quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik wil jullie nog bedanken voor de kaartjes die ik zaterdag ontvangen had
Is dat voor mensen met een tijdelijk contract uberhaupt van belang dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Vanavond een bijeenkomst in Assen over de afspiegeling en de overcompleet-verklaring. Bah, helemaal geen zin in!
Als je minder dan 26 weken in dienst bent word je niet meegenomen in de afspiegeling. Ik ben al anderhalf jaar in dienst, dus voor mij is het wel van belang.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is dat voor mensen met een tijdelijk contract uberhaupt van belang dan?
lekker ...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Vanavond een bijeenkomst in Assen over de afspiegeling en de overcompleet-verklaring. Bah, helemaal geen zin in!
Moet ik eerlijk zijn? Slecht. Net door de huisarts in m'n hals gesneden om ontstoken kysthe (of hoe noem je het?) te laten verwijderen. En die pillen, die maken me zo misselijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mooi!![]()
En hoe gaat het nu verder Erwin?
cystequote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk zijn? Slecht. Net door de huisarts in m'n hals gesneden om ontstoken kysthe (of hoe noem je het?) te laten verwijderen. En die pillen, die maken me zo misselijk.
Ach, alles sal reg komquote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
cyste
en balen dat het belabberd met je gaat ...
Maar bij jou kunnen ze toch gewoon tegen het eind van je contract zeggen "bedankt, dit was het, we nemen afscheid van elkaar" ? Dus wel een beetje onzinnig om die mensen dan ook mee te nemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Als je minder dan 26 weken in dienst bent word je niet meegenomen in de afspiegeling. Ik ben al anderhalf jaar in dienst, dus voor mij is het wel van belang.
Mijn contract loopt tot 1 april 2015. Maar ik heb dus kans dat ik er in september al uit moet, als ik overcompleet word verklaard. Nou ja, we zien wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar bij jou kunnen ze toch gewoon tegen het eind van je contract zeggen "bedankt, dit was het, we nemen afscheid van elkaar" ? Dus wel een beetje onzinnig om die mensen dan ook mee te nemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef KatrienDuck het volgende:
Erwin, wat rot dat het nog niet zo goed gaat, ik hoop dat die kliniek meer voor je kan betekenen.
Dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef KatrienDuck het volgende:
Erwin, wat rot dat het nog niet zo goed gaat, ik hoop dat die kliniek meer voor je kan betekenen.
quote:
Rottig hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk zijn? Slecht. Net door de huisarts in m'n hals gesneden om ontstoken kysthe (of hoe noem je het?) te laten verwijderen. En die pillen, die maken me zo misselijk.
Maar morgen komt Gridjuh langs
Geen taart aubquote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef gridjuh het volgende:
Zo geslaagde dag gehad.....morgen jarig
Morgen gezellig langs ErwinRommel
Hij was echt blij met zijn kaartjes.....jeeej
Ik heb nog wel een pak frituursnacksquote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen taart aub![]()
Ik neem wel een vette bek
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Rafierafie het volgende:
Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. Mag ik eindelijk op mijn 24ste ook autorijden
Ik hoop vooral dat dit mijn kansen op een andere (fatsoenlijke) baan wat vergroot.
jjeeeeej gefeliciteerd......hoeveel keer over gedaan of gelijk de eerst keer?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Rafierafie het volgende:
Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. Mag ik eindelijk op mijn 24ste ook autorijden
Ik hoop vooral dat dit mijn kansen op een andere (fatsoenlijke) baan wat vergroot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |