quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
PRISM heeft je opgepikt. Je kunt niet meer op vakantie naar New York.
Je mag hopen dat je alleen niet naar New York kan. Het zou me niets verbazen als mensen straks een algeheel vliegverbod kunnen krijgen, waarheen ze ook willen vliegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
PRISM heeft je opgepikt. Je kunt niet meer op vakantie naar New York.
Ook de Franse en Britse geheime diensten opereren er.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef IPA35 het volgende:
Iets later?
Qatar en de Saoedi's waren er als eerste bij met miljarden aan wapens en middelen.
Met hulp van Jordanië, Turkije en de CIA werd dit vervolgens het land binnengeloodst.
In Daraa (Deraa) provincie (Daël en elders) lijden ze ook al zware verliezen. De koning van Jordanië is wel onderdanig aan ons Westen, maar weet niet goed wat te doen. Hij vreest zowel Assad als de eigen Moslimbroederschap/Salafisten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:54 schreef IPA35 het volgende:
Hun bevoorrading is grotendeels afgesneden, de enclaves rondom Damascus zullen spoedig vallen.
Dan beheersen ze alleen nog delen van de zuiderlijke grensstreek (iets waar ik mij op zou focussen gelet op het feit dat de Amerikanen ze daar het handje boven het hoofd willen gaan houden) en nog een stukje van Homs-stad en wat dorpjes daarbuiten.
Maar de focus is naar het noorden aan het verschuiven: Aleppo.
Hoe kan je deze barbaarse monsters nog een leger noemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef Veldkamp het volgende:
Enkele beelden uit al-Ghouta (platteland bij Damascus) van de rebellen en terroristen.
Ze lijden zware verliezen tegen het Syrische Arabische nationale regeringsleger.
Walgelijk hoe politici als David Cameron en François Hollande keihard staan te liegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Echt walgelijk hoe de USA zich weer een oorlog inrommelt. Mark zeg er eens wat van! (haha grapje)
Ben jij soms de woordvoerder van Assad?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
In Daraa (Deraa) provincie (Daël en elders) lijden ze ook al zware verliezen. De koning van Jordanië is wel onderdanig aan ons Westen, maar weet niet goed wat te doen. Hij vreest zowel Assad als de eigen Moslimbroederschap/Salafisten.
Homs als stad is spoedig gezuiverd na de val van Al Qusayr, maar het leger gaat voorzichtig te werk, om zo min mogelijk burgergijzelaars en burgerslachtoffers te maken (rebellen gebruiken hen als menselijk schild). Talkalakh is nog wel een groot probleem.
Ook het gebied rondom Idlib is deels in handen van de rebellen en met Turkse hulp zelfs het noorden (vooral christenen, Armeniërs en alawieten) van de provincie Lattakia voorlopig in terroristenhand.
De operaties rondom Aleppo gaan voorspoedig. De internationale burgerluchthaven van Aleppo is volledig onder regeringscontrole nu en dorp na dorp rondom de grote stad Aleppo wordt ingenomen. De rebellen zitten in de verdeelde stad Aleppo als ratten in de val. Ik hoop dat het historische stadscentrum van de prachtige stad Aleppo behouden blijft. Aleppo was altijd prachtig multicultureel, met Arabieren, Koerden, Armenen, Arameeërs en Turkmenen. Helaas hebben de rebellen daar niet alleen systematisch (zoals in Homs ook) oude kerken vernietigd, maar ook christenen uitgemoord en verder de historische Ommayaden-moskee en de Soek van Aleppo beschadigd en verbrand.
Ze zitten in Aleppo en zullen dus waarschijnlijk niet meer levend terugkeren.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben jij soms de woordvoerder van Assad?
Nee. Erdogan is een goede leider die geen massamoordenaar is net als de smerige rat assadquote:
De onschuldige burgers van Syrië staan in overgrote meerderheid niet aan jouw kant (rebellen).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. Erdogan is een goede leider die geen massamoordenaar is net als de smerige rat assad
Ik sta aan de kant van de onschuldige burgers in Syrië.[quote][ afbeelding ]
Onzin. Niemand zou de rat assad steunen de shahiba's in stand houden die iedereen afslachten zelfs vrouwen en kinderen en baby'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef IPA35 het volgende:
Die onschuldige burgers die de 'smerige massamoordende rat' Assad steunen in grote getalen (70%)?
Ik sta aan de kant van de onschuldige burgers niet aan de kant van schuldigen die bloed aan hun handen hebben. Jij staat aan de kant van de smerige rat assad en dan durf je gerechtigheid en vrede onder je naam te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
De onschuldige burgers van Syrië staan in overgrote meerderheid niet aan jouw kant (rebellen).
En zelfs veel conservatieve soennieten niet meer, die willen geen buitenlandse jihadisten en geen salafistische sharia-staat. Ondanks hun kritiek op Assad.
Er zijn al veel VSL-rebellen die zich overgaven. Zij werden door Qatar gefinancierd. Arme Syriërs zijn snel te kopen met geld, helaas.
Ja...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin. Niemand zou de rat assad steunen de shahiba's in stand houden die iedereen afslachten zelfs vrouwen en kinderen en baby's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Djibril op 15-06-2013 15:30:54 ]
De laatste keer dat Saudi-Arabië openlijk een jihad steunde was in 79' voor......Afghanistan.twitter:hhassan140 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 15:42:59A group - that includes Egypt's top cleric, Saudi's most famous cleric & Qatar's top cleric - declares jihad in Syria http://t.co/7M94VCHZB9 reageer retweet
twitter:rozalinachomsky twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 07:42:56turkey will allow the transfer of (heavy) weapons to the resistance fighters in #Syria. a big thank you to the Turkish government reageer retweet
Ik ben benieuwd...twitter:rozalinachomsky twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 07:33:37America will not participate in the war in #Syria. arab countries will send arms (made in America & Britain) to the fighters in #syria reageer retweet
Waarom is Assad een rat? Komt het omdat hij Sjiiet is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik sta aan de kant van de onschuldige burgers niet aan de kant van schuldigen die bloed aan hun handen hebben. Jij staat aan de kant van de smerige rat assad en dan durf je gerechtigheid en vrede onder je naam te plaatsen.
Ik heb het even gevraagd aan iemand in Syrië waar ik een beetje contact mee heb.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Bevestigd door video's en een journalist ter plekke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |