... spelers worden niet geblameerd op het missen van de play-offs.. al helemaal niet als je de leading scorer bent in het team. Het missen van de play-offs is collectief falen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaat in elk geval een stuk minder krijgen
Eerst maar eens de play-offs halen
Een grote speler wordt je in de play-offsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef emokid het volgende:
[..]
... spelers worden niet geblameerd op het missen van de play-offs.. al helemaal niet als je de leading scorer bent in het team. Het missen van de play-offs is collectief falen.
Zie Semin die ook een contractverlenging kreeg van $7m terwijl ze al wisten dat de play-offs niet gehaald zouden worden.
Wat een onzin.. Ryan Miller, Jerome Iginla, Joe Thornton, Henrik Lundqvist, Eric Lindros, Daniel Alfredsson, Keith Tkachuk, Dale Hunter, Pavel Bure, Adam Oates, Alexander Ovechkin, Marcel Dionne.. en al deze grootheden, zijn allen Hall of Fame waardig (of daar zelfs al in opgenomen). Nogmaals, een cup win je met een team.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een grote speler wordt je in de play-offs
Play-offs zijn 4 rondesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Ryan Miller, Jerome Iginla, Joe Thornton, Henrik Lundqvist, Eric Lindros, Daniel Alfredsson, Keith Tkachuk, Dale Hunter, Pavel Bure, Adam Oates, Alexander Ovechkin, Marcel Dionne.. en al deze grootheden, zijn allen Hall of Fame waardig (of daar zelfs al in opgenomen). Nogmaals, een cup win je met een team.
Een Dustin Penner mag de veters niet eens strikken van deze spelers ook al heeft hij er wel een.
De Penguins kónden alleen maar de Stanley Cup winnen dit jaar om teleurstelling te voorkomen, en ondanks zijn Houdini act wordt Malkin nu ook beloond met een contract..
Karl Malone, Barry Sanders, Mike Piazza.. Worden allemaal langer dan 10 jaar na hun carriere nog steeds herinnerd als legendarische spelers, ondanks het niet winnen van een cup.
Durf te wedden dat al die namen ook nog eens meer scoorden dan vanek en semin in de poquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Ryan Miller, Jerome Iginla, Joe Thornton, Henrik Lundqvist, Eric Lindros, Daniel Alfredsson, Keith Tkachuk, Dale Hunter, Pavel Bure, Adam Oates, Alexander Ovechkin, Marcel Dionne.. en al deze grootheden, zijn allen Hall of Fame waardig (of daar zelfs al in opgenomen). Nogmaals, een cup win je met een team.
Een Dustin Penner mag de veters niet eens strikken van deze spelers ook al heeft hij er wel een.
De Penguins kónden alleen maar de Stanley Cup winnen dit jaar om teleurstelling te voorkomen, en ondanks zijn Houdini act wordt Malkin nu ook beloond met een contract..
Karl Malone, Barry Sanders, Mike Piazza.. Worden allemaal langer dan 10 jaar na hun carriere nog steeds herinnerd als legendarische spelers, ondanks het niet winnen van een cup.
De deal van Malkin insinueert wel dat ze doorgaan met het huidige systeem. Dus elite players met weinig verdienende "scrubs" om hun heen. Waarom pakken ze echter niet eens de verdediging aan? Letang zou ik ondanks zijn slechte play-off performance nog steeds een contract van $7m bieden. Zulke spelers zijn er echt maar een paar van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:50 schreef maniack28 het volgende:
Lol, zeker 60-70% van het volk op de Penguins site wil dat Letang geen contract krijgt. Ze vinden 6-7 miljoen teveel geld voor een verdediger die eigenlijk alleen maar aanvallende kwaliteiten heeft. Voor dat geld is er echter geen verdediger terug te vinden in de league met dezelfde statistieken...
Wat vinden jullie? Pens zitten straks wel op 40 mil met Letang, Crosby, Malking, Fleury, Neal en Martin. Dan is er dus geen geld voor Cooke, Dupius, Kunitz etc.
Ik twijfel daar aan, simpelweg omdat een solide verdediging juist mist en Letang daar niet aan bijdraagt. Ik zie liever een 5 miljoen stay at home defenseman binnenkomen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:18 schreef emokid het volgende:
[..]
De deal van Malkin insinueert wel dat ze doorgaan met het huidige systeem. Dus elite players met weinig verdienende "scrubs" om hun heen. Waarom pakken ze echter niet eens de verdediging aan? Letang zou ik ondanks zijn slechte play-off performance nog steeds een contract van $7m bieden. Zulke spelers zijn er echt maar een paar van.
BOBROVSKY!quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef emokid het volgende:
De prijzen zijn bekend:
Hart Memorial(MVP): Alex Ovechkin
Calder (Best rookie): Jonathan Huberdeau
Vezina (Best goalie):BOBROVSKY!!knap hoor.
Zoals Jordan Staal? :-)quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
BOBROVSKY!
Over Letang: als ze Malkin willen behouden moeten ze Letang laten gaan. Ze komen te dicht tegen de cap aan met alleen maar aanvallende spelers als ze ook Letang signen. Je hebt ook verdedigend sterke spelers nodig om ver te komen in de playoffs en als je geen cap space meer hebt kun je die niet meer aantrekken.
Het zal voor velen best vloeken in de kerk zijn, maar naar mijn mening kunnen ze het beste Malkin wegtraden en Letang WEL signen. De capspace die van Malkin vrijkomt kunnen ze investeren in een knappe stay-at-home verdediger en een goede (maar niet elite) center.
Maar ze hebben Malkin net een 8 jarig contract gegeven van $9 miljoen per jaar of zo!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
BOBROVSKY!
Over Letang: als ze Malkin willen behouden moeten ze Letang laten gaan. Ze komen te dicht tegen de cap aan met alleen maar aanvallende spelers als ze ook Letang signen. Je hebt ook verdedigend sterke spelers nodig om ver te komen in de playoffs en als je geen cap space meer hebt kun je die niet meer aantrekken.
Het zal voor velen best vloeken in de kerk zijn, maar naar mijn mening kunnen ze het beste Malkin wegtraden en Letang WEL signen. De capspace die van Malkin vrijkomt kunnen ze investeren in een knappe stay-at-home verdediger en een goede (maar niet elite) center.
Je woont in Argentinië?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerste periode ga ik kijken. En omdat ik 9.15 local time weg moet zal wel alleen de eerste periode erin zitten jammer genoeg
Ah, cool. Dan heb je het nog schappelijker dan hier. Chicago games zijn -6 GMT en Boston -5 GMT, maar ook Boston moet om 8 PM beginnen ipv 7quote:
Boston begint gewoon om 2:00quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, cool. Dan heb je het nog schappelijker dan hier. Chicago games zijn -6 GMT en Boston -5 GMT, maar ook Boston moet om 8 PM beginnen ipv 7..
Finals hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, normaal beginnen de wedstrijden van Boston om 7 PM, dus 1:00 voor ons.
Je mist een fantastische pot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kroeg dicht dus is Mac geworde
Tsja... ik denk van niet. De defensive prospects pool is groot met o.a. nog Maatta en Pouillot. Ik verwacht dat Despres hetzelfde trucje wel kan uitvoeren wat Letang gedaan heeft. Met andere worden: Letang is misbaar. 2 aanvallende linies met 2 van werelds beste centers is dat niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
BOBROVSKY!
Ze hebben de Blackhawks wel echt verwoest in Game 3. Wat waren ze dominant zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:02 schreef Saviola het volgende:
Pff dat Boston met al hun 1-0 en 2-0 overwinningen, ughhhh
Nog erger: Dat contract wordt pas getekent als de Flyers capspace vrijmaken. Ze hebben dus iemand gesigned die ze nog niet eens kunnen betalen. Ze zitten echt zo hard in de problemen met de cap: http://www.capgeek.com/flyers/quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Saviola het volgende:
Zie nu dat de Flyers Mark Streit signen voor 4 jaar/21 miljoenhoe oud is die vent, 36 ofzo? Wat is dat toch met de Flyers en overbetaalde verdedigers.
Prospects gaan je over een paar jaar helpen, niet direct. Tenminste, daar zou ik niet vanuit gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... ik denk van niet. De defensive prospects pool is groot met o.a. nog Maatta en Pouillot. Ik verwacht dat Despres hetzelfde trucje wel kan uitvoeren wat Letang gedaan heeft. Met andere worden: Letang is misbaar. 2 aanvallende linies met 2 van werelds beste centers is dat niet.
http://www.dynamo.ru/press-center/club_news/83188/quote:List of champions will be supplemented
Hockey club "Dynamo" informs about obtaining permission from the Kontinental Hockey League to make changes to the list of names of champions last season, are engraved on the Gagarin Cup.
Among our fans a great response caused not listed Alexander Shibaeva, Denis Tolpeko, Igor Schadilova, Nikita Lukin, Niklas Bekstrema and Alexander Boikova.
Now, this injustice is corrected and in the near future for the Gagarin Cup will have a new, complete list of Champions season 2012-2013.
Bruins hebben de laatste 26 gekilledquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Nog erger: Dat contract wordt pas getekent als de Flyers capspace vrijmaken. Ze hebben dus iemand gesigned die ze nog niet eens kunnen betalen. Ze zitten echt zo hard in de problemen met de cap: http://www.capgeek.com/flyers/
Nog naar een wedstrijd geweest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef popolon het volgende:
Datsyuk tekent bij en de Grand Rapids Griffins winnen de Calder Cup. Komt alles toch nog goed.
Ja, maar niet de laatste weken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog naar een wedstrijd geweest?
Ja, maar die turnover!! Zo lelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Nette goal nog net in PP van boston 1-1 stand.
Je bedoelt de Blackhawks begonnen goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:53 schreef Smoofie het volgende:
Fuck man, BOston begon slecht, maar ze zijn weer terug in de wedstrijd
Boston begon slap, blackhawks begonnen goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Je bedoelt de Blackhawks begonnen goed.
Was wel een terechte penalty.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:07 schreef emokid het volgende:
Wow, hoezo gemanipuleerd door het publiek. Scheids deed er akelig lang over bij die laatste Keith penalty tot het publiek ging opstaan.
Toffe eerste period in ieder geval. Als Boston domineert is Chicago echt nergens te bekennen. Zo bizar. Net weer voor een goede 10-12 minuten.
Leuk tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:08 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat als het zo doorgaat er wel aan het einde weer een vechtpartij is.
Ja dat sowieso, maar ik bedoelde meer zoals eergister, toen de wedstrijd al afgelopen was, dat zijn wel de leukstequote:
Ah, niet afgekeken gisterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar ik bedoelde meer zoals eergister, toen de wedstrijd al afgelopen was, dat zijn wel de leukste.
Vlak voor de boston goal?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:49 schreef emokid het volgende:
Momentum is compleet de andere kant op. Chicago is weer Chicago nu.
Yep, jij ook? Morgen een dagje niks gelukkig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 05:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Kijk je vanuit NL?
Begin toch wel moe te raken, hopelijk geen triple OT
Ja en gelukkig ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 05:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Yep, jij ook? Morgen een dagje niks gelukkig.
twitter:Travis_L_Brown twitterde op donderdag 20-06-2013 om 19:40:40Lindy Ruff will be Dallas Stars' new head coach Jim Lites said at FW Chamber lunch, barring any unforeseen hang ups. reageer retweet
Hing al in de lucht. Mooi voor hem. Nu zien wat er met de rest van de Sabres gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Katth het volgende:
twitter:Travis_L_Brown twitterde op donderdag 20-06-2013 om 19:40:40Lindy Ruff will be Dallas Stars' new head coach Jim Lites said at FW Chamber lunch, barring any unforeseen hang ups. reageer retweet
Nog niks bijzonders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Hing al in de lucht. Mooi voor hem. Nu zien wat er met de rest van de Sabres gaat gebeuren.
Nog ontwikkelingen bij Caps HQ of gaat er weinig veranderen deze offseason?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef Katth het volgende:
Een TV station in Austin Texas onderbrak de laatste game in OT gewoon voor een promo...
Nice. Wat voor een?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb trouwens een Ducks Shirt in huis
Die zwarte zonder naamquote:
Precies zoals ik had voorspeld ;-)twitter:garylawless twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 19:08:18NHL source tells me John Tortorella has been offered #Canucks job and two sides are close to a deal #nhl #canucks Torts will coach Canucks reageer retweet
Ben benieuwd of hij wel past in de cultuur van de Canucks, is toch een compleet ander persoon als Vigneault. En NY is geen Vancouver, geldt andersom trouwens net zo voor Vigneault.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Katth het volgende:
Rangers name Alain Vigneault new coachPrecies zoals ik had voorspeld ;-)twitter:garylawless twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 19:08:18NHL source tells me John Tortorella has been offered #Canucks job and two sides are close to a deal #nhl #canucks Torts will coach Canucks reageer retweet
Wow.. waarom gaan de Leafs achter een nieuwe goalie aan? Scrivens was al een scrub dus die konden ze opnieuw vervangen met iemand van de Marlies.twitter:LeafsPR twitterde op zondag 23-06-2013 om 18:46:05The #Leafs have acquired Jonathan Bernier from the Kings for Matt Frattin, Ben Scrivens and a 2nd round pick in 2014 or 2015 (Leafs option). reageer retweet
twitter:vaswani_ twitterde op zondag 23-06-2013 om 18:53:15The Leafs, for once, didn’t need a goalie. So they went out and traded for one. Of course. reageer retweet
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:
Omdat de Leafs toch wel één van de partijen was die wel oren had naar Luongo...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Blijven er nog 29 over.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Omdat de Leafs toch wel één van de partijen was die wel oren had naar Luongo...
Ik denk dat in het geval van Luongo er nooit meer dan één team geïnteresseerd is geweest..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijven er nog 29 over.
Toronto kan in elk geval van je lijstje af
Gaat ie lekker in Italie spelen hequote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk dat in het geval van Luongo er nooit meer dan één team geïnteresseerd is geweest..
Of, you know, gewoon in Vancouver.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat ie lekker in Italie spelen he
NASN?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Weet iemand of/waar ik morgen game 6 kan terugkijken?
Weet ik niet, maar is wel vet toch? een heel seizoen de beste zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:43 schreef Katth het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een Presidents Trophy winner ook de Stanley Cup heeft gewonnen (op vannacht na)?
Die alcohol poisoning van Kane zal wel na de wedstrijd geweest zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef emokid het volgende:
Wow, de blessures tijdens afgelopen nacht:
Bergeron - broken rib, torn cartilage/muscles, separated shoulder
Hossa - disk issue in his back (said it caused him to lose feeling in his leg)
Horton - dislocated shoulder
Handzus - broken wrist, torn MCL
Kane - alcohol poisoning
Shaw - broken face
en ze speelden gewoon door. Wat een helden, en wat een sport.
Ha, ik heb het zo gekopieerd van deadspin. Ik denk dat het meer een grap is (al zou het mij niet verbazen).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die alcohol poisoning van Kane zal wel na de wedstrijd geweest zijn
Lol WHUT!?()))_quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef emokid het volgende:
WOW: Ilya Bryzgalov's contract is afgekocht. Zit nu zonder team.
@AnthonySan37: BREAKING NEWS: #Flyers have decided to buy out the remainder of goalie Ilya Bryzgalov's contract. Story here: http://t.co/lXDgMJqYa2 #NHL
quote:i just called Bryz. He answered phone and said, "Congratulations to you guys," then hung up on me
7:08 PM - 25 Jun 2013
quote:I phoned Bryz a second time to ask about #flyers buying him out. He said he doesn't want to talk and hung up on me again.
Doodzonde. Was altijd wel liefhebber, geen fan, maar het blijft een mooi figuur. Hij is gewoon slachtoffer van gigantisch wanbeleid door de Flyers. Dat contract was onmenselijk en Bobrovsky laten aan is zo'n grote fout dat men over 10 jaar nog zal praten over die goalie die uit de deur liep en later de Vezina won.quote:@Zeisberger: Via @DNFlyers
#Flyers will pay Bryzgalov approximately $1.63M each of the next 14 yrs to not play for team.
Was ook fucking dom. Iedereen vond het teveel geld voor Bryz, zelfs na dat goede jaar van hem. Nu zakt hij hopeloos door het ijs en gaan de fans morren. Wel jammer dat de Flyers hem dan niet nog een kans geven, paniekvoetbal spelen, gehoor geven aan de fans en hem eruit kegelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef emokid het volgende:
Wowow:
[..]
[..]
[..]
Doodzonde. Was altijd wel liefhebber, geen fan, maar het blijft een mooi figuur. Hij is gewoon slachtoffer van gigantisch wanbeleid door de Flyers. Dat contract was onmenselijk en Bobrovsky laten aan is zo'n grote fout dat men over 10 jaar nog zal praten over die goalie die uit de deur liep en later de Vezina won.
Nog een flinke buyout. Malone lees ik nu geruchten over als volgende buyout. Wie zouden ze draften?quote:
Waarom eigenlijk? Die presteerde toch gewoon prima?quote:
Ook in verhouding met een cap hit van $7m per?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Die presteerde toch gewoon prima?
St Louis captain.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef Katth het volgende:
Stamkos for captain![]()
Logische buyout, maar wel zuur voor de fans. Zou Tampa in de markt zijn voor Ribeiro?
Met oog op toekomst zou ik Stamkos ook captain maken, mits hij dat wil natuurlijk. Aangezien hij al een alternate is, lijkt me dat de betere optie. Sportief gezien en ook financieel gezien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
St Louis captain.
En Ribeiro, aub niet. Ik denk dat het plan wel is om wat spelers van ons AHL team te laten doorstromen nu, die hebben nu 2 jaar op rij de AHL finale gehaald (1x gewonnen) met veel jong talent. En dan misschien in de draft Barkov ophalen (hoewel Drouin ook een heel aantrekkelijke optie is, maar geen center) als toekomstige center voor Stamkos.
Misschien gaan de Rangers wel Brad Richards uitkopen en kunnen we die nog terughalen
Mjah dan moeten ze maar niet van die achterlijk lange contracten tegen zulke bedragen afsluiten. Veel contracten lopen tot spelers 40 jaar zijn en dan betalen ze ze nog 6+ miljoen per jaar. Ik ken maar weinig spelers van boven de 35 die dat waard zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:15 schreef Saviola het volgende:
Puur financiele redenen.. z'n contract loopt nog 7 jaar door aan 7+ miljoen.. en door al z'n blessures is hij niet meer de speler die hij ooit was..
Het klinkt logisch allemaal, maar het doet wel pijn natuurlijk15 jaar speelt ie al voor TB, het team stelde niks voor toen hij er kwam, heeft ons naar een Cup geleid, was de eerste die 50 goals scoorde, was de captain..
Je moet wat met een capquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah dan moeten ze maar niet van die achterlijk lange contracten tegen zulke bedragen afsluiten. Veel contracten lopen tot spelers 40 jaar zijn en dan betalen ze ze nog 6+ miljoen per jaar. Ik ken maar weinig spelers van boven de 35 die dat waard zijn.
dafuq waarom zou hij dat weigeren. 7 miljoen per jaar voor een defenseman is gewoon heul veul geld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 05:27 schreef emokid het volgende:
http://www.thescore.com/h(...)ear-56-million-offer Report: Letang turns down 8-year, $56 million offer
Die gaat dus zondag getrade worden.
Wellicht een team in de KHL.quote:
Met al die belachelijk lange contracten voor hoge bedragen voor oude spelers lijkt dat me heel sterk ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Saviola het volgende:
Een andere buyout was er wel nog, namelijk Kaberle die werd gedumpt door Montreal. Het zal heus niet de laatste zijn denk ik.
Beide zijn van Mike Milbury niveau.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef emokid het volgende:
Flames GM Feaster really wants to get rid of Mike Cammalleri
Kan tevens niet beslissen of ik Jay Feaster of Paul Holmgren(Flyers) de meest waardeloze GM in de NHL vind.
Hij doet wel wat meer dan alleen puntjes scoren aangezien hij ook fysiek sterk is en aardig meeverdedigt, maar 6 miljoen is inderdaad wel aan de hoge kant. 5 miljoen/jaar zou ik wel reeel vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
40 punten(heel seizoen) en dan zes miljoen vragen
quote:“In this case, all these top players bring something to the table,” Poile said. “They could all be star players. That’s how good they are. That’s how pumped up we are and everybody else is on this draft.”
Hij heeft iig net toch een nieuwe contract getekend..quote:Op zondag 30 juni 2013 12:00 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou graag zien dat Letang getrade wordt
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen trade meer komt. Want de cap situatie in PIT wordt er niet beter op zo.quote:Kris Letang contract with Penguins. 8 years / 58 M (#58!) 7.25 AVV Limited no trade to 15 teams.
Wel verwacht dat contract en de hoogte van de salaris, omdat het voor een groot deel terecht is. Hij is immers nog best jong voor een verdediger(26), maar dan wel bij een ander team.. want zie in wat voor cap-hell ze nu terechtkomen: http://www.capgeek.com/penguins/quote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hij heeft iig net toch een nieuwe contract getekend..
[..]
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen trade meer komt. Want de cap situatie in PIT wordt er niet beter op zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog dit:
The Pittsburgh Penguins have acquired the 50th overall pick in the 2013 NHL Entry Draft from the San Jose Sharks in exchange for forward Tyler Kennedy.Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
Idd, je moet juist blij zijn dat je niet bij Florida terecht komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef emokid het volgende:
Dit is ideaal voor Nashville en Jones. Hij past daar perfect en ze weten heel goed hoe ze met zulke spelers om moeten gaan. Beter dan Florida in ieder geval..
Maar Nichushkin...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef emokid het volgende:
Sabres pick Rasmus Ristolainen. Wow nice. Hij is huge en eindelijk weer een prospect in D.
Ze hebben in ieder geval niet overlegd of zoiets:quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef maerk het volgende:
Berichten kwamen al in media over het behouden van Luongo ipv Schneider, ik ben wel eens benieuwd wat ze tegen Luongo gaan zeggen en wat de plannen zijn, een buyout is ook geen optie.
Blijft bizar. Lou Lamoriello van de Devils is een evil genius.quote:@DarrenDreger: Gillis said he did not speak with Luongo before agreeing to Schneider trade.
Misschien hoopte hij op Tampa. Kennedy vind ik wel een leuke speler voor de Sharks, ben ik wel blij mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Idd, je moet juist blij zijn dat je niet bij Florida terecht komt.
Ze hebben zelf een vrij goede competitie waarin veel geld zit, dus ze hebben niet allemaal de behoefte om naar de VS te vertrekken lijkt me.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Canada 85 players
USA 52 players
Sweden 21 players
Finland 10 players
Russia 7 players
Slovakia 4 players
Switzerland 4 players
Czech Rep. 2 players
Norway 1 players
Denmark 1 players
Latvia 1 players
Wel interessant, Canada 85, VS 52, Europa 51
Wat is overigens de reden dat er weinig Russen gedraft worden? Weinig talent of moeilijk om in de VS te krijgen?
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Wel verwacht dat contract en de hoogte van de salaris, omdat het voor een groot deel terecht is. Hij is immers nog best jong voor een verdediger(26), maar dan wel bij een ander team.. want zie in wat voor cap-hell ze nu terechtkomen: http://www.capgeek.com/penguins/
Als iemand officiële linkjes heeft om de Draft te kijken op SportsNet, TSN, of waar dan ook.. dan zijn die welkom.Tsja... dat is dan hun keuze. Dupius zal nu wel pleite zijn. No offense naar Letang, maar ik vind hem geen gepassioneerde speler voor de Pens, hij zou voor geld gegaan zijn elders. Dit terwijl Dupius eerder ook al een discount gegeven heeft. Ik heb liever spelers met hart voor het team dan van dit soort losers. Daarnaast is Letang ook een turnover machine in de playoffs en hebben we eigenlijk gewoon wat meer agressieve spelers over a la Ruutu, Talbot, Scuderi, Gill. Mannen met ballen, mannen die turnovers creeëren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... dat is dan hun keuze. Dupius zal nu wel pleite zijn. No offense naar Letang, maar ik vind hem geen gepassioneerde speler voor de Pens, hij zou voor geld gegaan zijn elders. Dit terwijl Dupius eerder ook al een discount gegeven heeft. Ik heb liever spelers met hart voor het team dan van dit soort losers. Daarnaast is Letang ook een turnover machine in de playoffs en hebben we eigenlijk gewoon wat meer agressieve spelers over a la Ruutu, Talbot, Scuderi, Gill. Mannen met ballen, mannen die turnovers creeëren...
Devils GM Lamoriello heeft gisteren verteld dat Brodeur nog steeds de nummer 1 is in het doel. Ze zullen Schneider pak 'm beet 30-40 van de 82 wedstrijden laten keepen, waarna hij het seizoen erop definitief de nieuwe goalie wordt. Josh Harding is zo slecht nog niet, maar die kan het niet van Schneider winnen denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Brodeur overigens stoppen?
Wel apart als Anthony ook op de OG zou uitkomen, dat moet haast wel de eerste opa-vader-zoon combinatie die dat presteert
Caps zijn zeer geïnteresseerd in Lecavelier.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.
Penguins hebben t/m vrijdag om Dupuis te signen, want dan begint de Free Agency frenzy. Capitals laten Mike Ribeiro al gaan: http://prohockeytalk.nbcs(...)ibeiro-go-to-market/
En terecht. Ze hebben een goede 2de center nodig en vanwege zijn buyout zullen zijn salariseisen misschien ook niet al te hoog zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Katth het volgende:
[..]
Caps zijn zeer geïnteresseerd in Lecavelier.
Dit. De KHL blijft alleen maar uitbreiden in Oost-Europa en is erg populair. Afgelopen februari eens een wedstrijd bezocht (Dinamo Riga - Slovan Bratislava) en hoewel dat geen Russische teams zijn was er echt een hockeygekte in dat stadje tijdens game-day. Er waren echt een hoop fans uit Bratislava gekomen (toch best ver weg) voor een wedstrijd die eigenlijk helemaal nergens meer om ging. 10.000 man in de Arena en echt een toffe sfeer. Als je relatief goedkoop eens een professionele wedstrijd wil zien kan ik Riga zeker aanraden. Met Wizzair vlieg je er al heen voor 50 euro (retour), tickets zijn erg goedkoop, hotels kosten geen drol en de sfeer vond ik echt geweldig. Denk dat ik het komende seizoen zeker nog een keer ga.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een vrij goede competitie waarin veel geld zit, dus ze hebben niet allemaal de behoefte om naar de VS te vertrekken lijkt me.
Dat is heel tof. Welke KHL wedstrijd heb je gezien? Ik las onlangs dat ze Jokerit van de Finse competitie hebben gekocht.. die gaan de eerste Finse club worden in de KHL. Ze hebben dan teams uit Rusland, Wit-Rusland, Kazakhstan, Letland, Tsjechië, Slovakije en zelfs Croatië. Niet voor niets de sterkste competitie ter wereld na de NHL dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Nadat ik afgelopen februari een professionele wedstrijd van de KHL heb bezocht (in Oost-Europa) en afgelopen maand in Vancouver veel van de SC Finals heb gevolgd, heb ik besloten dat hockey best een hele toffe sport is die het volgen waard is. Kan ik het komende NHL seizoen ergens live kijken of on-demand, desnoods tegen betaling. Ik weet dat de tijden wellicht wat a-relaxed zullen zijn, maar ik ben niet echt van het torrents en shit downloaden, dus liever kijk ik gewoon een goede legale stream indien aanwezig.
Het gaat mij om de extreem hoge cap hit voor nog een aanvallende speler terwijl we geen fatsoenlijke stay at home defenseman hebben en 3 van de 4 PK guys op de lijst staan om free agency in te gaan (Adams, Cooke, Dupius)quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.
Penguins hebben t/m vrijdag om Dupuis te signen, want dan begint de Free Agency frenzy. Capitals laten Mike Ribeiro al gaan: http://prohockeytalk.nbcs(...)ibeiro-go-to-market/
Dinamo Riga - Slovan Bratislava dus. Zie vorige post. Eigenlijk bij toeval. Ik ging al met een vriend van me naar Riga en in ons hotel werden we "lastig gevallen" door een extreem dronken Fin die ons maar bleef aanmoedigen om naar de wedstrijd te gaan. Hij had namelijk nog wat kaartjes over die hij kwijt moest. Was de laatste wedstrijd van regular season. Riga kon zich niet meer plaatsen voor de play-offs en Bratislava was al geplaatst maar kon geen home-advantage meer afdwingen. Ging dus werkelijk nergens om maar toch was het echt supergaaf. Riga won met 3-1 dus dat hielp ook. 's Nachts in de kroeg ontzettend veel dronken Slovaken gezien die maar wodka bleven zuipen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is heel tof. Welke KHL wedstrijd heb je gezien? Ik las onlangs dat ze Jokerit van de Finse competitie hebben gekocht.. die gaan de eerste Finse club worden in de KHL. Ze hebben dan teams uit Rusland, Wit-Rusland, Kazakhstan, Letland, Tsjechië, Slovakije en zelfs Croatië. Niet voor niets de sterkste competitie ter wereld na de NHL dus.
Edit: Ik lees nu je tussentijdse post.
NHL kijken kan heel comfortabel en makkelijk vanuit Nederland met NHL Gamecenter. Dit kost jaarlijks ongeveer ¤100, en dan kun je ongelimiteerd (en zelfs gelijktijdig) games streamen in HD kwaliteit (en een zeer stabiele framerate). Er zijn bovendien Gamecenter apps op o.a. Xbox 360, PS3, Apple tv, waarbij je dan kunt inloggen met je account en direct kunt kijken. Prijzen voor het komend seizoen zijn nog niet bekend.
Tof. Ik ga zo'n KHL wedstrijden zeker eens overwegen. Spelen ook gewoon interessante spelers nu, o.a. talenten die ooit nog in de NHL eindigen of rejects als Alex Radulov.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dinamo Riga - Slovan Bratislava dus. Zie vorige post. Eigenlijk bij toeval. Ik ging al met een vriend van me naar Riga en in ons hotel werden we "lastig gevallen" door een extreem dronken Fin die ons maar bleef aanmoedigen om naar de wedstrijd te gaan. Hij had namelijk nog wat kaartjes over die hij kwijt moest. Was de laatste wedstrijd van regular season. Riga kon zich niet meer plaatsen voor de play-offs en Bratislava was al geplaatst maar kon geen home-advantage meer afdwingen. Ging dus werkelijk nergens om maar toch was het echt supergaaf. Riga won met 3-1 dus dat hielp ook. 's Nachts in de kroeg ontzettend veel dronken Slovaken gezien die maar wodka bleven zuipen.
Goed, ik heb een XBOX 360 staan. Kan ik via dat apparaat ook NHL Gamecenter krijgen en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Wacht, ik ga zelf ook even Googlen.
Dat is wel lelijk inderdaad, ook de reden dat ik eind dit jaar overstap naar een PS4 (waarbij het net als de PS3 niet behoeft om een abonnement te hebben).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:27 schreef Nielsch het volgende:
Suf dat je eerst het betaalde Xbox Live Gold moet hebben om van overige betaalde diensten (zoals NHL Gamecenter) gebruik te kunnen maken.
Zeker een aanrader. Riga, Bratislava en Praag zijn daarvoor prima aan te vliegen. De wedstrijden van Dinamo Riga zijn altijd erg goed bezocht, wat helpt qua sfeer. Geen idee hoe dit in Bratislava of Riga is, al zal het KHL kanaal op YouTube je daar vast een prima idee van kunnen geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof. Ik ga zo'n KHL wedstrijden zeker eens overwegen. Spelen ook gewoon interessante spelers nu, o.a. talenten die ooit nog in de NHL eindigen of rejects als Alex Radulov.
Ah prima. Ik ben een hele casual gamer en gebruik mijn Xbox amper. Betalen voor Gold vind ik dan ook een beetje zonde eigenlijk omdat ik vooral one-player games als Skyrim, Assasin's Creed en GTA speel. Wellicht ga ik de NHL app voor mijn iPad wel downloaden, of ergens heel goedkoop een PS3 op de kop tikken.quote:Xbox 360, simpel. Via 'apps' naar 'Apps Bladeren', daar zie je NHL Gamecenter staan. Daar heb ik heel het seizoen op gekeken en het was perfect.
Dat is wel lelijk inderdaad, ook de reden dat ik eind dit jaar overstap naar een PS4 (waarbij het net als de PS3 niet behoeft om een abonnement te hebben).
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Riga, Bratislava en Praag zijn daarvoor prima aan te vliegen. De wedstrijden van Dinamo Riga zijn altijd erg goed bezocht, wat helpt qua sfeer. Geen idee hoe dit in Bratislava of Riga is, al zal het KHL kanaal op YouTube je daar vast een prima idee van kunnen geven.
[..]
Ah prima. Ik ben een hele casual gamer en gebruik mijn Xbox amper. Betalen voor Gold vind ik dan ook een beetje zonde eigenlijk omdat ik vooral one-player games als Skyrim, Assasin's Creed en GTA speel. Wellicht ga ik de NHL app voor mijn iPad wel downloaden, of ergens heel goedkoop een PS3 op de kop tikken.
Top, ik ga er eens naar kijken. Heb nog even geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.
Afgelopen seizoen met Apple TV geen live wedstrijden kunnen kijken, omdat niet beschikbaar was in de regio... Ze doen nu toch een IP check lijkt het wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.
Helemaal mee eens. Caps divisie is nu ook nog eens een stuk aantrekkelijker om in te spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En terecht. Ze hebben een goede 2de center nodig en vanwege zijn buyout zullen zijn salariseisen misschien ook niet al te hoog zijn.
Dat is vreemd.. dan lijkt de app gewoon niet in orde. Op de blackouts van ESPN America na hebben we namelijk gewoon recht op de wedstrijden. En nu ESPN America verdwijnt hebben we straks recht op álle wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen met Apple TV geen live wedstrijden kunnen kijken, omdat niet beschikbaar was in de regio... Ze doen nu toch een IP check lijkt het wel.
Yup, kon ook geen hele wedstrijden terugkijken. Recap werkte wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. dan lijkt de app gewoon niet in orde. Op de blackouts van ESPN America na hebben we namelijk gewoon recht op de wedstrijden. En nu ESPN America verdwijnt hebben we straks recht op álle wedstrijden.
Is het niet meer beschikbaar omdat de voorwaarden tussen NHL / Apple / Europa / weet ik veel zijn gewijzigd of omdat het seizoen is afgelopen?quote:NHL Gamecenter Live
- Live out-of-market game video
- Home and away broadcasts
- Access on multiple devices
- All NHL Gamecenter Premium Content
Daaronder staat: No longer available / blackout and other restrictions apply
NHL Gamecenter Premium
- Live radio broadcasts
- In-game video highlights
- Condensed game replays
Daaronder staat: Upgrade / blackout and other restrictions apply
Seizoen afgelopen. Gamecenter is elk jaar beschikbaar, behalve in enkele landen waaronder Zweden, Finland en Rusland.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Als ik de app op m'n iPad download zie ik in het hoofdscherm:
[..]
Is het niet meer beschikbaar omdat de voorwaarden tussen NHL / Apple / Europa / weet ik veel zijn gewijzigd of omdat het seizoen is afgelopen?
twitter:TSNDaveNaylor twitterde op woensdag 03-07-2013 om 00:29:05@DarrenDreger just read from his text live on #TSNDrive ... He asked a Flyers source "Did you guys get Lecavailier?" Answer: "Yes" #Flyers reageer retweet
Flyers zitten nu $300,000 over de cap. Chris Pronger's $4.5 gaat hier nog van af, maar dat is pas als het seizoen begonnen is. Ze hebben nog geen goalie.. die moeten ze nog vinden terwijl ze 'rood' staan. Ze gaan waarschijnlijk Coburn/Meszaros traden. Er is maar één fatsoenlijke goalie op de markt, en dat is Ryan Miller. Ik zie Darcy Regier al, zo incapabel als hij al is, Miller traden voor Coburn/Meszaros en een paar picks. Verwacht dan een complete shitstorm van de Sabres fans..twitter:DarrenDreger twitterde op woensdag 03-07-2013 om 00:43:215 years, $4.5 per for Vinny in Philly confirmed. reageer retweet
Zal hard aankomen bij 'm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef nyny83 het volgende:
Red Wings gaan waarschijnlijk een buyout bij Collaiacovo doen.
quote:@DownGoesBrown: If my math is right, since '07 the Flyers signed contracts totaling 61 years and $374.5M with six players who won’t play for them this year.
Paar jaar terug nog top +/-, zo hard kan het gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef nyny83 het volgende:
Klinkt logisch, aangezien hij meestal healthy scratch was.
Mjah ik las dat Oatesie het niet zo in hem zag zitten. Wel vreemd, want volgens mij was hij inderdaad wel een redelijk betrouwbare defenseman.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Paar jaar terug nog top +/-, zo hard kan het gaan.
http://www.nhl.com/ice/pl(...)nus&viewName=summary
quote:@DarrenDreger: Huge trade in the works. Boston and Dallas close on a deal sending Tyler Seguin to Stars for Loui Eriksson. Other parts involved as well.
quote:
Dit is huge. Ik dacht dat Seguin járenlang in Boston zou spelen.. Ze hebben blijkbaar geen geduld.quote:@DarrenDreger: Seguin, Peverly and Button to Stars. For Eriksson, J.Morrow R.Smith and Matt Fraser.
Om diezelfde reden sta ik ook echt te kijken van deze trade. Loui Eriksson heb ik eens live gezien, hij is een betere hockeyerspeler dan menigeen denkt en is een versterking voor de Bruins, al zal op de lange termijn blijken wie de meeste waarde uit deze trade krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Dit is huge. Ik dacht dat Seguin járenlang in Boston zou spelen.. Ze hebben blijkbaar geen geduld.
Hm daar kijk ik ook wel van op..quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef emokid het volgende:
Grabovski bought out. Maple Leafs fans zijn woedend.
Loui Eriksson is altijd al zwaar onderschat. Met de playmaking skills van o.a. Krejci en Bergeron zal hij moeiteloos met minimaal 60 punten moeten eindigen komend seizoen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef maerk het volgende:
[..]
Om diezelfde reden sta ik ook echt te kijken van deze trade. Loui Eriksson heb ik eens live gezien, hij is een betere hockeyerspeler dan menigeen denkt en is een versterking voor de Bruins, al zal op de lange termijn blijken wie de meeste waarde uit deze trade krijgt.
Ik verwacht gewoon 40 goals van hem bij Boston. Wel apart dat ze Seguin opgeven in die trade, daar zit nog voldoende rek in lijkt me. En hij speelde al niet eens slecht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Loui Eriksson is altijd al zwaar onderschat. Met de playmaking skills van o.a. Krejci en Bergeron zal hij moeiteloos met minimaal 60 punten moeten eindigen komend seizoen.
Same here, volgens mij was die best populair, vrij goed en niet al te duur... ik snap het probleem niet zo.quote:
Jammer, een terugkeer naar Buffalo zit er niet in dus.quote:@CanadiensMTL: Canadiens have agreed to a 2-year deal with forward Daniel Brière.
twitter:BeccaH_JR twitterde op donderdag 04-07-2013 om 23:29:02Great. Now I have to change Briere's name from "the magical spearing midget" to "le midget harpon magique". reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Seguin+Benn op een line kan best episch worden, maar verder straalt de huidige selectie geen verwachtingen uit of zo: www.capgeek.comquote:@TSNBobMcKenzie: Horcoff is off to DAL. Believe it's for a draft pick. TBA. Horcoff has a $5.5M cap hit but has 2 yrs remaining at $4M and $3M, respectively.
quote:@Real_ESPNLeBrun: An update on Giroux deal I tweeted about earlier today... It's finalized now: 8 years, $66.2 M _ $8.275 M AAV. Includes full NMC
Wat vind je er raar aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Blij dat Anaheim een normaal aankoopbeleid heeft
niets juist, maar als ik dat zo lees over de Flyersquote:
Ik zou deze gast niet eens $4m per jaar geven. Bi-zar als hij zo'n contract krijgt.quote:@DarrenDreger: Little doubt David Clarkson will get a 7 year term. Some gm's think he will get $6 mil or higher per. #TSN
UFA day is een mooie gelegenheid voor veel teams, maar het is wel een circus als dat soort bedragen rondgaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Quoted for truth, gewoon UFA links laten liggen
twitter:HeleneStJames twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 17:53:19Dear Senators fans tweeting at me, even if I "go to hell" as you've suggested, really won't impact Daniel Alfredsson going to Detroit. reageer retweet
twitter:StapeNewsday twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:00:59#Isles have re-signed G Evgeni Nabokov to a 1-year, $3.25 million deal. reageer retweet
twitter:JSportsnet twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:08:46Andrew Ference signs with Edmonton reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:11:08EDM signs Andrew Ference to 4 year, $3.25M AAV. reageer retweet
twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:16:59As per @DarrenDreger, Wings deal has been agreed upon with Alfredsson, one year, $5.5 M (including $2 M in bonuses) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |