SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
[ Bericht 2% gewijzigd door Active_Topics op 14-06-2013 13:04:53 ]Active Topics
De enige echte vernieuwing van de X1 is de DRM en evt gebruik van de cloud. De rest is een doorontwikkeling van bestaande technologieėn, ik noem een kinect en multimediabox.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vergelijking zal vast niet volledig zijn, dan ben je wel even bezig. Viel me zo even snel op dat de meeste vernieuwingen van MS komen en niet van Sony en dat dat nu misschien ook wel zo is? Dus dat die online check/DRM wel losloopt.
En ja dat is het niveau van het Xbone topic.
???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef CaasS het volgende:
Microsoft tot de Xbone.
Harde schijf,
online gaming,
Xbox live arcade,
nagenoeg perfecte controller.
Sony:
Blue ray
eye toy.
En nu:
Kinect.
Games delen via internet dus geen verouderd uitleen/ leen systeem.
All in one entertainment systeem, samenbrengen van verschillende vormen van entertainment.
Doordrukken aanbieden digitale content o.a. door restricties (Online Check/DRM).
PS4:
Xbox 360 controller kopiėren.
vrijheid indi developers.
Nog iets vergeten=
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef Dutchguy het volgende:
Zag deze net op NeoGaf. Hij is echt klein:
[ afbeelding ]
Zet die pic in OPquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.
Ik vind het ook een knap staaltje. Had het ook nooit verwacht dat hij zo klein zou worden. Hoe moet de PS4 Slim er dan wel uit komen te zien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.
Heeft de One een interne voeding (net als de PS4)?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waar las je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Heeft de One een interne voeding (net als de PS4)?
Edit: nee, externe voeding blijkbaar.
Geen standaard kabel:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waar las je dat?
Volgens mij nog niet bekend hoe het hardwarematig gaat werken. Wat we wel weten is dat het de app voor op smartphones en tablets wordt, en de Vita kan het ook. Remote play wordt tevens verplicht voor veel titels.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef CaasS het volgende:
Zonder troll
PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen. (uit de OP).
Is dat hetzelfde idee als 'snap' bij Xbone? Meerdere schermen tegelijk? Daar had MS toch die Ram voor gereserveerd? Hoe werkt dat bij PS dan?
Of is dit iets anders?
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Geen standaard kabel:
[ afbeelding ]
Net als 360 (Slim):
[ afbeelding ]
YLOD!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.
Japan gebruikt nog oude technologie zoals fax enz enz,maar de PS4 is wel heel goed gedaan(klein en compact)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Maar 3 kilo!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?
Presentatie was ook wel leuk btw. Hoe die man van Sony die PS4 wat nonchalant met 1 hand vast hield. PS4 moet ook aardig licht zijn.
Okay.... en nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef rickyszz het volgende:
http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM
Misschien moet je de 3D tekening eens draaien dan, als je dat denktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Okay.... en nu?
Hij lijkt recht van de voorkant en niet schuin
Onzin, Amerikanen houden evenmin van gigantische apparaten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?
Presentatie was ook wel leuk btw. Hoe die man van Sony die PS4 wat nonchalant met 1 hand vast hield. PS4 moet ook aardig licht zijn.
Die USB poorten lijken niet bijzonder tactisch te zijn geplaatst. Doordat ze in die groef zitten, zullen sommige sticks nooit passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef rickyszz het volgende:
http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM
Je hebt volgens mij van die tussenstukjes, als ie niet pastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die USB poorten lijken niet bijzonder tactisch te zijn geplaatst. Doordat ze in die groef zitten, zullen sommige sticks nooit passen.
hij heeft nog gelijk ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar huis. Even geen ps4 meer. Snif.
Playstation 4 vs Xbox One Heat Dissipation.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Interessant topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Playstation 4 vs Xbox One Heat Dissipation.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sony schijnt net als bij de PS3 een grote custom heatsink te hebben gemaakt. Dat in combinatie met een fan aan de voorkant die lucht naar binnen zuigt en één aan de achterkant die lucht naar buiten blaast schijnt voor heel efficiėnte koeling te zorgen.
Active Topics
twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 08:57:33Making of Quiet in MGSV. Done 3D capture shooting on both face
&
o make ups, body, & arms & legs separately. http://t.co/fCHNHpH6ca” reageer retweet
MGSV heeft een Nederlands tintje.twitter:stefanieGMJ twitterde op woensdag 12-06-2013 om 15:38:01MGSV: THE PHANTOM PAINのE3トレーラーを観た後、あんまりの感動でしばらく言葉を失ってしまいました… reageer retweet
Microsoft is voor d egrote uitgevers (en dus ontwikkelaars gegaan). Sony is Indie-heaven. Dus ja, dan heb je wel meer ontwikkelaars, maar dat zegt nog niets over kwaliteit. Niet dat dat al gegarandeerd is als er een grote uitgever achter staat. Al moet ik zeggen dat ik niet echt iets superslechts heb gezien op de E3. Zo van: flop voordat ie al is uitgekomen. Wat dat betreft maakt het qua consoles niet uit, dan moet je echt kijken naar exclusive favorieten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Verbaast me ook niet, Sony heeft aangegeven gewoon echt voor de developers te gaan terwijl Microsoft maar meer en meer regels opstelt, hoge SDK-prijzen en licenties vraagt en ga zo maar door.
Ironisch dat juist Ballmer van Microsoft bekend is van zijn ""-speech.
Tja, en zelfs dat klopt niet echt aangezien Sony al deals heeft gemaakt met:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Microsoft is voor d egrote uitgevers (en dus ontwikkelaars gegaan). Sony is Indie-heaven. Dus ja, dan heb je wel meer ontwikkelaars, maar dat zegt nog niets over kwaliteit. Niet dat dat al gegarandeerd is als er een grote uitgever achter staat. Al moet ik zeggen dat ik niet echt iets superslechts heb gezien op de E3. Zo van: flop voordat ie al is uitgekomen. Wat dat betreft maakt het qua consoles niet uit, dan moet je echt kijken naar exclusive favorieten.
EA heeft exclusieve content voor Microsoft, en natuurlijk Garden Warfare (epic game) en Titan Fall. Microsoft wil vooral vriendjes worden omwille van het tweedehands verhaal. Er gaat geen enkele uitgever niet voor een van de consoles niet ontwikkelen, ze zouden wel gek zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, en zelfs dat klopt niet echt aangezien Sony al deals heeft gemaakt met:
- Square Enix
- Ubisoft (meerdere games exclusieve PS4 gameplay content)
- Activision (Destiny deal, excl. content)
EA lijkt wat minder aan boord, maar heeft al wel de grote titels (FIFA, Battlefield, etc.) bevestigd voor de PS4.
Welke grote uitgevers die niet aan boord zijn mis ik dan nog?
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat Vita-streaming eigenlijk ook op andere locaties? Of moet je net als bij Wii U in de omgeving van je console zitten?
Maar dat is al wel verder dan Wii U kan. Dat is binnen drie meter blijven, PS4-Vita is ook mogelijk in de slaapkamerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.
De GamePad-afstand was voor mij best wel teleurstellend. Hij doet het net aan als ik op bed ga zitten, zodra ik ga liggen wordt de verbinding verbroken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is al wel verder dan Wii U kan. Dat is binnen drie meter blijven, PS4-Vita is ook mogelijk in de slaapkamer
Wel in d eomgeving, maar mijn nest moet wel lukken. Helaas geen demo gezien, want ik vind het persoonlijk een van de sterke punten, een reden om een PS4 te nemen. Voor de Vita-games hoeft het niet, dan maar streaming PS4-games. Win.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat Vita-streaming eigenlijk ook op andere locaties? Of moet je net als bij Wii U in de omgeving van je console zitten?
De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.quote:Op zondag 16 juni 2013 06:26 schreef dud0r het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is.
Release 13-11-1013
Gemeld door een game mania medewerker op Budgetgaming die al promotie materiaal van Sony binnen hebben gekregen.
Duidelijk vaporwarequote:Op zondag 16 juni 2013 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Middeleeuwen waren nog nooit zoveel fun.
Werkt ook online heb ik er uit begrepenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het maakt via wifi een verbinding met je PS4. Je moet dus in de buurt blijven.
Bedoel je de PS3 Eye? Want de PS4 Eye heeft een eigen aansluiting.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Jammer dat de PS4 geen usb aan de achterkant heeft, want daar wil ik bv de PS eye insteken, de voorkant vind ik meer iets voor de USB laadkabel al kun je de controller ook aan je smartfoon later steken
http://plazilla.com/10-re(...)4-in-huis-moet-halen
Ahh dat wist ik niet, ging er vanuit dat hij via USB aangesloten zou wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Bedoel je de PS3 Eye? Want de PS4 Eye heeft een eigen aansluiting.
Die is waarschijnlijk draadloos en dus in verbinding met bluetoothquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Jammer dat de PS4 geen usb aan de achterkant heeft, want daar wil ik bv de PS eye insteken, de voorkant vind ik meer iets voor de USB laadkabel al kun je de controller ook aan je smartfoon lader steken
http://plazilla.com/10-re(...)4-in-huis-moet-halen
Moet de camera niet op een ingang?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk draadloos en dus in verbinding met bluetooth
-edit Dat zal dan wel de AUX uitgang zijn
Die witte vind ik erg mooi. Maar zwart is ook niet gek. Echt weer eens een mooie console.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Aether het volgende:
Fanmade kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijke tokkie shit van reddit.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Aether het volgende:
Fanmade kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet je username wel eer aan...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Lelijke tokkie shit van reddit.Gatverdamme, spoiler tag graag!
Die is echt heel vet en ontzettend retro ook. Doet me denken aan de oude Sony geluidstoren die we hier ooit hadden staan..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
500GB.
Daarnaast is die zilveren PS4 met zwart stukje wel vet, de rest matig ja.
Gulden snede gaat over verhoudingen.quote:
Ah zoquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gulden snede gaat over verhoudingen.
Maar is er ook bekend welk formaat?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
500GB.
Daarnaast is die zilveren PS4 met zwart stukje wel vet, de rest matig ja.
Mja, had net zo goed op ps3 gekund.quote:
Ja, maar dan duurde het een jaar langer en dus veel duurder.quote:
Past 3,5" uberhaupt in de behuizing?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar is er ook bekend welk formaat?
2,5 inch of 3,5 inch?
Hierbij moet je ook niet vergeten dat de bundels met de PS4 pas sinds twee dagen erop staan en dan meteen al twee bundels in de top 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
Damn. In de top 20 van meest verkochte game-related producten op Amazon.com (Amerikaanse variant), komt PlayStation wel heel vaak voor
Compleet overzicht Amazon best-selling (game-related) products:
1) PlayStation 4 ['Standard Edition', dus niet gegarandeerd binnen op leverdag]
2) Xbox One ['Launch Day edition', niet uitverkocht]
3) PlayStation 4 met Watch Dogs
4) PlayStation 4 met Battlefield 4 + één jaar PS+
5) The Last of US [PS3]
6) PlayStation 4 ['Launch Day edition', uitverkocht en dus al langzaam aan het zakken in de lijst]
7) $20 PSN card
8) PlayStation 4 met Killzone: Shadow Fall + één jaar PS+
9) PS4 DualShock 4 controller
10) Animal Crossing: New Leaf [Nintendo 3DS]
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
14) 12 maanden Xbox Live Gold
15) PS4 Battlefield 4
16) 1600 Microsoft Points
17) PS4 Destiny
18) PS4 Killzone: Shadow Fall
19) 3 maanden Xbox Live Gold
20) PlayStation 4 Eye
OUCH!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
Damn. In de top 20 van meest verkochte game-related producten op Amazon.com (Amerikaanse variant), komt PlayStation wel heel vaak voor
5) The Last of US [PS3]
6) PlayStation 4 ['Launch Day edition', uitverkocht en dus al langzaam aan het zakken in de lijst]
7) $20 PSN card
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
15) PS4 Battlefield 4
17) PS4 Destiny
20) PlayStation 4 Eye
Nintendo ook met slechts een spelletje in de lijst en niet eens een Wii U spel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef WSquater het volgende:
5) The Last of US [PS3]
7) $20 PSN card
11) PS4 Watch Dogs
12) $50 PSN card
13) The MAW [Windows]
15) PS4 Battlefield 4
17) PS4 Destiny
20) PlayStation 4 Eye
Punt is natuurlijk wel dat vooral 'hardcore gamers' op dit soort polls stemmen. Hele hordes ouders kopen gewoon een console voor hun kinderen zonder echt te kijken wat die consoles inhouden. Desalniettemin natuurlijk een grote voorsprong voor de PS4 onder de hardcore gamers.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:14 schreef Ties02 het volgende:
Tja..
[ afbeelding ]
http://www.cinemablend.co(...)oll-Early-56766.html
Bij de ouders die blind kopen is de PS4 met een lagere prijs dan ook in het voordeel. Hell, dan is de WiiU zelfs in het voordeel.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk wel dat vooral 'hardcore gamers' op dit soort polls stemmen. Hele hordes ouders kopen gewoon een console voor hun kinderen zonder echt te kijken wat die consoles inhouden. Desalniettemin natuurlijk een grote voorsprong voor de PS4 onder de hardcore gamers.
Dat kan inderdaad ook ja. Nu is de Xbox vooral populair bij irritante schreeuwventjes en dat zou ook zomaar eens kunnen omdat de Xbox steeds goedkoper was inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de ouders die blind kopen is de PS4 met een lagere prijs dan ook in het voordeel. Hell, dan is de WiiU zelfs in het voordeel.
Dat is ook niet meer dan logisch, is een heel ander ding die DS4quote:Op maandag 17 juni 2013 02:41 schreef xminator het volgende:
Het is wel een minpunt dat een PS3 controller niet op de PS4 te gebruiken is (althans dat las ik).
http://www.bol.com/nl/p/l(...)s3/1004004004982816/quote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef Ties02 het volgende:
Je kon je PS2 controller toch ook niet aansluiten op de PS3 ?
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er nou eigenlijk al zo'n beetje bekend wat de launchgames zullen zijn?
check z'n pohi, zal wel door de drugs komenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit 24/7 in alle topics te posten, alles game sites bij te houden, je werkt bij een distributeur, en dan ga je het hier vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |