Lees is maar eens die bronnen voor je iets roept.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nou een goede discussie voeren over iets dat alleen in jouw hoofd zit en waarvan je toch niet aan gaat willen nemen dat het niet waar is?
Lees A.U.B eerst de bronnen voor je het als onzin bestempelt.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees is maar eens die bronnen voor je iets roept.
Ik bestempel het niet als onzin. Het is hartstikke waar. Sites als niburu etc maken er jaren dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees A.U.B eerst de bronnen voor je het als onzin bestempelt.
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooit gehoord van bronnen checken op betrouwbaarheid?
ik zie aan je link alleen al dat het gewoon het blog van een andere maloot is
dat is geen bron
nee -edit-dat is wat andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
Een beetje wat jij met jouw bronnen doet, dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
Dan is jouw moeder best raar vind ik. NOS Journaal geeft namelijk bijna geen meningen. Het zijn feiten waar je vervolgens een eigen mening op kan geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar post dit niet alleen maar om die bronnen ok op eigen ervaringen. het is bijvoorbeeld eng om te zien hoe mensen een mening krijg opgedrogen door tv. Bijvoorbeeld mijn moeder kijkt naar het Nos journaal en neemt dan letterlijk die mening over. IK zie dat meer als onbewust hypnose.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje wat jij met jouw bronnen doet, dus?
Of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we toch maar even proberen om er een discussie van te maken:
Dus eigenlijk moeten we, als we deze bronnen geloven, gewoon geen onderwijs volgen, geen tv kijken (alle moderne apparaten weg doen), eigen voedsel verbouwen.
Dus eigenlijk terug naar het verleden? Of niet Tirbal?
Ik merk het bij veel meer mensen dan alleen mijn moeder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je moeder is dom, dat is wat anders
En wat doe jij precies anders dan je moeder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef ems. het volgende:
[..]
En wat doe jij precies anders dan je moeder?
Ik bedoelde eigenlijk eenvandaag .quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan is jouw moeder best raar vind ik. NOS Journaal geeft namelijk bijna geen meningen. Het zijn feiten waar je vervolgens een eigen mening op kan geven.
waar zoek je die dan op? de media hypnotiserenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of niet.
1. Je creert je eigen onderwijs of zoekt zelf dingen op als je iets moet weten.
of je leert kritisch naar bronnen kijken (he misschien ook wat voor jou)quote:2. geen tv kijken maakt je dom of je weet wat jij kijkt en neemt de gevaren voor lief.
helaas zijn er wel meer mensen domquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik merk het bij veel meer mensen dan alleen mijn moeder.
Je eigen onderwijs creëren moet dan zijn: Niburu en wijwordenwakker lezen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of niet.
1. Je creert je eigen onderwijs of zoekt zelf dingen op als je iets moet weten.
2. geen tv kijken maakt je dom of je weet wat jij kijkt en neemt de gevaren voor lief.
3. Je kunt nog wel je magnetron,diepvries,gasfornuis,koelkast,stofzuiger,wekkerradio. gebruiken
4. eigen voedsel verbouwen dan weet je dat je eet goed en betrouwbaar is. of je koopt het eten direct bij een boer.
Ik kijk al kritisch naar de nieuwe media. Ik hoef niet de Oude media te zien dat is rotzooi om ons dom te houden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar zoek je die dan op? de media hypnotiseren
internet is ook media
[..]
of je leert kritisch naar bronnen kijken (he misschien ook wat voor jou)
Zelfde als NOS Journaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eenvandaag .
je kunt toch even kritisch om gaan met oude media?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik kijk al kritisch naar de nieuwe media. Ik hoef niet de Oude media te zien dat is rotzooi om ons dom te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |