Aah , ik zie het ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit zijn zelf samengestelde pakketten voor gamestop. Geen bundle vanuit sony.
Dat zie je ook aan de prijs. Zit geen voordeel in is gewoon een optelsom
Zou vreemd zijn, heb je een disc die niet te gebruiken is op je ps4.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoop zo dat op Gamescom nog een PS4 Bundle wordt aangekondigd met GTAV![]()
maar dat zal wel niet
Alsof jij geen onderzetters nodig hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef Pheno het volgende:
Zou vreemd zijn, heb je een disc die niet te gebruiken is op je ps4.
Leuke gameplay. De fps test gaat alleen nergens overquote:
Het zou wel beter zijn, snap niet precies waarom dat ook niet het plan was, nu zal je op de 360 en PS3 alsnog van die pop-up textures krijgen in plaats van een grotere, mooiere wereld met meer mensen en alles op de nieuwe generatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef emokid het volgende:
Al die mensen die GTA V verwachten op de nieuwe consoleswees eens realistisch.
Komt vast nog wel als limited exclusive special premier edition met alle DLC voor de volle mep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het zou wel beter zijn, snap niet precies waarom dat ook niet het plan was, nu zal je op de 360 en PS3 alsnog van die pop-up textures krijgen in plaats van een grotere, mooiere wereld met meer mensen en alles op de nieuwe generatie.
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gouda is een stuk getto man
ik weet zeker dat ze daar (zowel als in andere delen van nederland) staan te wachten op mensen die blij met de ps4 naar buiten komen om deze gelijk te jatten. Was bij de 3 launch ook
Ook geen idee waar hij dat vandaan haalt..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.
Dat zijn toch gewoon de PS4 met een game erbij (voor de prijs van de 2 bij elkaar opgeteld)? Lijkt me niet echt om officiele bundels te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Via bol.com zie ik geen bundles staan.
Maar als het goed is komen deze bundles uit bij de launch.
http://www.gamestop.com/ps4
Kan even zo snel geen europese site vinden waar ze op staan.
Maar mag toch aannemen dat er hier ook een aantal uitkomen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herpderp playstasjon
Hoezo? lees de post na je dan maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuke gameplay. De fps test gaat alleen nergens over
ik weet nog dat toen de ps3 uit was ze op straat uit mensen hum handen gerukt werdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast je overdrijft. Ik kom ook uit die buurt.
Ik zou uit Gouda vertrekken vanwege Johan Derksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen is uit Gouda vertrokken vanwege de mocro's
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou uit Gouda vertrekken vanwege Johan Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |