Jij als ex universitair student moet weten dat zoiets wel kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Nee, dit topic is klaar.
Meloewa, veel succes met je nieuwe opleiding/cursus die miraculeus net voor het eind van het schooljaar nog is begonnen.
Ik ga nu even mijn frustratie uiten door wat leuzen door de straten te scanderen en wat pakjes chocomel tegen ramen te gooien.
De FOK!auti's nemen FOK! iets te serieusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij wordt er achter de schermen hevig gebattled. Sommige mensen worden echt gek, terwijl ik hier me alleen maar aan het vermaken ben.
hier.gefixt voor jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus fucking christus. Meloewa is echt een hoer.
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Nee, dit topic is klaar.
Meloewa, veel succes met je nieuwe opleiding/cursus die miraculeus net voor het eind van het schooljaar nog is begonnen.
Ik ga nu even mijn frustratie uiten door wat leuzen door de straten te scanderen en wat pakjes chocomel tegen ramen te gooien.
Ik weet nog steeds niet of ik dit moet gelovenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij wordt er achter de schermen hevig gebattled. Sommige mensen worden echt gek, terwijl ik hier me alleen maar aan het vermaken ben.
fixed againquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilen en tegelijkertijd rukken op Meloewa
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij als ex universitair student moet weten dat zoiets wel kan
Ik ga wat loempia's halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilen
Wat voor saus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.
[..]
Ik ga wat loempia's halen.
Pre-zomercursus Engels ter voorbereiding op Banketbakkerij niveau 1, niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.
Oh, TS is dat meisje van die Bakker Bart reclame?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Pre-zomercursus Engels ter voorbereiding op Banketbakkerij niveau 1, niks mis mee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Kola het volgende:
[..]
TuurlijkAan het begin van het jaar nog zeggen dat je moest stoppen met school omdat je geen stageplek kon vinden en een paar weken geleden (sowieso na 1 februari wanneer de februari-instoom is) stoer doen omdat je thuis zat. En nu ga je ineens weer naar school. Want je kan echt aan het eind van het jaar nog aan een nieuwe opleiding beginnen. Trollz verder.
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal. Maar ik doe inmiddels weer n opleiding.
Ik wou niet meer zoveel praten op FOK! over school.
Maar dit!
moest gewoon!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, welk cijfer je ook geeft het is toch nooit goed.
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je zei ooit boven een 8 maar dat was in betere tijden.
Maar ja hieruit kan ik dus concluderen dat het niet veel soeps zal wezen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja is goed, wees jij maar een 10
[..]
Gooi anders een paar bierflesjes naar je scherm.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodig, jij krijgt vast dagelijks hele reeksen aan egoboostjes van fokkers op basis van enkele foto's.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij begint zelf over cijfers en nog meer dingetjes die geen enkele relevantie hebben m.b.t. dit topic, laten we ontopic blijven.
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat ik het een raar verhaal vind dat je nu (vlak voor het eind van het jaar) opeens weer op school zit, dat is de enige interesse die ik toonde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar goed, als jij deze opleiding/cursus whatever weer net zo serieus neemt als de vorige(n) zal het wel weer een succes worden.
Veel succes ermee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso dat jij je nog dagelijks in slaap rukt op die paar gefaalde meets met Meloewa.
Hoe zal dit drama zich verder ontwikkelen lieve Fok!kertjes?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rondt jijEn dan zo'n uitspraak er achteraan.
Ik zou dit topic nog veel leuker kunnen met alle informatie die ik tot mijn beschikking heb over jou, echter houd ik me wel aan de codes.
Goede samenvatting, ik heb chips er bij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
De vorige keer in Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen":
Meloewa vertelt verder over haar aartsvijand die voor de tranen heeft gezorgd:
[..]
[..]
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:
[..]
[..]
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!
[..]
[..]
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe zal dit drama zich verder ontwikkelen lieve Fok!kertjes?!![]()
Dat weet ik niet, het was dan ook eigenlijk een racistische opmerking. Stiekem eet ik macaroni met geraspte (jonge, veel lekkerder dan oude) kaas en een lekker ei.quote:
Ik wist niet dat er tegenwoordig ook summer courses op mbo niveau werden gegeven, nou, dan is het wel een plausibel verhaal. Dan moet ik bij deze mijn ongelijk toch even erkennen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Pre-zomercursus Engels ter voorbereiding op Banketbakkerij niveau 1, niks mis mee.
hadden jullie geen RL relatie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij als ex universitair student moet weten dat zoiets wel kan
Goede post... ga er ook voor zitten nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:
[..]
[..]
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!
[..]
[..]
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
You don't sayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was dan ook eigenlijk een racistische opmerking. Stiekem eet ik macaroni met geraspte (jonge, veel lekkerder dan oude) kaas en een lekker ei.
Je bent deze belangrijke post nog vergeten:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef krioro het volgende:
Loewa, laten we ons afzonderen van al deze negativiteit en samen een avond vol liefde beleven.
Dat een is een doodlopende verhaal lijn die niet relevant was voor mijn samenvatting. Sorry.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent deze belangrijke post nog vergeten:
[..]
Waarom de boel temperen? Soms is het tijd alle frustraties en open wonden op tafel te gooien. Dat moment is nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent deze belangrijke post nog vergeten:
[..]
Jij hebt vaker last van dat soort momentjes, hoorde ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom de boel temperen? Soms is het tijd alle frustraties en open wonden op tafel te gooien. Dat moment is nu.
Jij begon met het op de man spelen, oogst wat ge zaait meisje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
You don't say
Maar zegt meer over jou dat je op de man gaat spelen, dus het raakt je wel echt.
Goede samenvatting. Feyenoordfan is een idioot, en niet alleen op basis van zijn clubvoorkeur (nohate).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent niet grappig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt vaker last van dat soort momentjes, hoorde ik.
pferdfleeschquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt dit allemaal door mijn vraag om een cijfer aan meloewa te geven? Kan iemand deze vraag even met ja beantwoorden zodat ik vnvd op mijn eigen genialiteit kan pagga slaan!![]()
Friekandell!!!
ben jij loempiebakker?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
You don't say
Maar zegt meer over jou dat je op de man gaat spelen, dus het raakt je wel echt.
Hoezo speel ik op de man dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij begon met het op de man spelen, oogst wat ge zaait meisje.
Meloewa is een dikke 10, kan je vanavond weer paggaslaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt dit allemaal door mijn vraag om een cijfer aan meloewa te geven? Kan iemand deze vraag even met ja beantwoorden zodat ik vnvd op mijn eigen genialiteit kan pagga slaan!![]()
Friekandell!!!
Eigenlijk vind ik wel, dat het mannetje die deze bash wint jou vanavond mag bestijgen, DikkeMeloenenwa.quote:
Ik heb deel één niet in zijn geheel gevolgd, maar zover ik heb gezien mag jij je witte leger weer uit het hok laten vandaag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Friekandell!!!
Ik bevestig dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb deel één niet in zijn geheel gevolgd, maar zover ik heb gezien mag jij je witte leger weer uit het hok laten vandaag.
Moet je wel doen mi mang, vanaf pagina 7-8 zoiets.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb deel één niet in zijn geheel gevolgd, maar zover ik heb gezien mag jij je witte leger weer uit het hok laten vandaag.
pharkus reserveer me voor je zoontjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meloewa is een dikke 10, kan je vanavond weer paggaslaan.
Geloof me dat wil je nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik wel, dat het mannetje die deze bash wint jou vanavond mag bestijgen, DikkeMeloenenwa.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mannen naar mijn hart...quote:
Dat deel heb ik vluchtig gelezen. Daarnaast nog even jouw samenvatting doorgenomen voor het complete plaatje. Ik kies #TeamChroestjov.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je wel doen mi mang, vanaf pagina 7-8 zoiets.
Sorry, maar ik ben geen tiener meer, ik snap niets van deze beredenering.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo speel ik op de man dan?
Ik postte alleen: stiekem lig je in bed te janken.
Dus tenzij je echt in bed zit te janken, speel ik niet op de man maar was het gewoon een sarcastische opmerking.
Maar niet huilen schat, smakelijk eten
Het is heel simpel.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meloewa is een dikke 10, kan je vanavond weer paggaslaan.
Nu speel je weer op de manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geen tiener meer, ik snap niets van deze beredenering.
Maar maakt niet uit, het staat 1-1, de verlenging wordt op een nader overeenkomen tijdstip gespeeld.
Jij bent heul geen eckte loempiabakker! Vieze, vuige poser!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Loempia velletjes kopen.
Spitskool of een ander groente fijn hakken en met stukjes kip even bakken en op smaak brengen.
Dan vouwen, en dan bakken frituren.
Er zijn mensen die het blijkbaar wel winnen. Ze vechten voor een hand vol Meloewa.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pharkus reserveer me voor je zoontje
[..]
Geloof me dat wil je niet
Sorry, maar ik snap dus helemaal niets van deze wannabe/semi psychologische beredeneringen en uitspraken, hou er mee op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu speel je weer op de man
Zit jou dus echt diep
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent heul geen eckte loempiabakker! Vieze, vuige poser!
[..]
Er zijn mensen die het blijkbaar wel winnen. Ze vechten voor een hand vol Meloewa.
Welke gast? Overigens maar matige ontwikkeling van het topic in de laatste pakweg 50 posts.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef Oerbeer het volgende:
Wat loopt die gast nou interessant te doen dan.
Stop, hou op, ik vind het niet meer leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap dus helemaal niets van deze wannabe/semi psychologische beredeneringen en uitspraken, hou er mee op.
Doe er wat aan zou ik zeggen. Gooi al je principes overboord en gooi die godvergeten beerput open zoals je gedreigd had!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Welke gast? Overigens maar matige ontwikkeling van het topic in de laatste pakweg 50 posts.
We lasten een kort reclameblok in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Kan dit een andere keer verder, ik moet eten nu.
Ik ondersteun dit, ik moet ook eten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Kan dit een andere keer verder, ik moet eten nu.
kan dat in de oven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Loempia velletjes kopen.
Spitskool of een ander groente fijn hakken en met stukjes kip even bakken en op smaak brengen.
Dan vouwen, en dan bakken.
Het zou een slagveld worden, niet echt verstandig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen. Gooi al je principes overboord en gooi die godvergeten beerput open zoals je gedreigd had!
Ik ben bang dat we nog niet uitgebitched zijn.. ik heb gezegd dat ze lelijk was en weet niet of meisje te vertrouwen is waartegen ik het gezegd heb, maar ja ze doet het er maar mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef wickedmen het volgende:
En huppa nog een deel waarom ik denk dat je 12 bent naast je forumavatar.
Kom op Meloewa, op je 21ste door een kutbitch ge'bitchd worden en dan gaan huilen?
Je hebt gewoon niks, flapdrol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het zou een slagveld worden, niet echt verstandig.
Breek haar kaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we nog niet uitgebitched zijn.. ik heb gezegd dat ze lelijk was en weet niet of meisje te vertrouwen is waartegen ik het gezegd heb, maar ja ze doet het er maar mee.
stiekem sta je in de modeblaadjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pharkus reserveer me voor je zoontje
[..]
Geloof me dat wil je niet
Dat is dikke bluf dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je weet dat je de oorlog zou verliezen, moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ok, ok, ik hou al op, rustig maar meisje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stop, hou op, ik vind het niet meer leuk
Wacht haar maandag op bij de ingang van het schoolplein en laat haar zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we nog niet uitgebitched zijn.. ik heb gezegd dat ze lelijk was en weet niet of meisje te vertrouwen is waartegen ik het gezegd heb, maar ja ze doet het er maar mee.
Niet waar. Er is gewoon sprake van een Koude Oorlog scenario. Partijen houden elkaar strak, als de bom barst ie ook goed. Niemand wil dat, dus gebeurt er ook niets.quote:
Gewoon een groot diepe pan nemen en olie erin gieten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb geen frituur, dat is voor tokkies
stokbrood is toch ook krokant
Roddel uitwisselen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet waar. Er is gewoon sprake van een Koude Oorlog scenario. Partijen houden elkaar strak, als de bom barst ie ook goed. Niemand wil dat, dus gebeurt er ook niets.
Doet hij niet. Ik had ook al ge-dm-ed. Heul jammer dit. Ik wil helemaal geen Koude Oorlog scenario ik wil rellen, godverdomme!quote:
Ik zou graag eerst de globale strekking van jouw roddel willen weten, kijken of het boeiend is.quote:
Over wie wil je een roddel weten? Ik heb verschillende jwz.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou graag eerst de globale strekking van jouw roddel willen weten, kijken of het boeiend is.
Er is weinig aan de hand, beetje provoceren met op het einde een anticlimax, waarna iedereen vredig gaat slapen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Rodawa het volgende:
Even voor de duidelijkheid, tussen wie gaat die tot zover nichterige oorlog? feyenoordfan92 vs chroestjov of meloewa?
Dat was mijn vraag niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand, beetje provoceren met op het einde een anticlimax, waarna iedereen vredig gaat slapen.
Het is nu heel onduidelijk. Het was eerst chroestjov vs meloewa en toen kwam feyenoordfan tegen chroestjov janken. Maar nu is chroestjov weg, Meloewa geen idee en feyenoord is te pussy om te doen wat hij dreigde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:42 schreef Rodawa het volgende:
Even voor de duidelijkheid, tussen wie gaat die tot zover nichterige oorlog? feyenoordfan92 vs chroestjov of meloewa?
Aha, op die manier. Hier kan ik tenminste wat mee, bedankt broeder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nu heel onduidelijk. Het was eerst chroestjov vs meloewa en toen kwam feyenoordfan tegen chroestjov janken. Maar nu is chroestjov weg, Meloewa geen idee en feyenoord is te pussy om te doen wat hij dreigde.
haha ik heb het nu over haar met een meisje van de klas en ze geeft me wel gelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon eenmaal een gigantische slinger voor de kanus geven. Succes gegarandeerd.
Edit: indien het een hoofddoek betreft gelijk eraf rukken dat ding, deden wij altijd![]()
Klopt, was ook precies de bedoeling.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Rodawa het volgende:
Overigens ben je zelf degene die provoceert en voor de anticlimax zorgt, kudos daarvoor.
Asociaal wijf. Hoop dat je zelf eens compleet kapot geslagen zal worden door geflipte moslims, eerste geval waarbij het terecht zou zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon eenmaal een gigantische slinger voor de kanus geven. Succes gegarandeerd.
Edit: indien het een hoofddoek betreft gelijk eraf rukken dat ding, deden wij altijd![]()
Ben blij dat je het zelf gelooft. Je bent gewoon bang dat jij nog meer schade oploopt bij de colateral damage die jouw info zo genaamd zou ontketenen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, was ook precies de bedoeling.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Asociaal wijf. Hoop dat je zelf eens compleet kapot geslagen zal worden door geflipte moslims, eerste geval waarbij het terecht zou zijn.
Het leven is een stuk simpeler in de achterbuurt. Godverdomme, volgens mij ben jij zelf zo'n wijf dat in de OP wordt benoemd, anders neem je ook de naam scootermuisje ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Scootermuisje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Asociaal wijf. Hoop dat je zelf eens compleet kapot geslagen zal worden door geflipte moslims, eerste geval waarbij het terecht zou zijn.
Ja maar ik ben er klaar mee.quote:
fok die bishes jwtzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er klaar mee.
Dan maar ruzie maken. Ik ga niet de hele tijd over me heen laten lopen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Die naam maakt het wel af ja, zie gelijk dit voor me:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het leven is een stuk simpeler in de achterbuurt. Godverdomme, volgens mij ben jij zelf zo'n wijf dat in de OP wordt benoemd, anders neem je ook de naam scootermuisje ook niet.
'Nog meer schade'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zelf gelooft. Je bent gewoon bang dat jij nog meer schade oploopt bij de colateral damage die jouw info zo genaamd zou ontketenen.
Nee dan ga ik haar ook kwetsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
fok die bishes jwtz
als ze weer begint zeg je hoe schattig je het vindt dat ze zo bezorgd om je is
Als het je geen flikker uit zou maken dan zou je de boel gewoon op stelten zetten. Wat je nu zegt is hetzelfde als al die achterlijke debielen waarvan hun topic backfired om het vervolgens "trollen" te noemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
'Nog meer schade'Alsof dit een situatie is waar ik dagenlang mee zou zitten. Dit is enkel een toneelstuk ter amusement, waarin jij de rol speelt van de te nieuwsgierige no-lifer die ik makkelijk op de kast kan jagen.
meloewa is een manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef Amnon het volgende:
Wat voor info heeft Feyenoordfan dan? Geen zin om 5 pagina's terug te lezen.
Dat is een geheim, want dit is een koude oorlog, of zoiets nichterigs. Ga er maar vanuit dat er via DM veelal gevochten wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef Amnon het volgende:
Wat voor info heeft Feyenoordfan dan? Geen zin om 5 pagina's terug te lezen.
Als ik niks heb, was ik aan het trollen en kan ik dus niks openbaren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het je geen flikker uit zou maken dan zou je de boel gewoon op stelten zetten. Wat je nu zegt is hetzelfde als al die achterlijke debielen waarvan hun topic backfired om het vervolgens "trollen" te noemen.![]()
Blijf jij uit mijn DM en houd je rotzooi voor je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Klaar met eten, het was niet lekker.
En op dit topic kan wel een slotje.
Hoppa! Het gaat weer beginnen! Komt kijken, komt kijken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Blijf jij uit mijn DM en houd je rotzooi voor je.
Ik spreek géén vuil woord over je uit/vrij
Dus je hoeft nu niet te gaan huilen, want je doet je koeltjes voor maar stiekem ben je aan gloeien achter je pc.
dus stop met je dreigementen.
Ik heb je alleen vermeld dat ik niet gediend ben van dreigementen, en nu bedreig ik jou?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dus je hoeft nu niet te gaan huilen, want je doet je koeltjes voor maar stiekem ben je aan gloeien achter je pc.
dramawhorequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je alleen vermeld dat ik niet gediend ben van dreigementen, en nu bedreig ik jou?
Ik dreig je helemaal niet, zelf door AJ voel jij je nog beledigd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je alleen vermeld dat ik niet gediend ben van dreigementen, en nu bedreig ik jou?
harde fittie dezequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Come at me broquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Kola het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
"Ik ben een heel rustig persoon, maar als mensen gek doen tegen mij pik ik het niet. Daarom sla ik elk weekend 1 of ander kutwijf in elkaar bij het stappen. Ze vragen er altijd zelf om."quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Scootermuisje het volgende:
Oh nee hoor ik zoek geen ruzie op maar als ze het bij mij zoeken kunnen ze het krijgen. Ik probeer nu wel zo veel mogelijk om een confrontatie te vermijden maar ik laat me niet beledigen. Wat mensen van mij vinden hier op FOK!, bitch pleaseVinden zichzelf allemaal beter dan de rest. Sure.
Ik ben niet gediend van dreigementen, en met dreigementen doel ik niet op wat AJ zei.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik dreig je helemaal niet, zelf door AJ voel jij je nog beledigd.
doe eens normaal niet iedereen wil je vernietigen.
Ik ben dan ook een bitch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik dreig je helemaal niet, zelf door AJ voel jij je nog beledigd.
doe eens normaal niet iedereen wil je vernietigen.
wedden dat ze stopt, als ze daarna weer wat negatiefs zegt antwoord je met 'ja ik vind jou ook heel lief hoor' en dan leg je je hand op haar schouder, glimlach je en loop je verderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dan ga ik haar ook kwetsen.
Ze moet gewoon oprotten met haar commentaar.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dit voor soap aan het worden? nu een gevecht door 2 ex geliefden die een relatie hadden via FOK!?
hoe dreig ik je dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben niet gediend van dreigementen, en met dreigementen doel ik niet op wat AJ zei.
klap zequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bitch.
#zelfkennis
Oké grapje, ik ben heel lief en wou hem niet eens beledigen.
Ik stap niet, drink amper, een blowtje zo nu en danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
"Ik ben een heel rustig persoon, maar als mensen gek doen tegen mij pik ik het niet. Daarom sla ik elk weekend 1 of ander kutwijf in elkaar bij het stappen. Ze vragen er altijd zelf om."
Ik heb het niet over jou, echter wel over wat een fan van een bepaalde voetbalclub vermeldde aan het eind van het vorige deel, die post had namelijk ik gemist.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bitch.
#zelfkennis
Oké grapje, ik ben heel lief en wou hem niet eens beledigen.
Moet jij geen foto's in US beoordelen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dit voor soap aan het worden? nu een gevecht door 2 ex geliefden die een relatie hadden via FOK!?
maak het je zelf niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, echter wel over wat een fan van een bepaalde voetbalclub vermeldde aan het eind van het vorige deel, die post had namelijk ik gemist.
Ik weet alles bby.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
he aj, jij weet hier alles over ja, hadden die twee nou een relatie?
Feyenoordfan is ook een lul idd :Squote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, echter wel over wat een fan van een bepaalde voetbalclub vermeldde aan het eind van het vorige deel, die post had namelijk ik gemist.
Gebruik je verstand eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Post je foto maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet jij geen foto's in US beoordelen ofzo?
KLB / Meisje maakt mij aan het huilenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maak het je zelf niet zo ingewikkeld.
ik ben happen.
grtz.
Niet op de man spelen @@@@!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, Meloewa is lief.
En chroestjov is echt zo slecht in mensen beledigen, dus ook zielig
ben jij gestoord of zo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
KLB / Meisje maakt mij aan het huilen
Ik had het dan ook over dit loze dreigement, maar jij maakte er meteen van dat ik jou bedreig. Het is gewoon zielig. Ging dat ook zo met dat meisje vandaag? Jij begreep niet wat ze zei en ging toen meteen maar huilend naar de leerkracht?
Goh, vreemd advies, komend van jou.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben jij gestoord of zo?
Ten eerste bekijk eens goed of dat wel een inhoudelijke dreigement is.
Ten tweede komt dat dreigement helemaaal niet van mij af
Ten derde (ik zeg het maar even) laat je niet zo op de kast jagen.
Laat me.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet op de man spelen @@@@!!!!!!!!!!!!!!!!
Met deze adviezen kan ik wel wat, bedankt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben jij gestoord of zo?
Ten eerste bekijk eens goed of dat wel een inhoudelijke dreigement is.
Ten tweede komt dat dreigement helemaaal niet van mij af
Ten derde (ik zeg het maar even) laat je niet zo op de kast jagen.
Nou dan. Denk dat mensen meer prive-gegevens hebben van mij DOOR jou dan andersom.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met deze adviezen kan ik wel wat, bedankt.
Inderdaad, die naaktfoto's waren wel een beetje laf van je Chroes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dan. Denk dat mensen meer prive-gegevens hebben van mij DOOR jou dan andersom.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk je dat ik 6 ben ofzo? Ik weet heus wel dat ik maar once live godverdomme.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Robophatt het volgende:
De beste manier om zoiets op te lossen is ook echt op een forum waar iedereen zich ermee kan en zal bemoeien. Beetje zoiets als tegen elkaar schreeuwen tijdens het uitgaan ofzo.
Hard op gelachenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Chroestjov heeft het tegen mij over het behalen van een wo-diploma, maar laat zich al volledig op de kast jagen door wat loze provocatie over het internet. Chroestjov gaat falen in het bedrijfsleven.Veel succes kerel.
Ja Angel-Joy, dit is op de man, je zit er duidelijk erg mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet op de man spelen @@@@!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor alle informatie die er over jou bekend is op FOK! ben jij toch echt zelf verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dan. Denk dat mensen meer prive-gegevens hebben van mij DOOR jou dan andersom.
De enige privegegevens die ik van je heb zijn dat je blond en lekker bent en over een mooie voorgevel beschikt. Niks om mee te zitten dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, oké, dat was wel laf, daar had ik nooit iedereen mee mogen opgeilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, die naaktfoto's waren wel een beetje laf van je Chroes.
Nu nog Meloewa die als ze zich geprovoceerd voelt het publiek gaat flashenquote:
Nee. Normale foto's die jij ooit hebt rondgestuurd. En openlijk in FoBo het gezet heb ik niet op mn geweten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja Angel-Joy, dit is op de man, je zit er duidelijk erg mee.
[..]
Voor alle informatie die er over jou bekend is op FOK! ben jij toch echt zelf verantwoordelijk.
Hallo, noem mijn username niet steeds huiliequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja Angel-Joy, dit is op de man, je zit er duidelijk erg mee.
[..]
Voor alle informatie die er over jou bekend is op FOK! ben jij toch echt zelf verantwoordelijk.
Ik wil nou van jou weten wat jij voorstelt in het echte leven daar jij je geroepen je verheven te gaan gedragen tegenover FOK!kers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, oké, dat was wel laf, daar had ik nooit iedereen mee mogen opgeilen.
1-0 voor Meloewaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee. Normale foto's die jij ooit hebt rondgestuurd. En openlijk in FoBo het gezet heb ik niet op mn geweten.
Over jou heb ik nooit persoonlijke dingen gezegd. Hoogstens wij 2 in het algemeen, maar dan had je maar in je grot moeten blijven.
Die heb ik nooit rondgestuurd in tegenstelling tot jijzelf. Mij beschuldigen van het rondsturen van foto's terwijl ik er juist voor zorgde dat jij jezelf niet nog meer schade toedeed door nog meer naar jan en alleman te sturen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee. Normale foto's die jij ooit hebt rondgestuurd. En openlijk in FoBo het gezet heb ik niet op mn geweten.
Over jou heb ik nooit persoonlijke dingen gezegd. Hoogstens wij 2 in het algemeen, maar dan had je maar in je grot moeten blijven.
Nu we er toch zijn, nog een verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
Na al dit treurige over en weer gegooi met modder kan je wel concluderen dat alle verhalen waar waren die er de ronde gingenover dat pijpen enzo hahaha
Jij hebt mijn face in het foBo gepost met daarbij een nogal kuttekst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heb ik nooit rondgestuurd in tegenstelling tot jijzelf. Mij beschuldigen van het rondsturen van foto's terwijl ik er juist voor zorgde dat jij jezelf niet nog meer schade toedeed door nog meer naar jan en alleman te sturen.
Maar laat maar, het heeft geen zin.
Even niet offtopic gaan, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
Hoogsensitief
Je bent gewoon fucking achterlijk en lui.
jij hebt zelf naaktfoto's naar jan en alleman rondgestuurd, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt mijn face in het foBo gepost met daarbij een nogal kuttekst.
Dus ja van een lichaampje(lif) kan niemand mijn identiteit baseren. Op die fotos wat jij rond bazuinde wel.
Dat zei je 1 uur geleden ook alquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef chroestjov het volgende:
Maar goed, het is wel weer mooi geweest en ik ben er klaar mee, succes met je opleiding/cursus en je verdere leven en voel je vooral niet verplicht contact met mij op te nemen.
Ik heb nooit naaktfoto's verstuurd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jij hebt zelf naaktfoto's naar jan en alleman rondgestuurd, daar kan ik niets aan doen
Ik ben in dit topic gekomen om op te merken dat ik het tijdstip van je huidige cursus/opleiding vreemd vind, meer heb ik niet om gevraagd, kom er dan ook niet meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
Als we beide een slot om de schat houden is het mij het prima, maar je hoef mij niet te dreigen dingen openbaar te gaan gooien. Want dan wordt het moddergooien dat wil jij niet, en ik ook niet.
(Andere woorden ik weet net zo veel van jou als jij van mij dus ja.....)
ksssst.
1 uur geleden?quote:
Ik doe mijn best Frank.quote:
Turks? Je breekt mijn hart en egoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht dat alle vrouwen in klb turks waren... Meloewa is gewoon Nederlands?
Meloewa is Pools.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik dacht dat alle vrouwen in klb turks waren... Meloewa is gewoon Nederlands?
Ok, dan niet.quote:
okee, ik ga toch dat vorige topic ook maar even helemaal doorlezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dude, het helpt heus niet om zielig te gaan doen ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef chroestjov het volgende:
Maar goed, het is wel weer mooi geweest en ik ben er klaar mee, succes met je opleiding/cursus en je verdere leven en voel je vooral niet verplicht contact met mij op te nemen.
je hoeft het van mij geen cursus te noemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben in dit topic gekomen om op te merken dat ik het tijdstip van je huidige cursus/opleiding vreemd vind, meer heb ik niet om gevraagd, kom er dan ook niet mee
Doe eens normaal met je provocaties, niemand zit te wachten op ruzie in dit topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Turks? Je breekt mijn hart en ego
Ik had gisteren een bedrijfsborrel. Ben nog steeds herstellende, het verbaast me hoe slecht ik er tegen kan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus..
Wat ga jij doen in 't weekend?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Meloewa, moja piękna dziewczyna! Jak to jest możliwe, ze ja to nie wiedziałam?!
Come at me broquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je provocaties, niemand zit te wachten op ruzie in dit topic.
Stiekem zijn meloewa en chroestjov dezelfde persoon, maar weten ze het allebei niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Rectum het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een dikke hoax. Stiekem zitten jullie nu bij elkaar in Meloewa d'r Hello Kittykamer te gniffelen om dit topic.
Wat is er met de Nederlandse vrouwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem zijn meloewa en chroestjov dezelfde persoon, maar weten ze het allebei niet.
deze shit gaat wel heel diepquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem zijn meloewa en chroestjov dezelfde persoon, maar weten ze het allebei niet.
Geen idee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is er met de Nederlandse vrouwen?
Hmm ik wil wel een miljoen betalen voor jou naaktfoto hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
en je hoeft nu ook niet de boel op te naaien met naaktfoto's.
Want die zijn er niet.
De eerste die een naaktpic van mij heeft geef ik 1000000 miljoen.
Wat krijgt de tweede?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
Want die zijn er niet.
Oh, je bent Pools?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
Ik concludeer op basis van de reacties in dit topic dat Chroestjov nog lang niet over Meloewa heen is.
Telt een naaktfoto waarvan jij niet weet dat je erop staat ook?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
Want die zijn er niet.
die deelt het maar met de eerstequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat krijgt de tweede?
HAHAHAHAHAHAHAAA!!!
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Als je eindelijk eens klaar bent met je warming up...
ik heb me nooit laten fotograferenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Telt een naaktfoto waarvan jij niet weet dat je erop staat ook?
niet meloewa klappenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, Meloewa is lief.
En chroestjov is echt zo slecht in mensen beledigen, dus ook zielig
Beter dan nietsquote:
Niet weten dat moderators aan de hand van je IP-adres een geheime camera in je computer hebben geďmplementeerd.quote:
Ik kom ze wel even maken, dan delen we de helft van de buit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
Want die zijn er niet.
Ah jammerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.
Maar Loewa is niet Pools hoor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Je kunt de kontenkruipers er zo uit vissen hier.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
Iedereen probeert in Meloewa's broekje te komen.
Je moet me wel hebben de laatste dagen hč. jemapellefrikandelle, als je die lijst van adorabella afwerkt, pak deze man dan ook meteen aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Als het minder dan 60 kilo weegt en het in het weekend tegen mensen op fietst begrijpen wij elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
Iedereen probeert in Meloewa's broekje te komen.
Houd je mij in de gaten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Het onderscheiden werkt niet vandaag, helaas hehe.
Ik hoef jou niets te vertellen. Een blik is genoeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als het minder dan 60 kilo weegt en het in het weekend tegen mensen op fietst begrijpen wij elkaar.
Precies en ik heb ook nooit stiekem vanuit de bosjes foto's van jou gemaakt.quote:
Nee, ik zit in dit topic en lees de reacties.quote:
Ja, want je bent best amusant.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik zit in dit topic en lees de reacties.
Houd jij mij misschien in de gaten? gezien je opmerkingen?
Ban, dm mag je niet openbaar maken :Squote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Geen troll: chroestjov dreigt me nu ook via dm
Van mij mag je alles zeggen wat je wil hoor chroestjov, boeit me echt geen flikker.
Dank je, man. Waardeer ik srsquote:
Vertel dat hem dan via DM, waarom moet het hier?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Van mij mag je alles zeggen wat je wil hoor chroestjov, boeit me echt geen flikker.
Chroestjov is boos omdat hij denkt dat we samen spannen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet weten dat moderators aan de hand van je IP-adres een geheime camera in je computer hebben geďmplementeerd.
Haha je richt je op de verkeerde vissen...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben de laatste dagen hč. jemapellefrikandelle, als je die lijst van adorabella afwerkt, pak deze man dan ook meteen aan.
Dacht het ff dramatischer te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vertel dat hem dan via DM, waarom moet het hier?
Inderdaad, dadelijk escaleert het nog echt uit de hand. Dacht dat die Chinezen zo goed met computers overweg konden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vertel dat hem dan via DM, waarom moet het hier?
Als jij niet gefrustreerd was door haar zat je net zo hard mee te dingen naar haar punani, hoor makker Bor.quote:
Goed gedacht. 8 punten voor Griffoendor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht het ff dramatischer te maken.
Ik hou van je. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Chroestjov is boos omdat hij denkt dat we samen spannen.
Geef eens toe dat we elkaar niet mogen enzo.
Ja dat had ik eerder in dit topique al begrepen.. Maar dat ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef Amnon het volgende:
[..]
Beter dan nietsMaar door je naam lijk je wel een beetje een half achterstandswijk meisje.
Omdat je altijd aan het vredestichten bent je nooit zelf uitlaat over mensen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waarom krijg ik nooit dreig dm's!
Ik zou graag wat meer met jou bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te veel met elkaar bezig. Het is maar een internetforum.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te veel met elkaar bezig. Het is maar een internetforum.
Nee hoor, ik vraag niks aan. Ik quote jou en geef het aan om je te waarschuwen er voor. Anders had ik wel een TR gemaakt.quote:
Eerste post, maar wel raak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nu ook cactus er is kan deze dicht mensen!
Gr gr.
Maar? Dat is het hele leven van sommige mensen, wat zeg je nu dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe kun je dat nu zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb alle puberale problemen van deze middag weer gemist zie ik, maar als iedereen in Meloewa's labiele broekje wil, dan ben ik voor Chroestjov
Je bagitaliseert het leven van de zolderkamer autist Frank.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt wel amusant. Vraag me alleen af of er zoveel animo is naar twee ruziënde mannen. Daar moet eigenlijk nog een vrouw in voorkomen om het echt boeiend te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer met jou bezig zijn.En als het dan mis loopt kunnen we samen ook een ruzietopic maken.
Wat denk je ervan?
Ja, ik bedreig je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij mag de vrouw kiezen waar we ruzie om kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt wel amusant. Vraag me alleen af of er zoveel animo is naar twee ruziënde mannen. Daar moet eigenlijk nog een vrouw in voorkomen om het echt boeiend te maken.
AdoraBella. Een vrouw vol met verrassingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij mag de vrouw kiezen waar we ruzie om kunnen maken.
Hoezo niet? Wat heb ik gemist wat ZO VERSCHRIKKELIJK is dat Chroestjov heeft gedaan? Als ik het goed gelezen heb is Meloewa als een labiele naar haar leraar gestapt om een klasgenote zwart te maken, wat heeft dat met Chroestjov te maken?quote:
Het probleem is dat ik hier helemaal niets mee te maken wil hebben, alleen wordt dat onmogelijk gemaakt door derde partijen die door Meloewa erbij worden betrokken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij niet gefrustreerd was door haar zat je net zo hard mee te dingen naar haar punani, hoor makker Bor.
Mag ik je adres dan kan ik een kaartje sturen.quote:
Ik dacht eerder aan cactus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AdoraBella. Een vrouw vol met verrassingen.
Rot op met hem op te fokken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Haha, wij gaan die Chroestjov helemaal kapot maken
Hoe ga je dat doen, hem weggooien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ze hebben lopen knallen in het verleden... Nu zijn die tijden gevlogen en komt alle shit na boven. Fok op zijn best!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat heb ik gemist wat ZO VERSCHRIKKELIJK is dat Chroestjov heeft gedaan? Als ik het goed gelezen heb is Meloewa als een labiele naar haar leraar gestapt om een klasgenote zwart te maken, wat heeft dat met Chroestjov te maken?
Bring it onquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht eerder aan cactus.Ruzie om een vrouw die er weinig om geeft kan het zoveel leuker maken
Ik ben al voorzien, dankje. Maar ontkennen is de eerste fase van acceptatie van de waarheid. Je bent goed op weg m'n jong.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat ik hier helemaal niets mee te maken wil hebben, alleen wordt dat onmogelijk gemaakt door derde partijen die door Meloewa erbij worden betrokken.
Meloewa's punani is wel het laatste wat ik wil, maar misschien wil jij die wel white-knight? Ik zou zeggen ga ervoor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik hier helemaal niets mee te maken wil hebben, alleen wordt dat onmogelijk gemaakt door derde partijen die door Meloewa erbij worden betrokken.
Meloewa's punani is wel het laatste wat ik wil, maar misschien wil jij die wel white-knight? Ik zou zeggen ga ervoor.
Krijg je zo meer zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Godverdomme wat doorzichtig.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:
Geef dan ff wat meer info over jezelfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerder in dit topique al begrepen.. Maar dat ben ik niet hoorAls mensen dat willen geloven... Whatever floats your boat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |