Hm... Lastig, ik eet best wel wat groente, minder rood vlees wel... Lever wil ik graag! Maar moet naar de Jumbo daarvoor denk ik. Spinazie heb ik gisteren een berg gehad, toch nog te weinig volgens de eetmeterquote:In tussendoortjes niet zoveel. Wel in groene groenten en rood vlees. Ijzer wordt beter opgenomen in combi met vitamine C. Melk remt juist ijzeropname.
o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
Leuk! Yoga is tofquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook![]()
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doenen ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!
Ik moet eens ophouden met die é, ó, á's
zó erg vind ik het niet hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horen
Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijk
Dank je, daar ga ik sowieso op letten tegen de tijd dat ik zou moeten doneren danzou het zonde vinden als het niet mag...
En tonijn
Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook![]()
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doenen ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!
Ik moet eens ophouden met die é, ó, á's
ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zoquote:
sorryquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.
o, das ook wel een goede tip! Dank u, moet goedkomen dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpen
Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zoal merk ik wel dat dat rust geeft voor mn ademhaling) ik wil die houdingen gewoon graag goed doen en probeer mezelf steeds verder te pushen (zonder te ver te gaan uiteraard)
Ik heb ook gevraagd aan de lerares of ze me wil helpen met de zonnegroet, omdat dat best snel gaat en ik niet weet of ik het goed doe.
Valt me wel heel erg op dat ik heel jong ben vergeleken bij de rest. Die zijn allemaal 55/60+ vorige keer zat er 1 vrouw van in de 40 tussen, maar die was er vandaag niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, fulltime aan het moederen. En tevergeefs aan het proberen daar een ritme in aan te brengen
![]()
. Kuki ligt nu op m'n borst te slapen
.
dat ademen merk ik idd, dat scheelt zoveel! Zolang dat goed gaat, sta ik stil, als ik even niet oplet, donder ik omquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.
En ik heb even zonnegroet a en b opgezocht voor je!
http://m.youtube.com/watch?v=gpUhpJBZdhg
Er was een betere, maar daar moet je voor betalen tegenwoordig
Ahwwwww!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dit was even voor ze in slaap viel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef _aurum_ het volgende:
Cute XM!
JB: carbs zijn niet slecht. Maar qua voedingsstoffen is brood niet alles![]()
Lekker getraind! Zonder lief, dus minder gezellig
Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffen![]()
Ik vind het best ingewikkeld allemaal hoor
aan vlees zitten ook weer negatieve kanten en spinazie valt ook wel mee qua ijzer (zou je echt heel veel van moeten eten) en die ferro meuk ga ik idd maar halenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.
Brood kan ook, maar er zijn betere carbs opties.
maak je niet te drukquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag best netjes weer gegeten
Broodjes met kipfilet, smoothies, melk, biefstuk (a la Gordon Ramsay, als ik M. moet geloven), heel veel verse boontjes, sap, wat dropjes.
Als ik het zo terug zie, valt het ineens tegenTerwijl ik geen honger heb gehad, en vrij weinig 'slecht' gegeten heb. Maja, grootte van porties zie je zo niet terug he? Dat maakt het beeld ook scheef, denk ik.
Wel te weinig tussendoortjes; ongepland enorm veel (spoed)overleg gehad. Dus.
Ja, dat is het planquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maak je niet te druk
Binnenkort vakantie toch? Kan je dan puntjes op de i zetten.
Zeker die van mijn buurman (traiteur)quote:
Bij mij ook. En ik had al honger.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zeker die van mijn buurman (traiteur). Heerlijk gemarineerd, je trekt het vleesch zo van het bot. Huisgemaakte frietjes erbij, zurige (Franse?) mayonaise! Water loopt me nu al in de mond
Gaat je lukken! Gewoon af en toe even gaan zitten en een planning maken wat je de komende dagen wil eten (inclusief tussendoortjes en dergelijk) en dat ook gewoon echt meenemen en opeten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is het planAls ik na die 6 weken terug kom op school dan ben ik de slanke deerne die ik ooit was
![]()
(seriously though: dan wil ik inderdaad echt heel goed weer op ritme en eetpatroon gaan letten, incl. voldoende lichaamsbeweging. Op zich moet dat makkelijk te doen zijn, vind het sowieso -nu met Saartje dan- makkelijker om de deur uit te gaan en te wandelen. Nu heb ik een doel (goed/leuk voor S.), en dat had ik eerst niet/veel minder.)
Wow goed bezig!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:55 schreef _Dido_ het volgende:
Hoi![]()
Ik heb al gejilliand vanochtend![]()
![]()
En ik ga toch maar niet voor de tenenschoenen, maar voor deze:
[ afbeelding ]
Krijgt goeie reviews en de fivefingers vind ik te duur en te lelijk. Misschien probeer ik die later nog eens, als ze de hardloopvariant ook in fatsoenlijke kleurtjes produceren
Vanochtend thuiswerken, ook wel eens lekker
Klopt, maar Vibram doet wel erg z'n best de schoenen zo lelijk mogelijk te makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wow goed bezig!
Ik vind deze wel erg mooi, maar ik vind ook dat het bij loopschoenen daar eigenlijk niet over gaat.
Kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ken iemand die constant op die five finger dingen looptMaar hij is volgens mij ook een attention whore
misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00bquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik postte gisteren over sokjes voor mijn CI, waardoor ik gewoon kan sporten met CI, maar die krengen kosten 32 euro per 2! Omg! En dan heb je ook nog twee in dezelfde kleur
Ja, zou je denken hèquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00b
Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemistquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
Nu nog aan het slapen? Wow. Ik kon vandaag om acht uur op en dat vond ik al uitslapen!
Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?
Ik zorg dat ik elke nacht 8 uur slaap (in principe dan), dan ben ik in het weekend ook gewoon fris en fruitig. Juist van een wisselend ritme word ik moe. Moet ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan.
Lekker we'llquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ja ik merk ook dat mijn lichaam moe i van al het sportenlekker wel.
Ah, dat verklaartquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.
Oeh herkenning, maar ik ben een sissy en heb alleen gisteren een klein rondje hardgelopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vandaag nog ff rondje rennen en morgen rustdag. Die heb ik ook wel nodigConstant spierpijn in mijn benen en vooral lekker gaan rennen. Adapt or die
![]()
Maar spierpijn in mijn benen vind ik niet eens zo erg, dan heb ik vermoeide benen zeg maar. Maar bovenlichaam is echt naar. Arm uitsteekt *spierpijn* rug gaat helemaal vastzitten en het duurt 3 dagen voor het beter wordtmaar ik heb wel een mini spierbal
![]()
Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist
Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo![]()
Yay! Over 2 weken losse gewichten zonder zijwieltjes!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo![]()
Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef _Dido_ het volgende:
KanZe zijn geschikt voor dagelijks gebruik
Ik had er nog nooit iemand op zien lopen irl
Die heb ik op de vorige pagina gepostquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjesDie kunnen al niet echt in van die vingersokken, dus ik denk ook niet dat ze in schoenen kunnen. Wat voor type schoen neem je nu, Dido?
Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.
Weet trouwens niet wat je met rug strekken bedoelt?
Maar als dat seated row is kun je dan daarvoor BOR doen...
En je doet de oefeningen wel goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.
Ja dat betwijfel ik dus. Al zie ik niet zo goed wat je fout kunt doen, het is geen squat/deadlift ofzo waarbij je zelf erg goed op vorm moet blijven letten. Zal het volgende week eens vragen.quote:
Die oefening na het deadliften -> lat pulldown -> BOR/Pendlay -> seated row, is dan al een stuk lastiger. Klinkt namelijk als een vrij geïsoleerde oefening.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik ben liever iets te voorzichtig vooral met mijn rug voor ik mezelf sloop. En ik was nogal verbaasd omdat een paar andere behoorlijk grote kerels diezelfde oefening veel lichter deden. Dus toen dacht ik: hier klopt iets niet of ik doe wat fout.
nee, scheelde 3 puntjesquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef the85mc het volgende:
Schattig XM!
En zit je ver van de ondergrens JB? Je hb kan best veel varieren, maar als je van nature al lage Hb hebt dan is het lastig. Mocht anders eten echt niet helpen, dan kun je altijd nog gaan rokenHelpt ook. Ik mag volgende week weer geven geloof ik.
Welke zon?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ik ben vrolijk en de zon schijnt en en en ik heb een vakantiegevoel!
Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :dquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch?
Gaaf Joyce!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Net gesport, en ik barstte bijna in tranen uit, zo zwaar en confronterend voelde het. Dat heb ik nog nooit gehad. Zo eens lekker douche
Heb zowaar 3 sets opgedrukt (vanaf de knieen) eerste 15x 2e 10x 3e 8x.. ik dacht dat ik nog geen 2 keer zo halen. Zo trots!
Ja, die van mij is weg, dus dat zegt niks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :d
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die van mij is weg, dus dat zegt niks.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw vriend??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je met EDS meer behandelingen nodig dan 1 of 2 x kraken om je nek goed te krijgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef An24 het volgende:
Dag slankies![]()
Ik heb twee magere dagenDe hoofdpijn sloeg gisteren weer toe en is vandaag nog niet over. Maar het kost bergen met tijd en geld om weer naar de chiropractor te gaan....waar ik al twee jaar niet geweest ben. Dus vandaag word ik zo terug gebeld door een orthopedisch manueel therapeut, om te kijken of hij me kan helpen. Zou veel tijd en geld moeten schelen...alleen de gedachte dat iemand anders dan mijn chiropractor mijn nekt kraakt.....brrrrr
1.80 ongeveer. En 63.5 kiloquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw vriend??
Nee hoor, heb geen personal trainer, gewoon topbegeleiding in de sportschool. Echt helemaal super. Al weet ik niet of hem vandaag kou wel zo lief vond
Mijn vriend is 1.98 en tikt de 100 kg aan. Ze lijken gewoon veel op elkaar denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1.80 ongeveer. En 63.5 kilo
Fijn hoor, zulke begeleiding.Wat doe je allemaal precies?
Nou dan is het "hetzelfde vriendje" voor altijd uit de wereld geholpen. Maar ik denk dat ze qua karakter best wel wat op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.98 en tikt de 100 kg aan. Ze lijken gewoon veel op elkaar denk ik
Ik heb nu net een nieuw schema. En kan denk ik niet alle oefeningen in 1 sessie doen. Maar ik begin met 15 stevig doorwandelen. Daarna buikspieren, chrunches en op een halve bal met gewichten. Voor mijn armen heb ik oefeningen met losse gewichten, doe wat oefeningen voor mijn borst en rug. En mijn beenspieren doe ik op een apparaat. En het opdrukken dan. Dat is echt zwaar!
Vindt 'ie het ok als je daar een verkleinwoordje voor gebruikt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Maar mijn vriend heeft een piemeltje. En Nallie niet, gok ik.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht dat die van mij schriel is!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Lonaa, jouw vriend is net zo lang en zwaar als Nallie
Als ik ook maar een keer in de zoveel tijd "wow wat heb jij een imposante grote pik zeg" roept, vindt ie t best prima.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Vindt 'ie het ok als je daar een verkleinwoordje voor gebruikt/
Dat klopt. Hij is ook best magertjes, maar komt niet aan. Is wel gespierd gelukkig. (Y)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar voor een man is dat wel erg weinig leek me?!
Nee, na 1 keer zit het goed. Maar mijn chiropractor is al vrij oud en gaat een keer met pensioen. En hij werkt in een andere stad en hij wordt niet helemaal vergoed. Ik moet dus sowieso een ander zoeken, dus ik moet even over de angst heen. Dat nek kraken is echt een controle ding....plus dat het pijn doet natuurlijk. Dat laat je niet zomaar iemand doen. Maar als dit niets wordt, ga ik even terug naar mijn chiropractorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je met EDS meer behandelingen nodig dan 1 of 2 x kraken om je nek goed te krijgen?
Als het niet vergoed werd zou ik het toch niet laten.
Deze wel ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik hoop het voor je An, gelukkig worden die wel vergoed toch!?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
lijkt mij ook erg eng hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, na 1 keer zit het goed. Maar mijn chiropractor is al vrij oud en gaat een keer met pensioen. En hij werkt in een andere stad en hij wordt niet helemaal vergoed. Ik moet dus sowieso een ander zoeken, dus ik moet even over de angst heen. Dat nek kraken is echt een controle ding....plus dat het pijn doet natuurlijk. Dat laat je niet zomaar iemand doen.
Maar deze therapeut reageerde al goed: wil mij eerst beoordelen, omdat hij weet dat EDS en kraken niet altijd samen gaan. Heeft ook nog ene collega die daar meer van weet dus ze gaan komende donderdag eerst netjes mijn lijf bekijken
Wut? Dat is een hele andere reactie. Bij mij loopt het eerst helemaal vol met vocht en doet het eerst nog 18 tot 14 uur pijn. Pas daarna knap ik op en merk ik de effecten die het kraken moet hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet ook naar de chiropractor. Kijk er nu al naar uit. Not.
Wel zou het fijn zijn als mijn nek langer dan 6 uur ontspannen blijft.
Nek kraken zinloos?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mij ook, needless to say. En zinloos.
hij is niet thuis, maar lief is ook geen fan. Volgens mij is het zo dat als het mis gaat het goed mis gaatquote:
Bij mij werkt het perfect als quick fix. Ben wel bezig om te voorkomen dat ik het nodig heb, kraken lost de oorzaak van het probleem niet op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij is niet thuis, maar lief is ook geen fan. Volgens mij is het zo dat als het mis gaat het goed mis gaat
Maar hee, als het bij An en Tink werkt
Jup.quote:
denk dat lief er daarom ook geen fan van is. Hij houdt niet van quick fixesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij werkt het perfect als quick fix. Ben wel bezig om te voorkomen dat ik het nodig heb, kraken lost de oorzaak van het probleem niet op.
is dat die ene met dat baby'tje? Of haal ik nu dingen door elkaar.....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup.
De aflevering van zembla daargelaten nog.
Heb zembla niet gezien, maar ben heel benieuwd naar meer inside-info dan 'jup'.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup.
Do tell!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mij ook, needless to say. En zinloos.
Hoe maak jij bananenbrood?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:
Nee ik heb inderdaad geen piemeltjemaar weeg ook geen 63 kilo.. 69 en volgens mij is dat prima
Lekker gesport vanochtend, weer eens naar de sportschool geweest.
Net huis schoongemaakt en nu boodschappen en een bananenbrood bakken
Huisvrouwmodus
ik wil t ook weten! Klinkt nl elke keer dat ik t lees wel erg lekker!quote:
Ik heb het ook twee jaar niet nodig gehad. Maar ik durf wel te zeggen dat als ik er nooit aan begonnen was, de kans op een rolstoel groter was geweest. Ik moet kiezen tussen kwaden. Een keer de nek kraken en dan inderdaad de boel weer goed opbouwen/ versterken is beter dan telkens kraken en er verder niets aan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij werkt het perfect als quick fix. Ben wel bezig om te voorkomen dat ik het nodig heb, kraken lost de oorzaak van het probleem niet op.
Mjah, spieren of wervels....mijn spieren zitten nooit vast, ja, als de wervels verplaatst zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
denk dat lief er daarom ook geen fan van is. Hij houdt niet van quick fixes
Symptoom bestrijding enzo. Ik krijg ook regelmatig op mijn donder als het weer eens vast zit in mijn nek
Whahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Zeker primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:
Nee ik heb inderdaad geen piemeltjemaar weeg ook geen 63 kilo.. 69 en volgens mij is dat prima
Lekker gesport vanochtend, weer eens naar de sportschool geweest.
Net huis schoongemaakt en nu boodschappen en een bananenbrood bakken
Huisvrouwmodus
Dat! Het onderzoek gaat inderdaad over pijn en niet echt over bewegingsbeperking of zenuwbeklemming.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
Bij mij zit er duidelijk een beperking in de beweging die ik kan maken, krak => beperking weg. Mechanica. Dus niet nekpijn => kijken of kraken werkt => hee het werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Mufasa208 het volgende:
Verplaatste wervels? Die dingen zitten zo vast in een kapsel band apparaat, die verplaatsen alleen bij een ongeluk of gemis aan kapsel en band bij geboorte.
Geef em eens wat te eten johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
Over skinny vriendjes gesproken: 1.84 en 63 kilo schoon aan de haak. Beat that
Ohja? Ik heb héél soms dat mijn rug pijn doet, en als je dan met je vingers mijn ruggegraat volgt, dat er opeens eentje uitsteekt. Als ik hem dan zelf kraak (rug bol, erin gaan hangen en buikspieren aanspannen, hoor je een keiharde knak), is dat uitstekende stuk weg en de pijn vaak ook ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Mufasa208 het volgende:
Verplaatste wervels? Die dingen zitten zo vast in een kapsel band apparaat, die verplaatsen alleen bij een ongeluk of gemis aan kapsel en band bij geboorte.
Preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Mufasa208 het volgende:
Kipfilet met laagje honing en cashewkruimelsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb héél soms dat mijn rug pijn doet, en als je dan met je vingers mijn ruggegraat volgt, dat er opeens eentje uitsteekt. Als ik hem dan zelf kraak (rug bol, erin gaan hangen en buikspieren aanspannen, hoor je een keiharde knak), is dat uitstekende stuk weg en de pijn vaak ook ...
OT: ik val af ondanks genoeg voedsel en weinig sport. Avondeten is wel weer gezond, lunch ook flink (4 boterhammen met beleg). Ontbijt is nog ruimte voor verbetering, maar reageer weer heel erg op zuivel en volkoren producten met buikpijn, dus zit een beetje te dubben wat een alternatief is. Zoet, vullend tot half 1 en niet stinkend. En dus geen zuivel/volkoren producten.
Dan zou ik het helemaal niet durven. Straks kan je niet meer ademen OHNOESquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef An24 het volgende:
[..]
PreciesAl mijn banden zijn losser, dus ook die.
Zoek als voorbeeld maar eens op C1 - C2 instabillity en EDS.
ik zou er ff ergens een berg smileys tegenaan gooien. Want irl ben je aardig en nu kom je absoluut niet vriendelijk over /my2centsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan zou ik het helemaal niet durven. Straks kan je niet meer ademen OHNOES
Hoe bedoel je cynisch. Joh! Als jij als arts gewoon denkt dat iets wel of niet werkt, moet je dat lekker zelf weten. Maar beargumenteer dan ook in plaats van al het andere af te wijzenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ohja. internetiquette.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou er ff ergens een berg smileys tegenaan gooien. Want irl ben je aardig en nu kom je absoluut niet vriendelijk over /my2cents
Geen idee xD. Ik ben geen arts, vriendlief ook niet. En zolang het 'vanzelf' weggaat, controleer ik het ook niet. Voor hetzelfde geld is het gewoon een spier die moeilijk doet ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is dat echt een wervel dan chico? Want bij zoiets zou je allang gekraagd moeten liggen
Ik heb(had, sinds ik m'n rugspieren beter train niet echt meer voorgekomen) dat ook wel eens, is naar mijn idee inderdaad een spier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee xD. Ik ben geen arts, vriendlief ook niet. En zolang het 'vanzelf' weggaat, controleer ik het ook niet. Voor hetzelfde geld is het gewoon een spier die moeilijk doet ofzo.
Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vond je gewoon erg rigide reageren. Juist bij EDS zijn er veel gradaties en in de laatste 11 jaar dat er aan mijn nek gezeten is, is mijn gehele bewegingsapparaat beter en steviger geworden. Het kan dus wel! En zoals ik al zei laat ik me nu ook weer goed onderzoeken en doe ik nooit zomaar iets. De manier waarop je postte was voor mijn gevoel nogal denigrerend, alsof ik mij niet bewust ben van waar ik mee bezig ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ohja. internetiquette.
An, wat ik net zei was juist de onderbouwing. Als je echt instabiele cervicale wervelkolom hebt, is dat erg gevaarlijk. Wees dus maar blij dat dat niet het geval is, ondanks de ED.
Hier 1.93 en 75kg, je wint netquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
Dag Slankies!
Zon! Ook helemaal in de vakantiestemming nu Perr
Morgen zeker weten helse spierpijnen
Over skinny vriendjes gesproken: 1.84 en 63 kilo schoon aan de haak. Beat that
Fijn! Wij gaan over iets meer dan 24 uurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef anna82 het volgende:
en over vakantie: we gaan over 14 uur rijden richting zonnig zuiden, dus ik ben mooi op tijd voor de winterbandenwissel waar ik zo naartoe ga
Ik ben pas na drie jaar chiropractie weer begonnen met sporten, op mijn 23e ,omdat ik me nauwelijks meer kon bewegen. Daarvoor was ik al twee jaar gestopt met sporten. /gewoonvoordevolledigheidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk juist dat je wel bewust bezig bent, met yoga ed en dat dat voor de verbetering van houding, spierkracht en balans zorgt. Dat chiropractie dus niet bijdragend is, maar als je meerdere dingen tegelijk doet (wat altijd wel zo is in het leven) is het lastig om een verandering ergens wel of niet aan toe te schrijven.
Chiropractie werkt dus volgens niet gangbare theorieen die juist gevaarlijk kunnen zijn als je ze toepast op huidige inzichten in de reguliere geneeskunde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef anna82 het volgende:
en over vakantie: we gaan over 14 uur rijden richting zonnig zuiden, dus ik ben mooi op tijd voor de winterbandenwissel waar ik zo naartoe ga
Haha, op het nippertje gewonnenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier 1.93 en 75kg, je wint net
Sporten gaat lekker he? Wanneer ga je meten/wegen?
We blijven niet herhalen dat Novem een stoere sportchick is waar we stiekem allemaal jaloers op zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Novem's post heul niet gezien in eerste instantieen een
want wat Anna ook al zegt, wat voorbij komt is erg goed!
ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm is en 90+ kilo weegt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet helemaal niet wat mijn vriend weegt!Maar zo licht als sommige van jullie vriendjes is hij sowieso niet denk ik, daar heeft 'ie de bouw niet voor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
loveli & aurum: de geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken. Morgen vliegen de ganzen naar het oosten, ik herhaal, morgen vliegen de ganzen naar het oosten.
Ja, dat heeft de mijne ook!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm en 90+ kilo weegt.
Wel bolle billen en brede schouders
Meen je dat nou? ik had hem minder zwaar gegeven. De mijne is 1.77 en ongeveer 78 kilo, maar heeft hele korte spieren, dus dat ziet er weer heel anders uit. Maar blijft een lekker dingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm is en 90+ kilo weegt.
Wel bolle billen en brede schouders
Arme jij!quote:
hij is sinds januari weer goed aan het trainen en sporten, daarvoor was ie te druk en was hij volgens mij qua massa kleiner.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? ik had hem minder zwaar gegeven. De mijne is 1.77 en ongeveer 78 kilo, maar heeft hele korte spieren, dus dat ziet er weer heel anders uit. Maar blijft een lekker ding
Ja lekker is dat. Ik heb ook aardig wat spiergeheugen. Nooit gedacht dat ik mezelf met yoga weer kon opvullenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hij is sinds januari weer goed aan het trainen en sporten, daarvoor was ie te druk en was hij volgens mij qua massa kleiner.
Ik weet dat een vriendinnetje 'm in januari gezien had en begin maart en die was echt verbaasd over hoeveel massa erbij zat. Lang leve spiergeheugen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
loveli & aurum: de geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken. Morgen vliegen de ganzen naar het oosten, ik herhaal, morgen vliegen de ganzen naar het oosten.
Ik weet niet of dat wel mag van m'n moederquote:
Ben je even boodschappen doenquote:
*steentjes tegen slaapkamerraam gooit*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel mag van m'n moeder
Stiekum?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
*steentjes tegen slaapkamerraam gooit*
We're so bad, girl! *hihihi*
Ben uniek niet, maar mijn lidl had wel spinaziequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ben je even boodschappen doen
Uniek: had jouw Lidl wel spinazie?
[..]
Dat je die M&M's teltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef Perruche het volgende:
Update!
O: havermout, chia, boekweit, melk en banaan
T: koffie met melk en soort scone
L: salade met kip en spelt, potje rijstpudding
T: tien m en m's
D: ik denk bulgur en courgette en feta maar vriendje had het over pizza
Dindag wel. 69c /centquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ben je even boodschappen doen
Uniek: had jouw Lidl wel spinazie?
Lever en bloedworstquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:34 schreef Novem het volgende:
Aaargh zelfs met 3 sneden brood, sperziebonen, tuinkers, peterselie en 150 gram rundergehakt krijg ik vandaag toch nog te weinig ijzer binnen?!? Geloof er geen snars van
Ik heb vandaag ook rosbieflapjes gekocht, maar heb al gehakt ontdooit, boe. Later in de week dan maar!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Gehakt zit op zich niet veel ijzer inIn biefstuk 11x zoveel.
Bloedworst met appeltjes, dat is echt SUPER lang geleden dat ik dat op heb, zeker 15 jaar.quote:
[..]
wij hebben al zo lang niet schoongemaakt, dat we er een hele dag voor inplannen deze week. Zondag of maandag dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat je die M&M's telt
Ik heb een thuiswerklijstje, dus bagger
S: Jillian
O: appel
T: twee bth roomboter, twee gekookte eieren
L: restje Bulgaarse yoghurt met walnoten, theelepel honing.
Ik ga zo maar eens schoonmaken
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
wij hebben al zo lang niet schoongemaakt, dat we er een hele dag voor inplannen deze week. Zondag of maandag dus
Ja joh, iets met prioriteiten. Leren, yoga, veel werk, nog een beetje een sociaal leven. We komen tijd te kort!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]serieus? Ik heb het twee weken geleden voor het laatst gedaan en het moest echt wel weer even. Al had ik het zomaar weer een week kunnen uitstellen als M. vanavond niet kwam
Jullie werken toch allebei? Meer argumenten voor quality time zijn niet nodig...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja joh, iets met prioriteiten. Leren, yoga, veel werk, nog een beetje een sociaal leven. We komen tijd te kort!
En ik probeer Freud al een tijdje te overtuigen van een hulp in de huishouding, maar hij wil er nog niet aan![]()
Ja precies. Allebei fulltime, dus jah!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jullie werken toch allebei? Meer argumenten voor quality time zijn niet nodig...
Ja, ik ga het ook al iets minder belangrijk vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja joh, iets met prioriteiten. Leren, yoga, veel werk, nog een beetje een sociaal leven. We komen tijd te kort!
En ik probeer Freud al een tijdje te overtuigen van een hulp in de huishouding, maar hij wil er nog niet aan![]()
Wij zijn ook blijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiii
Ik ben zo blij met dat ik me nu goed voel in mijn lichaamen best snel ook al weet ik niet wat er nu echt veranderd is. Gok het vele sporten en iets strikter kcals bijhouden. Alleen de lovehandles en ass nog en dan klaar!
Nadeel is wel dat ik nu bijna alles "mooi" vind staan
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiii
Ik ben zo blij met dat ik me nu goed voel in mijn lichaamen best snel ook al weet ik niet wat er nu echt veranderd is. Gok het vele sporten en iets strikter kcals bijhouden. Alleen de lovehandles en ass nog en dan klaar!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiii
Lekker hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiii
Heb mijn oudste ook laten kraken als baby, ondanks twijfels. Na 6 maanden non-stop huilen was ze eindelijk stil en blij. Mijn verloskundige had het me de eerste week al aangeraden. Had ik maar gdluisterd, dan had de babytijd er heel andrrs uitgezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup.
(huilbaby krijgt 'behandeling', wordt stil, vlg chiropractor hoort dat, baby wordt blauw, paniek maar doorgaan, baby dood). Eng dus dat zoiemand aan je zit.
Positievelingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn PerrrGeniet ervan, maandag voel je jezelf lelijk, dik en is NIKS goed
Ik dacht dat jij spare-ribs klaar had?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Positieveling
Ik zit honger te hebben. Net eens gebeld waar M. blijft, moet 'ie nog vertrekken.
Ja ik bestel wel alles maar dan stuur ik alles terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik maar denken dat het shopmonster al op volle kracht was
Maar leuk
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, die haal ik straks op, hiernaast.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Is binnen ook genoeg te zien/lezen... Ik word altijd weggeroepen bij het bekijken van die dingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ga morgen naar de dierentuin. 80% kans op regen.
Haha, lekker positief ditquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zondag moet ik toch studerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef An24 het volgende:
En morgen wordt nog de beste dag van het weekend
That's the spirit! Je bent toch niet van suiker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie van 8.00 uur tot 14.00 uur gaat wandelen in het noorden?
Waa vallen de zwaarste buien? In het noorden in de ochtend
Dan ga ik verdomme maar 6 uur lang verkleumen.. vieze vuile kutweergoden /
Dierentuin, leuk! veel plzier
Ook veel plezierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef An24 het volgende:
Veel plezier dames!
Freud en ik gaan morgen shoppen en uit eten
Geschwindigkeitsbegrenzung ist auch für Sie!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef loveli het volgende:
Fanmail uit LeeuwardenHet komt wel goed met dat begrotingstekort.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef loveli het volgende:
Fanmail uit LeeuwardenHet komt wel goed met dat begrotingstekort.
^^quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Veel?
Ik ga ff afkloppen, laatste tijd geen fanmail gehad
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef loveli het volgende:
Meer dan genoeg en op een plaats/moment dat ik zo snel niet voor de geest kan halen. Kom er wel regelmatig, maar volgens mij ben ik me altijd heel bewust van die ene camera.
heb je niet zo'n flits appje voor je foon? Saved my life a couple of timesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef loveli het volgende:
Dus met een beetje pech staat er een extra de andere kant op en dan ben ik f@cked
Ze moeten de foto dan opsturen. En die foto's zijn vaak kwijt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef loveli het volgende:
hoeveel procent wordt er weggegooid? Geen trajectcontrole.
goeiemorgenquote:
^^quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Gouden tip: direct bezwaar indienen, vooral bij trajectshit, doen m'n maten en ik al tijden en Leeuwarden gooit ze liever weg dan ze er moeite van maken. /zijn ambtenaren
Wat? Waarom ga je nu niet dan? Last van je knie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi kut Loveli.
Ik ga de volgende keer wel zo'n eind wandelen. Alles klaar maar vooruit. Het moet wel leuk blijven. ... Ga straks maar 10 km. Kijken hoe de knie zich houdt ,/mietje
Kun je mij dat bezwaarschrift sturen? Copy/pasten >>>> zelf schrijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
^^
Heb een standaard bezwaarschriftje staan.
Inclusief de vraag om foto's.
In principe hoort dat niet meer bij elkaar, je krijgt geen uitstel meer/het is geen bezwaar als je om foto's vraagt. Die hoor je op te vragen via website of 0900 nummer (dat laatste vertik ik).
Laatst iemand door de verkeerspolitie Assen was geflitst in de omgeving van Rotterdam
Foto was niet opvraagbaar via de website dus maar een briefje gedicht.
hier is het ook rotweer (den haag) maar in lelystad was t hartstikke warm, ben vanmorgen zonder jas naar t station gewandeld..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:50 schreef An24 het volgende:
morguh!
Hoofdpijn weg, yogatime in nieuwe kleren![]()
Shoppen gaat niet door met dit weer. Moet wel leuk blijven
Waaaaarom zou je daar uberhaupt koffie drinken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een smerige koffie hebben ze trouwens bij de burger king
oh dat kost geen drol, thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef loveli het volgende:
Drogist zag ik het ook liggen. Was een tientje voor 500g.
op internet waren ze duurderquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:
T is maar wat je weinig noemt.. ik vind 10 euro voor 500 gr zaadjes best veel
Laatste keer bij de Tuinen, want aanbieding. En anders bij de dierenwinkel bij mn ouders in t dorp. 8 euro per kilo kost t daarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
op internet waren ze duurderwaar haal jij ze?
Op sloebervakantie in Parijs koffie halen bij de mac, want te doen en ¤ <5 ... Memoriesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Waaaaarom zou je daar uberhaupt koffie drinken?![]()
Hambuger snap ik, maar koffie?
Ik dacht huh? lees ik dat goed, tot ik chia zaad ging googelen. Dat is gewoon vogelvoerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Laatste keer bij de Tuinen, want aanbieding. En anders bij de dierenwinkel bij mn ouders in t dorp. 8 euro per kilo kost t daar
^^quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, ik vbind je een topwijf en ik zou heel graag willen dat je mijn vriendin was!
Mja dit was dus ook een bewerking door mijzelf. Ik vermoed dat ik gewoon appelcompote in een kip geduwd heb, en vervolgens het recept van die compote heb aangepast ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Q, wat weinig! icm hardlopen al helemaal!
Vind recepten alijd zo logisch en op elkaar lijkenmeestal verzin ik het zelf wel en pakt vrijwel altijd goed uit.
Precies!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dit was dus ook een bewerking door mijzelf. Ik vermoed dat ik gewoon appelcompote in een kip geduwd heb, en vervolgens het recept van die compote heb aangepast ofzo. Wel de lekkerste compote ooit
. De hoofdverdachte: http://www.ah.nl/allerhan(...)de-met-appelcompote/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |