nu is het weg
pi_127740050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk weigerde ook de borst weer vannacht. Dus maar weer een fles warm gemaakt en daar dronk hij 110 van op.
Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_127740127
_O-
pi_127740131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:19 schreef geppie het volgende:

[..]

Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!
Doe ik, ik zie ze niet goed op mijn mobiel!
*poef* nu is het weg
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:27:02 #19
259886 pessie
pi_127740261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Fieder het volgende:
As mede door jou ga ik nu terug. :Y Vorige keer zei de ha dat het normaal was voor baby's en dat ik het maar af moest wachten. Maar jij had dus wel wat gekregen en het cb zei ook dat ik nog maar eens moest gaan. Dus ben benieuwd.

Ah pessie O+ ze ziet er prachtig uit in haar nieuwe kleertjes. L is ook aan 68 toe maar 62 gaat nog net. Die heeft hij amper gedragen, sommige dingen maar 1x. Niet zoveel meer kopen dus -O-

Goede nachten *O*
Slechte nachten :*
Nou, nu mag je maat 68 kopen :+
Er zijn nog veel dingen in 62 die ze wel past hoor, had in die maat ook al dingen met korte mouwen, en dat past nog wel even. Vooral de lange mouwen worden nu te kort, tijd voor mooi weer :+ . En ik heb vooruitgekocht in 68 :+
pi_127740313
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:47 schreef pessie het volgende:

[..]

*O* . En voor jou helemaal nodig :* . Merk je echt zoveel verschil met orthiflor?
Het is echt een heel ander kindje O+
Lacht de hele dag. Spuugt nu zelfs lachend :')
Ze heeft alleen veel mama honger, Mama moet soms de hele dag sjouwen :')
Maar met het verschil dat ik dr nu wel weg kan leggen als ze slaapt. O+

En wat een mooi moppie O+
pi_127740379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ze ligt hier naast me in bed te jengelen en ik denk ze wil weer eten, ik vind je nu even niet zo leuk :@ Blijkt ze poep tot aan haar nek te hebben :@ Ja dan zou ik ook jengelen. Ik ben een slechte moeder ;(
Nee joh gek! Datben je niet :*
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:31:11 #22
259886 pessie
pi_127740388
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is echt een heel ander kindje O+
Lacht de hele dag. Spuugt nu zelfs lachend :')
Ze heeft alleen veel mama honger, Mama moet soms de hele dag sjouwen :')
Maar met het verschil dat ik dr nu wel weg kan leggen als ze slaapt. O+

En wat een mooi moppie O+
Dank je O+

Heb je een draagdoek? Ideaal bij mamahonger lijkt mij. En wat heerlijk dat ze nu lacht *O* en dat een middeltje zoveel verschil kan maken _O_
pi_127740441
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Dank je O+

Heb je een draagdoek? Ideaal bij mamahonger lijkt mij. En wat heerlijk dat ze nu lacht *O* en dat een middeltje zoveel verschil kan maken _O_
Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeens :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:34:57 #24
259886 pessie
pi_127740503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeens :')
Haha :D . Ik belde gisteren de lk over wakker maken voor voeding 's avonds en uiteindelijk werd ze zelf om 10 uur wakker :') . Baby's, you gotta love them...
pi_127741161
Tally, wat fijn dat die orthiflor zoveel verschil lijkt te maken! Jammer van het spugen, maar ach, als ze er vrolijk onder blijft en verder goed groeit, dan is het hooguit lastig voor jou...
En Lauren in 68!!!!

Vraag: mijn baby wordt tegenwoordig bijzonder vroeg wakker en is dan in de veronderstelling dat het ochtend is en tijd op om te staan :X Ik denk daar anders over, tenminste zolang het voor zes uur/half zeven is. Zit er niks anders op dan accepteren en meeveren of is er iets aan te doen? Na een klein uurtje valt hij wel meestal weer in slaap, maar dat is nou net het moment dat mijn wekker gaat. Ik weiger om eerder met hem naar beneden te gaan en te gaan spelen, tot xx uur is het nacht en blijf je in bed en daar wil ik tenzij ziek oid geen concessies in doen. Zijn kamer is behoorlijk donker maar vogeltjes buiten krijg je natuurlijk niet stil.

Snel erheen, doen alsof het midden in de nacht is door het donker te houden, zelf stil blijven, hem voeden en soepel weer in bed te schuiven werkt niet zo goed. Meestal gaat hij liggen zingen in zijn bed om na een tijdje duidelijk te maken dat hij eruit wil. Er niet heen gaan geeft hetzelfde resultaat. Het is ook niet echt honger volgens mij. Hij drinkt wel, maar puur omdat ik het aanbied.
Tussen ons in leggen is ook geen optie, dat is gezellig en resulteert in knijpen, haren trekken en jengelen als het te lang duurt voor hij eruit mag.

Ik weet niet zo goed meer wat ik verder nog kan doen, maar het slaaptekort begint me een beetje op te breken zo. Zelf op tijd naar bed gaan ja, maar ik wil graag ook een beetje avond voor mezelf en niet meteen na het eten naar bed. Overdag bijslapen kan niet, kind slaapt in totaal maar een uur of drie overdag verdeeld over drie (of soms zelfs vier) korte slaapjes. En ik werk ook gewoon.

Wanneer gaan kinderen eigenlijk over naar twee keer slapen overdag? Dat gaat zeker vanzelf...?
pi_127741263
Luuk slaapt al even 2 keer op de dag eigenlijk. Meestal slaapt hij na de ochtend voeding (tussen 5 en 8 ergens) tot 11 uur. Dan gaat hij om 14.00 uur zijn bed weer in. Dan slaapt hij tot rond 16.30 en dan daarna om 19.30 zijn bed weer in.
*poef* nu is het weg
pi_127741815
Lijkt me heerlijk...hoe regel ik dat!?
pi_127741928
Geen idee. Het ging hier soort van vanzelf. Sofie ligt ook in bed van 13.30 ongeveer. Ik wil ze het liefst tegelijk in bed hebben.
*poef* nu is het weg
pi_127742036
Mineola hier ook soms te vroeg 's ochtends. Eerst probeer ik speen en niet praten. Daarna leg ik hem gewoon tussen ons in. Kan ik in ieder geval nog even liggen... :')

spirit geen slechte mama, zo vaak gehad...wat heeft ie toch wat jengelig irritant enz. Tot je op de klok kijkt half uur na etenstijd.
Ik heb elmo van zeeman, zo leuke shirts :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolena op 13-06-2013 10:38:10 ]
pi_127742079
Bram heeft Elmo, Ernie en koekiemonster :D..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127742230
Maar het was geen etenstijd ;( toch weer gevoed, in bed gelegd, hopen dat ik even kon douchen en net als ik m'n haar inzeep: krijsen, standje luchtalarm. Ik kijken (voordeel van een klein huis) maar echt niks aan de hand. Speen erin, dekentje weer opgetrokken, terug onder de douche: krijsen. Dus afgeraffeld, kind gezegd stil te zijn, en wat denk je: coma -O- Iets met timing enzo...

Sorry voor m'n gezeur, maar ik ben alleen en 3 uur slaap s niet genoeg en als ik het niet neer schrijf ga ik zelf op standje luchtalarm :')
Sarcasme. Herken het.
pi_127742396
Spirit :* Douchen doe ik alleen als manlief thuis is, je snapt waarom :+

Hier net ook een krijsend kind in het winkelcentrum net, om 6:30 gevoed, en om 9:00 vond hij het weer tijd. Tsja. Slechte planning van mijn kant dus. Als het beter weer was, was ik onderweg op een bankje gaan voeden maar het stormde echt, dat wilde ik hem niet aan doen.

(Oh Spirit, ik ga jou nú whatsappen! Alweer vergeten :@ )
pi_127742467
Yay!

Wat sta jij vroeg op zeg :@
Sarcasme. Herken het.
pi_127742558
Oranje kan Luuk niet zo hebben, dus ernie niet gedaan. Heb ze ook maar een maatje groter gedaan. Vond ze zo leuk.

Ik douche ook voornamelijk als mijn man thuis is. Of zo rond 9 uur, dan is Luuk echt diep weg. Het scheelt dan natuurlijk ook dat ik meestal laat moet werken.
*poef* nu is het weg
pi_127742563
Ook gehad spirit. Ik was zo munt dat ik het echt niet meer wist. Mini schoon, gegeten, wilde niet knuffelen alleen maar huilen mini in bed gelegd en ben toen zelf ( bewust...) onder de douche gaan staan meehuilen. Wist het niet meer. Schuldig voelend 10 minuten later opgefrist en fitter kon er weer tegenaan. Mini knockout gewoon doodmoe heet dat. Dus goeie mama dat je je mini in bed heb gelegd.
pi_127742619
Ja, onrustig huilen is hier meestal een teken van vermoeidheid, hebben we ontdekt. Tenminste, als we alle andere mogelijke oorzaken hebben uitgesloten, besluiten we dat hij moe is. :+
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:45:55 #37
259886 pessie
pi_127742671
Zijn die shirts ook in kindermaten?
pi_127742872
nee, helaas gaan ze maar tot 86 geloof ik. Ik had al een verdrietige sofie. Die wilde ook koekiemonster
*poef* nu is het weg
pi_127743636
Terug van de huisarts. Ik heb medicijnen voor zn oogje gehad *O* hij wilde eerst niet, omdat je dat een jaar aan moet kijken }:| maar omdat t zo vies was en ook wel iets rood toch medicijnen (en omdat ik door bleef zeuren :+ )

Zwaar he dat gehuil? Ik kan er soms ook boos van worden :@ In bed leggen helpt hier vaak ook maar dan wel met nog minimaal 10 minuten speen erin stoppen en bolletje aaien. Hij is volgens mij nog maar 1 x zelfstandig in slaap gevallen.

C&A heeft ook vaak shirts met Sesamstraat. L heeft Elmo. Nu ook Angry birds dacht ik, of was dat h&m...
pi_127743823
Als vriend er niet is douche ik samen, vindt F leuk en vind ik ook leuk! Wordt ie lekker soezig, daarna fles en dan kan ik daarna écht iets voor mezelf doen omdat hij als een blok in slaap valt.
In totaal wel een uur of anderhalf werk, dus kan niet altijd natuurlijk..

Heb ontdekt dat als ik in de ruimte blijf, F best prima in slaap valt in bed (vandaag :') ). Dus lekker alle was opgevouwen, tussenverdieping opgeruimd, soms speentje weer in zijn mond gestopt, best prima! Denk dat ik maar wat werkjes ga verzinnen die ik boven kan doen. Ik vind het leuker om hem te horen pruttelen en langzaam te zien wegdoezelen terwijl ik iets nuttigs doe, dan een half uur met hem op mijn arm te zitten. Voelt toch een beetje als wachten :@
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:27:20 #41
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127743990
Had het al aangegeven, Isabel denkt dat de dag om 05.15 uur begint, had het nog gerekt maar om 05.45 uur stond ik gedoucht met haar beneden. Ik ben het er ook niet mee eens en ze huilt niet maar begint gewoon te gillen (haar stembanden te checken) en ik wil niet dat Noortje dan wakker wordt.

Als ik alleen ben met haar zet ik r in de wipstoel in de badkamer, maar eigenlijk zorg ik ervoor dat ik klaar ben met douchen voordat de kinderen wakker worden (als ik moet werken, want dan sta ik om 05.30/05.45 op om te douchen en vent niet wakker te maken).
pi_127744139
Suiker dat doe ik ook vaak :Y de was opvouwen. Wij hebben boven ook een tv dus als hij erg onrustig slaapt kijk ik boven tv en ben ik er zo om zn speen terug te stoppen. Als ik er snel bij ben slaapt hij meestal weer door namelijk.
Zo wordt t allemaal steeds een kleeeein beetje makkelijker (op sommige dagen na :') )

Poe Becky vroeg dag bij jou!

KJ, herkenbaar dat jij zegt dat Luuk geen oranje kan hebben. Ik had voor de geboorte allemaal pastelachtige kleertjes gekocht maar nu blijken felle kleuren L beter te staan. Bepaalde tinten groen zijn hier een no-go. En wit is ook niet zo'n succes.
pi_127744211
Mijn vriend dolblij want ik laat de was altijd dagen liggen :')

Ik zie F nog door een roze bril, alles staat hem ge-wel-dig O+ Ik besef dat dit niet waar is, maar ik trek hem gewoon alles aan. Behalve roze.
Die koekiemonster is trouwens inderdaad geweldig met een Bram of Luuk erboven!
pi_127744475
Nin komt meestal rond 3/4 uur 's nachts voor een voeding en dan rond 7 uur. En na de 7 uur voeding slapen we meestal met z'n drietjes nog verder tot 10 uur :@

Het in slaap vallen vinden we hier soms ook niet zo heel erg makkelijk.
Soms met een pink. Ze slaapt lekker in, maar zodra je je pink weghaalt gaat ze met d'r armpjes wapperen en wordt ze weer wakker. Als we d'r neer willen leggen met slapen, wikkelen we haar nu in een flanellen doek en dat scheelt veel, dan slaapt ze een stuk rustiger!
Maar meest van de tijd doen we haar in de draagdoek. Ze slaapt dan heel makkelijk en snel in en je kunt haar ook best goed neerleggen daarna, maar meestal laten we haar gewoon lekker in de doek hangen O+ Dan kunnen we ook heel het huishouden doen en tegelijk lekker knuffelen!
's nachts valt ze altijd heel goed in slaap na de 3/4 uur voeding (zonder 'hulpmiddelen'). 's ochtends na de 7 uur voeding is het meestal eventjes pinken, maar dan slaapt ze ook nog vrij snel weer in.

Ze is trouwens ook steeds vaker wakker overdag, om te spelen en te lachen O+ Dat is wel heel erg leuk, maar soms ook iets lastiger om er weer lekker in slaap te krijgen.

Ohhh en Suiker, F maat 62 al :o Dat past Nin nog (lang) niet, hier nog vooral maat 50 en 56 waarvan 56 vaak nog best ruim zit. En we hebben ook nog een berg dingen in 56 die helemaal nog niet passen zelfs. Vandaag kreeg ik een 62 romper cadeau, ik legde hem over Nin maar die kom nog tot over d'r knieën :D
pi_127744746
Belle :W Wat fijn dat Nin zo goed in de draagdoek slaapt! En de nachten klinken ook goed :Y Leuk he als ze wat wakkerder zijn? O+ Haha voorlopig geen 62 dus! Mooi fijn meisje is het
pi_127744757
Het hangt ook wel van het merk af hoor belle, en Hema rompers passen bijv na het wassen ;)

Maar eh, lachende N? Waar blijft de foto? :D
pi_127744968
Net het hele huis en de was en strijk gedaan met Féline in de Hop tye. Wat is dat ding geweldig zeg O+ Na een minuut is ze al in slaap en ik kan doen wat ik moet doen O+
pi_127746049
belle, hoe veel woog Nin bij de geboorte? En nu? Hier ook sinds kort in maat 50, ik vind het een hele mijlpaal :') We zijn officieel de 3 kilo gepasseerd *O*

En jeutje, wat ben ik jaloers op jouw nachten O+
pi_127746133
Tally, dat klinkt goed! O+
pi_127747517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef Mineola het volgende:
Vraag: mijn baby wordt tegenwoordig bijzonder vroeg wakker en is dan in de veronderstelling dat het ochtend is en tijd op om te staan :X Ik denk daar anders over, tenminste zolang het voor zes uur/half zeven is. Zit er niks anders op dan accepteren en meeveren of is er iets aan te doen? Na een klein uurtje valt hij wel meestal weer in slaap, maar dat is nou net het moment dat mijn wekker gaat. Ik weiger om eerder met hem naar beneden te gaan en te gaan spelen, tot xx uur is het nacht en blijf je in bed en daar wil ik tenzij ziek oid geen concessies in doen. Zijn kamer is behoorlijk donker maar vogeltjes buiten krijg je natuurlijk niet stil.

Snel erheen, doen alsof het midden in de nacht is door het donker te houden, zelf stil blijven, hem voeden en soepel weer in bed te schuiven werkt niet zo goed. Meestal gaat hij liggen zingen in zijn bed om na een tijdje duidelijk te maken dat hij eruit wil. Er niet heen gaan geeft hetzelfde resultaat. Het is ook niet echt honger volgens mij. Hij drinkt wel, maar puur omdat ik het aanbied.
Tussen ons in leggen is ook geen optie, dat is gezellig en resulteert in knijpen, haren trekken en jengelen als het te lang duurt voor hij eruit mag.

Ik weet niet zo goed meer wat ik verder nog kan doen, maar het slaaptekort begint me een beetje op te breken zo. Zelf op tijd naar bed gaan ja, maar ik wil graag ook een beetje avond voor mezelf en niet meteen na het eten naar bed. Overdag bijslapen kan niet, kind slaapt in totaal maar een uur of drie overdag verdeeld over drie (of soms zelfs vier) korte slaapjes. En ik werk ook gewoon.

Wanneer gaan kinderen eigenlijk over naar twee keer slapen overdag? Dat gaat zeker vanzelf...?
En hem wat later in bed leggen? Heeft voor hetzelfde geld geen enkele zin hoor, maar dat zou je kunnen proberen.

Saar gaat vanzelf/is vanzelf naar twee slaapjes per dag aan het gaan. Ze slaat ze soms gewoon over. Soms ook niet. Wij gaan altijd redelijk veel met haar mee wat slapen en eten/drinken betreft.
pi_127748363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En hem wat later in bed leggen? Heeft voor hetzelfde geld geen enkele zin hoor, maar dat zou je kunnen proberen.

Saar gaat vanzelf/is vanzelf naar twee slaapjes per dag aan het gaan. Ze slaat ze soms gewoon over. Soms ook niet. Wij gaan altijd redelijk veel met haar mee wat slapen en eten/drinken betreft.
Hij ligt nu tussen 18.45-19.15 wel in bed, maar later zou hij niet trekken. Hij is echt moe dan en slaapt ook eigenlijk meteen. Uiterlijk kwart voor acht is het wel stil.
Later naar bed zou wel handig zijn met mijn werk (ik ben om half zeven meestal pas thuis), maar eigenlijk wil ik dat niet omdat wij eten nadat hij in bed ligt. En ik wil niet pas om half negen eten ivm korte avond. Op termijn zal bedtijd idd wel wat later zijn als hij met ons mee eet.

Ik volg hem ook met slaapjes en eten. Leg hem in bed wanneer hij moe is en eetmomenten hangen af van wanneer hij wakker is. Hoe verder op de dag, hoe langer tussen de slaapjes overigens. Het komt regelmatig voor dat hij vanaf drie/vier uur tot bedtijd niet slaapt, waar hij 's ochtends na hooguit anderhalf uur alweer moe is.
pi_127748373
Suiker, dacht ik ook al ;) We hebben hier ook al een paar liggen van de hema, maar die zijn nog te groot (niet tot dr knieën denk ik, maar wel bijna). Enne, foto komt er zo aan! Ik heb ze net gemaakt! Nog even op de computer laden enzo. (Ze lacht zooooo schattig, met d'r oogjes helemaal zo toegeknepen O+)

Tally, handig he die draagdoeken?! Hier hetzelfde dus, ideaal!

L-E *O* boven de 3 kilo!! Goede mijlpaal hoor! Nin woog 2950 bij de geboorte en nu weegt ze 4500! Lekker beertje is het al O+ En jij kunt voorlopig ook nog vooruit met maatjes 50 en 56 dus ;)

Fieder :W Ik probeer een beetje mee te gaan doen hier tussendoor!
pi_127749721
Wow ik ben gewoon uitgeslapen! Rosalie sliep om 23.45 na de laatste fles, en werd pas om 06.30 wakker. Met 1x speentje teruggeven werd het 07.00.

Dat was lekker na 2x om 05.00 een fles te hebben gegeven.

Mineola, ik heb geen advies maar moest aan Susie denken. Anouk was ook herl lang om 05.00 wakker. Volgens mij kreeg zij dat ook niet gewijzigd totdat Anouk het zrlf ging rekken. Je zou het haar eens kunnen vragen.
pi_127751006
Fotospam :@ :

Op de commode, mooie dingen zien:

Lachjes voor tante Wieke (mijn zusje):

Maar de allergrootste lachjes zijn natuurlijk voor mama:
pi_127751039
rammel O+
pi_127751081
Aaah kleine Nin O+
Die 1e foto is heel mooi O+
pi_127751216
Nin O+ Wat is ze leuk belle!
pi_127751277
Ahhh Belle echt te schattig O+ O+ O+ Heeft ze bruine ogen?
pi_127751327
O+ Lieve reacties!

Fieder, ze heeft nu aan de buitenste rand nog blauw, maar rondom haar pupil groen en een paar streepjes bruin erin! Ben heel benieuwd waar het gaat eindigen!
pi_127751341
Mijn baby lacht nog niet, niet bewust althans. Maar dat mag nog wel even duren, want gecorrigeerde leeftijd. Hij kan wel heel goed heel appelig kijken, alsof-ie zojuist uit een ei is gekropen :') En dat is eigenlijk ook wel zo :D
pi_127751413
Hoe oud is ie gecorrigeerd L-E?
pi_127751578
Belle!!! Wat een lachebek! O+ Lacht ze nou vaak? F had twee dagen geleden een enorme opleving van maar liefst een kwartier en sindsdien is het maar weer mager. Soms één lachje, maar ik vermoed dat ik misschien teveel van hem verwacht! Het lijkt ook niet echt speciaal op mij gericht, meer alsof hij gewoon blij is (ook heel fijn om te zien hoor O+).
Wat gaaf zeg die ogen.. hier worden ze grijzer, nog steeds best donker maar echt geen spoortje van een andere kleur dan blauwgrijs. Ik vind alles best *;

L-E hoe zit dat nou dan, dan tel je vanaf de uitgerekende datum toch? Dan zou F dus niet 2 maanden zijn maar een kleine 1,5. Met sommige dingen zoals het lachen en het recht uit zijn ogen kijken kan ik me iets voorstellen bij een gecorrigeerde leeftijd, maar met andere dingen zoals honger, gebruik van het nekje, dingen pakken en bekijken lijkt hij toch wel gewoon netjes op zijn twee maanden te zitten. Nouja, elke baby trekt volgens mij zijn of haar eigen plan! Houdt het verrassend ;)
pi_127752012
Het aantal weken dat het kind te vroeg is trek je af van de huidige leeftijd. L. is nu 7 weken, minus zijn 6 weken te vroeg. Hij is dus 1 week. :')
pi_127752395
Oh :D Nou dan heb jij zeker dingen waarin L een stuk verder is dan volgens zijn gecorrigeerde leeftijd toch?
pi_127752614
Suiker, ze lacht nu wel elke keer wanneer ze wakker is (en soms zelfs in d'r slaap)! Ook heel bewust naar ons O+ Maar ook bewust naar andere mensen en dingen die ze mooi vindt! Denk dat F dat binnen de kortste keren ook gaat doen! Nin gaat er nu zelfs steeds meer geluidjes bijmaken ook, zo lief!

L-E O+ lekker genieten van dat kleine, hij zal ook nu echt sneller groter gaan worden!
pi_127753155
suiker, het verschil zit ook dat F meteen thuis was en de ontwikkeling begon, mijn meisjes hebben 4 weken in het ziekenhuis gelegen is een gesimuleerde baarmoeder om verder te groeien. Weinig ontwikkeling in die weken dus. Maar ze zijn wel verder dan s je volgens de ud rekent id

LE, hoe is het gister gegaan?
pi_127753194
oh en Nin O+
pi_127753277
vanaf hoeveel te vroeg moet je corrigeren?

Bram is eigenlijk ook 2 weken te vroeg, maar dat valt gewoon onder a terme...
pi_127753542
Ja F valt ook onder a terme met 2 weken en 3 dagen te vroeg. Maar hij had bijv nog wel een enorme laag huidsmeer op zich en sliep de eerste week eigenlijk alleen maar. Daarna ging het ineens als een speer. Onze mannen groeien gewoon lekker snel mee O+
pi_127753584
Oh ja, Bram was ook echt smerig!
pi_127753610
volgens mij voor de 36 weken. Na 37 weken is het gewoon a terme en wordt er niks gecorrigeerd.

Bij prematuren rekenen ze ook nog in aantal weken zwangerschap ipv werkelijke leeftijd. J en D zijn met ruim 37 weken thuis gekomen.
pi_127753669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:

bij mijn weten corrigeren ze alleen wanneer het kindje niet te vroeg geboren is, dus voor de 37 weken zwangerschap. en ze corrigeren niet voor alles. mbt voeding moesten wij niet corrigeren. dus beginnen met vast voedsel tussen de 4 en de 6 maanden. de opinie's verschillen nogal over of dat wel of niet moet juist, ik denk dat het erg van het kindje afhangt ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127753677
Ik dacht dat Luuk helemaal niet vies was, tot ik net de foto's bekeek en vergeleek met de foto's van Sofie. |:(
*poef* nu is het weg
pi_127753759

Overal smeer...

De meiden waren helemaal schoon... Maar daar heb ik geen foto's van.
pi_127753769
Sorry ik vergat op jou te reageren Kyara, maar het klinkt inderdaad logisch dat het heel anders gaat als ze eerst lekker worden gecouveuseerd :? . Hier heeft hij de hele tijd twee hyperactieve ouders om zich heen gehad, haha.

Ik zal even een smeerfoto van F opsnorren. Daar is hij wel een beetje eng (vind ik).
pi_127753826
ZOveel smeer had Luuk niet echt. Ik heb geen foto die toonbaar is..
*poef* nu is het weg
pi_127753871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:02 schreef kaatjejannie het volgende:
ZOveel smeer had Luuk niet echt. Ik heb geen foto die toonbaar is..
Je hebt alleen kutfoto's?

( :') )
pi_127753876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door kaatjejannie op 13-06-2013 16:22:07 ]
*poef* nu is het weg
pi_127753880
Sorry....

Bijna 5 uur.
pi_127753885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt alleen kutfoto's?

( :') )
Nee tietfoto's :D
*poef* nu is het weg
pi_127753895
Hiero, toch eentje met ogen dicht. Met zijn ogen open zie je helemaal geen oogwit, echt best wel eng!! Maar op dat moment vond ik dat helemaal niet natuurlijk. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127753914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Nee tietfoto's :D
Das alleen voor kpd.
pi_127753938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef Suikertante het volgende:
Hiero, toch eentje met ogen dicht. Met zijn ogen open zie je helemaal geen oogwit, echt best wel eng!! Maar op dat moment vond ik dat helemaal niet natuurlijk. :)

Das toch geen enge foto?
pi_127753985
Ik vind die ook niet eng suikertante
*poef* nu is het weg
pi_127754012
Tobias was ook helemaal schoon, zo gek vond ik dat..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127754030
Wat een lange benen al Suiker! En ik vind hem ook niet eng hoor O+

Nin was 4 dagen over tijd en die had geen huidsmeer, of zou dat komen omdat ze onder water geboren is? Dat het er dan meteen afwast?
pi_127754041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das toch geen enge foto?
Nee de foto's met ogen open zijn een beetje eng. Vind ik. Zoals deze.
SPOILER
pi_127754058
Sofie (tien dagen te laat) was ook zo goed als schoon.
*poef* nu is het weg
pi_127754112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef bellelena het volgende:
Wat een lange benen al Suiker!
Haha we hoeven ook nooit pijpjes om te slaan en alle pakjes met voetjes passen niet :')
pi_127754125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie (tien dagen te laat) was ook zo goed als schoon.
Tobias was 6 dagen vroeger..
pi_127754156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef Morretje het volgende:

[..]

Tobias was 6 dagen vroeger..
Dan gaat die vlieger niet op.. :D
*poef* nu is het weg
pi_127754162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee de foto's met ogen open zijn een beetje eng. Vind ik. Zoals deze.

Nee! Zo zien ze er gewoon uit :D

Ik vind m niet eng in elk geval.
pi_127754199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Dan gaat die vlieger niet op.. :D
Ik weet ook niet hoe dat zit :P

Kijk:
pi_127754234
Oh, nou dank je O+

Ik vond het van die zeehondenogen :@
Verder wel meteen een klein lief dropje natuurlijk. :Y En mijn vriend heeft ook een klein filmpje gemaakt toen hij op mijn borst lag en als hij beweegt en geluid maakt ziet het er ook heel anders uit.

Morretje jullie zien er allebei heel bruin blozend en gezond uit joh! O+
pi_127754297
Agossie Suiker, ik snap wel dat je de ogen een beetje gek vind, maar het is wel een hele mooie foto zo van pasgeboren O+
pi_127754314
Ik wil een nieuwe...
pi_127754332
Ik heb ook nog een enorm schele luuk op de foto staan. Op de weegschaal

[ Bericht 65% gewijzigd door kaatjejannie op 13-06-2013 20:43:15 ]
*poef* nu is het weg
pi_127754386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
Oh, nou dank je O+

Ik vond het van die zeehondenogen :@
Verder wel meteen een klein lief dropje natuurlijk. :Y En mijn vriend heeft ook een klein filmpje gemaakt toen hij op mijn borst lag en als hij beweegt en geluid maakt ziet het er ook heel anders uit.

Morretje jullie zien er allebei heel bruin blozend en gezond uit joh! O+
Ik geloof dat ie daar net 10 min oud is.. en als ik naar mijn gezichtsuitdrukking kijk word ik gehecht denk ik :X
En koud dat ik het had! Vandaar het vest ook, en de kachel stond naast me te loeien, iedereen dreef de kamer uit :D
pi_127754420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:15 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie daar net 10 min oud is.. en als ik naar mijn gezichtsuitdrukking kijk word ik gehecht denk ik :X
En koud dat ik het had! Vandaar het vest ook, en de kachel stond naast me te loeien, iedereen dreef de kamer uit :D
Wat een verschil dan met een ziekenhuisbevallig. Ik ben op al mijn foto's van net na de bevalling half bloot.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil een nieuwe...
Ik heb dat helemaal niet. Zo grappig. Een collega van me is zwanger, en ik ben wel jaloers hoor. Maar meer omdat zij nu binnenkort 4 maanden vrij is.
*poef* nu is het weg
pi_127754474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ook nog een enorm schele luuk op de foto staan. Op de weegschaal [ afbeelding ]
<3

Ook veel haartjes
En bol!
pi_127754499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:16 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Wat een verschil dan met een ziekenhuisbevallig. Ik ben op al mijn foto's van net na de bevalling half bloot.

[..]

Ik heb dat helemaal niet. Zo grappig. Een collega van me is zwanger, en ik ben wel jaloers hoor. Maar meer omdat zij nu binnenkort 4 maanden vrij is.
Ik ben zo enorm verliefd op Bram... Hij is echt zo onwijs leuk. En zo ontzettend lief en makkelijk...
pi_127754505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

<3

Ook veel haartjes
En bol!
En zo weinig meer over van al die mooie haartjes... ;(
*poef* nu is het weg
pi_127754563
Ohhh ik hou van zulke foto's O+
L zat best onder het smeer maar ook veel bloed als ik het met jullie foto's vergelijk :{
Ik heb helemaal geen foto's met ogen open van dat moment. Ik vond het wel eng dat zn gezicht zo opgezwollen was en zn voorhoofd zo lang blauw bleef.
pi_127754574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben zo enorm verliefd op Bram... Hij is echt zo onwijs leuk. En zo ontzettend lief en makkelijk...
Ik ook op Luuk hoor, zou hem echt niet meer willen missen, mijn kleine grote lieve vriendje. Maar nog een keer zwanger/bevallen en die kraamtijd. Nee helemaal niet meer.
*poef* nu is het weg
pi_127754594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:16 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat ik het koud had? Of dat ik mn kleren aan had?
pi_127754601
Ja Luuk lijkt flink zeg! En hij lijkt ook al op zichzelf, een beetje. O+ Je ziet in elk geval oogwit, hij is niet zo ontzettend opgefrommeld. En een echte tepel! Ik moest een beetje zoeken bij F :@ :D
Wanneer werd Luuks haar minder, of werd zijn hoofd gewoon groter? Dat heeft F namelijk wel nu, dat hij gewoon meer hoofd heeft voor dezelfde hoeveelheid haar zeg maar :D

En Tico ik ben nu juist bang dat de volgende tegen gaat vallen na makkelijke lieve F die het liefst 's nachts slaapt!
pi_127754613
Kraamtijd is zo heerlijk.... En bevallen zo bijzonder... zucht...

Ik zal er zo nog 12 maken, behalve dan dat en mn lijf dat neit rekt en ik zwanger zijn neit leuk vind...
pi_127754632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat ik het koud had? Of dat ik mn kleren aan had?
Beide. Ik zweette het ziekenhuis uit zo ongeveer.
*poef* nu is het weg
pi_127754650
Belle mooie fotos!

Sjen was ook helemaal schoon bij 39+3 :)
pi_127754709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Suikertante het volgende:
nneer werd Luuks haar minder, of werd zijn hoofd gewoon groter? Dat heeft F namelijk wel nu, dat hij gewoon meer hoofd heeft voor dezelfde hoeveelheid haar ze
Ik denk beide. Maar bij Sofie groeide dr haar. Die had op de leeftijd die Luuk nu heeft een enorm lange pluk bovenop dr kop. Bij Luuk is dat niet. Kon ik eerst nog spikes draaien van zijn haar, nu kan dat niet meer.
*poef* nu is het weg
pi_127754740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Beide. Ik zweette het ziekenhuis uit zo ongeveer.
Dat ik het koud heb tijdens bevallen hoort blijkbaar bij mij, was bij Isabel ook. En die is uiteindelijk wel in het ziekenhuis geboren. De vk had hele koude handen, en ik had tegendruk nodig bij de rugweeen en Ravage was net dingen aan het halen, nou.. die handen deden me gewoon pijn van de kou. :X Tussen de weeen door rilde ik ook van de kou, en het was er bloedheet :D
pi_127754757
Och jemig ik zie nu de foto van de minuut dat Nin geboren wordt/is :'( O+ :'( O+
Christophe heeft haar net aan mij aangegeven naar voren, ze is nog onderwater, dus officieel nog niet geboren!

(Foto weer weg :) )

[ Bericht 16% gewijzigd door bellelena op 13-06-2013 16:37:23 ]
pi_127754825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef bellelena het volgende:
Och jemig ik zie nu de foto van de minuut dat Nin geboren wordt/is :'( O+ :'( O+
Christophe heeft haar net aan mij aangegeven naar voren, ze is nog onderwater, dus officieel nog niet geboren!
Hoe tof! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik denk beide. Maar bij Sofie groeide dr haar. Die had op de leeftijd die Luuk nu heeft een enorm lange pluk bovenop dr kop. Bij Luuk is dat niet. Kon ik eerst nog spikes draaien van zijn haar, nu kan dat niet meer.
Tobias heeft juist meer haar dan Isabel had met deze leeftijd. Alles is groter en langer bij 'em, zelfs zn haar :')
pi_127754927
Gaaaf en wat een mooi koppie al belle!!

KJ nou ik ben benieuwd wat F te wachten staat qua haar :D
pi_127755060
Onwijs tof!

ECHT !
pi_127755312
Ik kijk nu een filmpje van een paar dagen na de bevalling en daar heeft F ook wel duidelijk veel dikker haar dan nu. :'( Maar vind 'm nog steeds een knapperd ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:44:02 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127755410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef bellelena het volgende:

(Foto weer weg :) )
Ik zag hem! Mooi! O+
pi_127755508
Ohh gemist -O-
pi_127755652
Nog eentje, net geboren:

-foto weer weg-

[ Bericht 82% gewijzigd door bellelena op 13-06-2013 17:59:34 ]
pi_127755717
Ik ook -O-
Doe nog es belle O-)

Rosalie was ook 2 weken en 3 dgn te vroeg en was helemaal wit van het smeer. Eva was 6 dgn te laat en nagenoeg schoon volgens mij.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:54:18 #122
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127755725
Houden jullie even rekening met rammelende lurkers }:|

SPOILER

[ Bericht 42% gewijzigd door Mevr_Mus op 13-06-2013 17:20:32 ]
Oude (on)bekende.
pi_127755763
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:51 schreef bellelena het volgende:
Nog eentje, net geboren:

Oh! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_127755817
O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_127755822
Mooie foto's heb jij Belle! Die van mij zijn eig allemaal te bloot :P
pi_127755900
Belle knipt haar tieten er steeds af hoor :P
pi_127755944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Suikertante het volgende:
Belle knipt haar tieten er steeds af hoor :P
Ja, maar dan is de hoek ook zo dat het af te knippen valt :D Pontificaal int midden knipt wat lastig, zie je ook geen kind meer :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:06:09 #128
259886 pessie
pi_127756106
Oh belle wat een schatje O+

En mus wat kijkt je kindje tevreden O+
pi_127756109
Oja derdegraads foto's zijn dat :+
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:07:46 #130
381212 Gulara
From the future
pi_127756164
Hallo! w/
Oh jongens ik kom niet aan bijlezen toe.
Wel een hele berg ontzettende leuke foto's gezien. En wat zijn ze allemaal O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:11:46 #131
259886 pessie
pi_127756282
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef Gulara het volgende:
Hallo! w/
Oh jongens ik kom niet aan bijlezen toe.
Wel een hele berg ontzettende leuke foto's gezien. En wat zijn ze allemaal O+
:D
Ook hallo! Gingen jullie binnenkort vliegen of vergis ik me?
pi_127756546
Belle wat een foto! O+

Mevr_mus ook prachtig! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_127756754
zucht *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_127757715
De rest sta ik ook allemaal heel nakend op morretje ;) Daar ligt ze echt op mijn blote borst enzo. Maar een paar kan ik wel decent uitknippen inderdaad :D

En dankjulliewel O+

Mevr.mus O+ Ik heb hem gezien, zo mooi!
pi_127757855
Jaha hij lacht!! Kriebelen met mijn haar doet de truc :D Zal ik straks wel spijt van krijgen als hij eraan gaat trekken... ;)

SPOILER: leeg

[ Bericht 24% gewijzigd door Suikertante op 13-06-2013 18:49:25 ]
pi_127757897
Muh, ik mis foto's... Mogen ze nog even terug?! :P

Mini hier was ook schoon met 36+2, althans niet zo vies als ik hem verwacht had. Hij was ook keurig 6 pond dus ik twijfel nog steeds of ik niet een week verder was, ook omdat ik anders met 3+5 al postief testte.
pi_127757996
Ohhhh F O+ de tweede keer werkte het niet geloof ik :P
pi_127758030
Haha maar de 3e, 4e, en 5e keer weer wel! O+
pi_127758240
Jaa, nu heeft ie de smaak te pakken hoor O+
pi_127758664
Hihi kleine grapjas. L vindt het tegenwoordig leuk om tijdens zn flesje met mij te kletsen. Dan ligt ie lekker te lurken, helemaal in mn oksel gekropen, en dan hoor je opeens erreeeeee hihi.

Ik vind die baby-op-buik foto's echt bijzonder. Nu ik het eenmaal zelf heb meegemaakt moet ik ook standaard huilen bij bevallingen op tv en foto's enz
pi_127758852
Ohhh Nin O+ O+ Wat een hompie nog! Zeker in vergelijking met mijn reusje :D En dat lachje, superlief!
Hoe gaat het verder met jou?

Zo bijzonder al die net-na-de-bevalling-foto's O+ Mijn foto's zijn ook niet geschikt voor internet. Ondanks dat ik er echt opsta als een wandelend lijk vind ik het toch prachtige foto's, word helemaal weemoedig als ik naar die foto's kijk :').

Tof filmpje Suiker, hij kan het wel! :D

Ik heb vanmiddag gewoon van half 2 tot half 5 met J. op de bank geslapen :o Daar was ik echt aan toe!
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:34:54 #143
381212 Gulara
From the future
pi_127761154
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef pessie het volgende:

[..]

Ook hallo! Gingen jullie binnenkort vliegen of vergis ik me?
Je vergist je. Het is hier nu 19:34. O-)
pi_127761645
Bevalfoto's! O+

Die van mijn ks hier plaatsen lijken me niet wenselijk :')

Kyara: gesprek was fijn! :)
pi_127762010
Hoe ging het Gulara?

Alle foto's gemist -O- Ik houd ook zo van die net-geboren foto's!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:59:25 #146
259886 pessie
pi_127762163
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Gulara het volgende:

[..]

Je vergist je. Het is hier nu 19:34. O-)
:D . Hoe is het gegaan? Wilde het met Pi allemaal? Hoe is het met de jetlag? Welkom in ons koude kikkerlandje. Winterkleding meegenomen? :')
pi_127762421
Jeetje werk ik ook eens -O-
Mis ik alle foto's ;(
pi_127762462
Stukje terug staat minibram nog en 2 x F, lekker onder de smeer :Y)
pi_127763115
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:

Mijn uk was ook ca. 2 weken te vroeg en ik merkte bij de eerste 2/3 sprongen wel dat dat op de gecorrigeerde leeftijd was. daarna eigenlijk niet meer (voor zover hij er 'last' van had). Maar I. was met zijn 2460 gram wel enigszins dysmatuur, weet niet of dat ook nog een factor is.

Mineola, wilde nog zeggen dat we hier ook een fase hadden dat de mini steeds al om 5.30/6 uur wakker werd. Dat was een fase, want een tijd later kon het zo weer 7uur/7.30 zijn. De laatste dagen lijkt het weer wat vroeger te worden -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:39:44 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127763902
Ook ff m'n 2 weken wurm spammen heur :@

Hoofdje tilt ze regelmatig zo op. Echt te schattig O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127764193
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook ff m'n 2 weken wurm spammen heur :@

[ afbeelding ]

Hoofdje tilt ze regelmatig zo op. Echt te schattig O+.
Ooooh O+
pi_127764284
Dat bovenlipje O+
pi_127764387
Ohhhh XM, wat een beauty! Prachtige haartjes en volgens mij lijkt ze op je O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:51:43 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127764456
Wat een scheetje XM!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:53:30 #155
259886 pessie
pi_127764533
Xm dat haar ook! Schattig meidje O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:53:58 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127764555
Mijn mini, vers uit de buik (de allerverste foto van haar ligt ze ongeveer op mijn opengesneden buik, die zal ik maar niet plaatsen, heb ook foto's van hoe ze eruit werd gehaald)
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:56:26 #157
259886 pessie
pi_127764675
Ohhh becky O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:56:54 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127764697
Trouwens 2 weken en 1 dag te vroeg.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:57:22 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127764721
Wat een mooie foto's hier vandaag. Heb er een aantal gemist, maar wat ik zag was O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:57:39 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127764738
Vind haar beentjes wel aardig in een normale stand als je na gaat dat ze vanaf zeker week 22 tot 37.6 in onvolkomen stuit heeft gelegen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:01:07 #161
259886 pessie
pi_127764904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef becky27 het volgende:
Trouwens 2 weken en 1 dag te vroeg.
Ze meldr zich perfect op tijd om jou de frustratie van 24 december te besparen ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:03:08 #162
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127765002
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef pessie het volgende:

[..]

Ze meldr zich perfect op tijd om jou de frustratie van 24 december te besparen ;)
Ja man, 24 december! Welke idioot plant er dan een keizersnede??? Ging schoonmoeder ook nog eens een lang weekend weg. Gek zijn ze :P
pi_127765134
O+ wat prachtig Becky!
pi_127765193
Ik vind ook dat ze er heel mooi uit ziet Becky! O+
pi_127765481
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn uk was ook ca. 2 weken te vroeg en ik merkte bij de eerste 2/3 sprongen wel dat dat op de gecorrigeerde leeftijd was. daarna eigenlijk niet meer (voor zover hij er 'last' van had). Maar I. was met zijn 2460 gram wel enigszins dysmatuur, weet niet of dat ook nog een factor is.

Mineola, wilde nog zeggen dat we hier ook een fase hadden dat de mini steeds al om 5.30/6 uur wakker werd. Dat was een fase, want een tijd later kon het zo weer 7uur/7.30 zijn. De laatste dagen lijkt het weer wat vroeger te worden -O-.
Fases, you gotta love 'em :+ We zullen het zien...! Net wat later in z'n bed, eens zien wat het vannacht/morgen wordt. Gekke kind sliep dus vanmorgen opeens van 6.45-10.00 (wakker om 5.45 }:| )

Hier dus 3,5 week te vroeg en zes pond, maar ik heb nooit iets gehoord over corrigeren. Wel dat de eerste sprongetjes idd wat later en heftiger waren. Nu merk ik niks meer van die sprongen. Motorische ontwikkeling is sowieso niet heel snel vind ik, hijj rolde bv pas echt met ruim zes maanden en lachen met een week of acht. Nu is hij acht maanden maar zelf zitten kan hij nog niet.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:14:40 #166
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127765638
Achter de schermen vd ks, geen bloederige foto's trouwens :)
SPOILER
pi_127765792
Nou tot nu toe vond ik alles gewoon mooi om te zien, maar bij die laatste foto moet ik ineens bijna huilen Becky! O+ :'(

En wat zie je er anders uit met een bril!
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:24:05 #168
381212 Gulara
From the future
pi_127766222
Ooh XM wat een moppie! O+

En Becky je verse mini O+ en die laatste spoilerfoto: twee van die koppies, moeder en dochter. O+

De vlucht ging echt best goed (maar deze was ook fijner dan de terugweg).
pi_127766714
XM wat een prachtig meisje heb je toch gebakken O+

Al die verse beebs, zo bijzonder :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127768332
XM wat een plaatje ! *;
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:01:00 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127768424
Prachtige foto's. Jammer genoeg ook een aantal gemist. Moet wel even slikken van die 'net op je buik foto's" O+ Wat een mooi moment is dat toch. Voelt toch wel als een gemis dat dat hier niet kon.

Mooi XM en wat een haar! O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:02:54 #172
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127768534
Kiek het haar van mijn mini

vandaag is roooooood
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:03:22 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127768553
*en weer weg*

Lekker puh voor kleinzusje, weet je ook eens hoe het is om steeds foto's te missen :P

[ Bericht 85% gewijzigd door Kyara op 13-06-2013 22:36:38 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:04:07 #174
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127768600
Oooh Becky, wat wordt ze groot! En rossig!
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:05:10 #175
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127768659
oh kiek nou Kyara, je mini's!! O+ O+ O+ twee tegelijk O+
pi_127769194
Oooh zulke perfecte kleintjes Kyara! O+
En Becky met d'r rode meid :D
pi_127769260
Die kleine meisjes, Kyara wat doe je!! Wat zijn ze klein en kwetsbaar daar...

En M, wat een verschil dan :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:16:37 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127769379
Nou, ik zit die foto's te bekijken en ik vind de meiden ronduit eng op die foto's :@ Deze vallen wel mee maar heel gerimpeld en heel klein en grauw. Inderdaad wel een heel verschil met een baby die met 40+4 is geboren :D

Hoewel M er eigenlijk ook niet uitzag met zijn verfrommelde gezicht en mega conehead van de pomp.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:16:48 #179
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127769394
Echt Kyara, die koppies, die blik van de meisjes (zover je dat kan zien), zo gaaf. Wat een briljante foto.

Ik vind het ook fijn dat ik weet hoe het is als je wel meteen je kindje bij je krijgt ipv (bij mij dan) 3 kwartier later.
pi_127769885
Fieder fijn dat je een zalfje hebt gekregen :*

Tally *O* voor je goede nacht en wat fijn dat ze zoveel lacht.

Pessie ook *O* voor jouw goede nacht. En wat een lieverdje is ze. Leuk truitje ook

Spirit en Becky :* voor jullie nachten
En Spirit je bent geen slechte moeder
En je mag van je afschrijven. Vind ik zo fijn hier. :*
Ik douche overigens 's avonds als ze op bed ligt of we gaan samen onder de douche

Mineola geen tips. Ik hoop dat het een fase is :*

L-E *O* boven de drie kilo.

Danic ook al een goede nacht

Belle wat leuk die foto's O+

Een pasgeboren Bram. O+. Wat is ie dan groot nu (die van mij ook hoor als ik naar haar pasgeboren foto's kijkt)

Suiker ook al zo'n mooie foto's. En ik vind ze beide niet eng

Morretje ook al een mooie foto

Die van KJ en Belle helaas gemist

XM wat een poppetje.

Becky wat een mooie foto's ook O+

Gulara welkom in Nederland. Fijn dat de vlucht goed ging

Kyara ook al zo ontroerend die foto's O+

Ik ben zo verliefd op Riley.
Daarnet ontdekte ze de knuffels boven in haar wieg. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet. Maar ze ligt nu boven in haar wieg. Zat nog een hele tijd te kletsen met de knuffels. Ik kan dan huilen van blijdschap.

En ze wilde nog even welterusten zeggen

pi_127770319
XM O+ Wat een mooie foto van jullie twee :Y

Becky, ik heb inderdaad ook foto's van de ks. Dat ze d'r net uit mn buik liggen te wroeten :D Vond het heel interessant om terug te kijken. Saar was trouwens ook heel schoon. Weet niet of dat ks-gerelateerd is/kan zijn, maar ze was echt heel schoon. 2 dagen 'te vroeg', dat telt eigenlijk niet eens

Kyara, vind je meisjes er op de foto in dit topic helemaal niet opvallend klein/grauw/rimpelig lijken! Misschien op de rest van je foto's wel, maar hier vind ik ze gewoon mooi opstaan :Y
pi_127770441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben zo verliefd op Riley.
Daarnet ontdekte ze de knuffels boven in haar wieg. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet. Maar ze ligt nu boven in haar wieg. Zat nog een hele tijd te kletsen met de knuffels. Ik kan dan huilen van blijdschap.

En ze wilde nog even welterusten zeggen

[ afbeelding ]
Ik vind dit echt een extreem hartverwarmende post, jouw geluk en liefde (voor Riley) zijn bijna tastbaar O+ En ik ben normaal helemaal niet bijzonder emotioneel/hormonaal dus daar kan het niet aan liggen :+ , maar ik word zelf een beetje gelukkiger omdat jij zo gelukkig bent, zo fijn vind ik dat om te lezen :Y *;
pi_127770500
Oh, en wat een geweldige foto van haar, met d'r giraffe O+
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:41:22 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127770707
Volgens mij heeft dat smeer te maken met de termijn waarop ze geboren worden. Vroeggeboren kindjes hebben meer smeer op hun huid. De foto van M die ik poste was echt de allereerste, paar seconden oud. Amper smeer dus. Meisjes zaten helemaal onder.

Mooie foto Omen! Zo schattig met haar girafje O+
pi_127770767
Wat een geweldige foto's.
pi_127770822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij heeft dat smeer te maken met de termijn waarop ze geboren worden. Vroeggeboren kindjes hebben meer smeer op hun huid. De foto van M die ik poste was echt de allereerste, paar seconden oud. Amper smeer dus. Meisjes zaten helemaal onder.

Mooie foto Omen! Zo schattig met haar girafje O+
En bloed zal vooral bij vaginale bevallingen zijn, of niet? heb er nooit eerder echt over nagedacht
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:45:35 #187
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127770972
Ik had toch ook echt 2 (vrijwel) helemaal schone kiddies. Het heeft iig wel met de termijn te maken ivm huidvet.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_127770992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En bloed zal vooral bij vaginale bevallingen zijn, of niet? heb er nooit eerder echt over nagedacht
Mijn 3 hebben alle 3 niet onder het bloed gezeten.
pi_127770999
Ook nog even de foto's van pasgeboren Riley. Zit op mijn iPhone. Dus hopelijk werkt de spoiler

SPOILER
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:46:06 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127771000
Ja, dat denk ik wel. Hoewel bij een ks natuurlijk ook wel bloed komt kijken :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:47:03 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127771056
Wat een mooie foto's Omen O+
pi_127771092
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

zou kunnen...
Maar Luc was helemaal schoon en ook geen bloed gezien...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_127771143
Die foto van Bram, daar is hij echt zo door joene bij me neer gelegd, hij was daar nog niet schoon geveegd of wat. Alleen onder de smeer, geen bloed.
pi_127771223
Hier veel smeer! (En ook heel veel bloed :X maar niet op Rosalie :') )

En kyara, doe es geen kleinzusje }:| nou heb ik je mooie meisjes gemist.
pi_127771347
Ik weet nog dat m'n weeën helemaal wegvielen en dan Bram z'n hoofd eruit was. Doodeng.
pi_127771408
Tico, heb ik die foto van Bram gemist of er gewoon vol overheen gekeken?

En hmm, uit die reacties lijkt het inderdaad allemaal te kunnen, 'gewone' bevalling of keizersnede: kan allebei schoon, kan allebei met smeer en/of bloed :D

Benieuwd wat het de (hopelijk) volgende keer gaat zijn :)
pi_127771449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tico, heb ik die foto van Bram gemist of er gewoon vol overheen gekeken?

En hmm, uit die reacties lijkt het inderdaad allemaal te kunnen, 'gewone' bevalling of keizersnede: kan allebei schoon, kan allebei met smeer en/of bloed :D

Benieuwd wat het de (hopelijk) volgende keer gaat zijn :)
Ik haal niets weg. Volgens mij staat die in dit topic. Die bolle.
pi_127771647
Ah, gevonden! Was pas op pagina 4 begonnen met bijlezen, dat verklaart e.e.a. :+

Inderdaad veel smeer. En inderdaad die bolle :D O+
pi_127771719
Ik heb ook altijd begrepen dat hoeveelheid huidsmeer afhankelijk is van de termijn. Hoe later geboren, hoe meer huidsmeer er al door de huid is opgenomen, en dus hoe schoner het kindje. Bloed zal van jezelf zijn denk ik, dus hoe meer uitgescheurd, hoe meer bloed... ;)
Mijn beide kindjes zijn van 40+5, en beide redelijk schoon ter wereld gekomen. Zal wel eens foto's opsnorren als ik niet mobiel zit.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:59:35 #200
190853 RockabeIIa
pi_127771745
Echt heerlijk al die foto's hier <3 Brings back memories!

Maar Tico, ik heb nog es gekeken he, zo'n bollie is het toch ook weer niet? Er zijn bollere kinderen op den wereld...
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:01:07 #201
190853 RockabeIIa
pi_127771843
Shandaly, ik ben bij beiden geknipt en bloedde als een rund, maar toch echt bijna brandschone kids (zonder huidsmeer ook).

Inmiddels zijn ze elke dag vies hoor. En ja, ook van je eigen kind kun je wel es vies zijn :P
pi_127771892
Oh. :D

Ik heb net nog eens de foto's van de ks teruggekeken. En blijkbaar ben ik het bloed vergeten ofzo :+ :') :D _O-

Ik en mijn geen bloed :+
pi_127771959
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Echt heerlijk al die foto's hier <3 Brings back memories!

Maar Tico, ik heb nog es gekeken he, zo'n bollie is het toch ook weer niet? Er zijn bollere kinderen op den wereld...
Ach het is z'n koosnaampje. Bolletje woog 4285. Toch best aardig op 38 weken.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:03:43 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127771987
*knip*

[ Bericht 59% gewijzigd door Kyara op 14-06-2013 08:08:09 ]
pi_127772035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Shandaly, ik ben bij beiden geknipt en bloedde als een rund, maar toch echt bijna brandschone kids (zonder huidsmeer ook).

Inmiddels zijn ze elke dag vies hoor. En ja, ook van je eigen kind kun je wel es vies zijn :P
Oh ja!! Afgelopen weekend nog toen de oudste alles onder spuugde. Arme schaap zat er totaal onder. Maar enigszins ranzig is dat wel. Ik ging zelf ook bijna zeg maar. En dan de stukjes uit d'r haar spoelen.
pi_127772315
Ik heb kleinzusjes baby werkelijk nog nooit gezien, ik ben altijd te laat. -O-

M was met 37.3 toch ook vrij schoon. Überhaupt geen bloed. Wat smeer op zijn neus wat na een dag was ingetrokken.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef becky27 het volgende:

Ik vind het ook fijn dat ik weet hoe het is als je wel meteen je kindje bij je krijgt ipv (bij mij dan) 3 kwartier later.
bij mij duurde het bijna 2 uur. Gevalletje miscommunicatie.
Ik kan er nog verdrietig om worden.
pi_127772334
Had ik het gisteren trouwens over een beginnende roze wolk... Vandaag is ie weer helemaal nergens te bekennen... :'(

Heb heel de dag nog niets anders kunnen doen dan kindjes verzorgen en troosten, en het liefst allebei tegelijk. Zelfs lunch werd me niet gegund, en tijdens het avondeten zat ik ook op hete kolen omdat Femke maar bleef huilen. Ze doet heel de avond al niets anders, geen idee meer wat er aan de hand is. Mijn man vindt dat we haar best even kunnen laten huilen, en dat ben ik op zich wel met hem eens, alleen is onze definitie van 'even' nogal verschillend. Voor mij max 10 minuten, terwijl hij haar rustig een uur kan laten liggen huilen... En dus blijf ik maar rondjes lopen, zussen, pinken, voeden etc. etc. terwijl hij lekker met zijn eigen dingetjes bezig is...zucht... Ergens doe ik iets fout
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:12:52 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127772479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb kleinzusjes baby werkelijk nog nooit gezien, ik ben altijd te laat. -O-

M was met 37.3 toch ook vrij schoon. Überhaupt geen bloed. Wat smeer op zijn neus wat na een dag was ingetrokken.

[..]

bij mij duurde het bijna 2 uur. Gevalletje miscommunicatie.
Ik kan er nog verdrietig om worden.

:*

Kan ik me voorstellen. Mij hebben ze ook heel lang op de verkoeverkamer laten liggen. Maar goed, kan toen sowieso nog nergens heen.
pi_127772524
Kyara die koppies! O+
Ik word ook echt week tegenwoordig van bevallingsfoto's en -filmpjes. Zo'n bijzonder en intiem moment, je eigenste mensje dat er ècht is. -zucht-

/rammel oO<
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:14:00 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127772555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Shandaly het volgende:
Had ik het gisteren trouwens over een beginnende roze wolk... Vandaag is ie weer helemaal nergens te bekennen... :'(

Heb heel de dag nog niets anders kunnen doen dan kindjes verzorgen en troosten, en het liefst allebei tegelijk. Zelfs lunch werd me niet gegund, en tijdens het avondeten zat ik ook op hete kolen omdat Femke maar bleef huilen. Ze doet heel de avond al niets anders, geen idee meer wat er aan de hand is. Mijn man vindt dat we haar best even kunnen laten huilen, en dat ben ik op zich wel met hem eens, alleen is onze definitie van 'even' nogal verschillend. Voor mij max 10 minuten, terwijl hij haar rustig een uur kan laten liggen huilen... En dus blijf ik maar rondjes lopen, zussen, pinken, voeden etc. etc. terwijl hij lekker met zijn eigen dingetjes bezig is...zucht... Ergens doe ik iets fout

Probeer er op een rustig moment met je man over te praten, niet als je allebei in de emotie zit. Wat verwacht je van elkaar.
pi_127772912
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Mij hebben ze ook heel lang op de verkoeverkamer laten liggen. Maar goed, kan toen sowieso nog nergens heen.
bij je kind(eren) hoor je als moeder. Punt. Verkoeveren doen ze maar in hun eigen tijd. :*

Shandaly, wordt ze wel rustiger als je zo met haar bezig bent? Lijkt me erg frustrerend, de stress van je huilende baby en niet op een lijn zitten met je man.
Sprongetje misschien?
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:22:23 #212
190853 RockabeIIa
pi_127773050
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja!! Afgelopen weekend nog toen de oudste alles onder spuugde. Arme schaap zat er totaal onder. Maar enigszins ranzig is dat wel. Ik ging zelf ook bijna zeg maar. En dan de stukjes uit d'r haar spoelen.
Dat. Of mijn oudste van 6 die toch echt elke dag nog probeert of ik niet zijn billen wil afvegen. :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:26:33 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127773279
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. :D

Ik heb net nog eens de foto's van de ks teruggekeken. En blijkbaar ben ik het bloed vergeten ofzo :+ :') :D _O-

Ik en mijn geen bloed :+
Ik wilde het net zeggen aardig wat bloed hiero.
pi_127773685
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Mangostine het volgende:

[..]

bij je kind(eren) hoor je als moeder. Punt. Verkoeveren doen ze maar in hun eigen tijd. :*

Shandaly, wordt ze wel rustiger als je zo met haar bezig bent? Lijkt me erg frustrerend, de stress van je huilende baby en niet op een lijn zitten met je man.
Sprongetje misschien?
Sprongetje zou kunnen. Gisteren was ze 4 weken oud, maar morgen al 5 weken na uitgerekende datum, en daar ging het om met sprongetjes toch?
Ze wordt wel even rustig, maar dat blijft niet lang. Ze blijft ook heel hard blèren om mijn pink heen, doet ze anders ook niet.
Heb haar maar mee naar bed genomen, liggend voeden dan maar, en laten liggen als ze erdoor in slaap valt.. Slaapt niet echt voor mij, maar dat zien we later dan wel weer...
pi_127773945
Ik weet niet wat me overkomt! Rosalie slaapt al sinds 20.00. Ik heb haar net wakker gemaakt voor haar laatste fles en die heeft ze ook grotendeels slapend opgedronken!
Ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren.
pi_127776819
Danic ga snel slapen joh! :D
pi_127777713
Wat bijzonder zeg al die bevalfoto's!
Bijzonder dat jullie ze delen! Hier zal het trouwens vast lekker bloederig zijn geweest met een tekort aan bloedplaatjes ;) maar ik weet er niets van... Hopelijk krijg ook nog ooit zo'n vies kindje op me gelegd!

Danic wat goed! Hopelijk ben je nu ook nog niet wakker gemaakt :)

Sprongetjes moet je idd echt uitrekenen vanaf de ud!

En ik mag morgen naar huis!!!! Nog vier uur slapen zo (hopelijk) en dan morgen m'n ventje knuffelen!!!!!
pi_127778287
Wat een prachtige foto's. Vind dat zo bij zonder die eerste foto's O+
pi_127778360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:09 schreef Suikertante het volgende:
Danic ga snel slapen joh! :D
-O-
Ze werd rond 04.00 steeds wakker en toen zoi mijn vriend haar een flesje geven. Hij zat nog niet beneden met haar of Eva verkondigde dat ze wakker was en wilde gaan 'tappuh'.
Pffff
We lagen er allebei pas rone 05.00 in.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:34:26 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127779054
Ik heb de meisjes om 20.00 uur gevoed en ze daarna niet wakker gemaakt voor een late voeding. Ze kwamen zelf o m 03.00 uur (en daarna om 06:00 weer). Flinke ruk gemaakt dus. Al had ik liever dat ze tussen 23.00 en 06:00 door zouden slapen ;)

dilemma, wel of niet wakker maken om 23.00 uur.
pi_127779122
Gistermiddag zijn beide kindjes begonnen met huilen en dat stopte om half 12. Toen ging de jongste slapen nadat ze eerst alles had ondergespuugd ;(
Maar ik ben wel beloond voor mijn engelengeduld!!! Om half 6 kwam ze voor het eerst :o
Heeft toen beide borsten leeg gedronken en slaapt nu nog O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:41:15 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127779151
Zware avond voor jullie Tally. Wel fijn dat ze je beloond heeft ;)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:42:21 #223
259886 pessie
pi_127779170
Shandaly :*
Geprobeerd op haar buik op je arm te leggen?
Bij mij is het nog steeds voornamelijk kindjes verzorgen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:43:09 #224
259886 pessie
pi_127779189
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:39 schreef Tally het volgende:
Gistermiddag zijn beide kindjes begonnen met huilen en dat stopte om half 12. Toen ging de jongste slapen nadat ze eerst alles had ondergespuugd ;(
Maar ik ben wel beloond voor mijn engelengeduld!!! Om half 6 kwam ze voor het eerst :o
Heeft toen beide borsten leeg gedronken en slaapt nu nog O+
Rot van gisteravond maar *O* voor je nacht!
pi_127779200
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:41 schreef Kyara het volgende:
Zware avond voor jullie Tally. Wel fijn dat ze je beloond heeft ;)
Jullie? :') Was dat maar zo.
Meneer moest overwerken. Toen snel gegeten. En toen heb ik hem gevraagd om met de oudste mee naar bed te gaan (wij liggen er bij tot ze in slaap valt) maar die wind hem altijd zo om haar vinger dat ze dus om half 10 nog niet sliep en toen ben ik maar de boze moeder gaan uithangen met een huilende baby op mn arm }:|

Ja idd een kleine frustratie :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:45:14 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127779225

en een schop onder de kont van je man
pi_127779271
Oh nog meer pasgeborene foto's O+
XM wat een mooierd O+
Becky wat een mooie foto's, vooral die laatste
Kyara wat doe je! ik wil je meisjes zien :'(
Gulara ben je in Nederland? Gezellig :W
Omen mooi die eerste foto's. En welterusten wensen? Volgens mij wil ze liever een feestje bouwen aan die ogen te zien haha. O+
Shandaly herkenbaar hoor, hier is t ook heeeel wisselend. En juist na een goede dag is zo'n mindere dag extra zwaar vind ik. En dat stukje over je man, herkenbaar. Alhoewel ik het misschien ook wel moeilijk zou vinden om het aan hem over te laten. En hij vindt t wel best natuurlijk
Ow Tallly das minder van je meneer, wel fijn dat je een goede nacht hebt gehad
Danic lekker begin iig, daarna minder :{
Kyara L krijgt zijn laatste fles om 20.00 en komt dan één keer, wel heel wisselend, tussen de 2.00 en 6.00 ergens. Als ik hem 23.00 wakker maak drinkt hij niet goed en komt hij alsnog 's nachts een keer. Dus dan maar een ruk aan t begin. Ik zou het allebei uitproberen en kijken wat ze doen.
pi_127779344
Ik ben lekker aan t tobben met L.
Sowieso zn prutoog, maar daar krijgt hij nu zalf voor. (Wat trouwens een drama is om te geven)
Hij is heel schor. Vond zn adem vorige week al zo raar ruiken, dus toch keelontsteking oid. Hij is verder wel helder, geen koorts, hoef ik de ha niet over te bellen toch?
En als klapper op de vuurpijl zit hij verstopt. Al een paar dagen niet gepoept, gister krijsen en persen en er kwam niks. Ik heb na een uur krijsen de hap gebeld en zo'n tubetje creme gekregen (klysma). Daar heeft hij vanmorgen een beetje op gepoept maar nog lang niet alles. Ik kijk het nu weer even aan. Wel iiritant dat ik zulke dingen altijd 's avonds of voor t weekend heb }:|

Ik zou zo alles overnemen van dat arme jochie :'(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:06:17 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127779619
Wat sneu Fieder! Dat schorre hebben we hier ook. Of het een keelontsteking is weet ik niet maar ze zijn wel verkouden. Vond het zelf iig geen reden om de ha te bellen.
pi_127779826
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:52 schreef Fieder het volgende:
Ik ben lekker aan t tobben met L.
Sowieso zn prutoog, maar daar krijgt hij nu zalf voor. (Wat trouwens een drama is om te geven)
Hij is heel schor. Vond zn adem vorige week al zo raar ruiken, dus toch keelontsteking oid. Hij is verder wel helder, geen koorts, hoef ik de ha niet over te bellen toch?
En als klapper op de vuurpijl zit hij verstopt. Al een paar dagen niet gepoept, gister krijsen en persen en er kwam niks. Ik heb na een uur krijsen de hap gebeld en zo'n tubetje creme gekregen (klysma). Daar heeft hij vanmorgen een beetje op gepoept maar nog lang niet alles. Ik kijk het nu weer even aan. Wel iiritant dat ik zulke dingen altijd 's avonds of voor t weekend heb }:|

Ik zou zo alles overnemen van dat arme jochie :'(
Hier werkte een heel klein minidruppeltje olie (zonnebloem of olijfolie) om het toch net genoeg zacht te krijgen we deden dat dan in de fles
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_127780060
Hoe sneu Fieder.

En -O- voor zielig huilende babies.
Ik heb ook echt dagen van wanhoop gehad. Zeker voordat ik doorhad dat mijn ukje (verborgen) reflux had. Vreselijke weken waren het.

Shandalay, toch even kijken of je de deur uitkan vandaag meid. Iemand die je kan komen helpen misschien? En als je man thuis is gewoon even iets voor jezelf doen. Heel lang douchen met de deur op slot en de radio aan of een rondje winkels ofzo :*

Ik heb net 40 vingertje en teentjes geknipt (nou de nageltjes dan) O+
Met een meidenkwartet
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:46:19 #232
259886 pessie
pi_127780372
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef Cathmar het volgende:

Ik heb net 40 vingertje en teentjes geknipt (nou de nageltjes dan) O+
Held. Ik durf niet. Ik heb Nathan wel eens in zn vel geknipt :X
pi_127780387
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Check :@
Met een meidenkwartet
pi_127780703
Morning dames ! O+

Hoera, ik mocht uitslapen *O* Oh wat een heerlijkheid ! Hoorde wel hoe gezellig ze het luier verschonen vond :+ Maar heb mn oordoppen nog eens hard aangedrukt. Overwinning voor mij. Normaal sjees ik mn nest uit om alles uit zn handen te grissen :+

Shandalay, Fieder en Tally: even een kus :* Pittig !
pi_127780980
Ohh lekker kz O+ goeie zelfbeheersing
foto? O-)
pi_127781021
De zware dag werd gevolgd door een nog zwaardere nacht.. Weet echt niet waar Femke nu last van heeft. Zo veel huilen, zo onrustig op de momenten dat ze even kort lijkt te slapen... Heb zelf pas van 7 tot 9 een beetje geslapen. Gelukkig vier ik mijn verjaardag morgen ipv vandaag ;)
pi_127781130
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ook durf ook niet meer :@ 40 is helemaal eng.

Shandaly wat een dag en nacht, kun je niet als verjaardagskado vandaag iemand vragen om even een paar uurtjes met je mini rond te wandelen dat je zelf even kunt slapen? Of lekker douchen, of winkelen of iets anders fijns voor je zelf? Is ook nodig.

En beterschap voor alle andere zieke mini's :* Arme schaapjes, klinkt allemaal erg zielig.

Mijn mini had nachtmerries vannacht ofzo. Twee keer schreeuwend huilen en toen ik 1 voet uit bed had om naar hem toe te lopen was hij alweer stil. Het duurde nog geen 10 seconden, maar wel zo overstuur huilen, klonk heel zielig.
pi_127781165
Gefeli meid! *O*
En ik weet dat het moeilijk is, maar soms moet je gewoon eventjes weggaan. Even ademhalen en weer fris verder. Lsltn :*
Met een meidenkwartet
pi_127781182
Goed zo KZ! Uit handen geven, moeilijk hè?

Daar ben je wel even mee bezig, Cathmar. Lars vindt het prima om zijn nagels te laten knippen, die komt er bijna zelf om vragen. Alleen zijn tenen zijn wat lastig, rare vormen, half ingegroeid...

Beterschap Fieder! Blijft sneu om zieke kleintjes te zien. Dat willen overnemen klinkt heel herkenbaar...
pi_127781275
Cathmar 40 :o lopende band

Zolena dat is hier ook wel eens! Echt een vreselijke schreeuw uit de babyfoon, en als ik dan hijgend van t rennen boven kom slaapt ie weer :')

Shandaly gefeliciteerd *O*
En :* ik weet hoe het is
pi_127781350
Och Shandaly, dat is gewoon klote, zo weinig slaap. Zo lastig als je maar niet kunt ontdekken wat er met je baby aan de hand is.. Hopelijk idd een sprongetje, eentje die snel weer voorbij gaat :*.
En gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Fieder, beterschap voor L. :*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:45:06 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127781977
Mijn baby ligt al een kwartier lief in de box aan wat speeltjes te voelen! :o O+

Shandaly, dat is wel een lullig contrast met jouw posts, lijkt me heel zwaar hoe het bij jou gaat! :* Ik ben niet bijgelezen, maar heb je al hulp gevraagd om te kijken waarom ze zoveel huilt? :{
pi_127783160
Even tussendoor:

Saartje kan niet zo makkelijk poepen soms. Heeft ze vrij harde keuteltjes. Net verschoon ik haar luier, twee keuteltjes erin. Npnp. Maar er zit nog een keuteltje ín haar. Ik stond oog in (bruin) oog met 't kreng. Saartje lijkt er geen last van te hebben, maar ik zie m zitten. Hij staart terug, verdorie. Iemand tips? Eruit pulken ofzo? Kan dat geen kwaad? Beter om m te laten zitten en het saar zelf laten doen, of in zo'n geval helpen?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:33:53 #244
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127783494
Haha goed omschreven! Gewoon zelf laten doen. En eventueel wat meer water laten drinken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:35:56 #245
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127783569
Shandaly gefeliciteerd! Heb je enig idee waar ze last van kan hebben? Krampjes? Maagzuur? Buikpijn? Eventueel testen door een paar weken lactose vrij te eten?
pi_127783708
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef becky27 het volgende:
Haha goed omschreven! Gewoon zelf laten doen. En eventueel wat meer water laten drinken.
Ja, ik zal m dan idd maar laten zitten. Nu boterhammetje en fruit eten. Zien we wel wanneer hij er uit komt :+
pi_127784135
Feli Shandaly! En hopelijk een rustigere dag vandaag.

Fieder, ik zou voor verdenking van keelontsteking toch bellen denk ik, straks wil ie ivm keelpijn misschien minder drinken? :*

Coco, ik ben een pulkmoeder, ik zou hem eruit wurmen :') maar laten zitten is misschien verstandiger.

Te grappig hier: net na zijn fruithap krijgt M wat water uit een gewoon bekertje. Ik erbij vertellen, wil jij wat drinken? Etc (jullie kennen die retardgesprekken met je baby vast :') ).
Zegt ie ineens: "Dingkuh!" :o En hij bleef het maar herhalen. Hij ligt nu nog in de box, dingkuh dingkuh O+
Ik heb het op beeld, het is echt waar! :D maar zeker een toevalstreffer toch, met nog geen 9 maanden?
pi_127784218
'Hij staart terug' :D
pi_127784318
Haha Coco wat vertel je het grappig. _O- Gek hoor. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben.

Mango neeee :o wat knap. Ik weet niet wat allemaal normaal is qua praten maar ik geloof dat ik rond die tijd mn eerste woordje zei (poe=poes). De vraag is of hij weet wat hij zegt, zou je eens kunnen uitproberen. Maar t is sowieso knap *O*

Ik heb net de ha gebeld omdat L nog steeds zo perst en pijn heeft. Hij krijgt nu lactulose, ben benieuwd.
En het keeltje mocht ik aankijken, idd terugbellen als hij minder gaat drinken.
pi_127784378
Shandaly van harte! Verder alles wel gelezen maar ineens ging het zo snel dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen.

Wel zag ik dat Danic's nacht toch niet zo rustig was als gehoopt, balen :*

En dat Shandaly nu écht eens wat tijd voor zichzelf moet nemen op de een of andere manier! Al is het zo nu en dan een half uur!

Het bruine oog zag ik ook voorbij komen _O-

En Mango :o Wauw!
pi_127784608
Gatver Shandaly ! Sterkte :* En Gefeliciteerd *O*
Fieder: en ook sterkte :*

Mango: praten met 9 maanden :D _O_
pi_127784627
Ik zit nu "mama" te oefenen, maar het wil nog niet echt. ;(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:04:53 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127784715
Mango! Lief! Kan best hoor. M was ook erg vroeg.
pi_127785314
Ja, ehh echt volgen gaat dus niet he... Anyways! Ik zag mooie foto's voorbijkomen O+ mijnes staat nog ergens in het bevallingspaspoortjes topic :). Mijnes noemt mij 'wawa', en soms mama. En papa soms papa, maar vaak is papa ook wawa (voor het gemak). En ze zegt 'bah'. :)

Was gisteren bij mn vriendin met dr drieling... Pff... Das druk :+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:24:02 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127785428
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit nu "mama" te oefenen, maar het wil nog niet echt. ;(
XD

Hier is het ook nog steeds wawa hoor :D Ze heeft het 1 keer gezegd, echt ma-ma, toen ze in bed lag. Maandje geleden ofzo. Daarna vond ze het niet meer boeiend :') Komt echt wel goed!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_127785460
Wow Mango! Zou wel heeeel toevallig zijn als het niet bewust was :D Enne, filmpje? O-)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:00:05 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127786801
vaak begint het met klanken oefenen. Is het de hele dag mamamamamamamamamamama. En het moment dat hij je ineens aankijkt, begint te stralen en dan een soort mahmha zegt. O+

Mijn meisjes kirren alleen nog maar. Maar dat is ook schattig O+
pi_127786852
Wow mango! Wat goed!
Mijn praat echt nog niet. Ze "zegt" wel 'da' als ze ergens naar wijst en soms zegt ze 'ja', maar das volgens mij meer toeval dan wijsheid (al klinkt dat altijd wel heel grappig :D)

Oh en even spuit 11-en, even onder een spoiler ;) Eerste foto's hier.
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Sonnetje85 op 14-06-2013 13:06:53 ]
pi_127787215
Son, wat een dierbare mooie foto's O+
pi_127788565
Ja he O+
Ook zo gek dat de ene alweer bijna 3 is en de ander bijna 1!
pi_127788968
Nog meer van die prachtige foto's!
Ik wilde er net van mij ook een uitzoeken en uploaden, maar kwam erachter dat vanwege een nieuwe pc-installatie gister hier nog niet het hele netwerk weer werkt.. ik kan er dus (nog) niet bij, maar jullie houden ze tegoed!

Ik ben net even met Femke naar het winkelcentrum geweest, beetje shoppen. Mezelf verwend met een lekker broodje van Bakker Bart én leuke schoenen gevonden die ook nog eens 50% waren afgeprijsd. Madam heeft het hele uitje geen kik gegeven... Weliswaar sliep ze ook niet echt, maar ze huilde gelukkig niet. En dan al die reacties op straat: "Ohh, wat een scheetje! Die is nog klein! Oh, kijk nou wat een schatje!" etc... Doet je toch wel goed...
* Shandaly is toch wel een trotse mama (overdag ;) )

Wauw Mango, nu al praten! De 'mamamaama'-klanken kunnen soms nog per ongeluk zijn, maar 'dingkuh' moet toch wel bewust zijn denk ik. Tof hoor!

Lol Coco! Wat omschrijf je dat toch beeldend...

LB, wel contrast misschien, maar ook hoopgevend. Jouw kleintje is immers een maand ouder dan de mijne, dus dan heb ik gewoon goede hoop dat de mijne over een maand ook lekker in de box kan liggen spelen...
pi_127789351
Shandaly wat fijn dat je een échte fijne mamadag/ochtend hebt! Hier is F ook altijd superlief buiten en bij andere mensen :') Maar ik ben dan wel retetrots op hem :D
pi_127789373
Oh Son wat mooi O+ wat zie je er goed uit! Mijn haar stond als een vogelnest recht overeind op alle foto's }:|
Ik zat een hele tijd verliefd te staren en toen zag ik opeens die spuit op de achtergrond :') ieh

Shandaly wat heerlijk O+ O+
pi_127789400
Son inderdaad héle mooie foto's O+
pi_127789490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef Fieder het volgende:
Oh Son wat mooi O+ wat zie je er goed uit! Mijn haar stond als een vogelnest recht overeind op alle foto's }:|
Ik zat een hele tijd verliefd te staren en toen zag ik opeens die spuit op de achtergrond :') ieh

Shandaly wat heerlijk O+ O+
*lol* dat valt me nu pas op _O-
En dank je :D
Was ook maar een bevalling van 4 uur he. Ik was daar pas 4,5 uur wakker na gewoon een nacht slaap.
pi_127789758
Ja hier maar 2,5 uur... moeilijk haar enzo :+
Haha oh sorry dat ik je op de spuit wees dan :P
pi_127790128
:D Ik dacht dat je langer bezig geweest was joh! Dan is mn haar wel fijn ja :D
Maakt niet uit ;) Vind t wel grappig. Vraag me alleen af waarvoor hij was :P (ik denk m'n anti D trouwens)
pi_127790561
Nog meer mooie foto's O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:55:30 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127791269
Ik kan me nog een hele mooie foto van Kleurdoos herinneren. Die was te lui om haar make-up eraf te halen en die stond echt prachtig opgemaakt op de foto's :D

Mooie foto's Son, en die spuit inderdaad _O-
pi_127791355
Son, je ziet er idd goed uit!

Zal straks ook wat foto's posten. Maar mn internet ligt er uit atm. Dus heb alleen mn mobiel. Ook heel fijn tijdens het thuiswerken :')
pi_127791403
Vraag aan de verse mama's: hoe vaak voeden jullie snachts? Het cb was onsteld dat L. snachts drie keer komt (soms meer) terwijl ik dat niet zo gek veel vind. En we moeten daarin wel iets veranderen, vond ze. Uitgelegd dat ik het prima vind, dus geen reden om dingen anders te doen. Maar is dit echt zo uitzonderlijk voor een baby van 7 weken?
pi_127791443
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me nog een hele mooie foto van Kleurdoos herinneren. Die was te lui om haar make-up eraf te halen en die stond echt prachtig opgemaakt op de foto's :D

Mooie foto's Son, en die spuit inderdaad _O-
Toen wij de eerste keer naar t zhuis gingen met weeën, heb ik me tussen de weeën door nog opgemaakt en mn haar gedaan. Maar toen moesten we weer naar huis. En vanaf dat moment ging het alleen maar bergafwaarts :D :+

Ik moet steeds lachen als ik de foto's zie. Je ziet me gewoon verlelijken :D en de eerste foto van mij met pijnstilling is ook geniaal :')
pi_127791561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
Vraag aan de verse mama's: hoe vaak voeden jullie snachts? Het cb was onsteld dat L. snachts drie keer komt (soms meer) terwijl ik dat niet zo gek veel vind. En we moeten daarin wel iets veranderen, vond ze. Uitgelegd dat ik het prima vind, dus geen reden om dingen anders te doen. Maar is dit echt zo uitzonderlijk voor een baby van 7 weken?
Geen idee. Saartje sliep met 3 weken door. Geloof mijn nichtje ook ongeveer rond die tijd. Maar ja, tot zover mijn 'praktijkervaring' wat dat betreft :+

Als jullie je er goed bij voelen is het toch prima? En als de mini het er goed op doet. :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:02:41 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127791564
quote:
Ach nee, het is hier sinds een week of wat dat ze tussen 00.00 en 06.00 maar 1 keer komen. Soms was het om 4.00, 05,00 en 06.00 (en dat was er dan 1 he). Blijkbaar hebben ze dat dan even nodig.

Hij is nog maar zo klein en hij moet van ver komen. Ik vind het raar dat het cb dat raar vindt eerlijk gezegd....

In elk geval: blijf bij je eigen gevoel :*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:04:45 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127791623
Ik zou op dit punt *niet* naar het cb luisteren LE :X
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:07:39 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127791721
Ohja, ik voed voordat ik zelf ga slapen, en daarna wordt E meestal tussen 4 en 5 uur wakker. Daarna neem ik haar mee in bed en drinkt ze af en toe wat tot ik opsta rond 9 uur.

Maarja, mijn kind is dan ook een slaapkop :+
pi_127791774
Ik zou eens vragen waarom dat dan 'slecht' zou zijn. Ben echt benieuwd wat hun motivatie voor hun reactie is... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze met fatsoenlijke/doorslaggevende argumenten kunnen komen.

'Ja, maar het is niet goed voor je nachtrust'
'Heb ik geen last van'
'...'

'Ja, het is niet goed voor het ritme van de baby'
'Hij is prima uitgerust en doet het overdag ook goed'
'...'

'Je baby groeit er niet goed door'
'Wel, kijk maar naar de grafieken (ofzo), beeb groeit prima'
'...'

Ik kan me gewoon niks voorstellen dat echt een probleem zou zijn!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:13:51 #278
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127791919
Isabel is een half jaar (bijna dan) en die krijgt/wil rond 23.00, 02.30 en 05.00/05.30 een fles. Dat is niet enorm veel maar vaak genoeg bij een half jaar.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:17:39 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127792074
Die van ons meldt zich nog niet uit zichzelf 's nachts en dan houden we om de 4 uur aan. Dus als om 23u de laatste voeding erin gaat, dan om 03 en dan 07 en dan gaat het om de 3 uur regime weer in.
pi_127792605
Hier ook minimaal 3 voedingen tussen 23 en 6 L-E, regelmatig meer. Ik zou dit alleen zelf wel graag naar 1-2 voedingen willen als ik straks ga werken maar hoop dat J. daar op een gegeven moment zelf verandering in brengt.
pi_127793039
quote:
Wat een onzin. Hij krijgt borstvoeding toch? En zeker voor een baby van 7 weken is dit heel normaal gedrag.
pi_127793398
Nu we het er toch over hebben... Een vriendin van mij geeft al bijna 6 maanden borstvoeding. Het gaat heel goed, haar meisje groeit als kool. Op haar laatste cb bezoek heeft ze te horen gekregen dat haar meisje zelfs te zwaar is. Nu moet ze minder vaak en korter gaan voeden maar dit wil ze eigenlijk niet. Wat vinden jullie van dit advies?
pi_127793404
quote:
Is volkomen normaal hoor. Lekker laten lullen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:54:54 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127793420
Maar als jij en je baby het prima doen op 3x per nacht en niemand heeft er last van waarom zou het cb dat dan toch als probleem bestempelen. Dat neigt meer naar bemoeizucht.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:55:25 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127793435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Fieder het volgende:
Nu we het er toch over hebben... Een vriendin van mij geeft al bijna 6 maanden borstvoeding. Het gaat heel goed, haar meisje groeit als kool. Op haar laatste cb bezoek heeft ze te horen gekregen dat haar meisje zelfs te zwaar is. Nu moet ze minder vaak en korter gaan voeden maar dit wil ze eigenlijk niet. Wat vinden jullie van dit advies?
Dikke onzin.
pi_127793451
quote:
Lekker doen waar zij zich goed bij voelt.
pi_127793461
Obesitas en hartproblemen op latere leeftijd was trouwens hun argument
pi_127793498
quote:
Lijkt me onzin, trekt allemaal wel weer bij. Ons buurmeisje is ook een hele flinkerd op bv, cb had bij haar juist gezegd dat dit helemaal geen kwaad kon bij bv.
pi_127793505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Fieder het volgende:
Die moeten zich laten bijscholen. Een baby van 6 maand dus op dieet zetten? 8)7

Mijne groeit ook boven de curve uit, maar punt is dat kindjes niet allemaal gemiddeld zijn he.. Plus dat de curve van het CB gebaseerd is op gemiddelden in NL, en de kindjes in NL gemiddeld meer kv kregen ten tijde van het maken van de curve. Een bv-kindje groeit anders.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:58:09 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127793547
quote:
:')

Welja joh.

Maar goed. Lekker laten gaan. Straks gaan ze lopen en dan lopen ze het er wel af.
pi_127793556
Bij een kind van 6 maanden :')
Er zijn genoeg bolle baby's die later smaller worden (en andersom :P)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:58:54 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127793570
quote:
:')

Welja joh.

Maar goed. Lekker laten gaan. Straks gaan ze lopen en dan lopen ze het er wel af.

Je vriendin kan eens even een curve invullen die meer geschikt is voor kinderen die borstvoeding krijgen. Waarschijnlijk valt het wel mee. ;)
pi_127793575
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Maar als jij en je baby het prima doen op 3x per nacht en niemand heeft er last van waarom zou het cb dat dan toch als probleem bestempelen. Dat neigt meer naar bemoeizucht.
Oh, en dat inderdaad.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:59:37 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127793603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij een kind van 6 maanden :')
Er zijn genoeg bolle baby's die later smaller worden (en andersom :P)
Ja ik zeg shakedieet! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :p
pi_127793604
Luuk is ook niet klein, maar ik hoorde van de week niks erover. Ja, dat ik vast slagroombv had.
*poef* nu is het weg
pi_127793620
quote:
Als ze gaan lopen gaat er al heel wat vanaf.
Die van mij was een dikkerdje en inmiddels zit ze onder het laagste lijntje.
Lekker aan laten lullen. Stom bangmakerij vind ik het.
pi_127793648
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ik zeg shakedieet! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :p
Ik zou zeggen een aantal weekjes Sonja!
pi_127794458
Jullie reacties waren ook mijn eerste reactie! Maar ze was zo aan het twijfelen, zo onzeker gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Morretje het volgende:
Die moeten zich laten bijscholen. Een baby van 6 maand dus op dieet zetten? 8)7
Ik geloof dat het woord 'rantsoen' is gebruikt :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Je vriendin kan eens even een curve invullen die meer geschikt is voor kinderen die borstvoeding krijgen. Waarschijnlijk valt het wel mee. ;)
Ik zal het doorgeven :Y
pi_127794857
quote:
Isa laat max 3 a 4 uur tussen voedingen, dus als ze voor ons ongelukkig komt, zitten wij ook op 3 voedingen tijdens de nacht. Is dat zo veel dan?

En hoe wil je dat anders gaan doen? Je kunt niet méér voeden tijdens 1 voeding want je kind zit op een gegeven moment vol en valt in slaap. En als je voedingen uit gaat stellen word je doof gekrijst... :')

Wij kregen vandaag een pakketje van familie uit Australie. Superlief!! Maar echt, een blauw/roze stippeljurkje met roze franjes, een roze maillotje, witte sokjes met roze strikjes en om het geheel af te maken een heus roze kanten haarbandje met ditto bloem }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_127794905
Wees blij dat het uit Australië is anders moet je het elke keer als ze langskomen aantrekken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')