abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:53:34 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127761934
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127762083
quote:
In tussendoortjes niet zoveel. Wel in groene groenten en rood vlees. Ijzer wordt beter opgenomen in combi met vitamine C. Melk remt juist ijzeropname.
Hm... Lastig, ik eet best wel wat groente, minder rood vlees wel... Lever wil ik graag! Maar moet naar de Jumbo daarvoor denk ik. Spinazie heb ik gisteren een berg gehad, toch nog te weinig volgens de eetmeter :+
En in stroop zit ook best veel ijzer :@
Vind het wel lastig hoor, om van alles voldoende binnen te krijgen.
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:58:03 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127762106
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127762256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Groene groente (spinazie, broccoli), Vlees (vooral lever en rood vlees), tonijn, brood. Stroop valt best tegen
o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijk :+

Dank je, daar ga ik sowieso op letten tegen de tijd dat ik zou moeten doneren dan :Y zou het zonde vinden als het niet mag...
En tonijn :9
compact en kleverig.
pi_127762357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijzer dus...
Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horen :')
pi_127762389
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook :')
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doen :@ en ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!

Ik moet eens ophouden met die é, ó, á's :@
compact en kleverig.
pi_127762457
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw spierpijn! Dinsdagavond body combat gedaan (voelde ik in mn armen én benen) en vanmorgen yoga. Merk ik nu ook :')
Ik merk óók dat ik het bij yoga érg prettig vind als de lerares me goed in de houding 'duwt', ik wil het gewoon persé goed doen :@ en ik merk dat ik nú al beter mn evenwicht kan bewaren, als ik op mijn ademhaling let, dat vind ik wel erg leuk!

Leuk! Yoga is tof O+
pi_127762459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Shhhhtt, dat laatste wilde JB vast niet horen :')
zó erg vind ik het niet hoor :P
Ik heb de stroop pas net herontdekt, mn enthousiasme gaat vást over :P
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:08:51 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127762562
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, ik vond het vrij veel! Vergeleken bij wat ik verder had gegeten de dagen dat ik stroop at dan dus kennelijk :+

Dank je, daar ga ik sowieso op letten tegen de tijd dat ik zou moeten doneren dan :Y zou het zonde vinden als het niet mag...
En tonijn :9
Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpen
pi_127762646
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.
pi_127762659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Leuk! Yoga is tof O+
ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zo :@ al merk ik wel dat dat rust geeft voor mn ademhaling) ik wil die houdingen gewoon graag goed doen en probeer mezelf steeds verder te pushen (zonder te ver te gaan uiteraard)
Ik heb ook gevraagd aan de lerares of ze me wil helpen met de zonnegroet, omdat dat best snel gaat en ik niet weet of ik het goed doe.
Valt me wel heel erg op dat ik heel jong ben vergeleken bij de rest. Die zijn allemaal 55/60+ vorige keer zat er 1 vrouw van in de 40 tussen, maar die was er vandaag niet.
compact en kleverig.
pi_127762681
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja kappuh met die aigu. Het is net alsof je schreeuwt en daar krijg ik hoofdpijn van.
sorry :@
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:12:47 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127762743
Hállóóóóó!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127762745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kip trouwens ook. Je kan ook roosvice Ferro drinken, bevat ook veel ijzer en schijnt echt te helpen
o, das ook wel een goede tip! Dank u, moet goedkomen dan.
compact en kleverig.
pi_127762973
Maar brood dus ook, maar dat mag dan weer niet teveel, want carbs zo lastig dit!
compact en kleverig.
pi_127762998
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hállóóóóó!
hoi! Hoe is het? O+
compact en kleverig.
pi_127763294
quote:
Hállóóóóó!
Hállååååå!
pi_127763608
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het ook echt heel leuk! Had ik niet verwacht (de meditatie hoeft van mij niet zo :@ al merk ik wel dat dat rust geeft voor mn ademhaling) ik wil die houdingen gewoon graag goed doen en probeer mezelf steeds verder te pushen (zonder te ver te gaan uiteraard)
Ik heb ook gevraagd aan de lerares of ze me wil helpen met de zonnegroet, omdat dat best snel gaat en ik niet weet of ik het goed doe.
Valt me wel heel erg op dat ik heel jong ben vergeleken bij de rest. Die zijn allemaal 55/60+ vorige keer zat er 1 vrouw van in de 40 tussen, maar die was er vandaag niet.
Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.

En ik heb even zonnegroet a en b opgezocht voor je!

http://m.youtube.com/watch?v=gpUhpJBZdhg

Er was een betere, maar daar moet je voor betalen tegenwoordig :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:34:04 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127763636
Buuuuuuuuuh wat zit er een nare nasmaak aan stevia :X

XM, heb je kuki al opgegeten?
pi_127763683
quote:
Hállóóóóó!
XM! :W hoe gaat het?
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:37:17 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127763792
Ja, fulltime aan het moederen :D. En tevergeefs aan het proberen daar een ritme in aan te brengen :') :z. Kuki ligt nu op m'n borst te slapen O+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127763850
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, fulltime aan het moederen :D. En tevergeefs aan het proberen daar een ritme in aan te brengen :') :z. Kuki ligt nu op m'n borst te slapen O+.
O+
pi_127763889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Ook pushen zonder te ver te gaan is niet goed. Het gaat er om dat je het lijf 'voelt' en dat naar je lijf leert luisteren in een houding en dat je door ademt. Je ademhaling zorgt er straks vanzelf voor dat de houding mooier wordt.

En ik heb even zonnegroet a en b opgezocht voor je!

http://m.youtube.com/watch?v=gpUhpJBZdhg

Er was een betere, maar daar moet je voor betalen tegenwoordig :')
dat ademen merk ik idd, dat scheelt zoveel! Zolang dat goed gaat, sta ik stil, als ik even niet oplet, donder ik om :') nou ja, niet helemaal, maar dan begin ik wel te wiebelen enzo. (Op mn tenen staan vind ik lastiger dan de tree pose overigens)

En dank je! Zal m morgen eens proberen adhv dat filmpje!
compact en kleverig.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:41:41 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127764005
En dit was even voor ze in slaap viel O+

pi_127764194
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]
Ahwwwww! *;

Mama's neusje, of niet? :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:47:09 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127764249
Uhuh :Y. En oren. En de frons van pappa.
pi_127764275
quote:

[ afbeelding ]
O+
compact en kleverig.
pi_127764480
Cute XM!

JB: carbs zijn niet slecht. Maar qua voedingsstoffen is brood niet alles :)

Lekker getraind! Zonder lief, dus minder gezellig :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127764489
quote:

[ afbeelding ]
O+
pi_127764624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef _aurum_ het volgende:
Cute XM!

JB: carbs zijn niet slecht. Maar qua voedingsstoffen is brood niet alles :)

Lekker getraind! Zonder lief, dus minder gezellig :D
dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffen :')
Ik vind het best ingewikkeld allemaal hoor :')
compact en kleverig.
pi_127765039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat bedoel ik, in brood zit veel ijzer en dat heb ik wel nodig! En dan zitten er in brood weer niet genoeg andere voedingsstoffen :')
Ik vind het best ingewikkeld allemaal hoor :')
Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.

Brood kan ook, maar er zijn betere carbs opties.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127765303
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk? Je wil meer ijzer, eet meer vlees. Of spinazie of die ferro meuk.

Brood kan ook, maar er zijn betere carbs opties.
aan vlees zitten ook weer negatieve kanten en spinazie valt ook wel mee qua ijzer (zou je echt heel veel van moeten eten) en die ferro meuk ga ik idd maar halen ^O^
compact en kleverig.
pi_127765492
http://www.healthalicious(...)-sources-of-iron.php

quote:
#9: Dark Chocolate and Cocoa Powder
:9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:21:14 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127766049
Haha die wakkere blik van N. ondanks net voor het in slaap vallen :D O+

En lolol @ Eibertje promo-squad, enerzijds opmerkingen maken over de inhoud en anderzijds 'subtiel' een linkje droppen en zeggen het besteld te hebben :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127766362
XM wat een popje :D en dat haar! O+
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? donderdag 13 juni 2013 @ 21:30:11 #36
70532 loveli
N
pi_127766586
Bloedworst!!!!
crap in = crap out
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:43:19 #37
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127767377
Zij die een vast contract hebben groeten u :P

Baby XM O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127768398
Wat een ontzettend lieve foto XM!
En Dido, gefeliciteerd! *O*

Mijn lijstje vandaag:

O: magere kwark met diepvriesfruit
L: vier speltbth met geitenkaas en beetje honing
D: 3 speltpannenkoeken met bacon en appelstroop, 1,5 speltpannenkoek met diepvriesfruit en beetje magere kwark
T: twee tomaten, stuk courgette, glas Roosvicee 50/50
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:20:14 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127769588
Clinic was leuk maar wel een overload aan info. Gelukkig hoeven we niet overal tegelijk op te letten :P Wel wat last van mn scheen maar anders dan op mn oude schoenen. Had niet het idee dat ik aan het overbelasten was. Komende week nog maar even rustig aan iig. De schoenen zijn fugly maar intrigerend en lopen totaal anders dan mn oude schoenen. Wel veel werk om ze aan te krijgen. Eerst elke teen voor het juiste vakje en dan pas aantrekken :') ga ze wel aanschaffen though :P twijfel alleen over de maat. 38 knelde iets, 39 is waarschijnlijk net te groot. Morgen maar even 38,5 zoeken :P straks thuis nog Jillian meh, geen zin meer maar het moet :')
And eternity in an hour.
pi_127770580
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Mama's neusje, of niet? :D O+
Ja, ik zie het ook idd! :Y

Ook nog even hier: toffe foto XM! O+ *;
pi_127770761
Vandaag best netjes weer gegeten :s)

Broodjes met kipfilet, smoothies, melk, biefstuk (a la Gordon Ramsay, als ik M. moet geloven), heel veel verse boontjes, sap, wat dropjes.

Als ik het zo terug zie, valt het ineens tegen :') Terwijl ik geen honger heb gehad, en vrij weinig 'slecht' gegeten heb. Maja, grootte van porties zie je zo niet terug he? Dat maakt het beeld ook scheef, denk ik.

Wel te weinig tussendoortjes; ongepland enorm veel (spoed)overleg gehad. Dus.
pi_127771342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag best netjes weer gegeten :s)

Broodjes met kipfilet, smoothies, melk, biefstuk (a la Gordon Ramsay, als ik M. moet geloven), heel veel verse boontjes, sap, wat dropjes.

Als ik het zo terug zie, valt het ineens tegen :') Terwijl ik geen honger heb gehad, en vrij weinig 'slecht' gegeten heb. Maja, grootte van porties zie je zo niet terug he? Dat maakt het beeld ook scheef, denk ik.

Wel te weinig tussendoortjes; ongepland enorm veel (spoed)overleg gehad. Dus.
maak je niet te druk :)

Binnenkort vakantie toch? Kan je dan puntjes op de i zetten.
pi_127771543
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maak je niet te druk :)

Binnenkort vakantie toch? Kan je dan puntjes op de i zetten.
Ja, dat is het plan :Y Als ik na die 6 weken terug kom op school dan ben ik de slanke deerne die ik ooit was ;) :s)

(seriously though: dan wil ik inderdaad echt heel goed weer op ritme en eetpatroon gaan letten, incl. voldoende lichaamsbeweging. Op zich moet dat makkelijk te doen zijn, vind het sowieso -nu met Saartje dan- makkelijker om de deur uit te gaan en te wandelen. Nu heb ik een doel (goed/leuk voor S.), en dat had ik eerst niet/veel minder.)
pi_127771949
Schattig XM!
En zit je ver van de ondergrens JB? Je hb kan best veel varieren, maar als je van nature al lage Hb hebt dan is het lastig. Mocht anders eten echt niet helpen, dan kun je altijd nog gaan roken :P Helpt ook. Ik mag volgende week weer geven geloof ik.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:26:14 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127778923
Bloedbank zou reclameposters moeten hebben met de 'ludieke' slogan "Ik zou je geven" O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127779173
:') _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127779403
Lijstje:

O: kwark/vruchtenyoghurt met muesli
L: 3 bth, salade
T: banaan
D: salade met noedels, boontjes, paprika, kip, cashews
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:55:58 #48
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779415
Hoi :W

Ik heb al gejilliand vanochtend *) *) *)

En ik ga toch maar niet voor de tenenschoenen, maar voor deze:

Krijgt goeie reviews en de fivefingers vind ik te duur en te lelijk. Misschien probeer ik die later nog eens, als ze de hardloopvariant ook in fatsoenlijke kleurtjes produceren :{w

Vanochtend thuiswerken, ook wel eens lekker O+
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:56:49 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779433
Vanavond spareribs, nomnomnom!
And eternity in an hour.
pi_127779613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef _Dido_ het volgende:
Vanavond spareribs, nomnomnom!
nom. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:07:51 #51
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779650
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nom. :Y
Zeker die van mijn buurman (traiteur) :9~. Heerlijk gemarineerd, je trekt het vleesch zo van het bot. Huisgemaakte frietjes erbij, zurige (Franse?) mayonaise! Water loopt me nu al in de mond :')
And eternity in an hour.
pi_127779671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Zeker die van mijn buurman (traiteur) :9~. Heerlijk gemarineerd, je trekt het vleesch zo van het bot. Huisgemaakte frietjes erbij, zurige (Franse?) mayonaise! Water loopt me nu al in de mond :')
Bij mij ook. En ik had al honger. :')

Ik eet vanavond Rendang. :)
pi_127779715
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat is het plan :Y Als ik na die 6 weken terug kom op school dan ben ik de slanke deerne die ik ooit was ;) :s)

(seriously though: dan wil ik inderdaad echt heel goed weer op ritme en eetpatroon gaan letten, incl. voldoende lichaamsbeweging. Op zich moet dat makkelijk te doen zijn, vind het sowieso -nu met Saartje dan- makkelijker om de deur uit te gaan en te wandelen. Nu heb ik een doel (goed/leuk voor S.), en dat had ik eerst niet/veel minder.)
Gaat je lukken! Gewoon af en toe even gaan zitten en een planning maken wat je de komende dagen wil eten (inclusief tussendoortjes en dergelijk) en dat ook gewoon echt meenemen en opeten?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127779773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:55 schreef _Dido_ het volgende:
Hoi :W

Ik heb al gejilliand vanochtend *) *) *)

En ik ga toch maar niet voor de tenenschoenen, maar voor deze:

[ afbeelding ]

Krijgt goeie reviews en de fivefingers vind ik te duur en te lelijk. Misschien probeer ik die later nog eens, als ze de hardloopvariant ook in fatsoenlijke kleurtjes produceren :{w

Vanochtend thuiswerken, ook wel eens lekker O+
Wow goed bezig!

Ik vind deze wel erg mooi, maar ik vind ook dat het bij loopschoenen daar eigenlijk niet over gaat.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127779794
mogguh! Laatste werkdag van de week w/ w/

Planning voor vandaag:

O: omelet
T: havermoutshake
S: rondje rennen
L: witlofsalade met ham en appel, geroosterde speltboterham met boter en zeezout
T: bietensap
T: 1/2 bak kwark
D: broccoli, kip en handje amandelen
T: 1/2 bak kwark
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:17:05 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779819
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Wow goed bezig!

Ik vind deze wel erg mooi, maar ik vind ook dat het bij loopschoenen daar eigenlijk niet over gaat.
Klopt, maar Vibram doet wel erg z'n best de schoenen zo lelijk mogelijk te maken ;) Gaat me niet om de tenen (die leveren juist leuke reacties op en vragen van mensen O+), maar om de kleurtjes :P Als ze echter als gegoten hadden gezeten gisteren, had ik ze zeker gekocht :Y Als ik weer goed op weg ben, ga ik ook zeker nog een keer naar de speciaalzaak om wat modellen te testen :)
And eternity in an hour.
pi_127779837
Ik ken iemand die constant op die five finger dingen loopt :? Maar hij is volgens mij ook een attention whore :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:18:47 #58
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779842
Ik postte gisteren over sokjes voor mijn CI, waardoor ik gewoon kan sporten met CI, maar die krengen kosten 32 euro per 2! Omg! En dan heb je ook nog twee in dezelfde kleur :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:19:34 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ken iemand die constant op die five finger dingen loopt :? Maar hij is volgens mij ook een attention whore :P
Kan :Y Ze zijn geschikt voor dagelijks gebruik :Y
Ik had er nog nooit iemand op zien lopen irl :')
And eternity in an hour.
pi_127779897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik postte gisteren over sokjes voor mijn CI, waardoor ik gewoon kan sporten met CI, maar die krengen kosten 32 euro per 2! Omg! En dan heb je ook nog twee in dezelfde kleur :')
misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00b
pi_127779926
Morning!

Ik zag laatst mensen gewoon in de stad op blote voeten lopen :') nou ja.

Planning:
O. 35 gr havermout, eetl boekweit en chia, 150 ml melk en 1 banaan
T. Appel
L. Broodje met iets
T. Yoghurt
D. Heb nog bulghur, misschien dat ik dat neem met feta en paprika en dan in de oven?

Geen sport, rustdagje!
pi_127779932
Oh het lijkt wel of ik gisteren gemarteld ben tijdens de massage.. Heb zo'n pijn overal, en ik moet zo sporten. Gaat leuk worden, en vanavond de laatste 5 km. Ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen :P

Maar ondanks dat vriendlief nog heerlijk ligt te slapen en het zo verleidelijk is om tegen hem aan te blijven liggen zit ik nu toch aan mijn ontbijt en ga ik zo toch echt sporten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:29 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien snap ik niet wat die dingen doen, maar voor mij zag het er gewoon uit als een sokje voor over je CI. Dat maak je als je een beetje handig bent toch gewoon zelf? /n00b
Ja, zou je denken hè :) Het gaat om het materiaal waarvan ze gemaakt zijn. Daardoor komt er geen spatwater of zweet in je CI. Met een apparaat van 8000 euro loop je liever geen risico :P Tof als dit werkt, dan kan ik gewoon hardlopen met CI, alsnog vechtsport-op-muziek (hoe heet dat ook weer? Bodycombat ofzo?), eventueel bij een loopgroep... etc. Ik dacht echt dat ik veroordeeld was tot lopen zonder CI of lopen met een lelijke waterdichte CI die je aan je kleren vast moet maken en niet achter je oor kan.
And eternity in an hour.
pi_127779956
Nu nog aan het slapen? Wow. Ik kon vandaag om acht uur op en dat vond ik al uitslapen!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:26:24 #65
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127779978
Grr ik moet een tekst inkorten tot 100 woorden en ik mag er niet te veel aan veranderen. Blijf maar steken op 114 woorden :')
And eternity in an hour.
pi_127779997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef Perruche het volgende:
Nu nog aan het slapen? Wow. Ik kon vandaag om acht uur op en dat vond ik al uitslapen!
Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist :P
pi_127780047
Vandaag nog ff rondje rennen en morgen rustdag. Die heb ik ook wel nodig :X Constant spierpijn in mijn benen en vooral lekker gaan rennen. Adapt or die :P

Maar spierpijn in mijn benen vind ik niet eens zo erg, dan heb ik vermoeide benen zeg maar. Maar bovenlichaam is echt naar. Arm uitsteekt *spierpijn* rug gaat helemaal vastzitten en het duurt 3 dagen voor het beter wordt :') maar ik heb wel een mini spierbal :7
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:32:42 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend is een kei in slapen, op zijn vrije dagen haalt hij alle slaap in die die door de weeks heeft gemist :P
Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?

Ik zorg dat ik elke nacht 8 uur slaap (in principe dan :')), dan ben ik in het weekend ook gewoon fris en fruitig. Juist van een wisselend ritme word ik moe. Moet ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan.
And eternity in an hour.
pi_127780092
Ja ik merk ook dat mijn lichaam moe i van al het sporten :D lekker wel.
pi_127780129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Gaat hij doordeweeks niet op tijd naar bed dan? Of slaapt 'ie gewoon onrustig?

Ik zorg dat ik elke nacht 8 uur slaap (in principe dan :')), dan ben ik in het weekend ook gewoon fris en fruitig. Juist van een wisselend ritme word ik moe. Moet ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip opstaan.
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:36:30 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ja ik merk ook dat mijn lichaam moe i van al het sporten :D lekker wel.
Lekker we'll :P

Ik vind een beetje lichte spierpijn lekker. En m'n bovenbenen en kuiten zijn lekker stevig O+ Het onderste deel van mijn lijf is iig _O_ Jammer dat bovenste helft er niet mee matcht :')
And eternity in an hour.
pi_127780159
Maar uit het onderzoek kwam helemaal niets dat hij heeft gehad!! *O*
Dus de hartkloppingen en druk op de borst komen dus toch waarschijnlijk echt door zijn ademhaling, want hij hart doet geen rare dingetjes. Zo'n opluchting!

En mijn broertje geslaagd. Eindelijk eens wat goede dingen die er gebeuren!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:36:42 #73
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127780163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en slaapt sowieso 2 nachten op de vrachtwagen en is 2 dagen laat thuis. En staat vroeg op wanneer hij moet werken. Soms is hij wel 21 uur wakker.. Dus vandaar het slaap inhalen.
Ah, dat verklaart :Y
And eternity in an hour.
pi_127780195
Ik ga tandenpoetsen, sportkleren aan doen en richting te sportschool.. Eens kijken wat Piet voor me in de planning heeft! En of ik erg last krijg van de pijnlijke plekken in mijn lichaam!
pi_127780580
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
Vandaag nog ff rondje rennen en morgen rustdag. Die heb ik ook wel nodig :X Constant spierpijn in mijn benen en vooral lekker gaan rennen. Adapt or die :P

Maar spierpijn in mijn benen vind ik niet eens zo erg, dan heb ik vermoeide benen zeg maar. Maar bovenlichaam is echt naar. Arm uitsteekt *spierpijn* rug gaat helemaal vastzitten en het duurt 3 dagen voor het beter wordt :') maar ik heb wel een mini spierbal :7
Oeh herkenning, maar ik ben een sissy en heb alleen gisteren een klein rondje hardgelopen. :') Morgen weer even naar de sportschool en dan maandag toch maar weer Bodypump, blijkbaar doet dat toch wel wat voor me! :P
pi_127780639
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo :P
pi_127780694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch? :')
pi_127781022
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Gisteravond nog getraind dus wat spierpijn hier en daar. Komende week even trainingsschema maken met een trainer. Ik heb t gevoel dat ik sommige dingen misschien niet goed doe. Leg extension en rug strekken doe ik op apparaten nu al bijna op zn zwaarst. Nu is mn rug ook wel sterker dan gemiddeld, maar ik kan nu nog maar 25 kg erbij en dan zit ik op het apparaat zn max. Dus nog 2 weken ofzo :P
Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.
Weet trouwens niet wat je met rug strekken bedoelt? :@
Maar als dat seated row is kun je dan daarvoor BOR doen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 14 juni 2013 @ 10:09:47 #79
70532 loveli
N
pi_127781027
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Yay! Over 2 weken losse gewichten zonder zijwieltjes!
crap in = crap out
pi_127781175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef _Dido_ het volgende:
Kan :Y Ze zijn geschikt voor dagelijks gebruik :Y
Ik had er nog nooit iemand op zien lopen irl :')
Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjes :D Die kunnen al niet echt in van die vingersokken, dus ik denk ook niet dat ze in schoenen kunnen. Wat voor type schoen neem je nu, Dido?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:16:20 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127781202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog nooit op gelopen en denk ook niet dat het geschikt is voor mijn kromme teentjes :D Die kunnen al niet echt in van die vingersokken, dus ik denk ook niet dat ze in schoenen kunnen. Wat voor type schoen neem je nu, Dido?
Die heb ik op de vorige pagina gepost ;) Ook minimalistisch, geen tenen :P. Nog even de reactie van de winkel afwachten.
And eternity in an hour.
pi_127782505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarom doe je de zwaarste oefeningen ook eerst.
Weet trouwens niet wat je met rug strekken bedoelt? :@
Maar als dat seated row is kun je dan daarvoor BOR doen...
Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:07:13 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127782579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je zit beetje voorover op dat apparaat met een bar tegen je schouderbladen. Die druk je naar achter tot je rug recht/gestrekt is. Nu zit ik op 125 kg daarmee. Maar wel met katrollen ertussen enzo, geen flauw idee hoeveel je echt wegdrukt. Maar de max is dus 150kg.
En je doet de oefeningen wel goed?
And eternity in an hour.
pi_127782637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

En je doet de oefeningen wel goed?
Ja dat betwijfel ik dus. Al zie ik niet zo goed wat je fout kunt doen, het is geen squat/deadlift ofzo waarbij je zelf erg goed op vorm moet blijven letten. Zal het volgende week eens vragen.
pi_127782933
Maak je daar niet zo druk om, katrollen zorgen voor een andere gewichtsoverdacht enzo he.
Als je je verveelt kan je nog altijd gaan deadliften of bent over rows doen, dan piep je wel anders :P

Zelfs ik ben loeisterk met die oefening die jij doet.... /2turfjeshoog
pi_127783021
Ik ben liever iets te voorzichtig vooral met mijn rug voor ik mezelf sloop. En ik was nogal verbaasd omdat een paar andere behoorlijk grote kerels diezelfde oefening veel lichter deden. Dus toen dacht ik: hier klopt iets niet of ik doe wat fout.
pi_127783096
Zoals ik al zei, ga deadliften. Da's je reality check. :Y)
pi_127783216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik ben liever iets te voorzichtig vooral met mijn rug voor ik mezelf sloop. En ik was nogal verbaasd omdat een paar andere behoorlijk grote kerels diezelfde oefening veel lichter deden. Dus toen dacht ik: hier klopt iets niet of ik doe wat fout.
Die oefening na het deadliften -> lat pulldown -> BOR/Pendlay -> seated row, is dan al een stuk lastiger. Klinkt namelijk als een vrij geïsoleerde oefening.

Kijk anders eens op youtube voor filmpjes over deadliften van Mark Rippetoe, legt precies uit waar je op moet letten. Als je dan voor spiegel controleert of je goed uitvoert op laag gewicht kun je daarna nog altijd zwaarder gaan.
pi_127783370
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef the85mc het volgende:
Schattig XM!
En zit je ver van de ondergrens JB? Je hb kan best veel varieren, maar als je van nature al lage Hb hebt dan is het lastig. Mocht anders eten echt niet helpen, dan kun je altijd nog gaan roken :P Helpt ook. Ik mag volgende week weer geven geloof ik.
nee, scheelde 3 puntjes ;) zal wel goedkomen.

En mooi! Ik hoop in Aug een oproep te krijgen :)
compact en kleverig.
pi_127783439
Ohai!

Ik ben vrolijk en de zon schijnt en en en ik heb een vakantiegevoel!
pi_127783666
Net gesport, en ik barstte bijna in tranen uit, zo zwaar en confronterend voelde het. Dat heb ik nog nooit gehad. Zo eens lekker douche :)

Heb zowaar 3 sets opgedrukt (vanaf de knieen) eerste 15x 2e 10x 3e 8x.. ik dacht dat ik nog geen 2 keer zo halen. Zo trots!
pi_127783711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Ik ben vrolijk en de zon schijnt en en en ik heb een vakantiegevoel!
Welke zon? }:|
pi_127783712
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je weet zeker dat we niet dezelfde vriend hebben, toch? :')
Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :d
pi_127783724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Net gesport, en ik barstte bijna in tranen uit, zo zwaar en confronterend voelde het. Dat heb ik nog nooit gehad. Zo eens lekker douche :)

Heb zowaar 3 sets opgedrukt (vanaf de knieen) eerste 15x 2e 10x 3e 8x.. ik dacht dat ik nog geen 2 keer zo halen. Zo trots!
Gaaf Joyce!

Jij hebt een personal trainer?
pi_127783731
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het bijna zeker! Hij zit nu voor mijn neus :d
Ja, die van mij is weg, dus dat zegt niks. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:42:36 #96
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127783829
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o

Over drie kwartier weekend *O* Mag ik eerst aan een stinkende berg afwas beginnen _O-
And eternity in an hour.
pi_127783860
Ik zie een mooie soapserie ontvouwen hier _O-
pi_127783908
:D
pi_127783965
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D
pi_127784043
Dag slankies :W

Ik heb twee magere dagen ;( De hoofdpijn sloeg gisteren weer toe en is vandaag nog niet over. Maar het kost bergen met tijd en geld om weer naar de chiropractor te gaan....waar ik al twee jaar niet geweest ben. Dus vandaag word ik zo terug gebeld door een orthopedisch manueel therapeut, om te kijken of hij me kan helpen. Zou veel tijd en geld moeten schelen...alleen de gedachte dat iemand anders dan mijn chiropractor mijn nekt kraakt.....brrrrr :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')