abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127769571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef xaban06 het volgende:
Misschien heb ik wel een vooroordeel over Corendon, 1 keer mee gevlogen, was een oud toestel met zo goed als geen beenruimte en was als nog 25 euro kwijt voor voedsel (2 pers.).
Ze zijn wel beter geworden, vroeger hadden ze volgens mij zelfs een vliegtuig dat VOORHEEN door Air Ghana was gebruikt.
pi_127769615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ze zijn wel beter geworden, vroeger hadden ze volgens mij zelfs een vliegtuig dat VOORHEEN door Air Ghana was gebruikt.
Ik heb het over 3 jaar terug. dunno hoe het nu is.
pi_127769636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Mercan het volgende:
Een lekkere kumpir in Ortakoy zeg ik geen nee tegen...
Heerlijk.
pi_127769646
Mijn tante trouwt in augustus.. Kan iemand mij vertellen welke airport ik dan het beste kan hebben :@
Sultanahmet heet het daarzo.
Hani, nu we het toch daar over hebben. En kan ik daar als vrouw alleen een paar dagen blijven.. Wel toch? Normale hotel en 's nachts niet naar buiten :')
pi_127769648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Hehe yapma ya, ik begrijp de mensen nooit die geld betalen voor voedsel in een vliegtuig.

Daar geef ik je ook gelijk in. Het liefst THY, anders KLM/transavia en daarna liever met overstap: Air France/ Lufthansa/ Alitalia en daarna komen pas vliegmaatschappijen zoals corendon/pegasus.
Nou ja, je moet wat, je hebt honger, almayipta napicam :D ben fazla ac durmam, agressief enzo.
pi_127769700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
Mijn tante trouwt in augustus.. Kan iemand mij vertellen welke airport ik dan het beste kan hebben :@
Hani, nu we het toch daar over hebben. En kan ik daar als vrouw alleen een paar dagen blijven.. Wel toch? Normale hotel en 's nachts niet naar buiten :')
Sultanahmet gideceksen, Ataturk is dichtbij, maar Sabiha is met het OV ook te doen. Ataturk is meestal 2-3 tientjes duurder.

Hoeveel nachten ga je er verblijven? Bizim hotel heeft perfecte locatie, wel prijzig.
pi_127769708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb het over 3 jaar terug. dunno hoe het nu is.
Same shit.. Trillend, vele tokkies, duur, geen beenruimte. Ik ben niet eens superlang en ik had het al zo lastig. Verder word ik para in hele kleine ruimtes, dus mijn vlucht was olum.

Echt, hell no dat k corendon pak :r
pi_127769713
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jij kent Zubeyir ocakbasi dan wel?
Ik moest even heel hard denken, maar volgens mij wel.
pi_127769732
quote:
Ambi, kom nou.
Tuurlijk kun je daar als vrouw alleen blijven.
Ik denk dat er nog 7 miljoen andere vrouwen zijn.

Vliegveld is meestal Sabia voor de chartervluchten.
Maar van Sabia en Ataturk gaan elk uur bussen richting het centrum.
Eskimo Joe
pi_127769734
quote:
Ataturk.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nou ja, je moet wat, je hebt honger, almayipta napicam :D ben fazla ac durmam, agressief enzo.
Paar uurtjes doorbijten, desnoods broodje kaas en dan wanneer je bent geland meteen ergens iets eten (iskender, adana kebab, kofte, mercimek corba :9~ )
pi_127769738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik moest even heel hard denken, maar volgens mij wel.
Istiklal caddesinin yan sokaklarindan biri, gitmediysen, git! :)
pi_127769789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Hehe yapma ya, ik begrijp de mensen nooit die geld betalen voor voedsel in een vliegtuig.

Daar geef ik je ook gelijk in. Het liefst THY, anders KLM/transavia en daarna liever met overstap: Air France/ Lufthansa/ Alitalia en daarna komen pas vliegmaatschappijen zoals corendon/pegasus.
Hmmm Air France en Alitalia komen voor mij na Transavia/Pegasus/Corendon. Swiss wel eens geprobeerd? Perfecte transfer in Zurich.
pi_127769792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Ataturk.

[..]

Paar uurtjes doorbijten, desnoods broodje kaas en dan wanneer je bent geland meteen ergens iets eten (iskender, adana kebab, kofte, mercimek corba :9~ )
Was een vlucht naar Antalya waar een bus op ons aan het wachten was om ons door te brengen naar ons hotel, ne yemegi ne koftesi :D
pi_127769817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Sultanahmet gideceksen, Ataturk is dichtbij, maar Sabiha is met het OV ook te doen. Ataturk is meestal 2-3 tientjes duurder.

Hoeveel nachten ga je er verblijven? Bizim hotel heeft perfecte locatie, wel prijzig.
Denk maximaal 1 week in Istanbul. Familie is geen optie, ik ga niet naar Soganli etc :')
Wat is prijzig? Voor veilig zijn betaal ik graag wat meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Mercan het volgende:

[..]

Ambi, kom nou.
Tuurlijk kun je daar als vrouw alleen blijven.
Ik denk dat er nog 7 miljoen andere vrouwen zijn.

Vliegveld is meestal Sabia voor de chartervluchten.
Maar van Sabia en Ataturk gaan elk uur bussen richting het centrum.
Yav tamam, ik red mij alleen ook altijd. Maar ik heb geen zin in een stupid wijk terecht te komen met gorgusuzler. Ik ben Erzincan gewend en niet de toeristische delen.. :)
pi_127769859
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Same shit.. Trillend, vele tokkies, duur, geen beenruimte. Ik ben niet eens superlang en ik had het al zo lastig. Verder word ik para in hele kleine ruimtes, dus mijn vlucht was olum.

Echt, hell no dat k corendon pak :r
Augustus zei je he? Dan ga je sowieso de hoofdprijs betalen. NAAR Turkije nemen ze je bijna gratis mee in Augustus, maar vanuit Turkije begint dan de stroom naar Duitsland en zijn de prijzen torenhoog tot diep in september.
pi_127769878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk maximaal 1 week in Istanbul. Familie is geen optie, ik ga niet naar Soganli etc :')

[..]

Yav tamam, ik red mij alleen ook altijd. Maar ik heb geen zin in een stupid wijk terecht te komen met gorgusuzler. Ik ben Erzincan gewend en niet de toeristische delen.. :)
EUR 130,- per nacht inclusief ontbijt.
Tramvay op paar minuten loop afstand, met de tramvay ben je in enkele minuten in Eminonu/Sultanahmet en als je de andere kant op gaat ben je in 3-4 minuten bij Kabatas, daar kan je overstappen naar Taksim of doorlopen en je bent in Besiktas.
pi_127769909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hmmm Air France en Alitalia komen voor mij na Transavia/Pegasus/Corendon. Swiss wel eens geprobeerd? Perfecte transfer in Zurich.
Yes ook gehad, Swiss komt voor air france/alitalia. Lekker krantjes erbij en kopje koffie.
pi_127769952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een hotel in Taksim nemen. Avrupa hotel in Talimhane is een net en goedkoop hotel. En als je naar Sultanahmet wil dan neem je de funikuler en tram. Ben je er in 15 minuten.
pi_127769954
Je moet naar Kebapçi Enver Usta gaan vlakbij beyoglu :9~
pi_127769979
Iemand linkje voor stream, RT kapt ermee en DHA heeft geen geluid :S
pi_127770010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Augustus zei je he? Dan ga je sowieso de hoofdprijs betalen. NAAR Turkije nemen ze je bijna gratis mee in Augustus, maar vanuit Turkije begint dan de stroom naar Duitsland en zijn de prijzen torenhoog tot diep in september.
Ik moet naar Erzincan daarna, dus sws betaal ik minimaal 500 eur :')
pi_127770021
Trouwens we zijn nog een bakan tegengekomen, maar weet niet welke :P

Bunlarin onunde bakan arabasi gidiyordu, pilaka was 06, kim bu?
pi_127770073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef HiZ het volgende:

[..]

Gewoon een hotel in Taksim nemen. Avrupa hotel in Talimhane is een net en goedkoop hotel. En als je naar Sultanahmet wil dan neem je de funikuler en tram. Ben je er in 15 minuten.
Een kenner :D Jou DM ik vast nog wel om tips als dat mag dan.
pi_127770083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Theoden het volgende:
Iemand linkje voor stream, RT kapt ermee en DHA heeft geen geluid :S
http://www.halktvizle.net/
Eskimo Joe
pi_127770102
Als ik weer naar Istanbul ga ga ik minstens 1 dagje in Divan hotel blijven. Die lui hebben zoveel gedaan voor alle gewonden _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')