je kan je id eventueel als jpg opslaan en tzt in je tel meenemen en of een kopie er van maken etcc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef superkimmi het volgende:
succes Peter!
Hopelijk is het wat minder benauwd vandaag..
ik ben trouwens mijn paspoort kwijt. staat er op de site v/d gemeente: bij aangifte van vermissing/diefstal paspoort moet (er staat echt moet) u zich kunnen legitimeren.
ja met wat dan
ik doe dit al vele jaren met tickets,paspoorten, etc,, als ik ver weg ben,je staat nooit voor een verassing als de nood aan de man isquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:53 schreef superkimmi het volgende:
dat is inderdaad best slim.. misschien heb ik nog wel ergens een kopie in mn mail staan ofzo
Beste idee tot nu toe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er meer die dat geleuter over de zomerperiode hebben?
er is al zoveel tijd vanaf gehaald en sommigen redden dat ternauwernood.
willen ze nog meer afpakken en of je kan voor nop gaan lopen.
waarom de post niet dichtgooien 6-8 weken als ze willen besparen![]()
Hier idem dito. Per wijk gaat er tot 15 minuten van af. Dat er minder post is geloof ik best, maar PostNL schijnt niet te begrijpen dat het verband tussen de hoeveelheid post en de voor het bezorgen benodigde tijd niet lineair is. Dat heet geloof ik de wet van toe- en afnemende meeropbrengsten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er meer die dat geleuter over de zomerperiode hebben?
er is al zoveel tijd vanaf gehaald en sommigen redden dat ternauwernood.
willen ze nog meer afpakken en of je kan voor nop gaan lopen.
waarom de post niet dichtgooien 6-8 weken als ze willen besparen
Herkenbaar!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Veel succes ermee!
Gelukkig waren de eisen bij deze baan normaal van aard, maar soms stelt men belachelijke eisen aan een normale baan(ga maar eens achter de kassa werken of als vakkenvuller (om als voorbeeld te geven)
Het begint me wel te frustreren dat ik steeds meer mensen van baan zie wisselen terwijl ikzelf nergens voor in aanmerking kom vanwege alle belachelijke eisen die er worden gesteld aan sollicitanten.
Ook leuk vind ik de vacatures voor mensen met uitkeringen die maar niet worden ingevuld. Die zijn vaak met opleiding en alles maar ik mag daar dan niet op reageren
1 duim is voldoende hoor, niet 3!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |