Maar Nichushkin...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef emokid het volgende:
Sabres pick Rasmus Ristolainen. Wow nice. Hij is huge en eindelijk weer een prospect in D.
Ze hebben in ieder geval niet overlegd of zoiets:quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef maerk het volgende:
Berichten kwamen al in media over het behouden van Luongo ipv Schneider, ik ben wel eens benieuwd wat ze tegen Luongo gaan zeggen en wat de plannen zijn, een buyout is ook geen optie.
Blijft bizar. Lou Lamoriello van de Devils is een evil genius.quote:@DarrenDreger: Gillis said he did not speak with Luongo before agreeing to Schneider trade.
Misschien hoopte hij op Tampa. Kennedy vind ik wel een leuke speler voor de Sharks, ben ik wel blij mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Idd, je moet juist blij zijn dat je niet bij Florida terecht komt.
Ze hebben zelf een vrij goede competitie waarin veel geld zit, dus ze hebben niet allemaal de behoefte om naar de VS te vertrekken lijkt me.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Canada 85 players
USA 52 players
Sweden 21 players
Finland 10 players
Russia 7 players
Slovakia 4 players
Switzerland 4 players
Czech Rep. 2 players
Norway 1 players
Denmark 1 players
Latvia 1 players
Wel interessant, Canada 85, VS 52, Europa 51
Wat is overigens de reden dat er weinig Russen gedraft worden? Weinig talent of moeilijk om in de VS te krijgen?
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Wel verwacht dat contract en de hoogte van de salaris, omdat het voor een groot deel terecht is. Hij is immers nog best jong voor een verdediger(26), maar dan wel bij een ander team.. want zie in wat voor cap-hell ze nu terechtkomen: http://www.capgeek.com/penguins/
Als iemand officiële linkjes heeft om de Draft te kijken op SportsNet, TSN, of waar dan ook.. dan zijn die welkom.Tsja... dat is dan hun keuze. Dupius zal nu wel pleite zijn. No offense naar Letang, maar ik vind hem geen gepassioneerde speler voor de Pens, hij zou voor geld gegaan zijn elders. Dit terwijl Dupius eerder ook al een discount gegeven heeft. Ik heb liever spelers met hart voor het team dan van dit soort losers. Daarnaast is Letang ook een turnover machine in de playoffs en hebben we eigenlijk gewoon wat meer agressieve spelers over a la Ruutu, Talbot, Scuderi, Gill. Mannen met ballen, mannen die turnovers creeëren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... dat is dan hun keuze. Dupius zal nu wel pleite zijn. No offense naar Letang, maar ik vind hem geen gepassioneerde speler voor de Pens, hij zou voor geld gegaan zijn elders. Dit terwijl Dupius eerder ook al een discount gegeven heeft. Ik heb liever spelers met hart voor het team dan van dit soort losers. Daarnaast is Letang ook een turnover machine in de playoffs en hebben we eigenlijk gewoon wat meer agressieve spelers over a la Ruutu, Talbot, Scuderi, Gill. Mannen met ballen, mannen die turnovers creeëren...
Devils GM Lamoriello heeft gisteren verteld dat Brodeur nog steeds de nummer 1 is in het doel. Ze zullen Schneider pak 'm beet 30-40 van de 82 wedstrijden laten keepen, waarna hij het seizoen erop definitief de nieuwe goalie wordt. Josh Harding is zo slecht nog niet, maar die kan het niet van Schneider winnen denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Brodeur overigens stoppen?
Wel apart als Anthony ook op de OG zou uitkomen, dat moet haast wel de eerste opa-vader-zoon combinatie die dat presteert
Caps zijn zeer geďnteresseerd in Lecavelier.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.
Penguins hebben t/m vrijdag om Dupuis te signen, want dan begint de Free Agency frenzy. Capitals laten Mike Ribeiro al gaan: http://prohockeytalk.nbcs(...)ibeiro-go-to-market/
En terecht. Ze hebben een goede 2de center nodig en vanwege zijn buyout zullen zijn salariseisen misschien ook niet al te hoog zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Katth het volgende:
[..]
Caps zijn zeer geďnteresseerd in Lecavelier.
Dit. De KHL blijft alleen maar uitbreiden in Oost-Europa en is erg populair. Afgelopen februari eens een wedstrijd bezocht (Dinamo Riga - Slovan Bratislava) en hoewel dat geen Russische teams zijn was er echt een hockeygekte in dat stadje tijdens game-day. Er waren echt een hoop fans uit Bratislava gekomen (toch best ver weg) voor een wedstrijd die eigenlijk helemaal nergens meer om ging. 10.000 man in de Arena en echt een toffe sfeer. Als je relatief goedkoop eens een professionele wedstrijd wil zien kan ik Riga zeker aanraden. Met Wizzair vlieg je er al heen voor 50 euro (retour), tickets zijn erg goedkoop, hotels kosten geen drol en de sfeer vond ik echt geweldig. Denk dat ik het komende seizoen zeker nog een keer ga.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf een vrij goede competitie waarin veel geld zit, dus ze hebben niet allemaal de behoefte om naar de VS te vertrekken lijkt me.
Dat is heel tof. Welke KHL wedstrijd heb je gezien? Ik las onlangs dat ze Jokerit van de Finse competitie hebben gekocht.. die gaan de eerste Finse club worden in de KHL. Ze hebben dan teams uit Rusland, Wit-Rusland, Kazakhstan, Letland, Tsjechië, Slovakije en zelfs Croatië. Niet voor niets de sterkste competitie ter wereld na de NHL dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Nadat ik afgelopen februari een professionele wedstrijd van de KHL heb bezocht (in Oost-Europa) en afgelopen maand in Vancouver veel van de SC Finals heb gevolgd, heb ik besloten dat hockey best een hele toffe sport is die het volgen waard is. Kan ik het komende NHL seizoen ergens live kijken of on-demand, desnoods tegen betaling. Ik weet dat de tijden wellicht wat a-relaxed zullen zijn, maar ik ben niet echt van het torrents en shit downloaden, dus liever kijk ik gewoon een goede legale stream indien aanwezig.
Het gaat mij om de extreem hoge cap hit voor nog een aanvallende speler terwijl we geen fatsoenlijke stay at home defenseman hebben en 3 van de 4 PK guys op de lijst staan om free agency in te gaan (Adams, Cooke, Dupius)quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n creatieveling nodig in D, die ook in de PP voor wat dynamiek zorgt. Zie Capitals (Green), Canucks (Edler), Sabres (Ehrhoff), Predators (Weber), etc.. Letang kan tevens nog groeien in zijn spel.
Penguins hebben t/m vrijdag om Dupuis te signen, want dan begint de Free Agency frenzy. Capitals laten Mike Ribeiro al gaan: http://prohockeytalk.nbcs(...)ibeiro-go-to-market/
Dinamo Riga - Slovan Bratislava dus. Zie vorige post. Eigenlijk bij toeval. Ik ging al met een vriend van me naar Riga en in ons hotel werden we "lastig gevallen" door een extreem dronken Fin die ons maar bleef aanmoedigen om naar de wedstrijd te gaan. Hij had namelijk nog wat kaartjes over die hij kwijt moest. Was de laatste wedstrijd van regular season. Riga kon zich niet meer plaatsen voor de play-offs en Bratislava was al geplaatst maar kon geen home-advantage meer afdwingen. Ging dus werkelijk nergens om maar toch was het echt supergaaf. Riga won met 3-1 dus dat hielp ook. 's Nachts in de kroeg ontzettend veel dronken Slovaken gezien die maar wodka bleven zuipen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is heel tof. Welke KHL wedstrijd heb je gezien? Ik las onlangs dat ze Jokerit van de Finse competitie hebben gekocht.. die gaan de eerste Finse club worden in de KHL. Ze hebben dan teams uit Rusland, Wit-Rusland, Kazakhstan, Letland, Tsjechië, Slovakije en zelfs Croatië. Niet voor niets de sterkste competitie ter wereld na de NHL dus.
Edit: Ik lees nu je tussentijdse post.
NHL kijken kan heel comfortabel en makkelijk vanuit Nederland met NHL Gamecenter. Dit kost jaarlijks ongeveer ¤100, en dan kun je ongelimiteerd (en zelfs gelijktijdig) games streamen in HD kwaliteit (en een zeer stabiele framerate). Er zijn bovendien Gamecenter apps op o.a. Xbox 360, PS3, Apple tv, waarbij je dan kunt inloggen met je account en direct kunt kijken. Prijzen voor het komend seizoen zijn nog niet bekend.
Tof. Ik ga zo'n KHL wedstrijden zeker eens overwegen. Spelen ook gewoon interessante spelers nu, o.a. talenten die ooit nog in de NHL eindigen of rejects als Alex Radulov.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dinamo Riga - Slovan Bratislava dus. Zie vorige post. Eigenlijk bij toeval. Ik ging al met een vriend van me naar Riga en in ons hotel werden we "lastig gevallen" door een extreem dronken Fin die ons maar bleef aanmoedigen om naar de wedstrijd te gaan. Hij had namelijk nog wat kaartjes over die hij kwijt moest. Was de laatste wedstrijd van regular season. Riga kon zich niet meer plaatsen voor de play-offs en Bratislava was al geplaatst maar kon geen home-advantage meer afdwingen. Ging dus werkelijk nergens om maar toch was het echt supergaaf. Riga won met 3-1 dus dat hielp ook. 's Nachts in de kroeg ontzettend veel dronken Slovaken gezien die maar wodka bleven zuipen.
Goed, ik heb een XBOX 360 staan. Kan ik via dat apparaat ook NHL Gamecenter krijgen en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Wacht, ik ga zelf ook even Googlen.
Dat is wel lelijk inderdaad, ook de reden dat ik eind dit jaar overstap naar een PS4 (waarbij het net als de PS3 niet behoeft om een abonnement te hebben).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:27 schreef Nielsch het volgende:
Suf dat je eerst het betaalde Xbox Live Gold moet hebben om van overige betaalde diensten (zoals NHL Gamecenter) gebruik te kunnen maken.
Zeker een aanrader. Riga, Bratislava en Praag zijn daarvoor prima aan te vliegen. De wedstrijden van Dinamo Riga zijn altijd erg goed bezocht, wat helpt qua sfeer. Geen idee hoe dit in Bratislava of Riga is, al zal het KHL kanaal op YouTube je daar vast een prima idee van kunnen geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Tof. Ik ga zo'n KHL wedstrijden zeker eens overwegen. Spelen ook gewoon interessante spelers nu, o.a. talenten die ooit nog in de NHL eindigen of rejects als Alex Radulov.
Ah prima. Ik ben een hele casual gamer en gebruik mijn Xbox amper. Betalen voor Gold vind ik dan ook een beetje zonde eigenlijk omdat ik vooral one-player games als Skyrim, Assasin's Creed en GTA speel. Wellicht ga ik de NHL app voor mijn iPad wel downloaden, of ergens heel goedkoop een PS3 op de kop tikken.quote:Xbox 360, simpel. Via 'apps' naar 'Apps Bladeren', daar zie je NHL Gamecenter staan. Daar heb ik heel het seizoen op gekeken en het was perfect.
Dat is wel lelijk inderdaad, ook de reden dat ik eind dit jaar overstap naar een PS4 (waarbij het net als de PS3 niet behoeft om een abonnement te hebben).
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Riga, Bratislava en Praag zijn daarvoor prima aan te vliegen. De wedstrijden van Dinamo Riga zijn altijd erg goed bezocht, wat helpt qua sfeer. Geen idee hoe dit in Bratislava of Riga is, al zal het KHL kanaal op YouTube je daar vast een prima idee van kunnen geven.
[..]
Ah prima. Ik ben een hele casual gamer en gebruik mijn Xbox amper. Betalen voor Gold vind ik dan ook een beetje zonde eigenlijk omdat ik vooral one-player games als Skyrim, Assasin's Creed en GTA speel. Wellicht ga ik de NHL app voor mijn iPad wel downloaden, of ergens heel goedkoop een PS3 op de kop tikken.
Top, ik ga er eens naar kijken. Heb nog even geloof ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.
Afgelopen seizoen met Apple TV geen live wedstrijden kunnen kijken, omdat niet beschikbaar was in de regio... Ze doen nu toch een IP check lijkt het wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik raad je in dat geval een Apple TV aan, gezien je al een gameconsole bezit. Die zijn al voor ¤60 te krijgen. Anders kun je ook gewoon van je pc/laptop een hdmi kabeltje trekken naar je tv. In de browser kun je ook kijken via nhl.com/gamecenter.
Helemaal mee eens. Caps divisie is nu ook nog eens een stuk aantrekkelijker om in te spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En terecht. Ze hebben een goede 2de center nodig en vanwege zijn buyout zullen zijn salariseisen misschien ook niet al te hoog zijn.
Dat is vreemd.. dan lijkt de app gewoon niet in orde. Op de blackouts van ESPN America na hebben we namelijk gewoon recht op de wedstrijden. En nu ESPN America verdwijnt hebben we straks recht op álle wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen met Apple TV geen live wedstrijden kunnen kijken, omdat niet beschikbaar was in de regio... Ze doen nu toch een IP check lijkt het wel.
Yup, kon ook geen hele wedstrijden terugkijken. Recap werkte wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. dan lijkt de app gewoon niet in orde. Op de blackouts van ESPN America na hebben we namelijk gewoon recht op de wedstrijden. En nu ESPN America verdwijnt hebben we straks recht op álle wedstrijden.
Is het niet meer beschikbaar omdat de voorwaarden tussen NHL / Apple / Europa / weet ik veel zijn gewijzigd of omdat het seizoen is afgelopen?quote:NHL Gamecenter Live
- Live out-of-market game video
- Home and away broadcasts
- Access on multiple devices
- All NHL Gamecenter Premium Content
Daaronder staat: No longer available / blackout and other restrictions apply
NHL Gamecenter Premium
- Live radio broadcasts
- In-game video highlights
- Condensed game replays
Daaronder staat: Upgrade / blackout and other restrictions apply
Seizoen afgelopen. Gamecenter is elk jaar beschikbaar, behalve in enkele landen waaronder Zweden, Finland en Rusland.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Als ik de app op m'n iPad download zie ik in het hoofdscherm:
[..]
Is het niet meer beschikbaar omdat de voorwaarden tussen NHL / Apple / Europa / weet ik veel zijn gewijzigd of omdat het seizoen is afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |