Chinezen met mondkapjes?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:16 schreef alinity het volgende:
[..]
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijn
Wij doen niet aan verdoven en boren en trekken e.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.quote:
Duidelijk eentje uit dezelfde categorie als 'hij bijt echt niet hoor'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Ja maar ik ben heel betrouwbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.
Op het internet staan genoeg plaatjes van tietenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
zeg ts, als je dan een ander plaatje in de OP zet, doe dan op zijn minst een plaatje van je tieten.
Srsly? Toch maar eens googlen dan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Op het internet staan genoeg plaatjes van tieten
Ja, en ik ga je niet helpen met zoekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Srsly? Toch maar eens googlen dan...
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heel betrouwbaarIk doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
Ik doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.
Je mag mij later bedanken KT!
quote:
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.quote:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.
Context is een prachtig iets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef alinity het volgende:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengen
Jij en al mijn FOK! vriendjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik. Indien ik mijn vlammenwerper kan vinden.
Het ging even over mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Beetje kiespijn en de tandarts kan pas volgende week.
vraag ts om je te helpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Een piemel te hard in je mond gepropt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Dat gaat het toch altijd?quote:
Nee, niets van dat alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een piemel te hard in je mond gepropt?
Ja maar ik wil mijn lieve Duitse tandarts, zij heeft zo'n schattig accent!quote:
Dat valt vast reuze meequote:
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof er niets van
Tenzij je 'groot' letterlijk bedoeld.
Grote tieten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Tenzij je 'groot' letterlijk bedoeld.
er zaten net 2 Duitse meisjes tegenover me in de trein.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mijn lieve Duitse tandarts, zij heeft zo'n schattig accent!
Zo een mooie trein ja?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
er zaten net 2 Duitse meisjes tegenover me in de trein.
Ik ben verliefd.
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is ook een Duitse trein ja. Maar ik ben verliefd op die meisjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?
[ afbeelding ]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele week zin in sushi, maar nog geen tijd gehad het te halen. Ik vind dat ik me morgen enorm tegoed ga doen aan bergen kouwe meuk!
Nee, gewoon. Het soort dat je mee wilt trouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?
[ afbeelding ]
Ja dat kan hier idd ook wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.
Kan ik OOK al, maar als ik al geen tijd had om het te gaan halen dan had ik 't al helemaal niet om het te maken natuurlijkquote:Of zelf maken
Randstad FTW!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.
De aardbeien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoorquote:
Ik wel. Aardbeien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoor
aardbei, framboos, een mix, bloemen etc
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoor
aardbei, framboos, een mix, bloemen etc
Ik zat bij worteltaart altijd met het "Vies he?" grapje in m'n hoofd, maar toen ik het afgelopen jaar voor het eerst at dacht ik "Oeh, da's lekker!"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hoofd nagerecht bij een bbq dit weekend
wat zal ik maken?
ik wil heel graag deze eens proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
[ afbeelding ]
of een worteltaart die ik al vaker gemaakt heb?
[ afbeelding ]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hoofd nagerecht bij een bbq dit weekend
wat zal ik maken?
ik wil heel graag deze eens proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
[ afbeelding ]
of een worteltaart die ik al vaker gemaakt heb?
[ afbeelding ]
Soms verbaas ik me wel eens dat jij nog niet uit de kast bentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.
Blauwe bessen kan ik wel begrijpen. kleuren ook mooi bij aardbeien.
Jij wilde een spit roast voorstellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"
ik ook! ik kon me er eerst ook echt niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat bij worteltaart altijd met het "Vies he?" grapje in m'n hoofd, maar toen ik het afgelopen jaar voor het eerst at dacht ik "Oeh, da's lekker!"
Ja bosbessen zijn heel gay inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Soms verbaas ik me wel eens dat jij nog niet uit de kast bent![]()
Heerlijke champagne&bosbessen-knul van me!
Het duurde hier ook even voor het kwartje vielquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"
Gewoon flink bidden, gaat het vanzelf over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-biblebelt.html
Ja. Da's dan gewoon "God's wil" he.
Pray the gay away!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon flink bidden, gaat het vanzelf over.
Daar heb ik een poloshirtje van, met die tekst groot op de achterkantquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.
Dat bedoel ik! Wij vormen samen een front! Hand in hand!quote:
Je doet dat niet dagelijksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga er vanavond weer eens overheen denk ik. Benen wijd, kut gespreid!
Dat kan je combineren Tquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Tegan het volgende:
Geen tijd voor seks vandaag. Heel uitgebreid koken.
Meh. En ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke mannen?
Heb je je scharrel nog steeds btw?
Ik had inderdaad een tijdje het gevoel dat ik het uit wilde maken. We hebben er veel over gepraat, ook omdat hij echt niet wilde dat het over was, en het gaat nu erg goed. Of we echt toekomst hebben, geen ideequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht
Nog steeds twijfels?
Niet voor dit? Je moet bijna keutels gaan werpen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had inderdaad een tijdje het gevoel dat ik het uit wilde maken. We hebben er veel over gepraat, ook omdat hij echt niet wilde dat het over was, en het gaat nu erg goed. Of we echt toekomst hebben, geen idee, maar dat hoeft ook niet voor dit.
Huuuu. Nee, voor ons geen mini'squote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet voor dit? Je moet bijna keutels gaan werpen!
waar kwam dat gevoel dan vandaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een tijdje het gevoel dat ik het uit wilde maken. We hebben er veel over gepraat, ook omdat hij echt niet wilde dat het over was, en het gaat nu erg goed. Of we echt toekomst hebben, geen idee, maar dat hoeft ook niet voor dit.
Gewoon doen! Mannen zijn te vervangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Huuuu. Nee, voor ons geen mini's. Lijkt me ook niet echt een goede basis als je vanaf het begin al twijfelt
.
Nouja, alleen zijn beviel me eigenlijk heel erg goed, en zat voor het eerst in jaren heel erg goed in mijn vel. Dus ineens een relatie, dat flirten was leuk en tof, maar zodra het serieuzer werd ging het voor mij veel te snel, en kwamen er ook een hoop irritaties bij, dingen die niet altijd op mijn manier gingen. Ik wilde ook helemaal dat serieuze niet namelijk, dat is er zo ingeslopen, en daar kon ik niet zo goed tegen. Was niet gewend om rekening te houden met een ander, werd me allemaal een beetje teveel, en dan besef je je dat je het beter had alleen zonder gedoe. Ik kan nu eindelijk meer genieten van de dingen die wél leuker zijn samen dan alleen. Zal altijd wel iemand blijven die graag vaak alleen is.quote:
Ga werken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat mijn leven echt hard vandaag
Ik zit tijd te besteden aan dingen als studielink en krijg niks echt zinnigs gedaan
ik weet uberhaubt niet meer waar te beginnen
weet jij een baan dan?quote:
Bij meer dan één rijstrook meestal de linker.quote:
geen tijd, ik sta alleen maar in de wacht en zo bij dingenquote:
Vind het wel meevallen als ik het zo lees. Kost alleen wel veel tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wil ik nog wel eens doen trouwens maar ik heb me laten vertellen dat het kei lastig is?
De klantenservice van Philips heeft het ook zwaar vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen tijd, ik sta alleen maar in de wacht en zo bij dingen
ik haat nummers die je in de wacht zetten
Islamistische scholen gewoon uitsluiten inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb de oplossing bedacht voor tegen het uitlekken van examens.
Even langs de kamer van koophandel.
Kan ook, maar hoe is dan je verdienmodel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Islamistische scholen gewoon uitsluiten inderdaad.
Ik laat ze roven en stelen en de winst bij mij brengen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan ook, maar hoe is dan je verdienmodel?
Neeeeeeeee!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:34 schreef CherryLips het volgende:
RIP blender, zou een nieuwe krijgen maar dat model wordt niet meer gemaakt
Ik mis dat ding echtquote:
Wil je in de tussentijd mijn smoothies?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:42 schreef CherryLips het volgende:
'Creditering van het aankoopbedrag kan 3 - 6 weken in beslag nemen.'
Nondeju.
heb je geen staafmixer? daar kun je dan toch wel een paar dagen mee vooruit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis dat ding echt
Er ligt nu allemaal fruit en yoghurt weg te teren dat ik anders niet eet
Heb ik ook nog wel anders.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen staafmixer? daar kun je dan toch wel een paar dagen mee vooruit?
Neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen staafmixer? daar kun je dan toch wel een paar dagen mee vooruit?
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer krijg je niet.
Maar die onderste is praktischer voor baantjes trekken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:19 schreef missbehavin het volgende:
Die bovensteHoewel ik niet zo van badpaksels hou
allebei?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die onderste is praktischer voor baantjes trekken.
Ja, had ik eerst ook tot ik vet werdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
allebei?
ik heb ook praktische en mooie
Hoezo dan, die ander blijft toch ook wel zitten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die onderste is praktischer voor baantjes trekken.
Ik heb er nu ook eentje met bandjes in de nek, dat vind ik niet lekker zitten. En ik ben als de dood dat als ik iets te lomp ben, die bandjes losschieten. Ik had bij die ander al een vaste knoop in de hals gezetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo dan, die ander blijft toch ook wel zitten?
Maar goed, ik draag zwemwaar enkel om prachtig te zijn so what do I know?
maar serieus, ik weet niet hoe duur ze zijn maar kun je ze niet allebei nemen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, had ik eerst ook tot ik vet werd
Vet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, had ik eerst ook tot ik vet werd
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook eentje met bandjes in de nek, dat vind ik niet lekker zitten. En ik ben als de dood dat als ik iets te lomp ben, die bandjes losschieten. Ik had bij die ander al een vaste knoop in de hals gezet
quote:
Tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer krijg je niet.
niemand zal jou ubehaupt ooit vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:50 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Leuke badpakken ja. Vind ze echt bij CL passen. Mij zou je daar nooit in vinden
.
Scherp!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef KomtTijd... het volgende:
niemand zal jou ubehaupt ooit vinden.
Oké, de eerste valt af want die heeft twee naden over de voorkant lopen en die kleden niet echt af als je hartstikke scheef staat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer krijg je niet.
Jammer, vond de eerste leuker.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, de eerste valt af want die heeft twee naden over de voorkant lopen en die kleden niet echt af als je hartstikke scheef staat.
De tweede staat beter. Ik durf me er in ieder geval wel in het normale zwembad mee te vertonen en m'n tieten zien er wel goed uit.
Toevallig heb ik volgende mijn zaterdag mijn verjaardagspartijtje, jij bent uitgenodigd en we gaan zwemmen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Oké, de eerste valt af want die heeft twee naden over de voorkant lopen en die kleden niet echt af als je hartstikke scheef staat.
De tweede staat beter. Ik durf me er in ieder geval wel in het normale zwembad mee te vertonen en m'n tieten zien er wel goed uit.
Almere!quote:Op maandag 17 juni 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elders is okay. Zeker als elders niet Utrecht is,
Spannend! Ik zit te trillen op mijn stoel!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:06 schreef rhubarbje het volgende:
Spannend, ik verwacht vandaag een telefoontje over mijn laatste sollicitatiegesprek
Spannend!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:06 schreef rhubarbje het volgende:
Spannend, ik verwacht vandaag een telefoontje over mijn laatste sollicitatiegesprek
jij had toch ook gesolliciteerd laatst? Wanneer hoor jij wat?quote:
Vrijdag sluit de inschrijving dus zal volgende week wel worden gok ik. Ben benieuwd.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij had toch ook gesolliciteerd laatst? Wanneer hoor jij wat?
Spannend!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:25 schreef Q. het volgende:
jij had toch ook gesolliciteerd laatst? Wanneer hoor jij wat?
Vrijdag sluit de inschrijving dus zal volgende week wel worden gok ik. Ben
Heb je al een PS4 gepreordered?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spannend!Komt er een live blog? Press conf?
En wat gaat er gebeuren met DRM en second hand games?
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
Heb je al een PS4 gepreordered?
Koop gewoon een XBox One, veel beter. Vraag
Nou die schijnt toch echt niet beter te zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop gewoon een XBox One, veel beter. Vraag maar aan MS!
Alles weg gooien en nieuw kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef CherryLips het volgende:
gvd, de hamster die ik had geadopteerd is ook doodVolgens mij zit er ergens een ziekte in de kooien en spulletjes ofzo? De derde in twee maanden tijd. Ik dacht dat die andere twee gewoon oud waren, maar deze was nog topfit vorige week
Ik weet niet wat voor spellen er meteen uitkomen, dus ik wacht wel ff.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Ga ik wel doen.
Wil eigenlijk bundel
Watch dogs wil ikquote:Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
weet niet wat voor spellen er meteen uitkomen, dus ik wacht wel ff.
Als FF XV (eigenlijk FF XIII versus maar dan gepimp
Wellus!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die schijnt toch echt niet beter te zijn
quote:
Of een FireFox Funmachine?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet oracle niet eens met een console komen?
Ziet er wel mooi uit. Weet alleen niet of t iets voor mij is. Alhoewel ik een Deus Ex bv ook nooit had verwacht dat ik dat leuk zou vinden. Of een Infamous.quote:
Ik vond deus ex dus echt dikke ruk.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon bovenstaande emo boyband met die As
kan ik niet, ik heb internet van UPC dus ik ben niet gegarandeerd 24/7 online.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop gewoon een XBox One, veel beter. Vraag maar aan MS!
Infamous is zo'n spel dat ik nooit gekocht zou hebben, maar door het akkefietje met PSN en mijn PS Plus abbo heb ik beide delen met veel plezier gespeeld. En stiekem wil ik deel 3 ook wel spelen als ik die beelden zo zie.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Ik vond deus ex dus echt dikke ruk.
Infamous wel![]()
Super spannend en leuk verhaal en heel veel verschillende manieren om je doel te bereiken.quote:
Ben er wel halverwege mee opgehoudenquote:Infamous wel![]()
Ik heb nog nooit een GTA gespeeld, want A'squote:Watch dogs is juist waar ik van houLijkt op GTA
Ik heb van de week PSNplus pas afgesloten. Helemaal game stress met al die gratis games.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Infamous is zo'n spel dat ik nooit gekocht zou hebben, maar door het akkefietje met PSN en mijn PS Plus abbo heb ik beide delen met veel plezier gespeeld. En stiekem wil ik deel 3 ook wel spelen als ik die beelden zo zie.
Die heb ik geeneens gedownload.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
Ik heb van de week PSNplus pas afgesloten. Helemaal game stress met al die gratis games.
Al vallen ze tijdens spelen toch wel tegen,
Xcom
Staat die ook op PSnplus? Is dat iets voor mij?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik geeneens gedownload.Wel afgelopen week Ico uitgespeeld. Nostalgie.
Ja, nee en nee. Shadow of the Colossus vind je misschien wel leuk, al heb je die in een paar uurtjes uitgespeeld als je je enkel richt op de Colossi.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef Godtje het volgende:
Staat die ook op PSnplus? Is dat iets voor mij?
Zitten er tetten in?
Ik zal eens kijken wanneer de temp richting de 0 graden gaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, nee en nee. Shadow of the Colossus vind je misschien wel leuk, al heb je die in een paar uurtjes uitgespeeld als je je enkel richt op de Colossi.
Welke Xcom???quote:Op maandag 17 juni 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb van de week PSNplus pas afgesloten. Helemaal game stress met al die gratis games.
Al vallen ze tijdens spelen toch wel tegen,
Xcom
Zet 'm al wel alvast in je downloadlijst dan. Niet alle spelen blijven tot in de eeuwigheid en zaligheid gratis beschikbaar. Als ze eenmaal in je downloadlijst staan, kun je ze wel veel later nog gewoon downloaden.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef Godtje het volgende:
Ik zal eens kijken wanneer de temp richting de 0 graden gaat.
Oh ja? Ik dacht dat ze ook niet meer te spelen waren?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet 'm al wel alvast in je downloadlijst dan. Niet alle spelen blijven tot in de eeuwigheid en zaligheid gratis beschikbaar. Als ze eenmaal in je downloadlijst staan, kun je ze wel veel later nog gewoon downloaden.
Nope, eenmaal gedownload kun je ze blijven spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
Oh ja? Ik dacht dat ze ook niet meer te spelen waren?
Ik durf met redelijke zekerheid te beweren dat die 0 graden nog wel vier weken op zich laten wachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
Oh ja? Ik dacht dat ze ook niet meer te spelen waren?
En je bent positief gestemd over de temp de komende weken dan![]()
Ga je ps4 kopen?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te beweren dat die 0 graden nog wel vier weken op zich laten wachten.
Niet direct bij de start, maar ik twijfel niet dat het gaat gebeuren.quote:
Mijn uitzichtquote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet direct bij de start, maar ik twijfel niet dat het gaat gebeuren.
Ik had geen verwachting. Dus tegenvallen kan ik het niet noemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vond je die tegen vallen? Oh wow...
In zijn soort/genre zit hij goed in elkaar. Misschien is dat het, dat je niet van dat genre houdtquote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had geen verwachting. Dus tegenvallen kan ik het niet noemen.
Gewoon een kut spel
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In zijn soort/genre zit hij goed in elkaar. Misschien is dat het, dat je niet van dat genre houdt
O ik heb die dubbele, met SOC erbij. Maar ik moet ze nog steeds uitspelenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik geeneens gedownload.Wel afgelopen week Ico uitgespeeld. Nostalgie.
Spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:32 schreef Ang3l het volgende:
O ik heb die dubbele, met SOC erbij. Maar ik moet ze nog steeds uitspelen
Ik moet zeggen dat ik een korte spanningsboog heb en daardoor weinig spellen echt helemaal uitspeelquote:
Net je relatiesquote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een korte spanningsboog heb en daardoor weinig spellen echt helemaal uitspeelIk heb FF XIII-2 nog niet uitgespeeld, Dragon Age 1 nog niet (2 wel!), Infamous niet, Un
quote:
Ik kom niet meer bij als het volgende spel gewoon niet meer met je wil spelen na een week.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Met als verschil dat ik de spellen zelf dump en zij niet mij
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als het volgende spel gewoon niet meer met je wil spelen na een week.
Het ene spel is ook makkelijker uit te spelen dan de andere. Ik heb een nieuw spel, daar kun je een map spelen, maar ook de scenario's. Op een normale map, ben je 4~6 uur bezig. Met het eerste scenario (is eigenlijk een campaign), ben ik nu al 12 uur bezig.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een korte spanningsboog heb en daardoor weinig spellen echt helemaal uitspeelIk heb FF XIII-2 nog niet uitgespeeld, Dragon Age 1 nog niet (2 wel!), Infamous niet, Uncharted 1 en 2 niet....
DA1 is iets "opener" dan DA2 lijkt het, vandaar dat ik DA2 al wel uitgepseeld heb en DA1 nietquote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ene spel is ook makkelijker uit te spelen dan de andere. Ik heb een nieuw spel, daar kun je een map spelen, maar ook de scenario's. Op een normale map, ben je 4~6 uur bezig. Met het eerste scenario (is eigenlijk een campaign), ben ik nu al 12 uur bezig.
(DA1 uitgespeeld, 2 nog niet gekocht)
En je houdt niet van openquote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DA1 is iets "opener" dan DA2 lijkt het, vandaar dat ik DA2 al wel uitgepseeld heb en DA1 niet
Ik hou niet van open werelden.
Heb van de week de Mass Effect trilogy besteld. Ben benieuwd of t iets voor me is.
Niet te open nee. Beetje mag wel. FF-X vind ik bv leuker dan FF-X2, wanrt X2 heeft een open wereld en dan denk ik steeds "Waaaaaar moet ik heen?" en na 3 missies ben ik de hoofdlijn weer kwijt door al die side quests. Maar die is daar ook slecht aangegeven.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je houdt niet van openSucces kerel
Ik heb in korte tijd 1 en 2 uitgespeeld (ook alle sidequests), ben wel begonnen met 3, maar nog niet uitgespeeld.
Bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een korte spanningsboog heb en daardoor weinig spellen echt helemaal uitspeel![]()
Dat vind ik niet echt gamenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
Wanneer gaan jullie eens echt gamen met GTA
Jij bent ook van het android en andere nerd dingen. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef stbabylon het volgende:
Dat vind ik niet echt gamen
Civilization, 4X games, RTS, Diablo, dat zijn mijn gam
Tsja, bij mijn games moet je een beetje bij kunnen nadenken, niet kwijlend op de bank hangendquote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent ook van het android en andere nerd dingen. Ik neem het je niet kwalijk.
Ik heb een nieuwe bank nodig, deze zit onder het kwijl.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, bij mijn games moet je een beetje bij kunnen nadenken, niet kwijlend op de bank hangend
Die eerste vind ik ECHT geen ene ruk aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt gamen
Civilization, 4X games, RTS, Diablo, dat zijn mijn games.
Dat nadenken doe ik overdag al genoeg. Laat mij maar kwijlen 's avonds thuisquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, bij mijn games moet je een beetje bij kunnen nadenken, niet kwijlend op de bank hangend
Ik blijf wel lekker binnen met die pleurishitte. Ik moet al zweten als ik er aan denk.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
Als het morgen nou droog blijft dan ga ik met mijn knappe kop en lichaam in de zon liggen.
Lekker thuis werken? Geen mensen om je heen! Geen sociale interactie! Huuuu weer, buiten, mensen! Eng!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:18 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel lekker binnen met die pleurishitte. Ik moet al zweten als ik er aan den
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
Als het morgen nou droog blijft dan ga ik met mijn knappe kop en lichaam in de zon liggen.
Binnen op kantoor. Met airco. Ik neem mijn oorwarmers mee want de airco gaat dat soort dagen altijd in de overdrive.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker thuis werken? Geen mensen om je heen! Geen sociale interactie! Huuuu weer, buiten, mensen! Eng!
FOTO!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
Ik heb altijd een foto van Godt bij me.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat ook met zijn knappe kop in de zon liggen?
JE BENT DOOF!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
nou zeg
de dag is al half om en ik heb nog niks gehoord
quote:
Ik wil ook ontladen over een geplastificeerde foto van zijn lijfquote:Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Tally het volgende:
De mijne is inmiddels helemaal nat geworden Godt dus ik wil een nieuwe
bij die clip heb ik sowieso het gevoel dat ik iets kei erg misquote:
Dan vind je 4X ook niks, das vrijwel hetzelfde, maar dan in de ruimte.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die eerste vind ik ECHT geen ene ruk aan.
Dat soort dingen (zoals oiok Settlers) vind ik niks
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Den Haag!quote:
hoe ver is ver weg?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:03 schreef Moin het volgende:
Hmm.. mijn vriendin (ver weg).. verwacht dat ik iets liefs voor haar ga doen vandaag. Maar ik weet niets.. help![]()
Als jij zit waar ik denk dat je zit is het officieel geen overheid meer toch?quote:
Jimmy kimmel? Dat is dan opgelostquote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij die clip heb ik sowieso het gevoel dat ik iets kei erg mis
oh dat is wel ver weg jaquote:
Ik zit bij een ministerie. Zou wel efficiënt zijn omdat te privatiseren.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij zit waar ik denk dat je zit is het officieel geen overheid meer toch?
Dan zit je een gebouw verder dan ik dacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
Ik zit bij een ministerie. Zou wel efficiënt zijn omdat te privatiseren.
Had ik zelf ook nog wel op kunnen komen eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is wel ver weg ja
maar een 'bandje' zoals vroeger waarbij je zelf de liedjes aan elkaar praat
maak een lief filmpje
schrijf een ouderwetse liefdesbrief
maak een pakketje dat haar toestuurt
etc
O, die maak je al blij met een Big Mac. Geen punt!quote:
Net zoals dat het bij de zorg en het ov zo goed werkt?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit bij een ministerie. Zou wel efficiënt zijn omdat te privatiseren.
Dit is het einde van limburg. Een alles vernietigende onweerstorm.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onweer natuurlijk alleen in LimburgIk zou er bijna voor verhuizen.
About bloody time. Ze gaan sterven voor onze zonden!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het einde van limburg. Een alles vernietigende onweerstorm.
M-M was okayquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
About bloody time. Ze gaan sterven voor onze zonden!
Limburgers hebben een gen waardoor ze spontaan een hartstilstand krijgen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is het einde van limburg. Een alles vernietigende onweerstorm.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Limburgers hebben een gen waardoor ze spontaan een hartstilstand krijgen...
http://www.nu.nl/binnenla(...)burgse-families.html
survival of the fittest, de evolutie lost het vanzelf op.
En daar zullen ze vakkundig afgemaakt worden!quote:Mensen die denken dat in hun familie plotse overlijdens opvallend vaak voorkomen, kunnen contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing naar het azM.
Echt iets voor Q!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg. De vorige die dat deed wordt nu nog wereldwijd aanbeden he... let's not!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog leuke films gezien?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. De vorige die dat deed wordt nu nog wereldwijd aanbeden he... let's not!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |