het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:03 schreef Soempie het volgende:
Och jeetje, Juud ...Na hoeveel tijd doen de longrijpingsmedicijnen hun werk? Sterkte!
Ah oke, hopelijk dat de remmers dan werken en in elk geval die longrijpingsspuiten hun werk kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.
Zolang je niet je handen in je mond stopt lijkt het me geen probleem. En voor de zekerheid ook nog desinfecteren als je klaar bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef Purple010 het volgende:
Vraagje hier, we willen morgen de voortuin aanpakken en mijn handen kriebelen om te helpen.
Alleen is het nu een zandbak en lopen er vreemde katten! Ik gebruik wel netjes handschoenen, maar is dat genoeg? Toch flink huiverig...
Ja hoiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Purple010 het volgende:
Zag in het vorige topic in ene Zandsculptuur voorbij schuiven. Gefeliciteerd meis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Hilzillah het volgende:
*Zucht*Dat is ook moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Juud79 het volgende:
En toen was daar om 19.13 uur vanavond onze zoon, zijn naam is David.
Hij weegt 2200 gram en een beetje en had een lastige start wat betreft ademhaling. Nu afwachten hoe het gaat, mocht het minder gaan kan het zijn dat ie naar Utrecht moet. Ik mag dan wel mee.
Nu even bijkomen en slapen, morgen pas weer online.
Lees dit nu pas, wat vreselijk lief *jank*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef L-E het volgende:
Juud, pm staat voor je open. Alsmede een pakketje kleding in maat 44, mocht het nodig zijn. (verzendkosten zijn voor mij)
Heel veel sterkte, het is een heftige tijd, ik duim voor jullie.
Lieve Juud, van harte gefeliciteerd met de geboorte van David. Wat een prachtige naam. Ik hoop dat jullie niet naar Utrecht hoeven maar dat hij "gewoon" bij jullie in de buurt verder kan groeien. Fijn dat je in elk geval als iets hebt kunnen kolven. Geeft wat houvast he... dat je dat nog voor hem kunt doen.... hoop dat jullie veel kunnen buidelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:34 schreef Juud79 het volgende:
Ow nog meer jank natuurlijk om zoveel lieve wensen. ;-)
David is stabiel al de hele nacht, krijgt ondersteuning om zijn longblaasjes open te houden, wat bloed omdat ie bloedarmoede bleek te hebben, antibiotica uit voorzorg.
En er zit al 4.5 ml moedermelk in zijn buik, 1 ml per keer. Blij dat ik nog iets voor hem kan doen nu.
Heb zelf de hele nacht niet kunnen slapen, wel iedere twee uur gekolfd en van 04.00 tot 05.00 uur bij David geweest.
Komt vaak voor bij prematuren, iets met de nog niet geheel ontwikkelde darmen waardoor het eea niet goed wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:41 schreef Jipster het volgende:
Oe Juud, nu al mama van twee! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft ie stabiel en fijn vande moedermelk!
Enig idee hoe ie aan bloedarmoede komt?
Nee, dat hoort zeker niet. Ben jij ook bloed verloren van david? Sterkte n hopelijk blijft hij stabiel!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:55 schreef Juud79 het volgende:
Als ie stabiel blijft, dan blijft ie hier.
Bloedarmoede komt doordat er via de navelstreng bloed van hem naar mijn bloed is gegaan, dat hoort niet...hoe dat kan en of het een oorzaak is dat weten ze nog niet.
gefeliciteerd! mooi gewicht voor de termijn, de duimen draaien dat het gewoon niet nodig gaat zijn om naar utrecht te moetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Juud79 het volgende:
En toen was daar om 19.13 uur vanavond onze zoon, zijn naam is David.
Hij weegt 2200 gram en een beetje en had een lastige start wat betreft ademhaling. Nu afwachten hoe het gaat, mocht het minder gaan kan het zijn dat ie naar Utrecht moet. Ik mag dan wel mee.
Nu even bijkomen en slapen, morgen pas weer online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |