Niet als zijnde Paul Sheldon, maar dat die angst er wel in zit. Je kunt natuurlijk geen boek schrijven als je er een beetje bang voor bent, dus het wordt aangedikt in het boek. Maar er zit zeker een kern van waarheid in. Ga het interview voor je zoeken, kerelquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat hij bang is als Paul Sheldon te eindigen? Linkje naar interview?
Doe datquote:Op zondag 22 september 2013 12:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Niet als zijnde Paul Sheldon, maar dat die angst er wel in zit. Je kunt natuurlijk geen boek schrijven als je er een beetje bang voor bent, dus het wordt aangedikt in het boek. Maar er zit zeker een kern van waarheid in. Ga het interview voor je zoeken, kerel
Uiteraard doe ik dat. Maar King zou natuurlijk niet de schrijver zijn geweest als hij op zo'n gevoel een boek schreef. Jij als fan der fans zou dat toch moeten weten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doe dat
En dan nog geef je hier al toe dat mijn punt dus gewoon valide was.
Ik vond hem mooi, had alleen wel wat dikker gemogen van mijquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef CherryLips het volgende:
god ik heb Joyland nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het erg scherp gevonden hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nah, in dit geval niet. Dit heeft hij specifiek aangegeven in meerdere interviews.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dr Sleep uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie en het boek hebben weinig meer dan de Dome gemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Aankomende maandag komt de miniserie 'Under The Dome' op SBS6 mensen! Van 20.30u tot 22.30u om precies te zijn. Aankomende maandag de pilot en aflevering 1. Ik heb nog steeds het boek niet uit (in tegenstelling tot het andere dikkertje '22-11-1963')maar ik zit wel op driekwart. Nu moet ik het echt snel uitlezen anders ligt de serie straks voor!
Ik heb het boek niet gelezen maar de serie wel gezien. Ik vermoed dat het boek beter isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
De serie en het boek hebben weinig meer dan de Dome gemeen.
Boek gelezen en nu de serie gezien. En het boek is vele malen beter dan de serie. De karakters in de serie zijn maar een schijntje van wat ze in het boek zijn en soms zijn de verschillen wel heel groot..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet de eerste keer bij verfilmingen van boeken van King hè? Spielberg maakt het zeker weer erg sentimenteel Amerikaans of niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Het probleem is dat de serie halverwege de weg kwijt lijkt te raken. Er zit geen richting meer in.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet de eerste keer bij verfilmingen van boeken van King hè? Spielberg maakt het zeker weer erg sentimenteel Amerikaans of niet?
Haha, mooi omschreven dat laatste!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Het probleem is dat de serie halverwege de weg kwijt lijkt te raken. Er zit geen richting meer in.
Je hebt trouwens wel gelijk, sommige King verfilmingen vallen onder het kopje 'misdaad tegen de mensheid'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |