Dit is toch de klaagbaak?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klachten mag je doen in het Feedback topic.
Komt door KlaagVaak onze aartsvader, die mogen we niet in twijfel trekken voor de rest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is toch de klaagbaak?
Waarom trouwens Klaagbaak en niet Klaagbak?
KlaagVaak. Bestaat JanKlaag ook?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt door KlaagVaak onze aartsvader, die mogen we niet in twijfel trekken voor de rest.
Twitter account, debiel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, terug on topic graag.
Kan iemand met zo'n hedendaags tweeter account even een bericht sturen of ze dit vod willen komen ophalen? Het lijkt erop dat ze niet meer weten hoe te reageren op een telegram daar
Het is toch tweet? En tweeter? Ik snap er niks meer van. Allemaal door die kuttelegraaf in mn brievenbusquote:
Twitter en tweet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is toch tweet? En tweeter? Ik snap er niks meer van. Allemaal door die kuttelegraaf in mn brievenbus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, terug on topic graag.
Kan iemand met zo'n hedendaags tweeter account even een bericht sturen of ze dit vod willen komen ophalen? Het lijkt erop dat ze niet meer weten hoe te reageren op een telegram daar
twitter:VosdeMos twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 17:19:02@telegraaf Knut kreeg ondanks nee/nee sticker toch een telegraaf als reclame in de bus, vriendelijk verzoek van hem om dit vod op te halen. reageer retweet
Lúl.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:04 schreef Rectum het volgende:
houd deze troep voortaan gaarne in die zaadslowchat
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Telegraaf.
Jodenkrant.
Snap dat je pissed bent Knut.
Godverquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:VosdeMos twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 17:19:02@telegraaf Knut kreeg ondanks nee/nee sticker toch een telegraaf als reclame in de bus, vriendelijk verzoek van hem om dit vod op te halen. reageer retweet
Dat is juist de doelgroep van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef D. het volgende:
Ik snap dat ie beledigd is, als analfabeet zijnde
quote:
Niet altijd. Pas waren er een aantal bans uitgedeeld. Toen was het wel even wat minder.quote:
En zo is het cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is juist de doelgroep van de Telegraaf.
Dan zou ik ook niet boos zijn he vriend. Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |