abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:53:34 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127761934
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127762083
quote:
In tussendoortjes niet zoveel. Wel in groene groenten en rood vlees. Ijzer wordt beter opgenomen in combi met vitamine C. Melk remt juist ijzeropname.
Hm... Lastig, ik eet best wel wat groente, minder rood vlees wel... Lever wil ik graag! Maar moet naar de Jumbo daarvoor denk ik. Spinazie heb ik gisteren een berg gehad, toch nog te weinig volgens de eetmeter :+
En in stroop zit ook best veel ijzer :@
Vind het wel lastig hoor, om van alles voldoende binnen te krijgen.
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:58:03 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127762106
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127762256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijk :+

Dank je, daar ga ik sowieso op letten tegen de tijd dat ik zou moeten doneren dan :Y zou het zonde vinden als het niet mag...
En tonijn :9
compact en kleverig.
pi_127762357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horen :')
pi_127762389
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook :')
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doen :@ en ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!

Ik moet eens ophouden met die é, ó, á's :@
compact en kleverig.
pi_127762457
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook :')
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doen :@ en ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!

Leuk! Yoga is tof O+
pi_127762459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horen :')
zó erg vind ik het niet hoor :P
Ik heb de stroop pas net herontdekt, mn enthousiasme gaat vást over :P
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:08:51 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127762562
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijk :+

Dank je, daar ga ik sowieso op letten tegen de tijd dat ik zou moeten doneren dan :Y zou het zonde vinden als het niet mag...
En tonijn :9
Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpen
pi_127762646
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.
pi_127762659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Leuk! Yoga is tof O+
ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zo :@ al merk ik wel dat dat rust geeft voor mn ademhaling) ik wil die houdingen gewoon graag goed doen en probeer mezelf steeds verder te pushen (zonder te ver te gaan uiteraard)
Ik heb ook gevraagd aan de lerares of ze me wil helpen met de zonnegroet, omdat dat best snel gaat en ik niet weet of ik het goed doe.
Valt me wel heel erg op dat ik heel jong ben vergeleken bij de rest. Die zijn allemaal 55/60+ vorige keer zat er 1 vrouw van in de 40 tussen, maar die was er vandaag niet.
compact en kleverig.
pi_127762681
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.
sorry :@
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:12:47 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127762743
Hállóóóóó!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127762745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpen
o, das ook wel een goede tip! Dank u, moet goedkomen dan.
compact en kleverig.
pi_127762973
Maar brood dus ook, maar dat mag dan weer niet teveel, want carbs zo lastig dit!
compact en kleverig.
pi_127762998
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hállóóóóó!
hoi! Hoe is het? O+
compact en kleverig.
pi_127763294
quote:
Hállóóóóó!
Hállååååå!
pi_127763608
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zo :@ al merk ik wel dat dat rust geeft voor mn ademhaling) ik wil die houdingen gewoon graag goed doen en probeer mezelf steeds verder te pushen (zonder te ver te gaan uiteraard)
Ik heb ook gevraagd aan de lerares of ze me wil helpen met de zonnegroet, omdat dat best snel gaat en ik niet weet of ik het goed doe.
Valt me wel heel erg op dat ik heel jong ben vergeleken bij de rest. Die zijn allemaal 55/60+ vorige keer zat er 1 vrouw van in de 40 tussen, maar die was er vandaag niet.
Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.

En ik heb even zonnegroet a en b opgezocht voor je!

http://m.youtube.com/watch?v=gpUhpJBZdhg

Er was een betere, maar daar moet je voor betalen tegenwoordig :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:34:04 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127763636
Buuuuuuuuuh wat zit er een nare nasmaak aan stevia :X

XM, heb je kuki al opgegeten?
pi_127763683
quote:
Hállóóóóó!
XM! :W hoe gaat het?
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:37:17 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127763792
Ja, fulltime aan het moederen :D. En tevergeefs aan het proberen daar een ritme in aan te brengen :') :z. Kuki ligt nu op m'n borst te slapen O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127763850
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, fulltime aan het moederen :D. En tevergeefs aan het proberen daar een ritme in aan te brengen :') :z. Kuki ligt nu op m'n borst te slapen O+.
O+
pi_127763889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.

En ik heb even zonnegroet a en b opgezocht voor je!

http://m.youtube.com/watch?v=gpUhpJBZdhg

Er was een betere, maar daar moet je voor betalen tegenwoordig :')
dat ademen merk ik idd, dat scheelt zoveel! Zolang dat goed gaat, sta ik stil, als ik even niet oplet, donder ik om :') nou ja, niet helemaal, maar dan begin ik wel te wiebelen enzo. (Op mn tenen staan vind ik lastiger dan de tree pose overigens)

En dank je! Zal m morgen eens proberen adhv dat filmpje!
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:41:41 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127764005
En dit was even voor ze in slaap viel O+

pi_127764194
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]
Ahwwwww! *;

Mama's neusje, of niet? :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:47:09 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127764249
Uhuh :Y. En oren. En de frons van pappa.
pi_127764275
quote:

[ afbeelding ]
O+
compact en kleverig.
pi_127764480
Cute XM!

JB: carbs zijn niet slecht. Maar qua voedingsstoffen is brood niet alles :)

Lekker getraind! Zonder lief, dus minder gezellig :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127764489
quote:

[ afbeelding ]
O+
pi_127764624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef _aurum_ het volgende:
Cute XM!

JB: carbs zijn niet slecht. Maar qua voedingsstoffen is brood niet alles :)

Lekker getraind! Zonder lief, dus minder gezellig :D
dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffen :')
Ik vind het best ingewikkeld allemaal hoor :')
compact en kleverig.
pi_127765039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffen :')
Ik vind het best ingewikkeld allemaal hoor :')
Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.

Brood kan ook, maar er zijn betere carbs opties.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127765303
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.

Brood kan ook, maar er zijn betere carbs opties.
aan vlees zitten ook weer negatieve kanten en spinazie valt ook wel mee qua ijzer (zou je echt heel veel van moeten eten) en die ferro meuk ga ik idd maar halen ^O^
compact en kleverig.
pi_127765492
http://www.healthalicious(...)-sources-of-iron.php

quote:
#9: Dark Chocolate and Cocoa Powder
:9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:21:14 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127766049
Haha die wakkere blik van N. ondanks net voor het in slaap vallen :D O+

En lolol @ Eibertje promo-squad, enerzijds opmerkingen maken over de inhoud en anderzijds 'subtiel' een linkje droppen en zeggen het besteld te hebben :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127766362
XM wat een popje :D en dat haar! O+
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 21:30:11 #36
70532 loveli
N
pi_127766586
Bloedworst!!!!
crap in = crap out
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:43:19 #37
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127767377
Zij die een vast contract hebben groeten u :P

Baby XM O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127768398
Wat een ontzettend lieve foto XM!
En Dido, gefeliciteerd! *O*

Mijn lijstje vandaag:

O: magere kwark met diepvriesfruit
L: vier speltbth met geitenkaas en beetje honing
D: 3 speltpannenkoeken met bacon en appelstroop, 1,5 speltpannenkoek met diepvriesfruit en beetje magere kwark
T: twee tomaten, stuk courgette, glas Roosvicee 50/50
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:20:14 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127769588
Clinic was leuk maar wel een overload aan info. Gelukkig hoeven we niet overal tegelijk op te letten :P Wel wat last van mn scheen maar anders dan op mn oude schoenen. Had niet het idee dat ik aan het overbelasten was. Komende week nog maar even rustig aan iig. De schoenen zijn fugly maar intrigerend en lopen totaal anders dan mn oude schoenen. Wel veel werk om ze aan te krijgen. Eerst elke teen voor het juiste vakje en dan pas aantrekken :') ga ze wel aanschaffen though :P twijfel alleen over de maat. 38 knelde iets, 39 is waarschijnlijk net te groot. Morgen maar even 38,5 zoeken :P straks thuis nog Jillian meh, geen zin meer maar het moet :')
And eternity in an hour.
pi_127770580
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Mama's neusje, of niet? :D O+
Ja, ik zie het ook idd! :Y

Ook nog even hier: toffe foto XM! O+ *;
pi_127770761
Vandaag best netjes weer gegeten :s)

Broodjes met kipfilet, smoothies, melk, biefstuk (a la Gordon Ramsay, als ik M. moet geloven), heel veel verse boontjes, sap, wat dropjes.

Als ik het zo terug zie, valt het ineens tegen :') Terwijl ik geen honger heb gehad, en vrij weinig 'slecht' gegeten heb. Maja, grootte van porties zie je zo niet terug he? Dat maakt het beeld ook scheef, denk ik.

Wel te weinig tussendoortjes; ongepland enorm veel (spoed)overleg gehad. Dus.
pi_127771342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag best netjes weer gegeten :s)

Broodjes met kipfilet, smoothies, melk, biefstuk (a la Gordon Ramsay, als ik M. moet geloven), heel veel verse boontjes, sap, wat dropjes.

Als ik het zo terug zie, valt het ineens tegen :') Terwijl ik geen honger heb gehad, en vrij weinig 'slecht' gegeten heb. Maja, grootte van porties zie je zo niet terug he? Dat maakt het beeld ook scheef, denk ik.

Wel te weinig tussendoortjes; ongepland enorm veel (spoed)overleg gehad. Dus.
maak je niet te druk :)

Binnenkort vakantie toch? Kan je dan puntjes op de i zetten.
pi_127771543
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maak je niet te druk :)

Binnenkort vakantie toch? Kan je dan puntjes op de i zetten.
Ja, dat is het plan :Y Als ik na die 6 weken terug kom op school dan ben ik de slanke deerne die ik ooit was ;) :s)

(seriously though: dan wil ik inderdaad echt heel goed weer op ritme en eetpatroon gaan letten, incl. voldoende lichaamsbeweging. Op zich moet dat makkelijk te doen zijn, vind het sowieso -nu met Saartje dan- makkelijker om de deur uit te gaan en te wandelen. Nu heb ik een doel (goed/leuk voor S.), en dat had ik eerst niet/veel minder.)
pi_127771949
Schattig XM!
En zit je ver van de ondergrens JB? Je hb kan best veel varieren, maar als je van nature al lage Hb hebt dan is het lastig. Mocht anders eten echt niet helpen, dan kun je altijd nog gaan roken :P Helpt ook. Ik mag volgende week weer geven geloof ik.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:26:14 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127778923
Bloedbank zou reclameposters moeten hebben met de 'ludieke' slogan "Ik zou je geven" O+
pi_127779173
:') _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127779403
Lijstje:

O: kwark/vruchtenyoghurt met muesli
L: 3 bth, salade
T: banaan
D: salade met noedels, boontjes, paprika, kip, cashews
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:55:58 #48
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779415
Hoi :W

Ik heb al gejilliand vanochtend *) *) *)

En ik ga toch maar niet voor de tenenschoenen, maar voor deze:

Krijgt goeie reviews en de fivefingers vind ik te duur en te lelijk. Misschien probeer ik die later nog eens, als ze de hardloopvariant ook in fatsoenlijke kleurtjes produceren :{w

Vanochtend thuiswerken, ook wel eens lekker O+
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:56:49 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779433
Vanavond spareribs, nomnomnom!
And eternity in an hour.
pi_127779613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef _Dido_ het volgende:
Vanavond spareribs, nomnomnom!
nom. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:07:51 #51
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779650
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nom. :Y
Zeker die van mijn buurman (traiteur) :9~. Heerlijk gemarineerd, je trekt het vleesch zo van het bot. Huisgemaakte frietjes erbij, zurige (Franse?) mayonaise! Water loopt me nu al in de mond :')
And eternity in an hour.
pi_127779671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Zeker die van mijn buurman (traiteur) :9~. Heerlijk gemarineerd, je trekt het vleesch zo van het bot. Huisgemaakte frietjes erbij, zurige (Franse?) mayonaise! Water loopt me nu al in de mond :')
Bij mij ook. En ik had al honger. :')

Ik eet vanavond Rendang. :)
pi_127779715
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat is het plan :Y Als ik na die 6 weken terug kom op school dan ben ik de slanke deerne die ik ooit was ;) :s)

(seriously though: dan wil ik inderdaad echt heel goed weer op ritme en eetpatroon gaan letten, incl. voldoende lichaamsbeweging. Op zich moet dat makkelijk te doen zijn, vind het sowieso -nu met Saartje dan- makkelijker om de deur uit te gaan en te wandelen. Nu heb ik een doel (goed/leuk voor S.), en dat had ik eerst niet/veel minder.)
Gaat je lukken! Gewoon af en toe even gaan zitten en een planning maken wat je de komende dagen wil eten (inclusief tussendoortjes en dergelijk) en dat ook gewoon echt meenemen en opeten?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127779773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:55 schreef _Dido_ het volgende:
Hoi :W

Ik heb al gejilliand vanochtend *) *) *)

En ik ga toch maar niet voor de tenenschoenen, maar voor deze:

[ afbeelding ]

Krijgt goeie reviews en de fivefingers vind ik te duur en te lelijk. Misschien probeer ik die later nog eens, als ze de hardloopvariant ook in fatsoenlijke kleurtjes produceren :{w

Vanochtend thuiswerken, ook wel eens lekker O+
Wow goed bezig!

Ik vind deze wel erg mooi, maar ik vind ook dat het bij loopschoenen daar eigenlijk niet over gaat.
pi_127779794
mogguh! Laatste werkdag van de week w/ w/

Planning voor vandaag:

O: omelet
T: havermoutshake
S: rondje rennen
L: witlofsalade met ham en appel, geroosterde speltboterham met boter en zeezout
T: bietensap
T: 1/2 bak kwark
D: broccoli, kip en handje amandelen
T: 1/2 bak kwark
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:17:05 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779819
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Wow goed bezig!

Ik vind deze wel erg mooi, maar ik vind ook dat het bij loopschoenen daar eigenlijk niet over gaat.
Klopt, maar Vibram doet wel erg z'n best de schoenen zo lelijk mogelijk te maken ;) Gaat me niet om de tenen (die leveren juist leuke reacties op en vragen van mensen O+), maar om de kleurtjes :P Als ze echter als gegoten hadden gezeten gisteren, had ik ze zeker gekocht :Y Als ik weer goed op weg ben, ga ik ook zeker nog een keer naar de speciaalzaak om wat modellen te testen :)
And eternity in an hour.
pi_127779837
Ik ken iemand die constant op die five finger dingen loopt :? Maar hij is volgens mij ook een attention whore :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:18:47 #58
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779842
Ik postte gisteren over sokjes voor mijn CI, waardoor ik gewoon kan sporten met CI, maar die krengen kosten 32 euro per 2! Omg! En dan heb je ook nog twee in dezelfde kleur :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:19:34 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ken iemand die constant op die five finger dingen loopt :? Maar hij is volgens mij ook een attention whore :P
Kan :Y Ze zijn geschikt voor dagelijks gebruik :Y
Ik had er nog nooit iemand op zien lopen irl :')
And eternity in an hour.
pi_127779897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik postte gisteren over sokjes voor mijn CI, waardoor ik gewoon kan sporten met CI, maar die krengen kosten 32 euro per 2! Omg! En dan heb je ook nog twee in dezelfde kleur :')
misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00b
pi_127779926
Morning!

Ik zag laatst mensen gewoon in de stad op blote voeten lopen :') nou ja.

Planning:
O. 35 gr havermout, eetl boekweit en chia, 150 ml melk en 1 banaan
T. Appel
L. Broodje met iets
T. Yoghurt
D. Heb nog bulghur, misschien dat ik dat neem met feta en paprika en dan in de oven?

Geen sport, rustdagje!
pi_127779932
Oh het lijkt wel of ik gisteren gemarteld ben tijdens de massage.. Heb zo'n pijn overal, en ik moet zo sporten. Gaat leuk worden, en vanavond de laatste 5 km. Ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen :P

Maar ondanks dat vriendlief nog heerlijk ligt te slapen en het zo verleidelijk is om tegen hem aan te blijven liggen zit ik nu toch aan mijn ontbijt en ga ik zo toch echt sporten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:29 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00b
Ja, zou je denken hè :) Het gaat om het materiaal waarvan ze gemaakt zijn. Daardoor komt er geen spatwater of zweet in je CI. Met een apparaat van 8000 euro loop je liever geen risico :P Tof als dit werkt, dan kan ik gewoon hardlopen met CI, alsnog vechtsport-op-muziek (hoe heet dat ook weer? Bodycombat ofzo?), eventueel bij een loopgroep... etc. Ik dacht echt dat ik veroordeeld was tot lopen zonder CI of lopen met een lelijke waterdichte CI die je aan je kleren vast moet maken en niet achter je oor kan.
And eternity in an hour.
pi_127779956
Nu nog aan het slapen? Wow. Ik kon vandaag om acht uur op en dat vond ik al uitslapen!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:26:24 #65
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779978
Grr ik moet een tekst inkorten tot 100 woorden en ik mag er niet te veel aan veranderen. Blijf maar steken op 114 woorden :')
And eternity in an hour.
pi_127779997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
Nu nog aan het slapen? Wow. Ik kon vandaag om acht uur op en dat vond ik al uitslapen!
Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist :P
pi_127780047
Vandaag nog ff rondje rennen en morgen rustdag. Die heb ik ook wel nodig :X Constant spierpijn in mijn benen en vooral lekker gaan rennen. Adapt or die :P

Maar spierpijn in mijn benen vind ik niet eens zo erg, dan heb ik vermoeide benen zeg maar. Maar bovenlichaam is echt naar. Arm uitsteekt *spierpijn* rug gaat helemaal vastzitten en het duurt 3 dagen voor het beter wordt :') maar ik heb wel een mini spierbal :7
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:32:42 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist :P
Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?

Ik zorg dat ik elke nacht 8 uur slaap (in principe dan :')), dan ben ik in het weekend ook gewoon fris en fruitig. Juist van een wisselend ritme word ik moe. Moet ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan.
And eternity in an hour.
pi_127780092
Ja ik merk ook dat mijn lichaam moe i van al het sporten :D lekker wel.
pi_127780129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?

Ik zorg dat ik elke nacht 8 uur slaap (in principe dan :')), dan ben ik in het weekend ook gewoon fris en fruitig. Juist van een wisselend ritme word ik moe. Moet ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan.
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:36:30 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ja ik merk ook dat mijn lichaam moe i van al het sporten :D lekker wel.
Lekker we'll :P

Ik vind een beetje lichte spierpijn lekker. En m'n bovenbenen en kuiten zijn lekker stevig O+ Het onderste deel van mijn lijf is iig _O_ Jammer dat bovenste helft er niet mee matcht :')
And eternity in an hour.
pi_127780159
Maar uit het onderzoek kwam helemaal niets dat hij heeft gehad!! *O*
Dus de hartkloppingen en druk op de borst komen dus toch waarschijnlijk echt door zijn ademhaling, want hij hart doet geen rare dingetjes. Zo'n opluchting!

En mijn broertje geslaagd. Eindelijk eens wat goede dingen die er gebeuren!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:36:42 #73
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.
Ah, dat verklaart :Y
And eternity in an hour.
pi_127780195
Ik ga tandenpoetsen, sportkleren aan doen en richting te sportschool.. Eens kijken wat Piet voor me in de planning heeft! En of ik erg last krijg van de pijnlijke plekken in mijn lichaam!
pi_127780580
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vandaag nog ff rondje rennen en morgen rustdag. Die heb ik ook wel nodig :X Constant spierpijn in mijn benen en vooral lekker gaan rennen. Adapt or die :P

Maar spierpijn in mijn benen vind ik niet eens zo erg, dan heb ik vermoeide benen zeg maar. Maar bovenlichaam is echt naar. Arm uitsteekt *spierpijn* rug gaat helemaal vastzitten en het duurt 3 dagen voor het beter wordt :') maar ik heb wel een mini spierbal :7
Oeh herkenning, maar ik ben een sissy en heb alleen gisteren een klein rondje hardgelopen. :') Morgen weer even naar de sportschool en dan maandag toch maar weer Bodypump, blijkbaar doet dat toch wel wat voor me! :P
pi_127780639
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo :P
pi_127780694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch? :')
pi_127781022
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo :P
Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.
Weet trouwens niet wat je met rug strekken bedoelt? :@
Maar als dat seated row is kun je dan daarvoor BOR doen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 10:09:47 #79
70532 loveli
N
pi_127781027
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Yay! Over 2 weken losse gewichten zonder zijwieltjes!
crap in = crap out
pi_127781175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef _Dido_ het volgende:
Kan :Y Ze zijn geschikt voor dagelijks gebruik :Y
Ik had er nog nooit iemand op zien lopen irl :')
Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjes :D Die kunnen al niet echt in van die vingersokken, dus ik denk ook niet dat ze in schoenen kunnen. Wat voor type schoen neem je nu, Dido?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:16:20 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127781202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjes :D Die kunnen al niet echt in van die vingersokken, dus ik denk ook niet dat ze in schoenen kunnen. Wat voor type schoen neem je nu, Dido?
Die heb ik op de vorige pagina gepost ;) Ook minimalistisch, geen tenen :P. Nog even de reactie van de winkel afwachten.
And eternity in an hour.
pi_127782505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.
Weet trouwens niet wat je met rug strekken bedoelt? :@
Maar als dat seated row is kun je dan daarvoor BOR doen...
Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:07:13 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127782579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.
En je doet de oefeningen wel goed?
And eternity in an hour.
pi_127782637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

En je doet de oefeningen wel goed?
Ja dat betwijfel ik dus. Al zie ik niet zo goed wat je fout kunt doen, het is geen squat/deadlift ofzo waarbij je zelf erg goed op vorm moet blijven letten. Zal het volgende week eens vragen.
pi_127782933
Maak je daar niet zo druk om, katrollen zorgen voor een andere gewichtsoverdacht enzo he.
Als je je verveelt kan je nog altijd gaan deadliften of bent over rows doen, dan piep je wel anders :P

Zelfs ik ben loeisterk met die oefening die jij doet.... /2turfjeshoog
pi_127783021
Ik ben liever iets te voorzichtig vooral met mijn rug voor ik mezelf sloop. En ik was nogal verbaasd omdat een paar andere behoorlijk grote kerels diezelfde oefening veel lichter deden. Dus toen dacht ik: hier klopt iets niet of ik doe wat fout.
pi_127783096
Zoals ik al zei, ga deadliften. Da's je reality check. :Y)
pi_127783216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik ben liever iets te voorzichtig vooral met mijn rug voor ik mezelf sloop. En ik was nogal verbaasd omdat een paar andere behoorlijk grote kerels diezelfde oefening veel lichter deden. Dus toen dacht ik: hier klopt iets niet of ik doe wat fout.
Die oefening na het deadliften -> lat pulldown -> BOR/Pendlay -> seated row, is dan al een stuk lastiger. Klinkt namelijk als een vrij geïsoleerde oefening.

Kijk anders eens op youtube voor filmpjes over deadliften van Mark Rippetoe, legt precies uit waar je op moet letten. Als je dan voor spiegel controleert of je goed uitvoert op laag gewicht kun je daarna nog altijd zwaarder gaan.
pi_127783370
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef the85mc het volgende:
Schattig XM!
En zit je ver van de ondergrens JB? Je hb kan best veel varieren, maar als je van nature al lage Hb hebt dan is het lastig. Mocht anders eten echt niet helpen, dan kun je altijd nog gaan roken :P Helpt ook. Ik mag volgende week weer geven geloof ik.
nee, scheelde 3 puntjes ;) zal wel goedkomen.

En mooi! Ik hoop in Aug een oproep te krijgen :)
compact en kleverig.
pi_127783439
Ohai!

Ik ben vrolijk en de zon schijnt en en en ik heb een vakantiegevoel!
pi_127783666
Net gesport, en ik barstte bijna in tranen uit, zo zwaar en confronterend voelde het. Dat heb ik nog nooit gehad. Zo eens lekker douche :)

Heb zowaar 3 sets opgedrukt (vanaf de knieen) eerste 15x 2e 10x 3e 8x.. ik dacht dat ik nog geen 2 keer zo halen. Zo trots!
pi_127783711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Ik ben vrolijk en de zon schijnt en en en ik heb een vakantiegevoel!
Welke zon? }:|
pi_127783712
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch? :')
Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :d
pi_127783724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Net gesport, en ik barstte bijna in tranen uit, zo zwaar en confronterend voelde het. Dat heb ik nog nooit gehad. Zo eens lekker douche :)

Heb zowaar 3 sets opgedrukt (vanaf de knieen) eerste 15x 2e 10x 3e 8x.. ik dacht dat ik nog geen 2 keer zo halen. Zo trots!
Gaaf Joyce!

Jij hebt een personal trainer?
pi_127783731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :d
Ja, die van mij is weg, dus dat zegt niks. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:42:36 #96
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127783829
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o

Over drie kwartier weekend *O* Mag ik eerst aan een stinkende berg afwas beginnen _O-
And eternity in an hour.
pi_127783860
Ik zie een mooie soapserie ontvouwen hier _O-
pi_127783908
:D
pi_127783965
quote:

[..]

pi_127784043
Dag slankies :W

Ik heb twee magere dagen ;( De hoofdpijn sloeg gisteren weer toe en is vandaag nog niet over. Maar het kost bergen met tijd en geld om weer naar de chiropractor te gaan....waar ik al twee jaar niet geweest ben. Dus vandaag word ik zo terug gebeld door een orthopedisch manueel therapeut, om te kijken of hij me kan helpen. Zou veel tijd en geld moeten schelen...alleen de gedachte dat iemand anders dan mijn chiropractor mijn nekt kraakt.....brrrrr :X
pi_127784403
:{

Ik hoop het voor je An, gelukkig worden die wel vergoed toch!?
pi_127784645
quote:

[..]

Hoe lang is jouw vriend?? :O

Nee hoor, heb geen personal trainer, gewoon topbegeleiding in de sportschool. Echt helemaal super. Al weet ik niet of hem vandaag kou wel zo lief vond :P
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 12:03:17 #103
70532 loveli
N
pi_127784651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef An24 het volgende:
Dag slankies :W

Ik heb twee magere dagen ;( De hoofdpijn sloeg gisteren weer toe en is vandaag nog niet over. Maar het kost bergen met tijd en geld om weer naar de chiropractor te gaan....waar ik al twee jaar niet geweest ben. Dus vandaag word ik zo terug gebeld door een orthopedisch manueel therapeut, om te kijken of hij me kan helpen. Zou veel tijd en geld moeten schelen...alleen de gedachte dat iemand anders dan mijn chiropractor mijn nekt kraakt.....brrrrr :X
Heb je met EDS meer behandelingen nodig dan 1 of 2 x kraken om je nek goed te krijgen?

Als het niet vergoed werd zou ik het toch niet laten.
crap in = crap out
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:03:59 #104
217702 Lonaa
Honger!
pi_127784682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe lang is jouw vriend?? :O

Nee hoor, heb geen personal trainer, gewoon topbegeleiding in de sportschool. Echt helemaal super. Al weet ik niet of hem vandaag kou wel zo lief vond :P
1.80 ongeveer. En 63.5 kilo :P

Fijn hoor, zulke begeleiding. :) Wat doe je allemaal precies?
pi_127784815
Mijn lijstje van vandaag.

O: havermoutpap, 200 ml melk 40 gr havermout wat honing en kaneel
S: uur intensief trainen
L: restje witlofovenschotel. (Iets met aardappels gehakt en witlof.)
T: kwark met aardbeien.
D: Lekkere maaltijdsalade!
S: 5km aan de wandel
T: geen idee, lekkere nootjes denk ik!
pi_127784934
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

1.80 ongeveer. En 63.5 kilo :P

Fijn hoor, zulke begeleiding. :) Wat doe je allemaal precies?
Mijn vriend is 1.98 en tikt de 100 kg aan. Ze lijken gewoon veel op elkaar denk ik ;)

Ik heb nu net een nieuw schema. En kan denk ik niet alle oefeningen in 1 sessie doen. Maar ik begin met 15 stevig doorwandelen. Daarna buikspieren, chrunches en op een halve bal met gewichten. Voor mijn armen heb ik oefeningen met losse gewichten, doe wat oefeningen voor mijn borst en rug. En mijn beenspieren doe ik op een apparaat. En het opdrukken dan. Dat is echt zwaar!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:33:50 #107
217702 Lonaa
Honger!
pi_127785748
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend is 1.98 en tikt de 100 kg aan. Ze lijken gewoon veel op elkaar denk ik ;)

Ik heb nu net een nieuw schema. En kan denk ik niet alle oefeningen in 1 sessie doen. Maar ik begin met 15 stevig doorwandelen. Daarna buikspieren, chrunches en op een halve bal met gewichten. Voor mijn armen heb ik oefeningen met losse gewichten, doe wat oefeningen voor mijn borst en rug. En mijn beenspieren doe ik op een apparaat. En het opdrukken dan. Dat is echt zwaar!
Nou dan is het "hetzelfde vriendje" voor altijd uit de wereld geholpen. Maar ik denk dat ze qua karakter best wel wat op elkaar lijken.
pi_127785843
:o Lonaa, jouw vriend is net zo lang en zwaar als Nallie :@
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:38:42 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_127785928
Maar mijn vriend heeft een piemeltje. En Nallie niet, gok ik.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 12:40:11 #110
70532 loveli
N
pi_127785976
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Vindt 'ie het ok als je daar een verkleinwoordje voor gebruikt?
crap in = crap out
pi_127785991
quote:
:+

Maar voor een man is dat wel erg weinig leek me?!
pi_127785992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:36 schreef V1z0R het volgende:
:o Lonaa, jouw vriend is net zo lang en zwaar als Nallie :@
Ik dacht dat die van mij schriel is! :P
Morgen op vakantie *O*
pi_127786040
Dag Slankies!

Zon! Ook helemaal in de vakantiestemming nu Perr :D

An, dat klinkt best minder, als de chiropractor helpt wel gewoon gaan. Geld of geen geld!

Ik ken dat gevoel joycie, had ik ook toen ik net begon, goed bezig! ^O^

Ben net gruwelijl afgemaakt op de kettlebelltraining :') de rest was niet op komen dagen, dus 30 minuten volle aandacht van de trainer *snik* :P

Met 32 kilo KB deadlifts gedaan, zeer pittig, had misschien nog wat bij gekund, maar na 3 setjes was ik het wel zat :D
Ook shoulderpresses gedaan en afgewisseld goblet squats en KB swings met 12 kg, dacht dat ik dood ging :')

Morgen zeker weten helse spierpijnen :9

Over skinny vriendjes gesproken: 1.84 en 63 kilo schoon aan de haak. Beat that :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:42:20 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_127786058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Vindt 'ie het ok als je daar een verkleinwoordje voor gebruikt/
Als ik ook maar een keer in de zoveel tijd "wow wat heb jij een imposante grote pik zeg" roept, vindt ie t best prima.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar voor een man is dat wel erg weinig leek me?!
Dat klopt. Hij is ook best magertjes, maar komt niet aan. Is wel gespierd gelukkig. (Y)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:45:59 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127786193
Ik moet ook naar de chiropractor. Kijk er nu al naar uit. Not.
Wel zou het fijn zijn als mijn nek langer dan 6 uur ontspannen blijft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127786331
Lijstje:

O: 3 minisneetjes brood, 1 met hagelslag, 1 met pindakaas en 1 met kipfilet en rauwkost.
T: slapen :+ ik had het nodig, want werd pas net voor de lunch wakker :@
L: 2 sneeen brood met gebakken ei en bosuitje
S: 10 mi crosstrainer, kt, 20 min fietsen
T: frambozen, appel
D: BBQ bij vrienden
T: misschien een biertje ofzo.

Veel groente (radijsjes, komkommer, paprika, spinaziesalade) minder vlees, geen sausjes, geen stokbrood.
compact en kleverig.
pi_127786441
Die vriendjes van jullie wegen minder dan ik :')

En zijn zo'n 15-20 cm groter. :+
compact en kleverig.
pi_127786456
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je met EDS meer behandelingen nodig dan 1 of 2 x kraken om je nek goed te krijgen?

Als het niet vergoed werd zou ik het toch niet laten.
Nee, na 1 keer zit het goed. Maar mijn chiropractor is al vrij oud en gaat een keer met pensioen. En hij werkt in een andere stad en hij wordt niet helemaal vergoed. Ik moet dus sowieso een ander zoeken, dus ik moet even over de angst heen. Dat nek kraken is echt een controle ding....plus dat het pijn doet natuurlijk. Dat laat je niet zomaar iemand doen. Maar als dit niets wordt, ga ik even terug naar mijn chiropractor :Y

Maar deze therapeut reageerde al goed: wil mij eerst beoordelen, omdat hij weet dat EDS en kraken niet altijd samen gaan. Heeft ook nog ene collega die daar meer van weet dus ze gaan komende donderdag eerst netjes mijn lijf bekijken ^O^
pi_127786471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef V1z0R het volgende:
:{

Ik hoop het voor je An, gelukkig worden die wel vergoed toch!?
Deze wel ja.
pi_127786506
quote:
:')
pi_127786551
dubbel
pi_127786573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee, na 1 keer zit het goed. Maar mijn chiropractor is al vrij oud en gaat een keer met pensioen. En hij werkt in een andere stad en hij wordt niet helemaal vergoed. Ik moet dus sowieso een ander zoeken, dus ik moet even over de angst heen. Dat nek kraken is echt een controle ding....plus dat het pijn doet natuurlijk. Dat laat je niet zomaar iemand doen.

Maar deze therapeut reageerde al goed: wil mij eerst beoordelen, omdat hij weet dat EDS en kraken niet altijd samen gaan. Heeft ook nog ene collega die daar meer van weet dus ze gaan komende donderdag eerst netjes mijn lijf bekijken ^O^
lijkt mij ook erg eng hoor :@

Hoop dat ie je kan helpen! En dat je je vertrouwd genoeg voelt bij hem. :*
compact en kleverig.
pi_127786664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet ook naar de chiropractor. Kijk er nu al naar uit. Not.
Wel zou het fijn zijn als mijn nek langer dan 6 uur ontspannen blijft.
Wut? Dat is een hele andere reactie. Bij mij loopt het eerst helemaal vol met vocht en doet het eerst nog 18 tot 14 uur pijn. Pas daarna knap ik op en merk ik de effecten die het kraken moet hebben.

En dank JB!
pi_127786699
Oh ja en lijstje:

O - yoghurt/banaan/pindakaas
S - kettlebells
B - te voet de stad doorkruizen
L - 2 speltbth makreel
T - 1 speltbth boter en kip en tuinkers
T - fruit, aarbeien ofzo
D - wortels en haricot verts met peterseliepesto en geroosterd amandelschaafsel en een rundergehaktbal :9

Vleesdagje vandaag!
pi_127786906
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

lijkt mij ook erg eng hoor :@
Mij ook, needless to say. En zinloos.
pi_127786934
Nou moet ik wel bekennen dat ik sowieso een schijterd ben hoor, toen ik na dat ongeluk hoorde dat ik niet geopereerd hoefde te worden, was ik zo opgelucht dat ik moest huilen... :@
(Als ze het probleem eerder hadden ontdekt, was ik ws wél geopereerd, dus ik was daar stiekem ook blij om :@ )
Ik vind dat soort dingen allemaal doodeng :X
compact en kleverig.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 13:04:27 #127
70532 loveli
N
pi_127786958
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nek kraken zinloos?
crap in = crap out
pi_127787037
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Nek kraken zinloos?
hij is niet thuis, maar lief is ook geen fan. Volgens mij is het zo dat als het mis gaat het goed mis gaat :X

Maar hee, als het bij An en Tink werkt ^O^
pi_127787103
pff, in het zonnetje is het warm *O*

Rondje gerend en met kettlebell gewapperd :P

Fijn dat het goed gaat Novem, vroeg me al af hoe het met je ging :Y

En geroosterd brood met boter/zeezout is lekkkkkkkkker :9~ :Y)
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 13:08:54 #130
70532 loveli
N
pi_127787153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hij is niet thuis, maar lief is ook geen fan. Volgens mij is het zo dat als het mis gaat het goed mis gaat :X

Maar hee, als het bij An en Tink werkt ^O^
Bij mij werkt het perfect als quick fix. Ben wel bezig om te voorkomen dat ik het nodig heb, kraken lost de oorzaak van het probleem niet op.
crap in = crap out
pi_127787221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Nek kraken zinloos?
Jup.
De aflevering van zembla daargelaten nog.
(huilbaby krijgt 'behandeling', wordt stil, vlg chiropractor hoort dat, baby wordt blauw, paniek maar doorgaan, baby dood). Eng dus dat zoiemand aan je zit.
pi_127787230
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij werkt het perfect als quick fix. Ben wel bezig om te voorkomen dat ik het nodig heb, kraken lost de oorzaak van het probleem niet op.
denk dat lief er daarom ook geen fan van is. Hij houdt niet van quick fixes :X

Symptoom bestrijding enzo. Ik krijg ook regelmatig op mijn donder als het weer eens vast zit in mijn nek :')
pi_127787258
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jup.
is dat die ene met dat baby'tje? Of haal ik nu dingen door elkaar.....
pi_127787270
Nee ik heb inderdaad geen piemeltje :P maar weeg ook geen 63 kilo.. 69 en volgens mij is dat prima :D

Lekker gesport vanochtend, weer eens naar de sportschool geweest.
Net huis schoongemaakt en nu boodschappen en een bananenbrood bakken
Huisvrouwmodus O+
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 13:13:19 #135
70532 loveli
N
pi_127787337
quote:

[..]

Jup.
Heb zembla niet gezien, maar ben heel benieuwd naar meer inside-info dan 'jup'.
crap in = crap out
pi_127787392
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Do tell!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:14:58 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_127787402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:
Nee ik heb inderdaad geen piemeltje :P maar weeg ook geen 63 kilo.. 69 en volgens mij is dat prima :D

Huisvrouwmodus O+
Hoe maak jij bananenbrood?
pi_127787453
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoe maak jij bananenbrood?
ik wil t ook weten! Klinkt nl elke keer dat ik t lees wel erg lekker!

Nu naar de sportschool. :W
compact en kleverig.
pi_127787580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb het ook twee jaar niet nodig gehad. Maar ik durf wel te zeggen dat als ik er nooit aan begonnen was, de kans op een rolstoel groter was geweest. Ik moet kiezen tussen kwaden. Een keer de nek kraken en dan inderdaad de boel weer goed opbouwen/ versterken is beter dan telkens kraken en er verder niets aan doen.
pi_127787628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

denk dat lief er daarom ook geen fan van is. Hij houdt niet van quick fixes :X

Symptoom bestrijding enzo. Ik krijg ook regelmatig op mijn donder als het weer eens vast zit in mijn nek :')
Mjah, spieren of wervels....mijn spieren zitten nooit vast, ja, als de wervels verplaatst zijn :+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 13:26:15 #141
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127787856
quote:
Whaha _O-

Zo, schoentjes besteld *O* Wel een andere kleur dan op het plaatje, maar evengoed tof :)
And eternity in an hour.
pi_127788164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:

Huisvrouwmodus O+
Zeker prima ^O^
Dacht alleen dat ik dat gelezen had :@ Dat je 63kg woog en niet dat je een piemeltje hebt natuurlijk :+
pi_127788276
Voor sommige mensen zal het helpen, net als massage geen duidelijke rationale, maar wel blijkbaar ontlastend gevoel. Die verplaatste wervels is op zich een theorie zonder duidelijk bewijs ervoor, of dat bij ED anders zou kunnen zijn weet ik niet.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18646151 Geen duidelijk voordeel.
Ten opzichte van niets doen zijn er wel enkele studies gevonden die voordeel vinden, maar niets doen is geen reeel alternatief.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 13:42:20 #144
70532 loveli
N
pi_127788548
Bij mij zit er duidelijk een beperking in de beweging die ik kan maken, krak => beperking weg. Mechanica. Dus niet nekpijn => kijken of kraken werkt => hee het werkt.
crap in = crap out
pi_127788587
Mjah, daar heb ik niet veel aan. Is ook grappig aan onderzoeken, concluderen, maar er verder niets mee doen. Geef dan medische argumentatie waarom het zinloos is.

Maar goed, de persoon die ik vandaag sprak dacht zelf ook aan contra argumenten, dus alleen maar goed dat ik eerst door hen onderzocht word en ze niet uit gaan van mijn ervaring.
pi_127788625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
Bij mij zit er duidelijk een beperking in de beweging die ik kan maken, krak => beperking weg. Mechanica. Dus niet nekpijn => kijken of kraken werkt => hee het werkt.
Dat! Het onderzoek gaat inderdaad over pijn en niet echt over bewegingsbeperking of zenuwbeklemming.
pi_127788769
Verplaatste wervels? Die dingen zitten zo vast in een kapsel band apparaat, die verplaatsen alleen bij een ongeluk of gemis aan kapsel en band bij geboorte.
pi_127788860
Ik maak mijn bananenbrood zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127788876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:47 schreef Mufasa208 het volgende:
Verplaatste wervels? Die dingen zitten zo vast in een kapsel band apparaat, die verplaatsen alleen bij een ongeluk of gemis aan kapsel en band bij geboorte.
Gelukkig maar.
pi_127788960
Maar kan dat ook niet bij de vorm van EDS dat An heeft dan?
pi_127788981
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef Novem het volgende:

Over skinny vriendjes gesproken: 1.84 en 63 kilo schoon aan de haak. Beat that :P
Geef em eens wat te eten joh :P Ik ben 25 kg zwaarder bij dezelfde lengte :o :@
pi_127789188
quote:
Ohja? Ik heb héél soms dat mijn rug pijn doet, en als je dan met je vingers mijn ruggegraat volgt, dat er opeens eentje uitsteekt. Als ik hem dan zelf kraak (rug bol, erin gaan hangen en buikspieren aanspannen, hoor je een keiharde knak), is dat uitstekende stuk weg en de pijn vaak ook ...

OT: ik val af ondanks genoeg voedsel en weinig sport. Avondeten is wel weer gezond, lunch ook flink (4 boterhammen met beleg). Ontbijt is nog ruimte voor verbetering, maar reageer weer heel erg op zuivel en volkoren producten met buikpijn, dus zit een beetje te dubben wat een alternatief is. Zoet, vullend tot half 1 en niet stinkend. En dus geen zuivel/volkoren producten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127789247
Is dat echt een wervel dan chico? Want bij zoiets zou je allang gekraagd moeten liggen :P
pi_127789259
quote:
Precies ;( Al mijn banden zijn losser, dus ook die.

Zoek als voorbeeld maar eens op C1 - C2 instabillity en EDS.
pi_127789284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ohja? Ik heb héél soms dat mijn rug pijn doet, en als je dan met je vingers mijn ruggegraat volgt, dat er opeens eentje uitsteekt. Als ik hem dan zelf kraak (rug bol, erin gaan hangen en buikspieren aanspannen, hoor je een keiharde knak), is dat uitstekende stuk weg en de pijn vaak ook ...

OT: ik val af ondanks genoeg voedsel en weinig sport. Avondeten is wel weer gezond, lunch ook flink (4 boterhammen met beleg). Ontbijt is nog ruimte voor verbetering, maar reageer weer heel erg op zuivel en volkoren producten met buikpijn, dus zit een beetje te dubben wat een alternatief is. Zoet, vullend tot half 1 en niet stinkend. En dus geen zuivel/volkoren producten.
Kipfilet met laagje honing en cashewkruimels :9
pi_127789289
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Precies ;( Al mijn banden zijn losser, dus ook die.

Zoek als voorbeeld maar eens op C1 - C2 instabillity en EDS.
Dan zou ik het helemaal niet durven. Straks kan je niet meer ademen OHNOES
pi_127789430
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ik zou er ff ergens een berg smileys tegenaan gooien. Want irl ben je aardig en nu kom je absoluut niet vriendelijk over /my2cents :)
pi_127789458
quote:

[..]

Hoe bedoel je cynisch. Joh! Als jij als arts gewoon denkt dat iets wel of niet werkt, moet je dat lekker zelf weten. Maar beargumenteer dan ook in plaats van al het andere af te wijzen :')

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan :+
pi_127789483
quote:

[..]

:o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_127789540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou er ff ergens een berg smileys tegenaan gooien. Want irl ben je aardig en nu kom je absoluut niet vriendelijk over /my2cents :)
ohja. internetiquette.

An, wat ik net zei was juist de onderbouwing. Als je echt instabiele cervicale wervelkolom hebt, is dat erg gevaarlijk. Wees dus maar blij dat dat niet het geval is, ondanks de ED.
Daarnaast liet ik je duidelijk een link zien waaruit blijkt dat het geen voordeel heeft boven oefeningen of medicatie. Dat jij die dan afwijst, kan ik ook niet helpen.

Het is dan ook niet 'gezond slank de kwakzalverij door' maar 'gezond slank de ''zomer'' door'
pi_127789553
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is dat echt een wervel dan chico? Want bij zoiets zou je allang gekraagd moeten liggen :P
Geen idee xD. Ik ben geen arts, vriendlief ook niet. En zolang het 'vanzelf' weggaat, controleer ik het ook niet. Voor hetzelfde geld is het gewoon een spier die moeilijk doet ofzo.
pi_127789704
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Geen idee xD. Ik ben geen arts, vriendlief ook niet. En zolang het 'vanzelf' weggaat, controleer ik het ook niet. Voor hetzelfde geld is het gewoon een spier die moeilijk doet ofzo.
Ik heb(had, sinds ik m'n rugspieren beter train niet echt meer voorgekomen) dat ook wel eens, is naar mijn idee inderdaad een spier.
En lange tijd verkeerde houding aangenomen daarvoor :+
pi_127789763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ohja. internetiquette.

An, wat ik net zei was juist de onderbouwing. Als je echt instabiele cervicale wervelkolom hebt, is dat erg gevaarlijk. Wees dus maar blij dat dat niet het geval is, ondanks de ED.
Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vond je gewoon erg rigide reageren. Juist bij EDS zijn er veel gradaties en in de laatste 11 jaar dat er aan mijn nek gezeten is, is mijn gehele bewegingsapparaat beter en steviger geworden. Het kan dus wel! En zoals ik al zei laat ik me nu ook weer goed onderzoeken en doe ik nooit zomaar iets. De manier waarop je postte was voor mijn gevoel nogal denigrerend, alsof ik mij niet bewust ben van waar ik mee bezig ben.
pi_127789818
Ik denk juist dat je wel bewust bezig bent, met yoga ed en dat dat voor de verbetering van houding, spierkracht en balans zorgt. Dat chiropractie dus niet bijdragend is, maar als je meerdere dingen tegelijk doet (wat altijd wel zo is in het leven) is het lastig om een verandering ergens wel of niet aan toe te schrijven.
Chiropractie werkt dus volgens niet gangbare theorieen die juist gevaarlijk kunnen zijn als je ze toepast op huidige inzichten in de reguliere geneeskunde.
pi_127789823
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
Dag Slankies!

Zon! Ook helemaal in de vakantiestemming nu Perr :D

Morgen zeker weten helse spierpijnen :9

Hier 1.93 en 75kg, je wint net :D

Sporten gaat lekker he? Wanneer ga je meten/wegen?
pi_127789896
en over vakantie: we gaan over 14 uur rijden richting zonnig zuiden, dus ik ben mooi op tijd voor de winterbandenwissel waar ik zo naartoe ga :)
pi_127789914
Toen ik een jaar of 17-19 was had ik heftige rugpijnen waar de huisarts en de fysiotherapeut niet veel mee konden. Ik voelde me een proefkonijn van de fysiotherapeut die echt van alles uitprobeerde. Ik kroop soms over de grond van de pijn. Kreeg te horen dat ik er maar mee moest leren leven. Op advies van een kennis naar een chiropractor gegaan en binnen 3 maanden van mijn pijn af en nooit weer gekregen. Het zal best dat sommige dingen even tijd kosten en dan over gaan en dat dat dan samen kan vallen met een alternatieve geneeswijze, maar mijn pijn was voor dat bezoek absoluut niets minder dan de jaren (!) er voor.

Anekdotisch bewijs is geen bewijs, ik weet het, maar als ik naar mezelf kijk ben ik heel erg blij dat ik gegaan ben.
pi_127789924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef anna82 het volgende:
en over vakantie: we gaan over 14 uur rijden richting zonnig zuiden, dus ik ben mooi op tijd voor de winterbandenwissel waar ik zo naartoe ga :)
Fijn! Wij gaan over iets meer dan 24 uur :)
pi_127790001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk juist dat je wel bewust bezig bent, met yoga ed en dat dat voor de verbetering van houding, spierkracht en balans zorgt. Dat chiropractie dus niet bijdragend is, maar als je meerdere dingen tegelijk doet (wat altijd wel zo is in het leven) is het lastig om een verandering ergens wel of niet aan toe te schrijven.
Chiropractie werkt dus volgens niet gangbare theorieen die juist gevaarlijk kunnen zijn als je ze toepast op huidige inzichten in de reguliere geneeskunde.
Ik ben pas na drie jaar chiropractie weer begonnen met sporten, op mijn 23e ,omdat ik me nauwelijks meer kon bewegen. Daarvoor was ik al twee jaar gestopt met sporten. /gewoonvoordevolledigheid

En verder wel dank voor de positieve bevestiging ;)
pi_127790166
Novem's post heul niet gezien in eerste instantie :+
^O^ en een _O_ want wat Anna ook al zegt, wat voorbij komt is erg goed! :Y
pi_127790218
Ik weet helemaal niet wat mijn vriend weegt! :D Maar zo licht als sommige van jullie vriendjes is hij sowieso niet denk ik, daar heeft 'ie de bouw niet voor.
pi_127790479
loveli & aurum: de geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken. Morgen vliegen de ganzen naar het oosten, ik herhaal, morgen vliegen de ganzen naar het oosten.
Ja doei.
pi_127790552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef anna82 het volgende:
pi_127790566
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hier 1.93 en 75kg, je wint net :D

Sporten gaat lekker he? Wanneer ga je meten/wegen?
Haha, op het nippertje gewonnen *O* :P

Einde van de maand meten en wegen! Mij kennende zal er qua gewicht wel geen verschil zijn, maar cm's hopelijk wel, merk nu al dat mijn bovenarmen en bovenbenen en m'n lovehandles dunner zijn, dus dat is best chill :D

Oeh bijna vakantie, lekker man! Is het weer een beetje ok daar? Gaan jullie naar een huisje, of op hotel?

Oh en er mag nog 2 uur tuinieren bij op m'n lijstje, nu echt kapot :')
pi_127790629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Novem's post heul niet gezien in eerste instantie :+
^O^ en een _O_ want wat Anna ook al zegt, wat voorbij komt is erg goed! :Y
We blijven niet herhalen dat Novem een stoere sportchick is waar we stiekem allemaal jaloers op zijn :{w :+
pi_127790643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet helemaal niet wat mijn vriend weegt! :D Maar zo licht als sommige van jullie vriendjes is hij sowieso niet denk ik, daar heeft 'ie de bouw niet voor.
ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm is en 90+ kilo weegt.

Wel bolle billen en brede schouders *;
pi_127790676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
loveli & aurum: de geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken. Morgen vliegen de ganzen naar het oosten, ik herhaal, morgen vliegen de ganzen naar het oosten.

Morgen rooksignalen gaat geven zodat de ganzen op de juiste plek kunnen landen.

thx!
pi_127790703
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm en 90+ kilo weegt.

Ja, dat heeft de mijne ook! O+ Alleen die van mij is 190cm :P
pi_127790782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik weet het ook niet precies, ik gok dat ie 1.75cm is en 90+ kilo weegt.

Meen je dat nou? ik had hem minder zwaar gegeven. De mijne is 1.77 en ongeveer 78 kilo, maar heeft hele korte spieren, dus dat ziet er weer heel anders uit. Maar blijft een lekker ding :9
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:43:20 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_127790790
Die van mij is niet heel iel ofzo hoor. :P

Er zitten wel schouders aan. En een kontje. _O_
pi_127790800
Ik heb heul geen vriendje ;(
pi_127790808
Pff.. Wat bestaan er een beroerde programma's om mee te werken zeg. Motivatie daalt tot het nulpunt. Waarom snapt dat ding niet wat ik wil..
En ondertussen zit ik naar tickets voor pinkpop te kijken.. Lijkt me best mooi om even lastminute naar toe te gaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door the85mc op 14-06-2013 15:22:01 ]
pi_127790958
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Arme jij! :'(
pi_127791040
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Arme jij! :'(
Maar de hepies :D
pi_127791173
Dat zijn m'n bitches :7
pi_127791534
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Dat zijn m'n bitches :7
pi_127791619
De mijnes weegt 95 kilo. Met mooie brede schouders, stevige benen en bolle kont en buik, hihi :+
pi_127791733
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Meen je dat nou? ik had hem minder zwaar gegeven. De mijne is 1.77 en ongeveer 78 kilo, maar heeft hele korte spieren, dus dat ziet er weer heel anders uit. Maar blijft een lekker ding :9
hij is sinds januari weer goed aan het trainen en sporten, daarvoor was ie te druk en was hij volgens mij qua massa kleiner.

Ik weet dat een vriendinnetje 'm in januari gezien had en begin maart en die was echt verbaasd over hoeveel massa erbij zat. Lang leve spiergeheugen :7
pi_127791755
:s)

[ Bericht 83% gewijzigd door _aurum_ op 14-06-2013 15:28:07 ]
pi_127791989
pi_127792503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hij is sinds januari weer goed aan het trainen en sporten, daarvoor was ie te druk en was hij volgens mij qua massa kleiner.

Ik weet dat een vriendinnetje 'm in januari gezien had en begin maart en die was echt verbaasd over hoeveel massa erbij zat. Lang leve spiergeheugen :7
Ja lekker is dat. Ik heb ook aardig wat spiergeheugen. Nooit gedacht dat ik mezelf met yoga weer kon opvullen *O*

Daarover gesproken....mijn yogakleren zijn er *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door An24 op 14-06-2013 15:36:21 ]
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 15:37:09 #192
70532 loveli
N
pi_127792767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
*O*
crap in = crap out
pi_127793000
Net op de sportschool maar even een smoothie genomen (groene thee, kokos, ananas) en een balletje opgegooid dat ik op zoek ben naar werk *)

Ze hadden alleen niks -O- alleen instructeurs voor de lessen zochten ze en das echt een bijbaantje.
compact en kleverig.
pi_127793139
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef V1z0R het volgende:
Wil jij mijn vriendje zijn? O+
pi_127793400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:46 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Wil jij mijn vriendje zijn? O+
Ik weet niet of dat wel mag van m'n moeder :@
Stiekum?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:57:10 #196
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127793504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
:s)
Ben je even boodschappen doen :')

Uniek: had jouw Lidl wel spinazie? :o
And eternity in an hour.
pi_127793777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel mag van m'n moeder :@
Stiekum?
*steentjes tegen slaapkamerraam gooit*

We're so bad, girl! *hihihi*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:05:57 #198
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127793831
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

And eternity in an hour.
pi_127793858
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ben uniek niet, maar mijn lidl had wel spinazie :)
pi_127794004
Update!

O: havermout, chia, boekweit, melk en banaan
T: koffie met melk en soort scone
L: salade met kip en spelt, potje rijstpudding
T: tien m en m's
D: ik denk bulgur en courgette en feta maar vriendje had het over pizza :?
pi_127794073
quote:

[..]

"TEEHEE"!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:17:21 #202
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127794289
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef Perruche het volgende:
Update!

O: havermout, chia, boekweit, melk en banaan
T: koffie met melk en soort scone
L: salade met kip en spelt, potje rijstpudding
T: tien m en m's
D: ik denk bulgur en courgette en feta maar vriendje had het over pizza :?
Dat je die M&M's telt :P

Ik heb een thuiswerklijstje, dus bagger :')

S: Jillian
O: appel
T: twee bth roomboter, twee gekookte eieren
L: restje Bulgaarse yoghurt met walnoten, theelepel honing.

Ik ga zo maar eens schoonmaken :r
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:34:12 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127794807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dindag wel. 69c /cent
pi_127794825
Aaargh zelfs met 3 sneden brood, sperziebonen, tuinkers, peterselie en 150 gram rundergehakt krijg ik vandaag toch nog te weinig ijzer binnen?!? Geloof er geen snars van :')
pi_127794957
Gehakt zit op zich niet veel ijzer in :{ In biefstuk 11x zoveel.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 16:40:24 #206
70532 loveli
N
pi_127795023
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:34 schreef Novem het volgende:
Aaargh zelfs met 3 sneden brood, sperziebonen, tuinkers, peterselie en 150 gram rundergehakt krijg ik vandaag toch nog te weinig ijzer binnen?!? Geloof er geen snars van :')
Lever en bloedworst :9
crap in = crap out
pi_127795032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Gehakt zit op zich niet veel ijzer in :{ In biefstuk 11x zoveel.
Ik heb vandaag ook rosbieflapjes gekocht, maar heb al gehakt ontdooit, boe. Later in de week dan maar!
pi_127795151
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Lever en bloedworst :9
Bloedworst met appeltjes, dat is echt SUPER lang geleden dat ik dat op heb, zeker 15 jaar.
Kippenlevertjes gaan nog wel, maar lever is niet echt mijn ding. Misschien maar wat kalfsleverwost voor op brood halen.

Ik denk dat ik het toch voornamelijk bij biefstuk/rosbief/entrecot en lam ga houden :P
pi_127795499
Leverworst :9
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:18:05 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127796283
Volgende week maar weer lever.

Boh, wat ben ik soms jaloers op jullie sportprestaties! Supergoed! *O*

Lijst:
O: kwark/vla/ananas/honing
T's: halve komkommer, halve paprika, cup a soup snert, cappuccino
L: 3 boterhammen met gerookte forel, rauwe spinazie en tomaat. 1 tomaat, halve paprika, kom tomatencremsoepmet ballen, beker melk, lik satesaus :')
T: sinaasappeo, granny smith, peer, slagroomgebak :9, 2 flesjes bier
D: Zuurkoolovenschotel (met zijn tweeen: 5 aardappelen, 1 kg zuurkool, 2 tartaar, halve rookworst) mosterd en zoete curry
T: hopelijk niks
pi_127796654
quote:

[..]

_O-
pi_127796710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat je die M&M's telt :P

Ik heb een thuiswerklijstje, dus bagger :')

S: Jillian
O: appel
T: twee bth roomboter, twee gekookte eieren
L: restje Bulgaarse yoghurt met walnoten, theelepel honing.

Ik ga zo maar eens schoonmaken :r
wij hebben al zo lang niet schoongemaakt, dat we er een hele dag voor inplannen deze week. Zondag of maandag dus ;(
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:34:19 #213
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127796798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef An24 het volgende:

[..]

wij hebben al zo lang niet schoongemaakt, dat we er een hele dag voor inplannen deze week. Zondag of maandag dus ;(
:o serieus? Ik heb het twee weken geleden voor het laatst gedaan en het moest echt wel weer even. Al had ik het zomaar weer een week kunnen uitstellen als M. vanavond niet kwam :')
And eternity in an hour.
pi_127796925
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:o serieus? Ik heb het twee weken geleden voor het laatst gedaan en het moest echt wel weer even. Al had ik het zomaar weer een week kunnen uitstellen als M. vanavond niet kwam :')
Ja joh, iets met prioriteiten. Leren, yoga, veel werk, nog een beetje een sociaal leven. We komen tijd te kort!

En ik probeer Freud al een tijdje te overtuigen van een hulp in de huishouding, maar hij wil er nog niet aan :'(
pi_127797021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja joh, iets met prioriteiten. Leren, yoga, veel werk, nog een beetje een sociaal leven. We komen tijd te kort!

En ik probeer Freud al een tijdje te overtuigen van een hulp in de huishouding, maar hij wil er nog niet aan :'(
Jullie werken toch allebei? Meer argumenten voor quality time zijn niet nodig... ;)
pi_127797065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jullie werken toch allebei? Meer argumenten voor quality time zijn niet nodig... ;)
Ja precies. Allebei fulltime, dus jah!
pi_127797555
Wij zijn ook zo dramatisch met het huishouden, ik vind het niet leuk...uitstel=afstel
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:00:41 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127797694
En daarom hebben wij een Paulien ^O^.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:08:32 #219
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127797978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, ik ga het ook al iets minder belangrijk vinden :+ Als ik meer zou hardlopen in het weekend en meer aan de studie zou doen, zou het ook echt niet lukken, dan houd ik geen weekend meer over :{
And eternity in an hour.
pi_127798713
Ohaiiii

Ik ben zo blij met dat ik me nu goed voel in mijn lichaam *O* en best snel ook al weet ik niet wat er nu echt veranderd is. Gok het vele sporten en iets strikter kcals bijhouden. Alleen de lovehandles en ass nog en dan klaar!

Nadeel is wel dat ik nu bijna alles "mooi" vind staan :')
pi_127799066
Ik maar denken dat het shopmonster al op volle kracht was :')
Maar leuk O+
pi_127799297
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiii

Ik ben zo blij met dat ik me nu goed voel in mijn lichaam *O* en best snel ook al weet ik niet wat er nu echt veranderd is. Gok het vele sporten en iets strikter kcals bijhouden. Alleen de lovehandles en ass nog en dan klaar!

Wij zijn ook blij *O*

Volgens mij is je humeur ook gelijk beter? _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:47:54 #223
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127799400
quote:
Ohaiiii

^O^
And eternity in an hour.
pi_127799438
quote:
Ohaiiii

O+

Super!
pi_127800772
quote:
Ohaiiii

Lekker hoor *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:24:48 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127800813
quote:

[..]

Jup.
(huilbaby krijgt 'behandeling', wordt stil, vlg chiropractor hoort dat, baby wordt blauw, paniek maar doorgaan, baby dood). Eng dus dat zoiemand aan je zit.
Heb mijn oudste ook laten kraken als baby, ondanks twijfels. Na 6 maanden non-stop huilen was ze eindelijk stil en blij. Mijn verloskundige had het me de eerste week al aangeraden. Had ik maar gdluisterd, dan had de babytijd er heel andrrs uitgezien
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:33:02 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127801165
Fijn Perrr *O* Geniet ervan, maandag voel je jezelf lelijk, dik en is NIKS goed
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:33:12 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127801176
Vrouwen *O*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:35:10 #229
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127801243
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Positieveling O+

Ik zit honger te hebben. Net eens gebeld waar M. blijft, moet 'ie nog vertrekken :').
And eternity in an hour.
pi_127801572
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Positieveling O+

Ik zit honger te hebben. Net eens gebeld waar M. blijft, moet 'ie nog vertrekken :').
Ik dacht dat jij spare-ribs klaar had?
pi_127801671
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik maar denken dat het shopmonster al op volle kracht was :')
Maar leuk O+
Ja ik bestel wel alles maar dan stuur ik alles terug :P
pi_127801681
quote:
_O- preciessss
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:49:08 #233
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127801794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij spare-ribs klaar had?
Nee, die haal ik straks op, hiernaast.

Zie nu pas dat jij het bent :')
And eternity in an hour.
pi_127802318
quote:
_O- muts :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:03:43 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127802399
FUCK IT!! Heb alles klaar voor een 30 km wandeling morgen. Fuck het weer, knie en wind :r
Alles klaar gelegd, tas, brood, kaas, huzarensalade, gekookl eitje gemaak, crackers, tomaat, komkommer, beker melk, appel, peer, sinaasappel, halve liter kwakr/vla/ananas.

Dusssssssssssss :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:04:47 #236
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127802439
Ik ga morgen naar de dierentuin. 80% kans op regen :').
And eternity in an hour.
pi_127802608
En morgen wordt nog de beste dag van het weekend _O-
pi_127802617
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ga morgen naar de dierentuin. 80% kans op regen :').
Is binnen ook genoeg te zien/lezen... Ik word altijd weggeroepen bij het bekijken van die dingen }:|
"Wat is er nou zo interessant aan die skeletten?"
pi_127803007
quote:
Haha, lekker positief dit _O-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:21:12 #240
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127803154
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef An24 het volgende:
En morgen wordt nog de beste dag van het weekend _O-
Zondag moet ik toch studeren :P
And eternity in an hour.
pi_127803259
Waar wordt het zulk slecht weer dan? Ik ga morgen ook naar de dierentuin (artis) en volgens buienradar gaat het alleen rond 12 regenen daar en zondag niet..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:34:07 #242
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127803685
Ik heb niet gekeken, misschien heb ik mazzel morgen en regent het in Limburg of de Randstad.
And eternity in an hour.
pi_127803856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Zondag moet ik toch studeren :P
Ik ook. En poetsen :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:44:13 #244
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127804095
Vandaag twee jongetjes die "sorry mevrouw!" zeiden op de rotonde, terwijl ik de fout inging O+ _O-.

Eten staat klaar, nog een halfuurtje wachten :P
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:45:11 #245
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127804148
Nadeel van een training volgen: mensen die ineens je vriendje willen worden op Facebook, terwijl dat van jou niet zo nodig hoeft :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:46:44 #246
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127804220
Volgens weeronline wordt het morgenmiddag vrij zonnig in Emmen! *O* Ben benieuwd hoe het is, 20 jaar geleden dat ik er was.
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:46:59 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127804234
Raad eens wie van 8.00 uur tot 14.00 uur gaat wandelen in het noorden?
Waa vallen de zwaarste buien? In het noorden in de ochtend *O*

Dan ga ik verdomme maar 6 uur lang verkleumen.. vieze vuile kutweergoden /

Dierentuin, leuk! veel plzier
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:48:14 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127804296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie van 8.00 uur tot 14.00 uur gaat wandelen in het noorden?
Waa vallen de zwaarste buien? In het noorden in de ochtend *O*

Dan ga ik verdomme maar 6 uur lang verkleumen.. vieze vuile kutweergoden /

Dierentuin, leuk! veel plzier
That's the spirit! Je bent toch niet van suiker! :P

Thanks! Jij ook! O+
And eternity in an hour.
pi_127804635
Veel plezier dames!

Freud en ik gaan morgen shoppen en uit eten O+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:55:58 #250
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127804717
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef An24 het volgende:
Veel plezier dames!

Freud en ik gaan morgen shoppen en uit eten O+
Ook veel plezier O+
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 21:10:21 #251
70532 loveli
N
pi_127805454
Fanmail uit Leeuwarden :') Het komt wel goed met dat begrotingstekort.
crap in = crap out
pi_127805589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef loveli het volgende:
Geschwindigkeitsbegrenzung ist auch für Sie!

Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn.
pi_127805600
Ik hoef nog geen 3 cijfers in te vullen :')
pi_127805652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef loveli het volgende:
:X Veel?

Ik ga ff afkloppen, laatste tijd geen fanmail gehad O-)
pi_127805951
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:X Veel?

Ik ga ff afkloppen, laatste tijd geen fanmail gehad O-)
^^

Ik rij een auto van de zaak. Ook niet leuk, want de baas weet eerder wat ik uitspook dan ik :')

Sterkte loveli ;)
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 21:20:50 #256
70532 loveli
N
pi_127805984
Meer dan genoeg en op een plaats/moment dat ik zo snel niet voor de geest kan halen. Kom er wel regelmatig, maar volgens mij ben ik me altijd heel bewust van die ene camera.
crap in = crap out
pi_127806056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef loveli het volgende:
Meer dan genoeg en op een plaats/moment dat ik zo snel niet voor de geest kan halen. Kom er wel regelmatig, maar volgens mij ben ik me altijd heel bewust van die ene camera.
:X
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 21:25:32 #258
70532 loveli
N
pi_127806249
Dus met een beetje pech staat er een extra de andere kant op en dan ben ik f@cked :')
crap in = crap out
pi_127806592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef loveli het volgende:
Dus met een beetje pech staat er een extra de andere kant op en dan ben ik f@cked :')
heb je niet zo'n flits appje voor je foon? Saved my life a couple of times :X O-)
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 21:38:40 #260
70532 loveli
N
pi_127806802
Niet op routes die ik standaard doe.

Laatst 1 straat voor huis had ik ze op tijd in de gaten, dus ik heb het wel (soort van) verdiend. Kattenvoer de rest van de maand ;(
/dramaqueen
crap in = crap out
pi_127806819
Gouden tip: direct bezwaar indienen, vooral bij trajectshit, doen m'n maten en ik al tijden en Leeuwarden gooit ze liever weg dan ze er moeite van maken. /zijn ambtenaren
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 21:40:38 #262
70532 loveli
N
pi_127806878
hoeveel procent wordt er weggegooid? Geen trajectcontrole.
crap in = crap out
pi_127807205
Ken de percentages niet :@, maar bezwaar maken helpt!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:34:26 #264
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127809467
Duurde even voor ik snapte wat fanmail uit Leeuwarden is :')
And eternity in an hour.
pi_127809643
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef loveli het volgende:
hoeveel procent wordt er weggegooid? Geen trajectcontrole.
Ze moeten de foto dan opsturen. En die foto's zijn vaak kwijt.
  Vis een optie? zaterdag 15 juni 2013 @ 06:46:23 #266
70532 loveli
N
pi_127818245
Al 2 uur wakker :')
crap in = crap out
  zaterdag 15 juni 2013 @ 06:49:16 #267
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127818247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 06:46 schreef loveli het volgende:
Al 2 uur wakker :')
goeiemorgen :W

Ben ook al een uurtje wakker en hoef er pas over een uur uit. Straks weer even Jillian, want daar ga ik vanavond echt geen zin meer in hebben :P
And eternity in an hour.
pi_127818287
Ik lig ook al een paar uur wakker. Heb weer een nieuwe 'oorbel' en moet even wennen dat ik dus niet op mn favoriete kant kan liggen :+.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 07:53:03 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127818415
Mooi kut Loveli.
Ik ga de volgende keer wel zo'n eind wandelen. Alles klaar maar vooruit. Het moet wel leuk blijven. ... Ga straks maar 10 km. Kijken hoe de knie zich houdt ,/mietje
pi_127818670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Gouden tip: direct bezwaar indienen, vooral bij trajectshit, doen m'n maten en ik al tijden en Leeuwarden gooit ze liever weg dan ze er moeite van maken. /zijn ambtenaren
^^

Heb een standaard bezwaarschriftje staan.
Inclusief de vraag om foto's.
In principe hoort dat niet meer bij elkaar, je krijgt geen uitstel meer/het is geen bezwaar als je om foto's vraagt. Die hoor je op te vragen via website of 0900 nummer (dat laatste vertik ik).

Laatst iemand door de verkeerspolitie Assen was geflitst in de omgeving van Rotterdam :D
Foto was niet opvraagbaar via de website dus maar een briefje gedicht.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 15 juni 2013 @ 09:00:04 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127818749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi kut Loveli.
Ik ga de volgende keer wel zo'n eind wandelen. Alles klaar maar vooruit. Het moet wel leuk blijven. ... Ga straks maar 10 km. Kijken hoe de knie zich houdt ,/mietje
Wat? Waarom ga je nu niet dan? Last van je knie?

Ik was lekker aan het Jilliannen toen m'n computer het tijd vond voor een update en opnieuw opstartte :') voor de tweede keer deze week :') die ga ik morgen mooi even uitzetten!
And eternity in an hour.
pi_127818895
Lichamelijk voel ik me echt een oud wijf op het moment. Alles doet me zeer. Zo maar opstaan, dit zou voor mij normaal echt zon luierdag zijn maar helaas. Vandaag vaderdag bij mijn paps. En vriendlief gaat eerst met hem vissen dus we moeten over een uur weg... blegh!
pi_127819118
:W morguh!

Hoofdpijn weg, yogatime in nieuwe kleren *O*

Shoppen gaat niet door met dit weer. Moet wel leuk blijven :')
  Vis een optie? zaterdag 15 juni 2013 @ 10:00:07 #274
70532 loveli
N
pi_127819214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 08:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^^

Heb een standaard bezwaarschriftje staan.
Inclusief de vraag om foto's.
In principe hoort dat niet meer bij elkaar, je krijgt geen uitstel meer/het is geen bezwaar als je om foto's vraagt. Die hoor je op te vragen via website of 0900 nummer (dat laatste vertik ik).

Laatst iemand door de verkeerspolitie Assen was geflitst in de omgeving van Rotterdam :D
Foto was niet opvraagbaar via de website dus maar een briefje gedicht.
Kun je mij dat bezwaarschrift sturen? Copy/pasten >>>> zelf schrijven.
crap in = crap out
pi_127819293
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 09:50 schreef An24 het volgende:
:W morguh!

Hoofdpijn weg, yogatime in nieuwe kleren *O*

Shoppen gaat niet door met dit weer. Moet wel leuk blijven :')
hier is het ook rotweer (den haag) maar in lelystad was t hartstikke warm, ben vanmorgen zonder jas naar t station gewandeld..
compact en kleverig.
pi_127819407
Hier (aan de kust nh) regent het nu ook heel hard, maar buienradar zegt dat het in adam vanaf 11.50 droog is, en ik ga om 14.15 naar artis. Hopen dat het de hele middag droog blijft dus! :)
pi_127819429
Wat een smerige koffie hebben ze trouwens bij de burger king :r
compact en kleverig.
pi_127819456
In de middag zou het inderdaad beter worden, ik hoop er ook op! :Y
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:55:41 #279
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127820087
Boy ik ga ook aan de chiazaad :o. Te koop bij de natuurwinkel?
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zaterdag 15 juni 2013 @ 10:57:05 #280
70532 loveli
N
pi_127820117
Drogist zag ik het ook liggen. Was een tientje voor 500g.
crap in = crap out
pi_127820144
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een smerige koffie hebben ze trouwens bij de burger king :r
Waaaaarom zou je daar uberhaupt koffie drinken? :D

Hambuger snap ik, maar koffie? :+
pi_127820158
Sinds ik niet meer zwanger ben, heb ik echt weer regelmatig last van mn hormonen (denk ik tenminste).

Ga zo even de stad in met een vriendin. En nu vraag ik me af waarom zij eigenlijk met me omgaat. En of ik niet te lelijk ( :') ) ben om met haar bevriend te zijn.

Gaat wel weer over. Maar vind t echt bleud dat ik daar weer 'last' van heb. Zeker ook nu ik oud en wijs genoeg zou moeten zijn om me niet meer druk te maken om dit soort onbenulligheden.

Ach ja

Oh, hier is t weer ook niet geweldig. Arme pinkpoppers.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:00:03 #283
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127820176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef loveli het volgende:
Drogist zag ik het ook liggen. Was een tientje voor 500g.
oh dat kost geen drol, thanks :) net gelezen dat het nog gezonder is dan spinazie en zalm samen.
And eternity in an hour.
pi_127820306
T is maar wat je weinig noemt.. ik vind 10 euro voor 500 gr zaadjes best veel :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:09:19 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127820363
Cocoface :* O+ Misschien eens onderzoeken waar dat vandaan komt? :o Ik bedoel, bijna iedereen voelt zich wel eens onzeker over uiterlijk of andere dingen, maar om te gaan twijfelen waarom mensen met je omgaan en dat aan je uiterlijk te koppelen lijkt me niet standaard, vooral niet omdat het terugkerend issue is -O-
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:10:55 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127820388
Tevens lawl, net mail van een of andere toko waar ik ooit een dingetje voor heb ingevuld, met de titel: "Maria, afhaalbericht: je windjack ligt klaar‏"

Ik dacht, heuh? Iets gewonnen ofzo? :?

En dan in de mail: "Ondertussen mogen we nu van Man Bijt Hond voor slechts 10 euro sportieve windjacks weggeven onder de mensen die bij een eerdere editie hun stem hebben uitgebracht".

Voor 10 euro =/= weggeven, jongens! :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:46:08 #287
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127821051
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:
T is maar wat je weinig noemt.. ik vind 10 euro voor 500 gr zaadjes best veel :P
op internet waren ze duurder :P waar haal jij ze?
And eternity in an hour.
pi_127821238
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

op internet waren ze duurder :P waar haal jij ze?
Laatste keer bij de Tuinen, want aanbieding. En anders bij de dierenwinkel bij mn ouders in t dorp. 8 euro per kilo kost t daar :P
pi_127821245
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Waaaaarom zou je daar uberhaupt koffie drinken? :D

Hambuger snap ik, maar koffie? :+
Op sloebervakantie in Parijs koffie halen bij de mac, want te doen en ¤ <5 ... Memories :s)
pi_127822052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Laatste keer bij de Tuinen, want aanbieding. En anders bij de dierenwinkel bij mn ouders in t dorp. 8 euro per kilo kost t daar :P
Ik dacht huh? lees ik dat goed, tot ik chia zaad ging googelen. Dat is gewoon vogelvoer :D
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:34:44 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127822097
Coco, ik vbind je een topwijf en ik zou heel graag willen dat je mijn vriendin was! :*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:35:13 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127822107
Tot op de onderbroek natgeregend tijdens wandelen, dat ging een half uur lang hard naar beneden :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:39:32 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127822222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, ik vbind je een topwijf en ik zou heel graag willen dat je mijn vriendin was! :*
^^

Zullen wij anders een keer shoppen Coco? Kunnen we postnatale buiken vergelijken :+.
pi_127823097
'middag!

Lijstje:
O: kwark/yoghurt met muesli
S: 9 km hardloop intervaltraining met veel tegenzin, tegenwind en een flink bui
L: restje sla, 2 boterhammen, 2 gebakken eieren met 2 plakjes ham :9
T: iets van fruit
D: rijst, gehakt/curry/sperzieboontjes/nog wat andere groente
T: glaasje port
pi_127824726
O: croissant met graskaas, bth gekookt eitje
T: aardbeien
L: 2 bth met halve avocado, makreel file
T: platte perzik
D: sperziebonen, aardappelen en worstje
pi_127825196
Weten dat je ooit een vreselijk lekker recept hebt gemaakt, wat een bewerking was van een ander recept, en het vervolgens niet meer terug kunnen vinden :'). Ik wil mijn recept voor hele kip gevuld met appel/kaneel/rozijnen/amandelen terug :o. Die vulling was echt ongewoon lekker en heb ik in de dagen erna nog koud opgegeten.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:52:02 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127825659
Q, wat weinig! icm hardlopen al helemaal!

Vind recepten alijd zo logisch en op elkaar lijken :') meestal verzin ik het zelf wel en pakt vrijwel altijd goed uit.
pi_127825840
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Q, wat weinig! icm hardlopen al helemaal!

Vind recepten alijd zo logisch en op elkaar lijken :') meestal verzin ik het zelf wel en pakt vrijwel altijd goed uit.
Mja dit was dus ook een bewerking door mijzelf. Ik vermoed dat ik gewoon appelcompote in een kip geduwd heb, en vervolgens het recept van die compote heb aangepast ofzo :+. Wel de lekkerste compote ooit :o. De hoofdverdachte: http://www.ah.nl/allerhan(...)de-met-appelcompote/
pi_127825876
De boel is gepakt, tot over twee weken! :W
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:20:31 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127826574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja dit was dus ook een bewerking door mijzelf. Ik vermoed dat ik gewoon appelcompote in een kip geduwd heb, en vervolgens het recept van die compote heb aangepast ofzo :+. Wel de lekkerste compote ooit :o. De hoofdverdachte: http://www.ah.nl/allerhan(...)de-met-appelcompote/
Precies!

Fijne vakantie Puff, je hebt het verdient :Y
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:21:37 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127826608
Kak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')