SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Niks mis mee, neequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat doe je een stuk beter dan mij! Ik pruts maar wat aan en loop als ik tijd/zin heb en/of hersteld ben van mijn vorige training. Wel lekker als je het zo kan doen! Een beetje regelmaat in je leven is nooit verkeerd.SPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks mis mee, neeOei, dat 2e plaatje kan echt niet.. haal hem weg!!!SPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tof Jero. Die 50 doe ik ook ooit. Volgend jaar de kleinere maar doen! 25? Of is dat 30?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[..]
Niks mis mee, neeDat is bijna dwangmatig, 1 dag afwijkendSPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is 25 inderdaad, maar die gaat aan de noordkant alleen, dat heb ik al een keer gelopen met een klein groepje. Ook mooi hoor, maar ik wil die zuidkant!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Tof Jero. Die 50 doe ik ook ooit. Volgend jaar de kleinere maar doen! 25? Of is dat 30?![]()
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223![]()
Haha, die ene vrijdag ja.. Waarom dat ook alweer was, weet ik niet. Ik hou wel van enige regelmaat in m`n leven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, dat 2e plaatje kan echt niet.. haal hem weg!!!
Hardlopen is dan wel het enige regelmatige in m`n leven hoor. School- en werktijden variëren en schommelen per dag ergens tussen 5:15 tot 20:30En het is helemaal niet dwangmatig juist. Ik vind het altijd fijn om bepaalde dagen te hebben waarop ik ga lopen, dan kan ik dat plannen (ja, ik plan m`n dagindeling een beetje). Het werkt overigens ook het beste voor mij, anders weet ik zeker dat ik een paar dagen over zou slaan..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Dat is bijna dwangmatig, 1 dag afwijkend![]()
Eh wat is welke kant? Ik ren altijd gewoon de heuvel op en af. Maar anders moet ik eens aan de andere kant zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is 25 inderdaad, maar die gaat aan de noordkant alleen, dat heb ik al een keer gelopen met een klein groepje. Ook mooi hoor, maar ik wil die zuidkant!![]()
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn Garmin 210 is binnen![]()
Morgen gaat ie meteen mee om een hopelijk zo'n minuut te van mijn PR op de 5 kilometer af te halen.
Nu is dat 30:00, morgen hoop ik minstens 29:00 te lopen.![]()
![]()
Nou ja, zeg. Kan blijkbaar op mobiel niet quoten uit vorige topic.![]()
Dan maar zo:
@Mossel: Sir, yes Sir!![]()
@Winterstorm: ik lees vanalles over Milsbeek? Waar kom je vandaan als ik vragen mag?Het klinkt verdacht dichtbij.
En nu de belangrijke zaken ter voorbereiding op de totaal onverwachte inzet bij de Ekiden: hoe loop ik zsm 5K en hou ik dat vol, waar zou ik in godsnaam moeten parkeren in Rotterdam, wat trek ik aan, kan ik me omkleden, eng: ken niemand, eng: red ik 5 km, etc etc etc. Ja, ik ben stresskip. Aangenaam.
Edit: en ik vind het een stomme TT...![]()
![]()
![]()
Kijk, zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Muis84 het volgende:
Dan maar zo:
@Mossel: Sir, yes Sir!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
milsbeek ligt bij groesbeek mook en molenhoek. net onder nijmegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Muis84 het volgende:
Dan maar zo:
@Winterstorm: ik lees vanalles over Milsbeek? Waar kom je vandaan als ik vragen mag?Het klinkt verdacht dichtbij.
En nu de belangrijke zaken ter voorbereiding op de totaal onverwachte inzet bij de Ekiden: hoe loop ik zsm 5K en hou ik dat vol, waar zou ik in godsnaam moeten parkeren in Rotterdam, wat trek ik aan, kan ik me omkleden, eng: ken niemand, eng: red ik 5 km, etc etc etc. Ja, ik ben stresskip. Aangenaam.
ik woon zelf in haps.(cuijk)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gennep hier, aangenaam.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
milsbeek ligt bij groesbeek mook en molenhoek. net onder nijmegen.
ik woon zelf in haps.(cuijk)![]()
![]()
Mannen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig... Mossel die ook een keer de baas mag spelen...Ach, nu in ieder geval een vrouw erbij in het team.
![]()
![]()
Hij was "grappig" bedoeld. helaas komt mijn humor niet altijd goed overquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
En het is helemaal niet dwangmatig juist. Ik vind het altijd fijn om bepaalde dagen te hebben waarop ik ga lopen, dan kan ik dat plannen (ja, ik plan m`n dagindeling een beetje). Het werkt overigens ook het beste voor mij, anders weet ik zeker dat ik een paar dagen over zou slaan..
In kan het me voorstellen. Ik loop ook meestal vaste dagen.![]()
Klinkt als een plan!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:
dat meen je niet hahaha! keer lopen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig... Mossel die ook een keer de baas mag spelen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
daar werk ik! wielrennen naar milsbeek en dan lopen joh!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha, wow!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
daar werk ik! wielrennen naar milsbeek en dan lopen joh!
Mwa, zou kunnen, maar voorlopig nog niet denk ik.![]()
Ja rijden moeten we ook eens bekijken. Ik rij vanuit Nijverdal naar Rotterdam denk ik dus.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb ik nou nooit last van...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Hij was "grappig" bedoeld. helaas komt mijn humor niet altijd goed over![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom heet het damesteam niet FOK!ing Slow?
#olieopvuur![]()
Omdat jij niet meedeed![]()
![]()
![]()
Werk in Uden, dus we zitten nogal dicht bij elkaar hier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
daar werk ik! wielrennen naar milsbeek en dan lopen joh!![]()
![]()
Omdat jij er niet bij bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
#olieopvuurJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wauw, inderdaad! Uden zou nog wel kunnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Werk in Uden, dus we zitten nogal dicht bij elkaar hier.![]()
![]()
Ik word wel zwaar jaloers hoor als ik dat soort omgevingen zie. Lijkt me heerlijk om daar te lopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is 25 inderdaad, maar die gaat aan de noordkant alleen, dat heb ik al een keer gelopen met een klein groepje. Ook mooi hoor, maar ik wil die zuidkant!![]()
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223
Mijn broer woont in Sittard. 5 minuten lopen en je staat daar midden in het bos![]()
![]()
daar heb ik gewoond. mijn ouders wonen daar nog. ook mooi loopgebied daar. heb ik vele kilometers gedraaid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Werk in Uden, dus we zitten nogal dicht bij elkaar hier.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
@RD: sitting on a highway in a broken van![]()
Amazing Stroopwafels![]()
[me=Quoi] heeft de muzieksmaak van een 50+er[/me]
![]()
Oude Maaswegquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
bedafse bergen heb ik veel getraind. zit ook de langlaufclub waar ik lid van ben. lekker zwaar trainen daar in het mulle zand.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223Um die eckequote:Ik word wel zwaar jaloers hoor als ik dat soort omgevingen zie. Lijkt me heerlijk om daar te lopen.
Mijn broer woont in Sittard. 5 minuten lopen en je staat daar midden in het bos
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen flauw idee, kom iedere dag langs Volkel (basis), dat lijkt me wel leuk. maar dat mag dan weer niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
daar heb ik gewoond. mijn ouders wonen daar nog. ook mooi loopgebied daar. heb ik vele kilometers gedraaid.![]()
Morgen zijn er in Volkel blijkbaar luchtmachtdagen oid, houdt voor mij in: flink eind omrijden op heen- en terugweg, hele dag hoop herrie.![]()
Maar goed, maar weer om-topic....![]()
Omdat ik er in zitquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
#olieopvuur![]()
![]()
hahaa ja ben zelf gek op vliegtuigen en ga er zaterdag ook de hele dag heen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haha, wist inderdaad niet helemaal zeker of het een grapje was. Dus er maar serieus op in gegaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Hij was "grappig" bedoeld. helaas komt mijn humor niet altijd goed over![]()
![]()
Oh ik vind het ook wel leuk, maar omrijden om zeven uur 's ochtends en de hele dag herrie terwijl de klant aan de telefoon verwacht dat je hem kunt verstaan vind ik wat minder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaa ja ben zelf gek op vliegtuigen en ga er zaterdag ook de hele dag heen.
Heb vandaag wel wat van het 'oefenen' gezien, met gekleurde rook en zo.![]()
![]()
[..]
Niks mis mee, neeSPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strak hoor!
***![]()
nee dat snap ik ja! ja mijn hartje gaat sneller kloppen bij al dat moois maar geloof dat het irritant kan zijn als je moet werken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oi!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
#olieopvuur
***![]()
Ik blijf vol schieten bij Hallo Bandoeng.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het heeerlijk!Jeugdsentiment achterin de auto bij mijn ouders. Helaas heeft mijn lieftallige echt een hekel aan ze.
***![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef winterstorm666 het volgende:
nee dat snap ik ja! ja mijn hartje gaat sneller kloppen bij al dat moois maar geloof dat het irritant kan zijn als je moet werken.En mijn baas vindt dat ik dat moet, zo lijkt het.
![]()
![]()
Bedankt voor de schop!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat ook niet dood van een beetje wind.
Toch maar de deur uit gegaan voor 13x 1min met minuutje wandelen steeds. Met 5 minuutjes warmlopen vooraf. Na de laatste interval zat ik toch wel dicht bij de 5km, dus nog even anderhalf minuutje eraan geplakt en zomaar ruim 4 minuten van mijn 5km tijd afgesnoept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Alleen de laatste 2 kilometer, wind mee heen en terug gaat nietquote:
Edit: Ik lieg, 2,6 heen tegen de wind in, 2,4 terug met de wind mee.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik zat dernet op de fiets en de wind zet me zo, hop, stil. Als ik was gestopt met trappen ging ik achteruit...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kan wel. Heeele lange duurloop.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Alleen de laatste 2 kilometer, wind mee heen en terug gaat niet
Edit: Ik lieg, 2,6 heen tegen de wind in, 2,4 terug met de wind mee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
morgenochtend maar even een klein rondje doen. zal wel lekker benauwd zijn.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Volgens http://www.endomondo.com/help/garmin en zou het heel makkelijk zijn om een activiteit van je Garmin te importeren in Endomondo.
Ik zie het echter nergens staan.
Weet iemand hoe dit moet?![]()
New workout en dan staat het er wel geloof ik.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Zo goed kan ik niet zwemmen. Ook niet hardlopen, maar oke.quote:Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Maariindaa het volgende:
New workout en dan staat het er wel geloof ik.Bedanktquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Muis84 het volgende:
Endomondo --> new workout --> import from Garmin
Edit: en ik heb nig steeeeeeeds geen Garmin...![]()
![]()
![]()
Waarom gebruikt dat ene trutje van FOK! .. Oh wacht, ze zit niet eens in een team, in godsnaam een hashtag op FOK!?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
#olieopvuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat Wiggle is best goedkoop trouwens. Had een zonnebril besteld voor 35 euro en ik kom op Google prijzen tegen tot 80 euro voor dat model
Maar eens vaker op kijken.![]()
Hardloopclubmaatje had zelfde/ook een probleem met de Nike Pegasus, 't ligt niet aan mij, wh00p!
Morgenavond 'even' terug
Wel weer even fijn om een (voor mij) snelle 5K (28.55) gelopen te hebben, ondanks allerlei obstakels en trail en wandelen bijveulentjes
enzo! Trouwens. Zo maar 's artikel nog lezen en slapen, en dromen over nieuwe nieuwe schoenen
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ja telefoon he.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat word geen mini meeting meer haha! allemaal brabanders( en een halve limburgse muis haha)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Malden hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
milsbeek ligt bij groesbeek mook en molenhoek. net onder nijmegen.
ik woon zelf in haps.(cuijk)![]()
![]()
malden is helemaal kaasje met de groesbeekse bossen dichtbij! heeull jaloers!
ja hoor motorbloem je hoort er ook bij haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Groesbeek, die weg naar Malden onder de bomen door in de winter(de Rijlaan). Heb in Groesbeek gewerkt, in de Pannenstraat
was leuk glibberen met sneeuw daar!
Ja doei.![]()
Kunnen we binnenkort een keer een rondje groesbeek of mookerheide doen of zo?
15 september is overigens de Run Beuningen Run () 5 of 10 km en dit jaar voor het eerst ook 6 km cross. Ik heb me nog niet ingeschreven want ik twijfel nog tussen 5 of 6.
Afterparty in mijn bescheiden tuin met eventueel bbq behoort tot de mogelijkheden.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef winterstorm666 het volgende:
malden is helemaal kaasje met de groesbeekse bossen dichtbij! heeull jaloers!
ja hoor motorbloem je hoort er ook bij haha!
Maar ik loop ook wel langs de Maas naar Cuijk, pontje de Maas over en dan via Katwijk en Heumen terug. Of naar de Jansberg en Mookerhei. Zoveel opties hier![]()
![]()
Katwijk, daar ga ik naar alle waarschijnlijkheid afstuderen vanaf septemberquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar ik loop ook wel langs de Maas naar Cuijk, pontje de Maas over en dan via Katwijk en Heumen terug. Of naar de Jansberg en Mookerhei. Zoveel opties hier![]()
![]()
ja lijkt me leuk een meet! en die wedstrijd ook in beuningen
streepje stippeltje.
wat ook een mooie route is is langs de maasheggen. langs de maas bij st agatha-oeffelt.
dat is 1 van mijn vaste rondjes.
sint jansberg loop ik vaak.
begin bij parkeerplaats de diepen en dan via de st jansberg een stukje mookerheide en dan de sint jansberg terug.
groesbeekse bossen aan de maldense kant ben ik nog niet geweest maar wil het wel weer gaan lopen.
langs het oude spoorlijntje en dan via het zweefvliegveld naar nijmegen en terug.(al twee jaar niet geweest ivm de dood van mijn hondje en de route was altijd ons rondje)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Katwijk op de grens van Limburg, Gelderland en Noord Brabant?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Katwijk, daar ga ik naar alle waarschijnlijkheid afstuderen vanaf september![]()
![]()
Jep! Bij Cuijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Katwijk op de grens van Limburg, Gelderland en Noord Brabant?![]()
tank ik vaak bij texaco daar. geweldig lief klein dorpje!
toen ik in cuijk woonde liep ik daar ook vaak met de hond daarna toe.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Op zaterdag breng ik mijn zoontje naar zwemles in Nijmegen (panovenlaan) en als hij zwemt ga ik rennen. Daar het bos in tot vliegveld, dan richting Malden, bosweg tot Molenhoek, bruggetje spoor over, bij het Jachtslot omhoog, andere kant naar beneden weer richting vliegveld, Maldensebaan omhoog naar Groesbeek, Zevenheuvelenweg tot de Berg en Dalseweg in Nijmegen en dan langs Afrikamuseum en Orientalis terug naar het zwembad. Voor een lange duurloop is dat een van mijn favoriete routes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:19 schreef winterstorm666 het volgende:
ja lijkt me leuk een meet! en die wedstrijd ook in beuningen
streepje stippeltje.
wat ook een mooie route is is langs de maasheggen. langs de maas bij st agatha-oeffelt.
dat is 1 van mijn vaste rondjes.
sint jansberg loop ik vaak.
begin bij parkeerplaats de diepen en dan via de st jansberg een stukje mookerheide en dan de sint jansberg terug.
groesbeekse bossen aan de maldense kant ben ik nog niet geweest maar wil het wel weer gaan lopen.
langs het oude spoorlijntje en dan via het zweefvliegveld naar nijmegen en terug.(al twee jaar niet geweest ivm de dood van mijn hondje en de route was altijd ons rondje)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 23:26:41 ]![]()
mooie (pittige route)quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op zaterdag breng ik mijn zoontje naar zwemles in Nijmegen (panovenlaan) en als hij zwemt ga ik rennen. Daar het bos in tot vliegveld, dan richting Malden, bosweg tot Molenhoek, bruggetje spoor over, bij het Jachtslot omhoog, andere kant naar beneden weer richting vliegveld, Maldensebaan omhoog naar Groesbeek, Zevenheuvelenweg tot de Berg en Dalseweg in Nijmegen en dan langs Afrikamuseum en Orientalis terug naar het zwembad. Voor een lange duurloop is dat een van mijn favoriete routes.
die omgeving is echt prachtig! soms zelfs sprookjesachtig!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jouw kant is de 'zuidkant' volgens mij. De sallandtrail heeft geloof ik ook nog een stuk door een verboden terreindeel. De 'noordkant' is meer een bosgedeelte. Maar weet niet eens echt meer hoe het ligt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eh wat is welke kant? Ik ren altijd gewoon de heuvel op en af. Maar anders moet ik eens aan de andere kant zijn.
Hier kan je de routes bekijken. Is dus 1 boven de weg en eentje onder. Heel misschien dat er volgend jaar ook nog een 75km komt, maar daar zijn ze nog mee bezig. En die ga ik nog niet doen ook...
[ Bericht 15% gewijzigd door Jero_nimo op 13-06-2013 23:40:48 ]![]()
als jullie het in augustus doen kom ik ook langs tijdens mijn hardloop-wervelwindtour door NL en BEquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef winterstorm666 het volgende:
dat word geen mini meeting meer haha! allemaal brabanders( en een halve limburgse muis haha)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef winterstorm666 het volgende:
dat word geen mini meeting meer haha! allemaal brabanders( en een halve limburgse muis haha), wat komen er veel mensen uit de regio! En inderdaad half Limburgs hier, he?
Blijf altijd half Brabander. Om maar te zwijgen van het feit dat Gennep amper nog onder Limburg valt...
Boh, slecht geslapen vannacht...En daarnaast droom ik al een paar nachten over roken.
Jawel, twee weken gestopt, en ik droom erover. Vervolgens helemaal in de war als ik wakker word.
How sad is that...
[ Bericht 22% gewijzigd door Muis84 op 14-06-2013 06:01:29 ]![]()
Mornin'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:23 schreef Quoi het volgende:
Wat een sentiment hier over regio's en landschappen![]()
Ik ben wakker![]()
![]()
Nou rd, boek de fysio maar alvast voor na je vakantie. Jij gaat overbelast thuiskomen!F means you're fucked![]()
Mwoah, Hoogland is zo'n 25km verderop (maar toch nèt te ver om even lopend te overbruggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Gelderland, Veluwe, Ermelo
Alleen er woont bijna niemand hier echt dichtbij..
En goeiemorguh!)
@Muis84: Welkom in het gezelligste team van de Ekiden(daar ga ik vast commentaar op krijgen
)
![]()
Wij hebben meer tijd om gezellig te doen, dus dat maakt ons het gezelligste teamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mwoah, Hoogland is zo'n 25km verderop (maar toch nèt te ver om even lopend te overbruggen)
@Muis84: Welkom in het gezelligste team van de Ekiden(daar ga ik vast commentaar op krijgen
)
F means you're fucked![]()
Commentaarmdus: Het is niet meer het gezelligst want ik ben eruit. /commentaarmodus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mwoah, Hoogland is zo'n 25km verderop (maar toch nèt te ver om even lopend te overbruggen)
)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
gwoon rustig achteraan hobbelen YUR! en ik moet hopelijk rond die tijd toch weer zo'n 55km per week lopen dus weinig tegen te doen..... daar komt bij dat de fysio geen onaardige dame was dus bezoekje is geen straf...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:33 schreef YUR het volgende:
Nou rd, boek de fysio maar alvast voor na je vakantie. Jij gaat overbelast thuiskomen!quote:to be precise ....West Friesland!!
ik moet wel zeggen dat Enkhuizen een van de saaiste gebieden is om hard te lopen, je kunt eigenlijk maar een kant op en dat is de polder in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank u!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
)
Word er wel een beetje verlegen van.
![]()
![]()
Ja, geweldige TT
Gister weer heerlijk gelopen, mikte erop om een half uur te lopen, het werd 33 minuten en 7 km precies. Er ook al meteen weer een intervaltraining van gemaakt, op de souplessemethode. Was een 3x1000 training, omdat ik 6x1000 nog niet aandurf met mijn knieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben blij dat nu alle teams weer rond zijn, dus blijf allemaal heel de komende 3 weken! En ook al krijg je nog zo'n mooie baan aangeboden, die je Ekidenplannen dwarsbomen, dan is de Ekiden je eerste prioriteit!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een team met alleen maar mannen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij hebben meer tijd om gezellig te doen, dus dat maakt ons het gezelligste team![]()
![]()
![]()
Nee hoor, want dat is gewoon zo! En wij hebben ten minste iemand in ons team die de afstand in zijn eentje gelopen heeft. Dat kunnen ze bij Run Fok! Run niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
)
![]()
Dan wil ik ook mee! Dan reken ik mezelf als vriendje van Gogo wel als Arnhemmer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Serinde het volgende:
Kunnen we binnenkort een keer een rondje groesbeek of mookerheide doen of zo?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is gewoon zo! En wij hebben ten minste iemand in ons team die de afstand in zijn eentje gelopen heeft. Dat kunnen ze bij Run Fok! Run niet zeggen.Volgens mij hebben wij er minimaal 3 van die dat gedaan hebben
En alle tijd om de vrouwen in te halen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:56 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Een team met alleen maar mannen....
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En met GoGo83 en Muis84 trekken julle de gemiddelde leeftijd ook nog een beetje omlaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dank u!Word er wel een beetje verlegen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook Armhemmerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee! Dan reken ik mezelf als vriendje van Gogo wel als Arnhemmer.dus dan wil ik ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:59 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En met GoGo83 en Muis84 trekken julle de gemiddelde leeftijd ook nog een beetje omlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age is nothing but a number... Het gaat erom hoe oud je je VOELT...
![]()
![]()
Je kunt dan ook beter in west West-Friesland wonen. Strand, bos en duinen in de buurt. Ik ben ook wel jaloers op al die mooie hardloopgebieden in het verre zuiden, maar toch vind ik in en om Alkmaar hardlopen ook geen straf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gwoon rustig achteraan hobbelen YUR! en ik moet hopelijk rond die tijd toch weer zo'n 55km per week lopen dus weinig tegen te doen..... daar komt bij dat de fysio geen onaardige dame was dus bezoekje is geen straf...
[..]to be precise ....West Friesland!!
ik moet wel zeggen dat Enkhuizen een van de saaiste gebieden is om hard te lopen, je kunt eigenlijk maar een kant op en dat is de polder in![]()
Soms 18 en bij vlagen 81.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]Age is nothing but a number... Het gaat erom hoe oud je je VOELT...
dat is makklijk gezegd als je nog piepjong bentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]Age is nothing but a number... Het gaat erom hoe oud je je VOELT...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tja, in vergelijking met de Randstad is Alkmaar stukken mooier gok ik. Ik ben blij dat er door een rivier een paar vierkante km natuur in mijn omgeving is, zodat ik daar lekker kan lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt dan ook beter in west West-Friesland wonen. Strand, bos en duinen in de buurt. Ik ben ook wel jaloers op al die mooie hardloopgebieden in het verre zuiden, maar toch vind ik in en om Alkmaar hardlopen ook geen straf.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als ik me dat gewoon nu al inprent, dan kan het alleen maar goed gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is makklijk gezegd als je nog piepjong bentEn 28 is niet zo héél jong meer als ik mijn kinderen moet geloven.
![]()
![]()
alle kaleidoscopische lopers heel veel plezier vandaag!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
alle kaleidoscopische lopers heel veel plezier vandaag!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeg, met zoveel lopers uit onze prachtige regio, wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Ekiden?![]()
Misschien valt er met vervoer wat te regelen?![]()
Ja bij mij is het ook de zuidkant, maar dan alleen zuidoost een stukje. Zuidwest is ook mooi. Noordkant weet ik zl niet, maar daar is deels de strongmanrun ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jouw kant is de 'zuidkant' volgens mij. De sallandtrail heeft geloof ik ook nog een stuk door een verboden terreindeel. De 'noordkant' is meer een bosgedeelte. Maar weet niet eens echt meer hoe het ligt.
Hier kan je de routes bekijken. Is dus 1 boven de weg en eentje onder. Heel misschien dat er volgend jaar ook nog een 75km komt, maar daar zijn ze nog mee bezig. En die ga ik nog niet doen ook...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zin in!quote:Maar ik wil ook hardlopen, maar stel dat maar uit tot morgen, dan heb ik lekker alle tijd en ik wil weer 10 lopen.
Gisteren loopanalyse gehad, was wel interessant om te zien hoe ik precies land en waarom ik daar last van heb. Nu wachten op zooltjes en dan hopen dat ze goed zijn...“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Voor mij zal het waarschijnlijk de trein worden, omdat de kans bestaat dat Mr. Guppy moet werken, en dan heeft ie de auto nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:10 schreef Muis84 het volgende:
Zeg, met zoveel lopers uit onze prachtige regio, wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Ekiden?![]()
Misschien valt er met vervoer wat te regelen?
Mocht er iemand ook met de trein willen, vanaf Arnhem kun je met mij mee met korting
Als ik over 1,5 jaar naar de randstad verhuis heb ik ook wel als harde eis dat er iets van natuur in de buurt is. Den Haag heb je iig strand en duinen, Rotterdam heb je ook nog wel wat mooie plekjes. Amsterdam zou wel echt mijn allerlaatste keuze zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, in vergelijking met de Randstad is Alkmaar stukken mooier gok ik. Ik ben blij dat er door een rivier een paar vierkante km natuur in mijn omgeving is, zodat ik daar lekker kan lopen![]()
Je kan altijd nog met de trein naar Nijmegen, pik ik je daar op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij zal het waarschijnlijk de trein worden, omdat de kans bestaat dat Mr. Guppy moet werken, en dan heeft ie de auto nodig.
Mocht er iemand ook met de trein willen, vanaf Arnhem kun je met mij mee met korting![]()
![]()
Zullen we op Centraal meeten en samen Metje metro/bus/tram?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor mij zal het waarschijnlijk de trein worden, omdat de kans bestaat dat Mr. Guppy moet werken, en dan heeft ie de auto nodig.
Mocht er iemand ook met de trein willen, vanaf Arnhem kun je met mij mee met korting
Vanaf Alkmaar/Sloterdijk kunnen mensen met mij mee met korting![]()
![]()
I'm very ready
Aan de oost/noordkant van rotterdam met Kralingse bos, Bergsche bos, rotte en zevenhuizerplas valt genoeg rustig te lopen. Aan de zuid en westkant is het iets lastiger.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik over 1,5 jaar naar de randstad verhuis heb ik ook wel als harde eis dat er iets van natuur in de buurt is. Den Haag heb je iig strand en duinen, Rotterdam heb je ook nog wel wat mooie plekjes. Amsterdam zou wel echt mijn allerlaatste keuze zijn.![]()
Jamaar wat moet ik aaaaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:16 schreef Quoi het volgende:
Waarom gaan jullie ook niet alvast je tas inpakken voor 6 juli?
In Amsterdam heb je ook mooie natuur hoor! Je loopt zo, hop Spaarnwoude in, je heb het Amsterdamse Bos, je hebt in de buurt van Diemen ook nog wat (Shavrani? loopt daar vaak). Al zit je in Alkmaar e.o. met vijf stappen in de blubber, das wel weer zo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Al bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:16 schreef Quoi het volgende:
Waarom gaan jullie ook niet alvast je tas inpakken voor 6 juli?![]()
![]()
*85 boks!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Guppy85, dus dat zorgt voor een mooie reeks!![]()
![]()
Goed jaarquote:
Als ik ga rijden dan ga ik vanuit twente langs deventer, Apeldoorn, amersfoort, utrecht, gouda. Misschien trein.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb twee weken geleden een setje BibBits besteld en betaald, maar ze waren nog steeds niet aangekomen. Dus maar even een mailtje gestuurd.
Vandaag reactie:
Geachte heer Highland,
Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend dat u nog niets heeft ontvangen.
Het komt weleens voor dat een envelop niet aankomt dus vinden we het fijn als de klant ons daarover informeert.
Vandaag versturen we uw bestelling opnieuw en deze kunt u morgen of uiterlijk zaterdag verwachten, graag ontvang ik een bericht als u BibBits heeft ontvangen of niet (dat hoop ik niet).
We wensen u alvast veel plezier en succes met BibBits.
Prima service![]()
![]()
![]()
Lol, herkenbaar. De meeste mensengaan iets doen en lijken dan automagisch te snappen wat ze moeten doen en hoe ze het moeten plannen, terwijl ik dan nog drie weken nadenk over wat er mee moet, of er wel een veilige plek is voor mijn tas, dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt' en 'moet ik pleisterspray meenemen' of vergelijkbare levensvragen. Ik ben echt eeuwig gestresst.quote:url=http://forum.fok.nl/topic/1984221/1/25#127765733]donderdag 13 juni 2013 21:16[/url] schreef Muis84 het volgende:
Dan maar zo:
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Netjes van BibBits
of er wel een veilige plek is voor mijn tasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. De meeste mensengaan iets doen en lijken dan automagisch te snappen wat ze moeten doen en hoe ze het moeten plannen, terwijl ik dan nog drie weken nadenk over wat er mee moet, of er wel een veilige plek is voor mijn tas, dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt' en 'moet ik pleisterspray meenemen' of vergelijkbare levensvragen. Ik ben echt eeuwig gestresst.
We zijn met een mannetje of dertig. Die ene tassendief kunnen we wel aan.
dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt'
Dan doe je een jasje of een sweater in die tas die door 30 man wordt bewaakt.
en 'moet ik pleisterspray meenemen'
Het is hardlopen, geen rugby, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat gaat vanzelf over als je meer ervaring krijgt in het "tas inpakken voor een wedstrijd"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. De meeste mensengaan iets doen en lijken dan automagisch te snappen wat ze moeten doen en hoe ze het moeten plannen, terwijl ik dan nog drie weken nadenk over wat er mee moet, of er wel een veilige plek is voor mijn tas, dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt' en 'moet ik pleisterspray meenemen' of vergelijkbare levensvragen. Ik ben echt eeuwig gestresst.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb standaard een pakje pleisters in m'n tas zitten. Altijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is hardlopen, geen rugby, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.
er raken meer mensen geblesseerd bij hardlopen dan bij rugby....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het is hardlopen, geen rugby, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
FMPquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
of er wel een veilige plek is voor mijn tas
We zijn met een mannetje of dertig. Die ene tassendief kunnen we wel aan.
dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt'
Dan doe je een jasje of een sweater in die tas die door 30 man wordt bewaakt.
Het is hardlopen, geen rugby, dus dat lijkt me niet noodzakelijk.
Guppy heeft altijd standaard een pakje pleisters bij zich, dus dat hoeft niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar niet zo geblesseerd dat je ineens pleisters nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er raken meer mensen geblesseerd bij hardlopen dan bij rugby....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik ook, de tape-versie., verder een doosje reservespikes, spike-sleutel, veiligheidsspeldjes voor het startnummerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb standaard een pakje pleisters in m'n tas zitten. Altijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pleisterje op je scheenbeen, weg shinsplintquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er raken meer mensen geblesseerd bij hardlopen dan bij rugby....![]()
![]()
If onlyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Pleisterje op je scheenbeen, weg shinsplint
lolzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik spray mezelf altijd preventief van top tot teen in met pleisterspray voor ik naar buiten ga?![]()
Je kan beter bij barneveld richting veenendaal rijden en dan de a12 richting gouda. Dat is iets verder, maar de a27 van Amersfoort tot utrecht staat regelmatig vast (ja, ook in het weekend) en rijdt algemeen onprettigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik ga rijden dan ga ik vanuit twente langs deventer, Apeldoorn, amersfoort, utrecht, gouda. Misschien trein.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan beter bij barneveld richting veenendaal rijden en dan de a12 richting gouda. Dat is iets verder, maar de a27 van Amersfoort tot utrecht staat regelmatig vast (ja, ook in het weekend) en rijdt algemeen onprettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht er iemand uit de omgeving Den Haag nog mee willen rijden (en niet aan de bbq deelnemen) dan heb Ik nog wel plek in de auto over.![]()
Heuj, een dorpsgenoot?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:35 schreef CRX_master het volgende:
Mocht er iemand uit de omgeving Den Haag nog mee willen rijden (en niet aan de bbq deelnemen) dan heb Ik nog wel plek in de auto over.F means you're fucked![]()
Oh fijn, iemand die het herkent!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. De meeste mensengaan iets doen en lijken dan automagisch te snappen wat ze moeten doen en hoe ze het moeten plannen, terwijl ik dan nog drie weken nadenk over wat er mee moet, of er wel een veilige plek is voor mijn tas, dingen als 'het is wel warm voor een jas, maar stel nou dat het afkoelt' en 'moet ik pleisterspray meenemen' of vergelijkbare levensvragen. Ik ben echt eeuwig gestresst.Het begint al bij: trek je 's ochtends meteen je loopkleding aan om daar vervolgens de hele dag in rond te banjeren?
Ik denk echt veel te veel na.
Zelfde aanbod, maar dan vanuit het zuidoosten, en incl BBQ.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:35 schreef CRX_master het volgende:
Mocht er iemand uit de omgeving Den Haag nog mee willen rijden (en niet aan de bbq deelnemen) dan heb Ik nog wel plek in de auto over.![]()
![]()
Oh ja, maar dat doe ik wel hoor. Ga me niet "op lokatie" eerst nog weer omkleden. Da's allemaal gedoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:38 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh fijn, iemand die het herkent!Het begint al bij: trek je 's ochtends meteen je loopkleding aan om daar vervolgens de hele dag in rond te banjeren?
Ik denk echt veel te veel na.
gewoon hardloopkleren aan, gewone kleren daar overheen
Oh ik heb dat gewoon voor alles hoor, weekendjes weg, avondjes uit, etc. Ik ga waarschijnlijk op mijn 40e dood van alle stress. Ben nooit anders geweest. ;-)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf over als je meer ervaring krijgt in het "tas inpakken voor een wedstrijd"
Mijn vriend is er ook echt héél blij mee dat alles zo soepel gaat.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Dat was mijn idee ook ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat doe ik wel hoor. Ga me niet "op lokatie" eerst nog weer omkleden. Da's allemaal gedoegewoon hardloopkleren aan, gewone kleren daar overheen
Al zou een spijkerbroek er niet overheen kunnen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb standaard een pakje pleisters in m'n tas zitten. AltijdSPOILER: ik heb dit altijd in m'n tas zittenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Wazda?SPOILER: ik heb dit altijd in m'n tas zittenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je brengt me overigens wel op een idee. Ik mag dagelijks deze gebruiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan 's avonds, en het moet eigenlijk koel bewaard worden. Hmm...![]()
![]()
Anti-stolling voor als ik ga vliegen, vandaag opgehaald bij de apotheker. On a more serious note: nog 1 maandje op de anti-stolling en dan.. KLAAR!!! Dan heb ik dus alleen nog bij lange vliegreizen anti-stolling nodig.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is een fijn idee, lijkt me!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Anti-stolling voor als ik ga vliegen, vandaag opgehaald bij de apotheker. On a more serious note: nog 1 maandje op de anti-stolling en dan.. KLAAR!!! Dan heb ik dus alleen nog bij lange vliegreizen anti-stolling nodig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:44 schreef Muis84 het volgende:
Je brengt me overigens wel op een idee. Ik mag dagelijks deze gebruiken:Je hebt MS... Dat is echt naar spul, krijg je allemaal nare plekjes van op je lichaam en en en en... Er is helaas iemand in mijn omgeving die het ook heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan 's avonds, en het moet eigenlijk koel bewaard worden. Hmm...![]()
Je hebt trouwens van die zakken waarin je naalden gekoeld kan bewaren. Ik zal het eens navragen voor je, mijn MS'ert heeft een vliegreis gemaakt en heeft toen eea aan spuiten moeten meenemen naar de tropen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nope, kom uit Brabant. Maar ik zet mijn vriendin 's ochtends met de kinderen af bij haar ouders in Rijswijk en dan komt er dus ruimte vrij in de autoquote:![]()
![]()
Als je dat zou willen doen, graag!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt MS... Dat is echt naar spul, krijg je allemaal nare plekjes van op je lichaam en en en en... Er is helaas iemand in mijn omgeving die het ook heeft.
Je hebt trouwens van die zakken waarin je naalden gekoeld kan bewaren. Ik zal het eens navragen voor je, mijn MS'ert heeft een vliegreis gemaakt en heeft toen eea aan spuiten moeten meenemen naar de tropen.Ik heb wel zo'n tasje bij de prikpen gekregen (nee, kan het nog steeds niet zonder prikpen
), maar dat helpt niet echt. De plekken op mijn lichaam vallen gelukkig mee, af en toe grote pijnlijke plekken onder de huid, maar niet al te vaak. Heb alleen niet zoveel plekken waar ik het kan inspuiten, omdat ik dan nogal snel in een spier of ander pijnlijk punt zit. Ik ben raar blijkbaar.
![]()
En ja, heb MS dus, diagnose sinds een jaar. Maar vooralsnog gaat het goed, op de aanvallen een jaar geleden na. Ben niet gehandicapt, en het is niet gezegd dat ik dat met zekerheid ooit zal worden.
En nu maak ik een héle dikke vinger naar de mensen die destijds zeiden dat ik nu maar beter de hele dag op bed kon gaan liggen.Werk 36 uur, 2 kleine kids, huishouden en over drie weken de 5K op de Ekiden, lekker puh.
![]()
/ einde ego-bericht. Excuus.![]()
![]()
keep it up Miss Mouse!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
En ja, heb MS dus, diagnose sinds een jaar. Maar vooralsnog gaat het goed, op de aanvallen een jaar geleden na. Ben niet gehandicapt, en het is niet gezegd dat ik dat met zekerheid ooit zal worden.
En nu maak ik een héle dikke vinger naar de mensen die destijds zeiden dat ik nu maar beter de hele dag op bed kon gaan liggen.Werk 36 uur, 2 kleine kids, huishouden en over drie weken de 5K op de Ekiden, lekker puh.
![]()
/ einde ego-bericht. Excuus.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben nogal van de lay-back voorbereiding eigenlijk. En die begint een half uur voordat ik wegga![]()
Hardlopen schiet er hier weer bij in. Een ochtend wakker worden, rustig koffie drinken, diertjes knuffen en op mijn gemak douchen: I needed that![]()
Eens kijken of ik ergens in het weekend een gaatje vind tussen het festivallen door![]()
![]()
Zometeen een heel rustig rondje van 5KM. Want aanstaande zondag staat dit rondje 2 keer op het programma
http://www.endomondo.com/routes/203078896
En deze week weer onder de 90KG gedokenIk zit weer op m'n streefgewicht van 2 jaar geleden. Pak er nu nog 5 extra kilo bij zodat ik tijdens de HM in Augustus maximaal 85 kilo weeg. Dat is dan -12KG tov begin April 2013 (en -52KG tov September 2010
)
![]()
Muis, bikkel!![]()
Ervaring met MS in de familie helaas, overigens ook iemand die weigert zich ernaar te gedragen. Respect daarvoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:03 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de lay-back voorbereiding eigenlijk. En die begint een half uur voordat ik wegga![]()
Hardlopen schiet er hier weer bij in. Een ochtend wakker worden, rustig koffie drinken, diertjes knuffen en op mijn gemak douchen: I needed that![]()
Eens kijken of ik ergens in het weekend een gaatje vind tussen het festivallen doorZo ga je nooit onder de 20 minuten duiken op de Ekiden
Mijn vriend voelt zich niet helemaal lekker en we zijn hier heel hard aan het werk de hele dag in het huis van wijlen zijn opa. Hij wilde dus eigenlijk helemaal niet naar de Colours by the Sea maar volgens mij gaan we het nu wandelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, graag!Ik heb wel zo'n tasje bij de prikpen gekregen (nee, kan het nog steeds niet zonder prikpen
), maar dat helpt niet echt. De plekken op mijn lichaam vallen gelukkig mee, af en toe grote pijnlijke plekken onder de huid, maar niet al te vaak. Heb alleen niet zoveel plekken waar ik het kan inspuiten, omdat ik dan nogal snel in een spier of ander pijnlijk punt zit. Ik ben raar blijkbaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stoere muis is stoer!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, graag!Ik heb wel zo'n tasje bij de prikpen gekregen (nee, kan het nog steeds niet zonder prikpen
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoh, heb ergens in het begin gehoord: ik heb MS, MS heeft mij niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef Quoi het volgende:
Muis, bikkel!![]()
Ervaring met MS in de familie helaas, overigens ook iemand die weigert zich ernaar te gedragen. Respect daarvoorVond ik briljant. En ik ben het type niet om lijdzaam af te wachten wat er eventueel zou kunnen gaan gebeuren. Of om me te laten vertellen wat ik wel en niet zou moeten doen.
![]()
Maar dank u.![]()
![]()
Erg hé?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Zo ga je nooit onder de 20 minuten duiken op de Ekiden
Maar af en toe aan jezelf denken is ook belangrijk, anders zet ik straks uberhaupt geen stap.
![]()
Jeetje, wordt verlegen van de lieve reacties!Bedankt allemaal!
![]()
![]()
Maar zal het er verder niet meer over hebben, hoor. Doe ik in het dagelijks leven ook niet.![]()
![]()
Ja, rekenkundig ga ik er vanuit dat je binnen anderhalve minuut van je PR binnenkomtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga vanaaf weer een stukkie lopen, moet wel een beetje fit verschijnen natuurlijk haha.Anders loopt heel mijn tijdschema in de war...
Tja, prioriteiten stellen, heb met jouw 20 minuten de tijd van jullie team bijgesteld van 3:55 naar 3:47quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erg hé?Maar af en toe aan jezelf denken is ook belangrijk, anders zet ik straks uberhaupt geen stap.
Dan doen we het gewoon onder een spoilerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:08 schreef Muis84 het volgende:
Jeetje, wordt verlegen van de lieve reacties!Bedankt allemaal!
![]()
![]()
Maar zal het er verder niet meer over hebben, hoor. Doe ik in het dagelijks leven ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Respect!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
/ einde ego-bericht. Excuus.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Top hoor meid!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
/ einde ego-bericht. Excuus.Mijn moeder heeft ook MS, al ruim 30 jaar, dus ik weet een beetje wat het kan betekenen
. Pas sinds..15 jaar ongeveer, kan ze wat minder doen dan ze wil. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en ervoor gaan, dat is altijd het belangrijkste
![]()
![]()
Ik word helemaal gek van de hemaMijn leidinggevende zou me deze week laten weten of ik vrij krijg op 6 juli, maar nog niets gehoord. Woensdag gebeld, was ze er niet. Gisteren gewerkt, was ze er ook niet! Vandaag maar weer bellen dan denk ik...
Op zaterdag werk ik meestal maar een halve dag, dus dat moeten ze best kunnen missen. De leidinggevende twijfelde omdat er al veel mensen vrij hadden gevraagd die dag (stiekem nog meer ediken gangers?), maar die werken normaal niet eens in het weekend pff
Daarom ga ik er dus ook vanuit dat het gewoon gaat lukken, vorig weekend waren er 3 mensen vrij die wél altijd in het weekend werken... dus....
Sorry, moest het even kwijt
Heb al helemaal nagellak gekozen die ik op ga doen....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon onder een spoiler
Let op:ego stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Top hoor meid!Mijn moeder heeft ook MS, al ruim 30 jaar, dus ik weet een beetje wat het kan betekenen
. Pas sinds..15 jaar ongeveer, kan ze wat minder doen dan ze wil. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en ervoor gaan, dat is altijd het belangrijkste
![]()
![]()
En dat rondje voor mij 1 keer..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zometeen een heel rustig rondje van 5KM. Want aanstaande zondag staat dit rondje 2 keer op het programma
http://www.endomondo.com/routes/203078896
En deze week weer onder de 90KG gedokenIk zit weer op m'n streefgewicht van 2 jaar geleden. Pak er nu nog 5 extra kilo bij zodat ik tijdens de HM in Augustus maximaal 85 kilo weeg. Dat is dan -12KG tov begin April 2013 (en -52KG tov September 2010
)
Ik vind het best een uitdaging![]()
Straks eerst maar 3km op relax-tempo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Al had je klein Nieuw-Zeeland in Amsterdam, nog zou ik er niet willen wonenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:17 schreef slacker_nl het volgende:
In Amsterdam heb je ook mooie natuur hoor! Je loopt zo, hop Spaarnwoude in, je heb het Amsterdamse Bos, je hebt in de buurt van Diemen ook nog wat (Shavrani? loopt daar vaak). Al zit je in Alkmaar e.o. met vijf stappen in de blubber, das wel weer zo.![]()
![]()
Eeeeen..... Zen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef Miezziej het volgende:
Ik word helemaal gek van de hemaMijn leidinggevende zou me deze week laten weten of ik vrij krijg op 6 juli, maar nog niets gehoord. Woensdag gebeld, was ze er niet. Gisteren gewerkt, was ze er ook niet! Vandaag maar weer bellen dan denk ik...
Op zaterdag werk ik meestal maar een halve dag, dus dat moeten ze best kunnen missen. De leidinggevende twijfelde omdat er al veel mensen vrij hadden gevraagd die dag (stiekem nog meer ediken gangers?), maar die werken normaal niet eens in het weekend pff
Daarom ga ik er dus ook vanuit dat het gewoon gaat lukken, vorig weekend waren er 3 mensen vrij die wél altijd in het weekend werken... dus....
Sorry, moest het even kwijt
Heb al helemaal nagellak gekozen die ik op ga doen....Komt vast goed!
![]()
Super hoor Muis! Mag je erg trots op zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef Muis84 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een tante met MS en die is idd vanaf de diagnose de hele dag op bed/scootmobiel gaan liggen/zitten.![]()
Oh begrijp me niet verkeerd he? Als je niets anders meer kunt of geen keus hebt, dan snap ik natuurlijk dat je op bed / scootmobiel gaat zitten/liggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Super hoor Muis! Mag je erg trots op zijn![]()
Ik heb een tante met MS en die is idd vanaf de diagnose de hele dag op bed/scootmobiel gaan liggen/zitten.![]()
![]()
Dus, zondagochtend?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:03 schreef Quoi het volgende:
Eens kijken of ik ergens in het weekend een gaatje vind tussen het festivallen doorEr staat 5x800 meter in 4:30/km op het programma met 400m rust. Je moet natuurlijk wel een beetje tempo kweken voor Ekiden!
Ze had toen nog wel een keuze hoor, maar het was meteen gewoon maar klaar ook. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, dat je er erg van baalt en het dan maar gewoon opgeeft, maar dat is ook weer zo zonde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd he? Als je niets anders meer kunt of geen keus hebt, dan snap ik natuurlijk dat je op bed / scootmobiel gaat zitten/liggen.
Daarom thumbs up! voor jou!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus, zondagochtend?Er staat 5x800 meter in 4:30/km op het programma met 400m rust. Je moet natuurlijk wel een beetje tempo kweken voor Ekiden!
Hehe, daarom doe ik aanstaande vrijdagavond nog een 5K ipv een 10K. Nog ff oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus, zondagochtend?Er staat 5x800 meter in 4:30/km op het programma met 400m rust. Je moet natuurlijk wel een beetje tempo kweken voor Ekiden!
Pak d'r maar aan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hop, rennen inderdaad! We moeten wel winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga vanaaf weer een stukkie lopen, moet wel een beetje fit verschijnen natuurlijk haha.![]()
![]()
Niet goed? Dan zou ik dat gewoon eens met MD overleggen ipv het op deze manier hier neer te knallenquote:F means you're fucked![]()
Nee is goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet goed? Dan zou ik dat gewoon eens met MD overleggen ipv het op deze manier hier neer te knallen![]()
![]()
Heb gewoon een schop onder me kont nodig
Shit, dat bericht hierboven kwam verwijtend over; niet de bedoeling![]()
Ik weet ook nog niet of ik die training wel zo leuk ga vindenquote:![]()
Maar de training van gisteren was zo onbevredigend dat ik nog wel ff wil knallen.![]()
Het is mooi weer, ga lekker trainenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee is goed![]()
![]()
Heb gewoon een schop onder me kont nodig
Shit, dat bericht hierboven kwam verwijtend over; niet de bedoeling
![]()
wat zijn jullie lief opgewonden aan het doen hier
![]()
En Muis is een heldHoop dat je nog járen gewoon lekker zo door kunt gaan
![]()
Ik heb spierpijn van de 6,7 km van gister (wandelen dus)Gelukkig geen pijn in de gewrichten dus niet té ver gegaan maar moet duidelijk vandaag rustig aan doen
*wiltesnel*
![]()
Dat zijn juist leuke trainingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of ik die training wel zo leuk ga vinden![]()
Maar de training van gisteren was zo onbevredigend dat ik nog wel ff wil knallen.
Nou, ik verwacht eigenlijk dat je die 10 minuten binnen de 47 minuten looptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee is goed![]()
![]()
Heb gewoon een schop onder me kont nodigAnders zou team Run, Fok!, run! wel eens voor jullie kunnen finishen
Met een groepje intervalletjes knallen vind ik altijd wel ok, maar in m'n eentje valt het me wel een stuk zwaarder en vind ik het lastiger om door te zetten. Maar we gaan het gewoon lekker doenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht eigenlijk dat je die 10 minuten binnen de 47 minuten looptAnders zou team Run, Fok!, run! wel eens voor jullie kunnen finishen
Zal me best doen!
![]()
![]()
10 minuten in 47 minutenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht eigenlijk dat je die 10 minuten binnen de 47 minuten looptAnders zou team Run, Fok!, run! wel eens voor jullie kunnen finishen
Dat is relaxed!
![]()
![]()
Tuurlijk ga jij dat doen! Je kunt het aan, dus waarom zou je niet doorzetten? En daarna thuis lekker trots een paar lekkere broodjes etenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met een groepje intervalletjes knallen vind ik altijd wel ok, maar in m'n eentje valt het me wel een stuk zwaarder en vind ik het lastiger om door te zetten. Maar we gaan het gewoon lekker doen
Ik ga 23 juni ook nog maar even een test 5 km lopen, en later vandaag nog maar even 15 x 200 meter, er moet inderdaad wel wat snelheid in voor die Ekiden!
Jack does it in real time...![]()
Deze moest ik ff quotenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
10 minuten in 47 minutenDat is relaxed!
Ga je ook de Wateringse Veldloop doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga 23 juni ook nog maar even een test 5 km lopen, en later vandaag nog maar even 15 x 200 meter, er moet inderdaad wel wat snelheid in voor die Ekiden!F means you're fucked![]()
Jullie praten zoveel over ekiden.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dankjewel! En wat zijn ze lief he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Sunnythesun het volgende:
wat zijn jullie lief opgewonden aan het doen hier
![]()
En Muis is een heldHoop dat je nog járen gewoon lekker zo door kunt gaan
![]()
Sta er ook van te kijken.
(IS EEN GRAPJE!!!!
![]()
![]()
).
Rustig aan met je spierpijn!!!!![]()
Thanx, will do. Klein ommetje straks met de hond. Denk maar even naar mijn schoonouders, dat is heen en terug 2km ongeveer. Kan Sam lekker in de tuin rennen daarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dankjewel! En wat zijn ze lief he?Sta er ook van te kijken.
(IS EEN GRAPJE!!!!
![]()
![]()
).
Rustig aan met je spierpijn!!!!![]()
![]()
Iets met langzamer typen dan ik kan denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
10 minuten in 47 minutenDat is relaxed!
heel scherp trouwens
Maar moet 10 km in 47 minuten zijn natuurlijk
Ik zit te twijfelen om 20 juni ook nog mee te doen aan een plaatselijk rondje... om dan te zien of ik daar rond de 20 min kan lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga 23 juni ook nog maar even een test 5 km lopen, en later vandaag nog maar even 15 x 200 meter, er moet inderdaad wel wat snelheid in voor die Ekiden!Alleen ben dan bang dat ik te enthousiast ben en dan weer terug bij af ben met mijn knieholte
En sowieso maandag even inderdaad wat 200'tjes doen
Iets met gemeenschappelijke delerquote:
Je kan nog op de reservelijst hoor voor het geval we nog uitvallers hebben
Het is natuurlijk ook het evenement van het jaar
Jamaar....![]()
Ik post over 3 weken wel weer mee
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:
Ben weer eens in het weekend vrij en dat is echt een paar km fietsen of zo, dus ga daar even lopen.
Ik vind het echt jammer dat het helemaal in Rotterdam is, ander had ik echt meegedaan, het kost me nu gewoon ook nog een volle tank, dat is iets te veel van het goede![]()
![]()
Tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben weer eens in het weekend vrij en dat is echt een paar km fietsen of zo, dus ga daar even lopen.
Dit, en dat het toch wat te vroeg is, loop nog niet zolang en heb nog geen eens mijn 5km schema af dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het echt jammer dat het helemaal in Rotterdam is, ander had ik echt meegedaan, het kost me nu gewoon ook nog een volle tank, dat is iets te veel van het goedeJe kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Waar woon je? Want blijkbaar komen we vanuit het gehele land massaal naar Rotterdam...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het echt jammer dat het helemaal in Rotterdam is, ander had ik echt meegedaan, het kost me nu gewoon ook nog een volle tank, dat is iets te veel van het goede![]()
![]()
Tsss... ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:05 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Dit, en dat het toch wat te vroeg is, loop nog niet zolang en heb nog geen eens mijn 5km schema af dan.![]()
![]()
Almeloquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Waar woon je? Want blijkbaar komen we vanuit het gehele land massaal naar Rotterdam...![]()
er zijn ook mensen die van plan zijn om 20.000km te reizen voor een 5km loopje in het Wilde Westlandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het echt jammer dat het helemaal in Rotterdam is, ander had ik echt meegedaan, het kost me nu gewoon ook nog een volle tank, dat is iets te veel van het goede'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook niet.. moet nog 1 lesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:05 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Dit, en dat het toch wat te vroeg is, loop nog niet zolang en heb nog geen eens mijn 5km schema af dan.![]()
![]()
En zoals gisteren al werd gemeld, die concurrentie is niet mals hier in de omgeving, pas op hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die van plan zijn om 20.000km te reizen voor een 5km loopje in het Wilde Westland
Serieus wel waar, laatst stond ik ook bij een 5 kilometer trimloop, toen zag ik ook weer iemand van lokale vereniging en wist ik ook gelijk dat ik sowieso 2e zou zijn, omdat die jongens voor hun lol onder de 16 minuten lopen op de 5k of zo.
Maar er zijn echt heel veel loopjes hier altijd.
Nah, geen goed idee. In het echte leven ben ik stiekem bang voor mensen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die van plan zijn om 20.000km te reizen voor een 5km loopje in het Wilde WestlandF means you're fucked![]()
Als je nou speciaal daarvoor kwam had ik niks mogen klagen. Maar gelukkig weet ik dat dat niet helemaal het geval isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die van plan zijn om 20.000km te reizen voor een 5km loopje in het Wilde Westland
gewoon eens leuk om een 5km te lopen, kijken waar ik sta wat dat betreft.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En zoals gisteren al werd gemeld, die concurrentie is niet mals hier in de omgeving, pas op hoor!
Serieus wel waar, laatst stond ik ook bij een 5 kilometer trimloop, toen zag ik ook weer iemand van lokale vereniging en wist ik ook gelijk dat ik sowieso 2e zou zijn, omdat die jongens voor hun lol onder de 16 minuten lopen op de 5k of zo.
Maar er zijn echt heel veel loopjes hier altijd.
heb een bloedhekel aan alles onder de 10km maar soms moet je wel eens iets buiten de comfortzone zoeken..ik doe liever een HM dan een 5km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee idd, de echte reden is de Vooroeverloop!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Als je nou speciaal daarvoor kwam had ik niks mogen klagen. Maar gelukkig weet ik dat dat niet helemaal het geval is![]()
Oh maar dat ben ik ook!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:10 schreef Maariindaa het volgende:
Nah, geen goed idee. In het echte leven ben ik stiekem bang voor mensen.![]()
![]()
Ja, maar jij bent stoer las ik netquote:
Ojee, ik voel de druk nu al.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:41 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hop, rennen inderdaad! We moeten wel winnen natuurlijk
Al kijk ik wel met een schuin oog naar m'n PR op de 5, haha.![]()
Hahaha, van alle dingen die ik ben, is stoer niet de omschrijving die ik voor mezelf zou kiezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent stoer las ik net![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Tja, prioriteiten stellen, heb met jouw 20 minuten de tijd van jullie team bijgesteld van 3:55 naar 3:47quote:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
No merci for me, merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I like
![]()
![]()
morgen weer lopen, lekker met mijn clubbies...moet eerlijk zeggen dat een paar dagen rust lijf en leden tot nu toe goed gedaan heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal vanavond ook maar weer eens een rondje gaan doen. Les 20 van Evy... Ik zal er toch haast achter moeten zetten.![]()
![]()
Dikke duim omhoog voor muis!
@hats, ik woon in Diemen ( zit in 10 stappen in Amsterdam )maar heb hier toch echt wel mooie looproutes.
Net rondje gehobbeld had een interval van de garmin aangezet in hr zones maar voor zone 1 moet ik stilstaan geloof ik . Wel een voordeel van de 610 trouwens ,die tril functie, van de piepjes op de 210 werd ik altijd bloednerveus.![]()
net terug van een 5km loopje. het ging zo lekker in de eerste kilometers dat ik besloot eens weer uit te testen wat ik kon. en dat is 5km in 26.46. ging echt lekker. en wat kan mijn hartslag hoog zonder echte verzuring. nog even nastuiteren en dan werken.
heerlijk
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/25759942000home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Flauw hoor. Maar je moet aan je snelheid werken! Ik kan ook wel m'n schema omdraaien en zaterdag gaan intervallen en zondag een duurloop, maar voor je tempo is dat niet zo nuttig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
No merci for me, merk ik alAnd I like
![]()
Moet er toch maar achter zien te komen waarom ik gister nou zo lekker liep (behalve dat ik door wat mensen hier naar buiten werd geschopt natuurlijk). Vermoed dat het komt dat ik normaal voor het ontbijt loop en nu een paar uur na avondeten.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Kan K nie zien...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef winterstorm666 het volgende:
net terug van een 5km loopje. het ging zo lekker in de eerste kilometers dat ik besloot eens weer uit te testen wat ik kon. en dat is 5km in 26.46. ging echt lekker. en wat kan mijn hartslag hoog zonder echte verzuring. nog even nastuiteren en dan werken.
heerlijk
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/25759942000En gezien je tijd had MD jou moeten vragen om de open plek bij Ekiden in te vullen!
![]()
![]()
Dit zal je blijven gebeuren...er zullen altijd loopjes zijn waarbij je het gevoel hebt dat je alles aan kunt, maar je zult ook regelmatig de grootste moeite hebben met relatief simpele trainingen. Soms is er echt geen pijl op te trekken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef Maariindaa het volgende:
Moet er toch maar achter zien te komen waarom ik gister nou zo lekker liep (behalve dat ik door wat mensen hier naar buiten werd geschopt natuurlijk). Vermoed dat het komt dat ik normaal voor het ontbijt loop en nu een paar uur na avondeten.F means you're fucked![]()
Zal dat laatste zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef Maariindaa het volgende:
Moet er toch maar achter zien te komen waarom ik gister nou zo lekker liep (behalve dat ik door wat mensen hier naar buiten werd geschopt natuurlijk). Vermoed dat het komt dat ik normaal voor het ontbijt loop en nu een paar uur na avondeten.Zonder brandstof lopen lijkt me ook niks
![]()
![]()
Morgen mijn nieuwe schoenen inlopen! Ik heb er nu al eel veel zin in!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef Shravani het volgende:
Net rondje gehobbeld had een interval van de garmin aangezet in hr zones maar voor zone 1 moet ik stilstaan geloof ik . Wel een voordeel van de 610 trouwens ,die tril functie, van de piepjes op de 210 werd ik altijd bloednerveus.goed begin van de dag dames!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef winterstorm666 het volgende:
heerlijk
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/25759942000'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, misschien toch eens gaan veranderen. In mijn schema terugkijkend zie ik dat de keer dat ik opeens 6,5km volhield de enige andere keer was dat ik na het ontbijt gelopen heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal dat laatste zijnZonder brandstof lopen lijkt me ook niks
Heerlijk inderdaad om de dag te beginnen met een rondje hobbelen.
En woei ik sta gewoon op de 5e plek endomundo ( vast niet voor lang haha)![]()
enquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit zal je blijven gebeuren...er zullen altijd loopjes zijn waarbij je het gevoel hebt dat je alles aan kunt, maar je zult ook regelmatig de grootste moeite hebben met relatief simpele trainingen. Soms is er echt geen pijl op te trekken!en misschien is je lichaam 's morgens gewoon nog niet "wakker" genoeg om te gaan hardlopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal dat laatste zijnZonder brandstof lopen lijkt me ook niks
Dat zou ook heel goed kunnen, ben nooit echt een ochtendmens geweest.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Story of my lifequote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en
[..]
en misschien is je lichaam 's morgens gewoon nog niet "wakker" genoeg om te gaan hardlopen
Lichaam was ook nog niet wakker genoeg om te brommeren, maar ben inmiddels toch al in Hull![]()
Ja doei.![]()
Naarling!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
Al had je klein Nieuw-Zeeland in Amsterdam, nog zou ik er niet willen wonenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet iets!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Flauw hoor. Maar je moet aan je snelheid werken! Ik kan ook wel m'n schema omdraaien en zaterdag gaan intervallen en zondag een duurloop, maar voor je tempo is dat niet zo nuttig.Dus? Zondag 10:00 Alkmaar CS?
![]()
Voorlopig zit ik met mijn aars in de trein naar 020 en ben de hele dag onder de pannen![]()
![]()
![]()
Wat?! Waar zijn je rond-je-horloge-draaiende-satelietten gebleven?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
En toen herkende de software m'n suunto niet meer![]()
![]()
Die doen het prima. Maar vervolgens de meuk van de satelliet op mijn computer en op interwebz krijgen niet meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat?! Waar zijn je rond-je-horloge-draaiende-satelietten gebleven?!![]()
![]()
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die doen het prima. Maar vervolgens de meuk van de satelliet op mijn computer en op interwebz krijgen niet meer![]()
![]()
Ik heb gisteren gespijbeld.Vanavond les 2!
Als jullie nog iemand nodig hebben om de gemiddelde snelheid van je team op de Ekiden omlaag te halen: I'm your girl. 5km in 39 minuten.
A grand adventure has begun.![]()
Hé zeg, dat doe ik al!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Keshet het volgende:
Als jullie nog iemand nodig hebben om de gemiddelde snelheid van je team op de Ekiden omlaag te halen: I'm your girl. 5km in 39 minuten.![]()
![]()
![]()
ga eerst maar een tijdje op de gang staan....!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Keshet het volgende:
Als jullie nog iemand nodig hebben om de gemiddelde snelheid van je team op de Ekiden omlaag te halen: I'm your girl. 5km in 39 minuten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb wel 10km gefietst en 5km gelopen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ga eerst maar een tijdje op de gang staan....!A grand adventure has begun.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die doen het prima. Maar vervolgens de meuk van de satelliet op mijn computer en op interwebz krijgen niet meer
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
oe, kom maar weer binnen dan.....maar laat het geen tweede keer gebeuren!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil ook weer rennen.. Is al weer 5 dagen geleden. Vanavond gaat het ook niet lukken want buurt-BBQ en zit nog aan de paracetamol. Lijkt me sowieso niet zo geschikt dan. Morgen lekker uitslapen en dan kijken of ik in de middag een rustig rondje kan hobbelen! Dan volgende week ook wat interval doen voor de snelheid. Heb er zin in!
![]()
![]()
Jij moet de eer van de 'zijn nog niet klaar met Evy-renners' hoog houden! Komop!quote:
Balen Swets! Ik heb geen tips, jij kunt vast minstens net zo goed googlen als ik dat kan.
Oh ja, en als iemand wil meerijden op de route van ermelo-rotterdam kan dat ook nog! Ik wou wel graag de BBQ meemaken trouwens!![]()
![]()
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die doen het prima. Maar vervolgens de meuk van de satelliet op mijn computer en op interwebz krijgen niet meer![]()
Ermelo? Dan is de zandenplasloop ook wel iets voor jou misschienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh ja, en als iemand wil meerijden op de route van ermelo-rotterdam kan dat ook nog! Ik wou wel graag de BBQ meemaken trouwens!
Dat vind ik altijd zo stom. Dat je toch altijd nog ergers een windows pc nodig blijft hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op de laatste windowsbak hier in huis doet ie 't wel.gedoe. Hier laatst ook weer. Handige gemeente die de afvalkalender alleen nog maar digitaal publiceert. Prima, maar die werkt dus niet op de Mac... Aaarrg
Heb je daar niet van die apps voor?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom. Dat je toch altijd nog ergers een windows pc nodig blijft hebbengedoe. Hier laatst ook weer. Handige gemeente die de afvalkalender alleen nog maar digitaal publiceert. Prima, maar die werkt dus niet op de Mac... Aaarrg
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef CRX_master het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"IT-Crowd
Ja doei.![]()
Dat was denk ik weer te hipquote:maar ik heb op m'n werk dus de afvalkalender bekeken en geprint!
Morgen 90 minuten duurloopEn ik heb daar zo'n zin in, dat ik me zit te bedenken of ik niet vandaag ook een stukje kan gaan lopen...
En ik vind het nog steeds stom dat die Macs zo duur zijn.F means you're fucked![]()
Welkom in mijn wereld, gebruik Unix en plots doet iedereen moeilijk. (OSX is Unixy he).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom. Dat je toch altijd nog ergers een windows pc nodig blijft hebbengedoe. Hier laatst ook weer. Handige gemeente die de afvalkalender alleen nog maar digitaal publiceert. Prima, maar die werkt dus niet op de Mac... Aaarrg
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vind ik ook stommaar aan de andere kant gaan ze wel lang mee... M'n Mac is van 2007 en hij doet het nog steeds prima. Binnenkort alleen wel even geheugen bijprikken, want 2GB is niet meer genoeg merk ik...
Oh en batterijen voor MacBooks zijn ook veel te duur. En ik heb een nieuwe nodig, want m'n MacBook doet het alleen nog maar als ie aan de stroom zit. En dat neemt toch een beetje de voordelen van een laptop weg
Ik heb een dualboot op m'n macbook. Met windows.Helaas nodig voor sommige apps voor het werk enzo.
Evy lopers: Lopen jullie echt om de dag?A grand adventure has begun.![]()
Ik wil graag eens een poosje een Macbook proberen, maar voor deze prijzen weiger ik hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Vind ik ook stommaar aan de andere kant gaan ze wel lang mee... M'n Mac is van 2007 en hij doet het nog steeds prima. Binnenkort alleen wel even geheugen bijprikken, want 2GB is niet meer genoeg merk ik...
Oh en batterijen voor MacBooks zijn ook veel te duur. En ik heb een nieuwe nodig, want m'n MacBook doet het alleen nog maar als ie aan de stroom zit. En dat neemt toch een beetje de voordelen van een laptop weg
/offtopic...F means you're fucked![]()
3x per week, maandag, woensdag en vrijdag (of zaterdagochtend) in mijn geval.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:12 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een dualboot op m'n macbook. Met windows.Helaas nodig voor sommige apps voor het werk enzo.
Evy lopers: Lopen jullie echt om de dag?![]()
Wil je die van mij eens proberen? Hij ligt hier toch te niksenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil graag eens een poosje een Macbook proberen, maar voor deze prijzen weiger ik het
/offtopic...Ik wil m wel eens meenemen, kun je een beetje spelen. Maar dan moet ie dus wel aan de stroom en alles
Heb een iPad en merk dat ik de pc nog maar amper aanraak sinds ik met die tablet werk. Een MacBook vind ik erg mooi spul, maar ben bang dat ik er weinig mee zou doen.. en ze zijn duur![]()
![]()
Onze laptop hangt ook altijd aan het stopcontact, dus da's geen probleem. Zou tof zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je die van mij eens proberen? Hij ligt hier toch te niksenIk wil m wel eens meenemen, kun je een beetje spelen. Maar dan moet ie dus wel aan de stroom en alles
Heerlijk 4km gelopen als voorbereiding op zondag![]()
Toen ik net klaar was en aan het uitlopen was, kwam ik een vriendin tegen die het nog even moeilijk had met haar laatste km en dus nog even een stukje met haar meegerendHaar tempo ligt wel een behoorlijk stuk hoger dan dat van mij
Ze wil graag meer km's lopen, dus wel gezegd dat als ze langzamer gaat lopen je ineens een stuk verder komt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Het werkt best fijn, net als elke andere laptopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil graag eens een poosje een Macbook proberen, maar voor deze prijzen weiger ik het
/offtopic...
Lullige is dat er gewoon software is en die ik ook maanden gebruikt heb. Anyway, ik heb het weer aan de praat... Op de almighty mac.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: