Volgende week ben ik er weer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ja he,....
Ik zit het te volgens via HalkTV.
I wish i was there...
Weinig mensen.. Of zie ik het verkeerd?quote:
Ik wil ook zo graagquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook, ben op zoek naar een last-minute.
Nog tips?
Behoorlijk veel juist, staan allemaal rondom die piano.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bilmem. Gewoon Turkse theeUit Rize..
[..]
Weinig mensen.. Of zie ik het verkeerd?
Eh, neuh, ik koop mijn tickets altijd een half jaar vantevoren. Ik ben elke maand 10 dagen in Istanbul. Er zouden volgens mij wel goede tickets moeten zijn want er is echt op grote schaal geannuleerd. Als je Transavia vliegt altijd via Corendon boeken; dan kun je gewoon een koffer meenemen. Als je Transavia rechtstreeks boekt, moet je bijbetalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nog tips?
Zo via de foto lijkt het erg mee te vallen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Behoorlijk veel juist, staan allemaal rondom die piano.
EUR 226,- met THY retour, peanuts.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nog tips?
Check m via de stream: http://rt.com/on-air/istanbul-protest-tear-gas/quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo via de foto lijkt het erg mee te vallen.
Ik had al op Transavia en Corendon gekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, neuh, ik koop mijn tickets altijd een half jaar vantevoren. Ik ben elke maand 10 dagen in Istanbul. Er zouden volgens mij wel goede tickets moeten zijn want er is echt op grote schaal geannuleerd. Als je Transavia vliegt altijd via Corendon boeken; dan kun je gewoon een koffer meenemen. Als je Transavia rechtstreeks boekt, moet je bijbetalen.
Havatas rijdt trouwens tijdelijk naar Kasimpasa ipv naar Taksim.
Naar Sabiha is volgende week vliegen 177 euries. Transavia.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Via Corendon is zelfs onder de 200 te vinden nu.
Wanneer? Over 10 dagen is het 208,- met THY.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Via Corendon is zelfs onder de 200 te vinden nu.
Nee, als ze een ticket op dezelfde vlucht verkopen kom je 3 euro hoger uit via Corendon, maar dan met bagage. 225 met THY is trouwens ook wel goed, dat is een beetje de basisprijs voor de vluchten met een normale reistijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik had al op Transavia en Corendon gekeken.
De prijzen zijn op Corendon wel hoger, volgens mij hebben ze de meerprijs van de koffers in de ticketprijs gedaan.
Ik ben 1 keer zo freaking misselijk geworden he van geur in THY. Ik weet niet wat voor rotzooi ze aan het maken waren, maar het was echt een rampquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer? Over 10 dagen is het 208,- met THY.
Als het om 2-3 tientjes gaat zou ik sowieso THY nemen. Lekkere eten!
Sabiha is met taksi wel 50 euro naar overkant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Naar Sabiha is volgende week vliegen 177 euries. Transavia.
Tijdens vliegen krijg ik echt niks naar binnen, dat heeft voor mij geen meerwaarde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
lekker eten, normale service, lieve vrouwen met mooie lipstick, krantje erbij. Betaal liever meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer zo freaking misselijk geworden he van geur in THY. Ik weet niet wat voor rotzooi ze aan het maken waren, maar het was echt een ramp
Ik vind de tijden belangrijker. Dat eten van THY ken ik ondertussen wel. Heb ik minimaal 100 keer gegeten al. Waarschijnlijk meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, ik heb er van genotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Mercan het volgende:
[..]
Tijdens vliegen krijg ik echt niks naar binnen, dat heeft voor mij geen meerwaarde.
Mijn slaapplek is in Uskudar dus hoef niet naar de overkant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sabiha is met taksi wel 50 euro naar overkant.
Daarom nemen we ook de Havatas bus voor 12,50 TL, sta je lekker in Taksim (nou ja, nu even in Kasimpasa)quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sabiha is met taksi wel 50 euro naar overkant.
Uskudar zal hooguit een tientje minder zijn. Maar je hebt nog altijd het OVquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Mercan het volgende:
[..]
Mijn slaapplek is in Uskudar dus hoef niet naar de overkant.
Yepquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef xaban06 het volgende:
Misschien
[..]
Uskudar zal hooguit een tientje minder zijn. Maar je hebt nog altijd het OV
Wie gaat er dan ook eten in Sultanahmet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, ik heb er van genotenBetere voedsel dan wat ze hebben bij toeristische gebieden in Istanbul
Is ook hoor, maar die ene keer was echt een ramp. Ik vlieg sowieso altijd met normale maatschappijen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
lekker eten, normale service, lieve vrouwen met mooie lipstick, krantje erbij. Betaal liever meer
Meh, is toeristische plek. Vond het driemaal niks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik o.a.meshur Sultanahmet koftecisi
Koftequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook eten in Sultanahmet?
Kan je ook in Istiklal eten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik o.a.meshur Sultanahmet koftecisi
Ik vond het ook niks hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, is toeristische plek. Vond het driemaal niks.
De laatste keer dan ik in Sultanahmet kwam was om familie uit Karaman/Soest rond te leidenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks hoorwas er al eerder geweest, maar vrouw wilde het zo graag
Jij kent Zubeyir ocakbasi dan wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
De laatste keer dan ik in Sultanahmet kwam was om familie uit Karaman/Soest rond te leidenIk zeg anders altijd dat mijn visum niet geldig is buiten Beyoglu
Ortakoy e gittik om te ontbijten, kumpir yemeden geri geldikquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Mercan het volgende:
Een lekkere kumpir in Ortakoy zeg ik geen nee tegen...
Hehe yapma ya, ik begrijp de mensen nooit die geld betalen voor voedsel in een vliegtuig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
Misschien heb ik wel een vooroordeel over Corendon, 1 keer mee gevlogen, was een oud toestel met zo goed als geen beenruimte en was als nog 25 euro kwijt voor voedsel (2 pers.).
Ze zijn wel beter geworden, vroeger hadden ze volgens mij zelfs een vliegtuig dat VOORHEEN door Air Ghana was gebruikt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
Misschien heb ik wel een vooroordeel over Corendon, 1 keer mee gevlogen, was een oud toestel met zo goed als geen beenruimte en was als nog 25 euro kwijt voor voedsel (2 pers.).
Ik heb het over 3 jaar terug. dunno hoe het nu is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zijn wel beter geworden, vroeger hadden ze volgens mij zelfs een vliegtuig dat VOORHEEN door Air Ghana was gebruikt.
Heerlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Mercan het volgende:
Een lekkere kumpir in Ortakoy zeg ik geen nee tegen...
Nou ja, je moet wat, je hebt honger, almayipta napicamquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe yapma ya, ik begrijp de mensen nooit die geld betalen voor voedsel in een vliegtuig.
Daar geef ik je ook gelijk in. Het liefst THY, anders KLM/transavia en daarna liever met overstap: Air France/ Lufthansa/ Alitalia en daarna komen pas vliegmaatschappijen zoals corendon/pegasus.
Sultanahmet gideceksen, Ataturk is dichtbij, maar Sabiha is met het OV ook te doen. Ataturk is meestal 2-3 tientjes duurder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Mijn tante trouwt in augustus.. Kan iemand mij vertellen welke airport ik dan het beste kan hebben
Sultanahmet heet het daarzo.
Hani, nu we het toch daar over hebben. En kan ik daar als vrouw alleen een paar dagen blijven.. Wel toch? Normale hotel en 's nachts niet naar buiten
Same shit.. Trillend, vele tokkies, duur, geen beenruimte. Ik ben niet eens superlang en ik had het al zo lastig. Verder word ik para in hele kleine ruimtes, dus mijn vlucht was olum.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het over 3 jaar terug. dunno hoe het nu is.
Ambi, kom nou.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Mijn tante trouwt in augustus.. Kan iemand mij vertellen welke airport ik dan het beste kan hebben
Hani, nu we het toch daar over hebben. En kan ik daar als vrouw alleen een paar dagen blijven.. Wel toch? Normale hotel en 's nachts niet naar buiten
Ataturk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Paar uurtjes doorbijten, desnoods broodje kaas en dan wanneer je bent geland meteen ergens iets eten (iskender, adana kebab, kofte, mercimek corbaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wat, je hebt honger, almayipta napicamben fazla ac durmam, agressief enzo.
Istiklal caddesinin yan sokaklarindan biri, gitmediysen, git!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard denken, maar volgens mij wel.
Hmmm Air France en Alitalia komen voor mij na Transavia/Pegasus/Corendon. Swiss wel eens geprobeerd? Perfecte transfer in Zurich.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehe yapma ya, ik begrijp de mensen nooit die geld betalen voor voedsel in een vliegtuig.
Daar geef ik je ook gelijk in. Het liefst THY, anders KLM/transavia en daarna liever met overstap: Air France/ Lufthansa/ Alitalia en daarna komen pas vliegmaatschappijen zoals corendon/pegasus.
Was een vlucht naar Antalya waar een bus op ons aan het wachten was om ons door te brengen naar ons hotel, ne yemegi ne koftesiquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ataturk.
[..]
Paar uurtjes doorbijten, desnoods broodje kaas en dan wanneer je bent geland meteen ergens iets eten (iskender, adana kebab, kofte, mercimek corba)
Denk maximaal 1 week in Istanbul. Familie is geen optie, ik ga niet naar Soganli etcquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sultanahmet gideceksen, Ataturk is dichtbij, maar Sabiha is met het OV ook te doen. Ataturk is meestal 2-3 tientjes duurder.
Hoeveel nachten ga je er verblijven? Bizim hotel heeft perfecte locatie, wel prijzig.
Yav tamam, ik red mij alleen ook altijd. Maar ik heb geen zin in een stupid wijk terecht te komen met gorgusuzler. Ik ben Erzincan gewend en niet de toeristische delen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ambi, kom nou.
Tuurlijk kun je daar als vrouw alleen blijven.
Ik denk dat er nog 7 miljoen andere vrouwen zijn.
Vliegveld is meestal Sabia voor de chartervluchten.
Maar van Sabia en Ataturk gaan elk uur bussen richting het centrum.
Augustus zei je he? Dan ga je sowieso de hoofdprijs betalen. NAAR Turkije nemen ze je bijna gratis mee in Augustus, maar vanuit Turkije begint dan de stroom naar Duitsland en zijn de prijzen torenhoog tot diep in september.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Same shit.. Trillend, vele tokkies, duur, geen beenruimte. Ik ben niet eens superlang en ik had het al zo lastig. Verder word ik para in hele kleine ruimtes, dus mijn vlucht was olum.
Echt, hell no dat k corendon pak
EUR 130,- per nacht inclusief ontbijt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk maximaal 1 week in Istanbul. Familie is geen optie, ik ga niet naar Soganli etc![]()
Wat is prijzig? Voor veilig zijn betaal ik graag wat meer.
[..]
Yav tamam, ik red mij alleen ook altijd. Maar ik heb geen zin in een stupid wijk terecht te komen met gorgusuzler. Ik ben Erzincan gewend en niet de toeristische delen..
Yes ook gehad, Swiss komt voor air france/alitalia. Lekker krantjes erbij en kopje koffie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmmm Air France en Alitalia komen voor mij na Transavia/Pegasus/Corendon. Swiss wel eens geprobeerd? Perfecte transfer in Zurich.
Gewoon een hotel in Taksim nemen. Avrupa hotel in Talimhane is een net en goedkoop hotel. En als je naar Sultanahmet wil dan neem je de funikuler en tram. Ben je er in 15 minuten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk maximaal 1 week in Istanbul. Familie is geen optie, ik ga niet naar Soganli etc![]()
Wat is prijzig? Voor veilig zijn betaal ik graag wat meer.
[..]
Yav tamam, ik red mij alleen ook altijd. Maar ik heb geen zin in een stupid wijk terecht te komen met gorgusuzler. Ik ben Erzincan gewend en niet de toeristische delen..
Ik moet naar Erzincan daarna, dus sws betaal ik minimaal 500 eurquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Augustus zei je he? Dan ga je sowieso de hoofdprijs betalen. NAAR Turkije nemen ze je bijna gratis mee in Augustus, maar vanuit Turkije begint dan de stroom naar Duitsland en zijn de prijzen torenhoog tot diep in september.
Een kennerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gewoon een hotel in Taksim nemen. Avrupa hotel in Talimhane is een net en goedkoop hotel. En als je naar Sultanahmet wil dan neem je de funikuler en tram. Ben je er in 15 minuten.
http://www.halktvizle.net/quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Theoden het volgende:
Iemand linkje voor stream, RT kapt ermee en DHA heeft geen geluid :S
Nee hoor, als je het goed had geregeld (kan waarschijnlijk nogsteeds) ben je veel goedkoper uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet naar Erzincan daarna, dus sws betaal ik minimaal 500 eur
Ja hoor mag wel. Als ik niet reageer heb ik je DM niet gezien, dan moet je me effetjes attenderen op je DM. Ik heb boven gelinkt naar het hotel. Kun je kijken of je het wat vindt of niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een kennerJou DM ik vast nog wel om tips als dat mag dan.
Je hebt DMquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor mag wel. Als ik niet reageer heb ik je DM niet gezien, dan moet je me effetjes attenderen op je DM. Ik heb boven gelinkt naar het hotel. Kun je kijken of je het wat vindt of niet.
Ik weet sinds 2 dagen dat ik mijn verre reis naar volgend jaar verplaats.. Kan pas deze maand pas boeken.. Hoe mijn reis er uit gaat zien weet ik ook niet. En helaas hangt daar altijd een prijskaartje aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het goed had geregeld (kan waarschijnlijk nogsteeds) ben je veel goedkoper uit.
Pegasus heeft nu acties, retour istanbul erzincan kost 120 tl. http://www.flypgs.com/en/(...)ys-with-pegasus.aspx
Ik heb retour Istanbul-Amsterdam voor 200 euro via THY geboekt (hoogseizoen) en enkeltje Istanbul - Antalya voor 20 euro erbij genomen via pegasus. Een uurtje overleef ik wel.
Serieus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Theoden het volgende:
Cem Aydin, NTV CEO heeft ontslag genomen trouwens
Die moest ook wel...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Theoden het volgende:
Cem Aydin, NTV CEO heeft ontslag genomen trouwens
Edit: Halk TV is niet ana het uitzenden nu, geen andere linkjes?
Mag je alcohol in het openbaar nuttigen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef HiZ het volgende:
Dus.... wie gaat er een biertje drinken in het Gezi park in augustus ? En wie gaat er Ayran drinken op het nieuwe Taksim Meydan ondergrondse busstation?
Eh, op z'n Amerikaans met een zak eromheen ? Ik ken de nieuwe regels niet zo precies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag je alcohol in het openbaar nuttigen?
Ik hou niet zo van op straat drinken. Mensen kunnen toch ook gewoon thuis drinken :pquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, op z'n Amerikaans met een zak eromheen ? Ik ken de nieuwe regels niet zo precies.
Ikke! Met Pinguinpak?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef HiZ het volgende:
Dus.... wie gaat er een biertje drinken in het Gezi park in augustus ? En wie gaat er Ayran drinken op het nieuwe Taksim Meydan ondergrondse busstation?
Bi bakim, thanksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
Ambi hotel waar ik het over had: http://www.nidyahotelgalataport.com/
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ikke! Met Pinguinpak?
[..]
Bi bakim, thanks
Is dat aan de Kucukayasofia Caddesi ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Theoden het volgende:
http://www.adaistanbul.com/ ook een tip
Klein, maar fijnSuper lieve eigenaar, regelt alles voor je, jacuzzi in je kamer. Ontbijten op terras met uitzicht over zee
Valt af. Ik heb in zo'n pracht hotel gezeten toen ik 18 uur ofzo moest wachten op mijn binnenlandse vlucht naar Erzincan. Zit vol bepaalde types, ik sta graag wat dichter bij de normale mensen. Dat hotel zat vol Arabieren en rijke kapsones Turken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.
Straat boeit toch niet? Uitzicht op Bosporus. Nargileciler op 5 min loopafstand, Ambi oraya gitse cikmaz bidaha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.
En wat ga je nou waar drinken ?
Veel Arabieren en Europeanen, maar zo goed als geen Turkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt af. Ik heb in zo'n pracht hotel gezeten toen ik 18 uur ofzo moest wachten op mijn binnenlandse vlucht naar Erzincan. Zit vol bepaalde types, ik sta graag wat dichter bij de normale mensen. Dat hotel zat vol Arabieren en rijke kapsones Turken.
Vond jouw tip wel een goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |