Ja dit. Ik vond The Long Walk wel tof.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde dat ik het boek tig jaar geleden gelezen heb, dus de verhaallijn was me niet meer helemaal helder
Dat klopt. Het is gebaseerd op een van de interludes in het boek. Daaromheen is een verhaal verzonnen. Dick Hallorann van The Shining komt er ook in voor en er zijn veel verwijzingen naar andere King verhalen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet van King, maar gewoon gebaseerd op het boek It
Dan bedoel je met ‘vertolking’ vast iets anders dan wat ik er onder verstaquote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is gebaseerd op een van de interludes in het boek. Daaromheen is een verhaal verzonnen. Dick Hallorann van The Shining komt er ook in voor en er zijn veel verwijzingen naar andere King verhalen.
Voor de King liefhebbers vind ik het zeker een aanrader. Het stadje Derry is een karakter op zich. En Bill Skarsgard als Pennywise is geweldig. Ik vind de serie beter dan de films.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |