Ja de pb+ zal wel gebaald hebben,hoort erbij en de nieuweling,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij kwam ik vanavond wel me pb+ op straat tegen. Kon het niet helemaal goed zien.
De gene die ik 2 keer ingewerkt had moest vandaag alleen. Heb hem om 1 uur nog even geholpen met inladen. Vervolgens is ie op pad gegaan. Kwam hem om half 3 nog een keer tegen. Toen was ie op een kwart. Even gevraagd hoe het ging en of het ging. Ja ging allemaal wel. Moest alleen nog erg denken over de straten.
Maar om 6 uur liet ik de hond uit. Kom ik zo'n caddy van de post tegen. Meende de kop van me pb+ te zien. Om paar minuten later zie ik hem ook lopen met z'n karretje.
Ik kan me vergissen. Maar meestal is dat geen goed teken... Maar als het hem niet was is het toch wel erg. 5 uur doen over een wijk van 3,5 uur.
Dan hebben ze het wel goed en uitvoerig gespeeld, dan hebben ze zelfs een facebook account voor haar geopendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dacht dat postbezorgers juist niet meer mochten komen op de sorteercentra?Zou me niks verbazen als het gewoon ingehuurde acteurs/modellen zijn hoor.
Ik heb helemaal geen post ontvangen, vandaag! Morgen maar eens even langs het depot rijden of íe er nog ligt. Ook weer geen bankafschrift gehad deze week.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:05 schreef Deezertje het volgende:
Fijn dat het 'personeelsblad' tegenwoordig ook via de PostNL kwaliteitsnormen wordt bezorgd! Vol ezelsoren en lekker verkreukeld dus!Merken jullie de laatste tijd ook dat steeds meer post en tijdschriften met zichtbare schade aankomt? Kaartjes verkreukeld, post 'niet vouwen' zichtbaar verbogen. Wat doen ze toch allemaal op het sorteercentra vraag je je af... steeds sneller moeten werken gok ik, kwaliteit daardoor zichtbaar achteruit...
Voor een eerste keer alleen? Zo gek vind ik het niet, hoor! Zeker als je bedenkt dat 3,5 uur ook wel betekent dat het een idioot grote wijk is. Bij ons heb je eigenlijk alleen in het buitengebied wijken van een dergelijke omvang.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij kwam ik vanavond wel me pb+ op straat tegen. Kon het niet helemaal goed zien.
De gene die ik 2 keer ingewerkt had moest vandaag alleen. Heb hem om 1 uur nog even geholpen met inladen. Vervolgens is ie op pad gegaan. Kwam hem om half 3 nog een keer tegen. Toen was ie op een kwart. Even gevraagd hoe het ging en of het ging. Ja ging allemaal wel. Moest alleen nog erg denken over de straten.
Maar om 6 uur liet ik de hond uit. Kom ik zo'n caddy van de post tegen. Meende de kop van me pb+ te zien. Om paar minuten later zie ik hem ook lopen met z'n karretje.
Ik kan me vergissen. Maar meestal is dat geen goed teken... Maar als het hem niet was is het toch wel erg. 5 uur doen over een wijk van 3,5 uur.
Het aantal huizen zegt niet zoveel over de grootte van een wijk. Een wijk met 300 appartementen loop je soms in 45 minuten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef V__L_N het volgende:
Voor mijn gevoel is het geen heel grote wijk. Het is 350 huizen. Wel heeft 3/4 een voortuin. Maar toch, ik loop hem in 3,25 uur. De gene die hem doordeweeks doet, doet hem op dinsdag op de fiets in 3,5. Ze moet altijd een keer extra laden. Op een kar neem je alles in 1 keer mee.
Mijn eigen wijk (zelfde gebied, meer koop) heeft 300 huizen en die loop ik in 3 uur. Daar staat ook 3,5 uur voor.
Maar misschien ben ik gewoon te snel en moet ik het rustiger aan gaan doen.
Wat vond je het lekkerste? De hoosbui van 11 uur, of de aanhoudende windkracht 6?quote:
Koud briesje met het zonnetje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat vond je het lekkerste? De hoosbui van 11 uur, of de aanhoudende windkracht 6?
Ga terug naar bed...mafkeesquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:19 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Net terug van een +uurtje wandelen met de hond..nu lekker een bakkie koffie
[..]
Ga terug naar bed...mafkees![]()
Ik heb mijn eerste werkdag (nou ja, derde, maar eerste dag dat ik het alleen deed) over mijn wijk (2.5 uur ofzo destijds) 5 uur gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef V__L_N het volgende:
Ik woon in een durpquote:Bij ons komen wijken met een dergelijke omvang nauwelijks voor, althans niet binnen de bebouwde kom. De ochtendwijken zijn hier meestal tussen de 2 en de 2,5 uur, de middagwijken meestal 1 uur tot 1 uur 15. Mijn dvg telt 49 wijken, en daarvan zijn er slechts 2 groter dan 3 uur. En dat zijn beide wijken die een deel buitengebied beslaan (boerderijen, woonboten, dat soort werk).
Mijn eerste werkdag alleen was 13 december. Ik deed er 4 uur over.quote:Ik heb mijn eerste werkdag (nou ja, derde, maar eerste dag dat ik het alleen deed) over mijn wijk (2.5 uur ofzo destijds) 5 uur gedaan. Gelukkig daarna nooit meer zo lang.
Er werd in dat topic ook al tegen me gezegd dat ik erop moest rekenen dat ik nooit meer weg zou gaan.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Vandaag voor de verandering eens niet te lang over mijn wijk gedaan. Ik heb nu 4 keer gelopen, de eerste keer een kwartier te lang, de 2e en 3e keer een uur en een kwartier te lang (HAH), en nu dus mooi op tijd klaarik leer het wel!
Ik zou het toch maar doen. Nu loop je het risico dat ze je niet alleen te weinig uitbetalen, maar ook dat ze uit het feit dat jij niet protesteert concluderen dat de looptijden best haalbaar zijn. Met dit struisvogelgedrag dupeer je dus ook, ongewild, je collega's.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik heb de tijd niet echt bijgehouden toen ik net begon. En dat doe ik nog steeds niet, wordt er alleen maar gestresst van om elke keer te weten hoeveel ik exact gelopen heb en hoeveel ik teveel of te weinig betaald krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |