Nee hoor, als je het goed had geregeld (kan waarschijnlijk nogsteeds) ben je veel goedkoper uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet naar Erzincan daarna, dus sws betaal ik minimaal 500 eur
Ja hoor mag wel. Als ik niet reageer heb ik je DM niet gezien, dan moet je me effetjes attenderen op je DM. Ik heb boven gelinkt naar het hotel. Kun je kijken of je het wat vindt of niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een kennerJou DM ik vast nog wel om tips als dat mag dan.
Je hebt DMquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor mag wel. Als ik niet reageer heb ik je DM niet gezien, dan moet je me effetjes attenderen op je DM. Ik heb boven gelinkt naar het hotel. Kun je kijken of je het wat vindt of niet.
Ik weet sinds 2 dagen dat ik mijn verre reis naar volgend jaar verplaats.. Kan pas deze maand pas boeken.. Hoe mijn reis er uit gaat zien weet ik ook niet. En helaas hangt daar altijd een prijskaartje aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het goed had geregeld (kan waarschijnlijk nogsteeds) ben je veel goedkoper uit.
Pegasus heeft nu acties, retour istanbul erzincan kost 120 tl. http://www.flypgs.com/en/(...)ys-with-pegasus.aspx
Ik heb retour Istanbul-Amsterdam voor 200 euro via THY geboekt (hoogseizoen) en enkeltje Istanbul - Antalya voor 20 euro erbij genomen via pegasus. Een uurtje overleef ik wel.
Serieus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Theoden het volgende:
Cem Aydin, NTV CEO heeft ontslag genomen trouwens
Die moest ook wel...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Theoden het volgende:
Cem Aydin, NTV CEO heeft ontslag genomen trouwens
Edit: Halk TV is niet ana het uitzenden nu, geen andere linkjes?
Mag je alcohol in het openbaar nuttigen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef HiZ het volgende:
Dus.... wie gaat er een biertje drinken in het Gezi park in augustus ? En wie gaat er Ayran drinken op het nieuwe Taksim Meydan ondergrondse busstation?
Eh, op z'n Amerikaans met een zak eromheen ? Ik ken de nieuwe regels niet zo precies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mag je alcohol in het openbaar nuttigen?
Ik hou niet zo van op straat drinken. Mensen kunnen toch ook gewoon thuis drinken :pquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, op z'n Amerikaans met een zak eromheen ? Ik ken de nieuwe regels niet zo precies.
Ikke! Met Pinguinpak?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef HiZ het volgende:
Dus.... wie gaat er een biertje drinken in het Gezi park in augustus ? En wie gaat er Ayran drinken op het nieuwe Taksim Meydan ondergrondse busstation?
Bi bakim, thanksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
Ambi hotel waar ik het over had: http://www.nidyahotelgalataport.com/
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ikke! Met Pinguinpak?
[..]
Bi bakim, thanks
Is dat aan de Kucukayasofia Caddesi ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Theoden het volgende:
http://www.adaistanbul.com/ ook een tip
Klein, maar fijnSuper lieve eigenaar, regelt alles voor je, jacuzzi in je kamer. Ontbijten op terras met uitzicht over zee
Valt af. Ik heb in zo'n pracht hotel gezeten toen ik 18 uur ofzo moest wachten op mijn binnenlandse vlucht naar Erzincan. Zit vol bepaalde types, ik sta graag wat dichter bij de normale mensen. Dat hotel zat vol Arabieren en rijke kapsones Turken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.
Straat boeit toch niet? Uitzicht op Bosporus. Nargileciler op 5 min loopafstand, Ambi oraya gitse cikmaz bidaha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mooi hotel, maar onaantrekkelijke straat. Wel strategisch gelegen.
En wat ga je nou waar drinken ?
Veel Arabieren en Europeanen, maar zo goed als geen Turkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt af. Ik heb in zo'n pracht hotel gezeten toen ik 18 uur ofzo moest wachten op mijn binnenlandse vlucht naar Erzincan. Zit vol bepaalde types, ik sta graag wat dichter bij de normale mensen. Dat hotel zat vol Arabieren en rijke kapsones Turken.
Vond jouw tip wel een goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |