Daar mag ook wat tussen inderdaad, de ruimte daarvoor kun je scheppen door het niveau van HAVO omhoog te halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja in principe is de gap tussen havo en vwo nog relatief klein als je kijkt naar de gap tussen mavo en havo
Dat is pas écht een wereld van verschil
Wat is er moeilijker aan de nieuwe dan? Het oogt namelijk nog makkelijker.quote:
Ik wilde zo graag weg toen ik 18 was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh ben wel blij dat ik er vanaf ben enzo, sowieso een school vol met pubers![]()
![]()
Maar toch dat je alleen maar duidelijke vakken had met duidelijk huiswerk en dit moest dan af en dit vak had je dan en dan en dan had je een toets, en tussendoor in de pauze's beetje chillen met vrienden die je dagelijks ziet. Als je te laat bent en moet corveeën beetje chillen met de medewerkers enzo
Ondanks dat het voor mij soms best een bezorgde tijd was, was het toch nog best een onbezorgde tijd
Hehe, ik ben gewoon mn hele schooltijd dik hard gematst, was zo'n luie flikker wat huiswerk betrofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh ben wel blij dat ik er vanaf ben enzo, sowieso een school vol met pubers![]()
![]()
Maar toch dat je alleen maar duidelijke vakken had met duidelijk huiswerk en dit moest dan af en dit vak had je dan en dan en dan had je een toets, en tussendoor in de pauze's beetje chillen met vrienden die je dagelijks ziet. Als je te laat bent en moet corveeën beetje chillen met de medewerkers enzo
Ondanks dat het voor mij soms best een bezorgde tijd was, was het toch nog best een onbezorgde tijd
Godver, daar was ook eens zo'n topic over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar mag ook wat tussen inderdaad, de ruimte daarvoor kun je scheppen door het niveau van HAVO omhoog te halen.
Echt, als ik zag welke examens vrienden op het TL moesten maken.
EN DAN NOG ZIJN ER MENSEN DIE ZAKKEN.
HOE.
Daar kun je toch alleen voor falen als je met twee kratten bier en een paar haze joints achter de kiezen aan je examens.
Oh en dan zijn er ook nog niveaus lager dan TL. Dat is voor mij echt een onbekende wereld.
Eisen voor diploma zijn flink aangescherpt iig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is er moeilijker aan de nieuwe dan? Het oogt namelijk nog makkelijker.
Dit, jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag weg toen ik 18 was.
Ik wilde zo graag terug toen ik 19 was.
EN DAAR GAAT HET OM, DAT KUTPAPIERTJEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gewoon mn hele schooltijd dik hard gematst, was zo'n luie flikker wat huiswerk betrof. En dan nog in de 2e klas blowen dus dat was tijdens keuzewerktijd skippen en dan in een portiekje smoken en de volgende les weer stoned in de klas dus daar kregen we ook weinig van mee
. MAAR NU HEB IK DAT KUTPAPIERTJE.
Ik weet niet hoor, het was simpel, maar zo simpel nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, daar was ook eens zo'n topic over.
De mooiste vragen uit die vmbo examens.
Echt van die vragen van "Een minuut heeft 60 seconden. Er zitten 60 minuten in een uur. Hoe veel seconden zitten er in een uur?"
En "Ricardo wil graag een scooter kopen. De scooter kost 1500 euro. Ricardo heeft al 200 euro gespaard. Hoe veel moet Ricardo nog van zijn moeder lenen?"![]()
![]()
En dan daar 4 jaar voor naar school moeten![]()
![]()
Basisschoolvragen![]()
![]()
Net als die nep-Loesje van "Examens. 4 jaar zwoegen om vervolgens alleen maar A, B, C of D in te vullen."![]()
![]()
Ik weet niet hoor, maar ik had bijna alleen maar open vragen![]()
hahhaa waar lag ie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mijn hdmi-kabel weer gevonden trouwens
Ik had inderdaad het idee dat ik die zooi in groep 8 al had kunnen beantwoorden. Van die typische "Een trein wil van A naar B. A ligt 100 km van B af. De trein reist met 40 km/u. Hoe lang doet de trein erover?".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, daar was ook eens zo'n topic over.
De mooiste vragen uit die vmbo examens.
Echt van die vragen van "Een minuut heeft 60 seconden. Er zitten 60 minuten in een uur. Hoe veel seconden zitten er in een uur?"
En "Ricardo wil graag een scooter kopen. De scooter kost 1500 euro. Ricardo heeft al 200 euro gespaard. Hoe veel moet Ricardo nog van zijn moeder lenen?"![]()
![]()
En dan daar 4 jaar voor naar school moeten![]()
![]()
Basisschoolvragen![]()
![]()
Net als die nep-Loesje van "Examens. 4 jaar zwoegen om vervolgens alleen maar A, B, C of D in te vullen."![]()
![]()
Ik weet niet hoor, maar ik had bijna alleen maar open vragen![]()
Was denk ik ook wel van die LWOO examens waar ze die uit hadden gekniptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het was simpel, maar zo simpel nou ook weer niet.
O shitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
EN DAAR GAAT HET OM, DAT KUTPAPIERTJE
Wij gingen ook wel eens lachgas doen in tussenuren in de boekenkelderFucking mooi
Ach, ik ben met een smetvrije cijferlijst geslaagd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eisen voor diploma zijn flink aangescherpt iig.
Ja tering, die vragen kreeg je echt al op de basisschoolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had inderdaad het idee dat ik die zooi in groep 8 al had kunnen beantwoorden. Van die typische "Een trein wil van A naar B. A ligt 100 km van B af. De trein reist met 40 km/u. Hoe lang doet de trein erover?".
als je ze 6 jaar naar school laat gaan zijn ze toch allemaal weg om te werken, maar dan zonder diploma.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was denk ik ook wel van die LWOO examens waar ze die uit hadden geknipt
Maar toch treurig dat kinders van een jaar of 16 nou serieus 4 jaar naar school zijn gegaan om dat soort vragen op hun examens te krijgen
Ik vind het sowieso al raar dat vmbo maar 4 jaar school heeft, en vwo 6 jaar.
Terwijl vwo leerlingen sneller leren, en vmbo leerlingen juist niet.
Leer de vmbo leerlingen dan ook wat moeilijkere dingen, en geef ze langer de tijd om iig nog een béétje in de buurt van het niveau van havo/vwo te komen.
VWO leert toch snel, dus vwo 4 jaar en vmbo 6 jaar
Nederland wordt steeds dommer, anders
Nja er zijn ook best veel mensen op vmbo die echt wel meer in hun mars hebben dan highschool dropouts te zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je ze 6 jaar naar school laat gaan zijn ze toch allemaal weg om te werken, maar dan zonder diploma.
Ze kijken natuurlijk naar wat vereist is voor vervolgopleidingen, blijkbaar kunnen ze dat in vier jaar stoppen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was denk ik ook wel van die LWOO examens waar ze die uit hadden geknipt
Maar toch treurig dat kinders van een jaar of 16 nou serieus 4 jaar naar school zijn gegaan om dat soort vragen op hun examens te krijgen
Ik vind het sowieso al raar dat vmbo maar 4 jaar school heeft, en vwo 6 jaar.
Terwijl vwo leerlingen sneller leren, en vmbo leerlingen juist niet.
Leer de vmbo leerlingen dan ook wat moeilijkere dingen, en geef ze langer de tijd om iig nog een béétje in de buurt van het niveau van havo/vwo te komen.
VWO leert toch snel, dus vwo 4 jaar en vmbo 6 jaar
Nederland wordt steeds dommer, anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |