Gulden snede gaat over verhoudingen.quote:
Ah zoquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gulden snede gaat over verhoudingen.
Maar is er ook bekend welk formaat?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
500GB.
Daarnaast is die zilveren PS4 met zwart stukje wel vet, de rest matig ja.
Mja, had net zo goed op ps3 gekund.quote:
Ja, maar dan duurde het een jaar langer en dus veel duurder.quote:
Past 3,5" uberhaupt in de behuizing?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar is er ook bekend welk formaat?
2,5 inch of 3,5 inch?
Hierbij moet je ook niet vergeten dat de bundels met de PS4 pas sinds twee dagen erop staan en dan meteen al twee bundels in de top 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
Damn. In de top 20 van meest verkochte game-related producten op Amazon.com (Amerikaanse variant), komt PlayStation wel heel vaak voor
Compleet overzicht Amazon best-selling (game-related) products:
1) PlayStation 4 ['Standard Edition', dus niet gegarandeerd binnen op leverdag]
2) Xbox One ['Launch Day edition', niet uitverkocht]
3) PlayStation 4 met Watch Dogs
4) PlayStation 4 met Battlefield 4 + één jaar PS+
5) The Last of US [PS3]
6) PlayStation 4 ['Launch Day edition', uitverkocht en dus al langzaam aan het zakken in de lijst]
7) $20 PSN card
8) PlayStation 4 met Killzone: Shadow Fall + één jaar PS+
9) PS4 DualShock 4 controller
10) Animal Crossing: New Leaf [Nintendo 3DS]
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
14) 12 maanden Xbox Live Gold
15) PS4 Battlefield 4
16) 1600 Microsoft Points
17) PS4 Destiny
18) PS4 Killzone: Shadow Fall
19) 3 maanden Xbox Live Gold
20) PlayStation 4 Eye
OUCH!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
Damn. In de top 20 van meest verkochte game-related producten op Amazon.com (Amerikaanse variant), komt PlayStation wel heel vaak voor
5) The Last of US [PS3]
6) PlayStation 4 ['Launch Day edition', uitverkocht en dus al langzaam aan het zakken in de lijst]
7) $20 PSN card
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
15) PS4 Battlefield 4
17) PS4 Destiny
20) PlayStation 4 Eye
Nintendo ook met slechts een spelletje in de lijst en niet eens een Wii U spel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
5) The Last of US [PS3]
7) $20 PSN card
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
15) PS4 Battlefield 4
17) PS4 Destiny
20) PlayStation 4 Eye
Punt is natuurlijk wel dat vooral 'hardcore gamers' op dit soort polls stemmen. Hele hordes ouders kopen gewoon een console voor hun kinderen zonder echt te kijken wat die consoles inhouden. Desalniettemin natuurlijk een grote voorsprong voor de PS4 onder de hardcore gamers.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:14 schreef Ties02 het volgende:
Tja..
[ afbeelding ]
http://www.cinemablend.co(...)oll-Early-56766.html
Bij de ouders die blind kopen is de PS4 met een lagere prijs dan ook in het voordeel. Hell, dan is de WiiU zelfs in het voordeel.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk wel dat vooral 'hardcore gamers' op dit soort polls stemmen. Hele hordes ouders kopen gewoon een console voor hun kinderen zonder echt te kijken wat die consoles inhouden. Desalniettemin natuurlijk een grote voorsprong voor de PS4 onder de hardcore gamers.
Dat kan inderdaad ook ja. Nu is de Xbox vooral populair bij irritante schreeuwventjes en dat zou ook zomaar eens kunnen omdat de Xbox steeds goedkoper was inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de ouders die blind kopen is de PS4 met een lagere prijs dan ook in het voordeel. Hell, dan is de WiiU zelfs in het voordeel.
Dat is ook niet meer dan logisch, is een heel ander ding die DS4quote:Op maandag 17 juni 2013 02:41 schreef xminator het volgende:
Het is wel een minpunt dat een PS3 controller niet op de PS4 te gebruiken is (althans dat las ik).
http://www.bol.com/nl/p/l(...)s3/1004004004982816/quote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef Ties02 het volgende:
Je kon je PS2 controller toch ook niet aansluiten op de PS3 ?
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er nou eigenlijk al zo'n beetje bekend wat de launchgames zullen zijn?
check z'n pohi, zal wel door de drugs komenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.
Erm, dank je voor de totaal niet relevante post Godtje...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.
Thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef dud0r het volgende:
http://www.ign.com/wikis/(...)tion_4_Launch_Titles
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er nou eigenlijk al zo'n beetje bekend wat de launchgames zullen zijn?
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.quote:Opmaandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
Mja, maar dan wacht ik wel even en haal ik de PS4 versies.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
vind het zo op het eerste gezicht best tegenvallen, hoop ps3 games waarvan de meeste dus al uit zijn tegen die tijd
true, daarom hoopte ik ook stiekem op beterquote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef mrstylo het volgende:
Voor mij:
Watch Dogs
BF4 of CoD Ghost
FIFA 14
NBA 2k14
De rest hoef ik niet.
PlanetSide2 en DC Universe zijn gratis, dus die zou ik ook proberen.
[..]
Welke console heeft nou ooit een geweldige lauch gehad? Dit is vrij normaal eigenlijk.
Heb alleen de PS2 overgeslagen van de Playstation-family (had een xbox met xbmcquote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan logisch, is een heel ander ding die DS4
Je kon je PS2 controller toch ook niet aansluiten op de PS3 ?
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo dealquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren maar alvast een PS4 gereserveerd, ik heb nu trouwens al van 2 verschillende winkelketens de datum 13 november gehoord, dus dat zal waarschijnlijk wel de launchdatum worden.
Ik ga waarschijnlijk Killzone en Watch Dogs er direct bij kopen.
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
Een gamewinkel zou wel een goede start zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
En wat is een goede plek om hem te reserveren in Amsterdam?
Gaikai is pas gepland voor ''ergens in 2014'' he.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef speknek het volgende:
Ik hoop maar dat TLOU en Beyond meteen beschikbaar zijn op Gaikai, dan speel ik net zo graag die.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een gamewinkel zou wel een goede start zijn
Ik heb m bij nedgame besteld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef emokid het volgende:
[..]Maar welke? Op de overduidelijke keus voor Gamemania na?
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heeft bol.com niet een PS4 + Watch_Dogs combo deal
Volgens mij hebben die geen filiaal meer in Amsterdam. Ik ga wel gewoon langs de GM Ceintuurbaan vandaag.quote:
Het gaat mij juist ook om de service (en de garantie).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Prijs is overal hetzelfde tot nu toe lijkt me?
Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
damn word een duur dagje
ik ga
Watchdogs ()
fifa 14
knack
marvel heroes (lego![]()
)
battlefield 4
(diablo 3 als ie uit is)
sowieso allemaal halen, en wie weet komen dr nog wel meer verassingen rond die dato
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagquote:Op maandag 17 juni 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingen
ik heb nu 3 ps4's in pre-order staan (allemaal acceptgiro)
mag toch hopen dat ik er een op de eerste dag heb, al ga ik nogsteeds voor mediamarkt/bart msit als ze een actie hebben
ja de f2p komen sowieso op mn hdd.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.
ik woon in een dorpquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagMisschien dat het in die afgelegen dorpjes oid anders is
vind dat nu al preorderen best nutteloos
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat nu al preorderen best nutteloos
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.
Hoe eerder je reserveert hoe hoger je in de ''pikorde'' staat natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kanb est waard zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toequote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.
Ik zie nu al mezelf in een megalange wachtrij staan.
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdamquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toe
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet meequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
bijenkorf uitverkoopquote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet mee
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoenquote:
nachtlancering mediamarkt rotterdam word gekkenhuis zeg ik jequote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoen
Ik verwacht geen rijen voor de winkels. En anders succesIk kijk eerst welke bundels leuk zijn
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist hebquote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de releasequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist heb
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de release
[..]
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.
Jij hebt dromen over backwards compatibility?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?
Je snapt me wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij hebt dromen over backwards compatibility?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |