abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127774338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Theoden het volgende:

[..]

Meningen verschillen. Jij vindt dat Taksim dit met beide handen had moeten aanpakken en ik vind dat Erdogan niet zo moeilijk moest doen. Ze zijn met 6 man afgereisd en ze vertegenwoordigen verschillende groepen.

Ik snap gewoon niet dat een leider van een land zo moeilijk kan doen en alles waar hij zo hard voor gewerkt heeft naar de klote kan helpen. Sidik yarisi derler buna ...
Juist jij begrijpt hem. Erdogan doet moeilijk, Erdogan wilt ze niet spreken, heeft ze niet uitgenodigd. Ulan adam ne yapsa is niet goed. Erdogan doet water bij de wijn door een gesprek te willen voeren, capulcularda bi zahmet yapsinlar.
pi_127774365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waarom gaat hij constant een gesprek aan met beroemdheden?
Neyse.. Beter dan niets I guess.
Er staat ook capulcular? Dus ook taksim platform mensen.
pi_127774389
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Juist jij begrijpt hem. Erdogan doet moeilijk, Erdogan wilt ze niet spreken, heeft ze niet uitgenodigd. Ulan adam ne yapsa is niet goed. Erdogan doet water bij de wijn door een gesprek te willen voeren, capulcularda bi zahmet yapsinlar.
Xaban, mensen willen zien dat Erdogan ook warm en hartelijk kan doen. Dat is precies waar dit allemaal over gaat. Erdogan denkt alles te kunnen maken, denkt boven het volk te staan en dit soort dingen bevestigen dat alleen maar in de ogen van de protesteerders.

Wat had het hem gekost om niet 2 maar 6 man binnen te laten? Vertel me dat eens aub ....
pi_127774567
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef Theoden het volgende:

[..]

Xaban, mensen willen zien dat Erdogan ook warm en hartelijk kan doen. Dat is precies waar dit allemaal over gaat. Erdogan denkt alles te kunnen maken, denkt boven het volk te staan en dit soort dingen bevestigen dat alleen maar in de ogen van de protesteerders.

Wat had het hem gekost om niet 2 maar 6 man binnen te laten? Vertel me dat eens aub ....
4 glazen water en misschien borek.

Wat hadden de capulcular kunnen bereiken door het gesprek wel aan te gaan met 2 man? Misschien heel heel heel erg veel.
pi_127774589
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef xaban06 het volgende:

[..]

4 glazen water en misschien borek.

Wat hadden de capulcular kunnen bereiken door het gesprek wel aan te gaan met 2 man? Misschien heel heel heel erg veel.
Ze hadden Gezi misschien kunnen redden, maar dat veranderd niks aan het feit dat Erdogan stug is en blijft. Zolang dat niet veranderd gaat dit gewoon door.
pi_127774636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:53 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ze hadden Gezi misschien kunnen redden, maar dat veranderd niks aan het feit dat Erdogan stug is en blijft. Zolang dat niet veranderd gaat dit gewoon door.
Welterusten Theo.
pi_127774730
Ik zou sowieso niet het gesprek ingaan terwijl het volk in Ankara nog wordt aangepakt door de politie, maar goed dat ben ik :P

Truste :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:19:09 #233
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127775493
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:53 schreef Theoden het volgende:

[..]

Waarom is 2 niet genoeg? Er zullen dan al 3 mensen aan het woord zijn. Meer dan voldoende.
pi_127776628

Zit die man daarachter nou aan zn neus te peuteren?
pi_127776759
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:57 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Zit die man daarachter nou aan zn neus te peuteren?
Ik denk dat hij een natte neus heeft en zijn goorheid weg boent met zijn handen/vinger.
pi_127776806

trotsopislam.nl

Deze broeder wil het beste voor Turkije, hij zorgt voor meer Islam in zijn land, het kost tijd maar het is onderweg. Hij doet enkel wat Allah van ons vraagt. De mensen die tegen hem protesteren hebben geen kennis en willen het net zo hebben als in de kufar-landen. Denk er goed over na, doe wat Allah wilt dat je doet en niet wat je ziel verlangt. Shari'a ooit overal in shaa Allah ♡

En dan zie ik vooral basi acik chicks reageren met:

En ook ik ben trots op Erdogan..!!! Sta voor 100000000% achter hem, zolang hy ALLAH (c.c) aan zyn zyde heeft zal niemand en niets hem en Turkije breken..!!! Allahu ekber..!!<3

:')
pi_127777185
pi_127777321
opruimslotje.
Ja daaag, daar valt niet tegen te modereren. Wat een SC :')

Oke, laatste pagina gaat het weer redelijk.. Voor de SC verwijs ik jullie naar
NWS / [SC] Met je vingers in de vis

Ook niet in het Turks hier, want ik ga dat als schelden modereren omdat we dit al eens eerder hebben gehad, ik er geen letter van kan vertalen en het bovendien niet netje is tegenover de users die ook geen Turks kunnen lezen.

Succes met ontopic jullie

[ Bericht 50% gewijzigd door paddy op 14-06-2013 02:11:17 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_127778003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef paddy het volgende:
opruimslotje.
Ja daaag, daar valt niet tegen te modereren. Wat een SC :')

Oke, laatste pagina gaat het weer redelijk.. Voor de SC verwijs ik jullie naar
NWS / [SC] Met je vingers in de vis

Ook niet in het Turks hier, want ik ga dat als schelden modereren omdat we dit al eens eerder hebben gehad, ik er geen letter van kan vertalen en het bovendien niet netje is tegenover de users die ook geen Turks kunnen lezen.

Succes met ontopic jullie

verrader! :(

Nee fijn voor het schoonvegen, thanks!
pi_127778063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
trotsopislam.nl

Deze broeder wil het beste voor Turkije, hij zorgt voor meer Islam in zijn land, het kost tijd maar het is onderweg. Hij doet enkel wat Allah van ons vraagt. De mensen die tegen hem protesteren hebben geen kennis en willen het net zo hebben als in de kufar-landen. Denk er goed over na, doe wat Allah wilt dat je doet en niet wat je ziel verlangt. Shari'a ooit overal in shaa Allah ♡

En dan zie ik vooral basi acik chicks reageren met:

En ook ik ben trots op Erdogan..!!! Sta voor 100000000% achter hem, zolang hy ALLAH (c.c) aan zyn zyde heeft zal niemand en niets hem en Turkije breken..!!! Allahu ekber..!!<3

Het is net promotie voor een wasmiddel.
pi_127778077
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 05:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is net promotie voor een wasmiddel.
Ik dacht meer aan een zakdoek....
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:47:21 #242
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_127779675
quote:
Al gedaan :) Niet te missen deze actie.
pi_127779830
quote:
"Mahkeme kararı ve oylama sonucu belli olana kadar gezi Parkı'na dokunmayacağız" sözü verdi.
Vertaling: tot rechterlijke besluit en tot uitslag verkiezing/stemming duidelijk zal zijn, zal het park niet aangeraakt worden.

Nou. Dat is stap 1 iig.
*O*

Alle belangrijkere dingen negeren we maar even voor het gemak. :')
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23500865.asp
pi_127779940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
Zargon, heb je alle foto's uitgekozen eigenlijk.
Ik wilde 't gisteren uitbreiden, was heel laat thuis, niet kunnen uitbreiden.

Je kunt alvast de bestaande versie (20 foto's - code onderaan) gebruiken. Ik zal 'm vanavond wel uitbreiden (ik kan de openingspost elk moment aanpassen).
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:17 #246
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127779950
Wat een slapjanus die Erdogan. Hij ging vandaag toch ingrijpen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127779979
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vertaling: tot rechterlijke besluit en tot uitslag verkiezing/stemming duidelijk zal zijn, zal het park niet aangeraakt worden.

Nou. Dat is stap 1 iig.
*O*

Alle belangrijkere dingen negeren we maar even voor het gemak. :')
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23500865.asp
Even voor de duidelijkheid.. Bedoelen ze de uitslag van een referendum of nieuwe partijverkiezingen?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:28:23 #248
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127780020
Waarom staan die gays met regenboogvlaggen daar? Heeft de regering speciale wetten tegen ze?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:37:16 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127780176
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid.. Bedoelen ze de uitslag van een referendum of nieuwe partijverkiezingen?
quote:
quote:
De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft in een gesprek met demonstranten benadrukt dat hij een uitspraak van de rechter over omstreden bouwplannen rond het Taksimplein in Istanbul zal afwachten en respecteren. Mocht de rechter beslissen dat de bouw niet door mag gaan, dan zal de regering zich daarbij neerleggen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127780184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wilde 't gisteren uitbreiden, was heel laat thuis, niet kunnen uitbreiden.

Je kunt alvast de bestaande versie (20 foto's - code onderaan) gebruiken. Ik zal 'm vanavond wel uitbreiden (ik kan de openingspost elk moment aanpassen).
Ga ik nu proberen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daar twijfelde ik ook even.. Maar gezien hij doelt op een rechterlijk besluit lijkt een referendum onlogisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')