Chinezen met mondkapjes?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:16 schreef alinity het volgende:
[..]
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijn
Wij doen niet aan verdoven en boren en trekken e.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.quote:
Duidelijk eentje uit dezelfde categorie als 'hij bijt echt niet hoor'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Ja maar ik ben heel betrouwbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.
Op het internet staan genoeg plaatjes van tietenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
zeg ts, als je dan een ander plaatje in de OP zet, doe dan op zijn minst een plaatje van je tieten.
Srsly? Toch maar eens googlen dan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Op het internet staan genoeg plaatjes van tieten
Ja, en ik ga je niet helpen met zoekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Srsly? Toch maar eens googlen dan...
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heel betrouwbaarIk doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
Ik doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.
Je mag mij later bedanken KT!
quote:
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.quote:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.
Context is een prachtig iets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef alinity het volgende:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengen
Jij en al mijn FOK! vriendjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik. Indien ik mijn vlammenwerper kan vinden.
Het ging even over mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Beetje kiespijn en de tandarts kan pas volgende week.
vraag ts om je te helpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Een piemel te hard in je mond gepropt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Dat gaat het toch altijd?quote:
Nee, niets van dat alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een piemel te hard in je mond gepropt?
Ja maar ik wil mijn lieve Duitse tandarts, zij heeft zo'n schattig accent!quote:
Dat valt vast reuze meequote:
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof er niets van
Tenzij je 'groot' letterlijk bedoeld.
Grote tieten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Tenzij je 'groot' letterlijk bedoeld.
er zaten net 2 Duitse meisjes tegenover me in de trein.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mijn lieve Duitse tandarts, zij heeft zo'n schattig accent!
Zo een mooie trein ja?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
er zaten net 2 Duitse meisjes tegenover me in de trein.
Ik ben verliefd.
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is ook een Duitse trein ja. Maar ik ben verliefd op die meisjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?
[ afbeelding ]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele week zin in sushi, maar nog geen tijd gehad het te halen. Ik vind dat ik me morgen enorm tegoed ga doen aan bergen kouwe meuk!
Nee, gewoon. Het soort dat je mee wilt trouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die bloswangerige diktieterige harenopblondeknotjesofvlechtjesdragende giebelende Duitse mokkels?
[ afbeelding ]
Ja dat kan hier idd ook wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.
Kan ik OOK al, maar als ik al geen tijd had om het te gaan halen dan had ik 't al helemaal niet om het te maken natuurlijkquote:Of zelf maken
Randstad FTW!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komen ze ook brengen in de randstad. Rete makkelijk.
De aardbeien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoorquote:
Ik wel. Aardbeien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoor
aardbei, framboos, een mix, bloemen etc
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik weet nog niet wat ik er dan boven in doe hoor
aardbei, framboos, een mix, bloemen etc
Ik zat bij worteltaart altijd met het "Vies he?" grapje in m'n hoofd, maar toen ik het afgelopen jaar voor het eerst at dacht ik "Oeh, da's lekker!"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hoofd nagerecht bij een bbq dit weekend
wat zal ik maken?
ik wil heel graag deze eens proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
[ afbeelding ]
of een worteltaart die ik al vaker gemaakt heb?
[ afbeelding ]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben hoofd nagerecht bij een bbq dit weekend
wat zal ik maken?
ik wil heel graag deze eens proberen maar ik heb het nog nooit gemaakt (altijd een slecht idee, iets nieuws proberen als er anderen mee eten)
[ afbeelding ]
of een worteltaart die ik al vaker gemaakt heb?
[ afbeelding ]
Soms verbaas ik me wel eens dat jij nog niet uit de kast bentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.
Blauwe bessen kan ik wel begrijpen. kleuren ook mooi bij aardbeien.
Jij wilde een spit roast voorstellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"
ik ook! ik kon me er eerst ook echt niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat bij worteltaart altijd met het "Vies he?" grapje in m'n hoofd, maar toen ik het afgelopen jaar voor het eerst at dacht ik "Oeh, da's lekker!"
Ja bosbessen zijn heel gay inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Soms verbaas ik me wel eens dat jij nog niet uit de kast bent![]()
Heerlijke champagne&bosbessen-knul van me!
Het duurde hier ook even voor het kwartje vielquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik las: "Ik ben hoofdgerecht bij een BBQ"
Gewoon flink bidden, gaat het vanzelf over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-biblebelt.html
Ja. Da's dan gewoon "God's wil" he.
Pray the gay away!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon flink bidden, gaat het vanzelf over.
Daar heb ik een poloshirtje van, met die tekst groot op de achterkantquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frambozen worden vaak zo snel zacht en soppig.
Dat bedoel ik! Wij vormen samen een front! Hand in hand!quote:
Je doet dat niet dagelijksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga er vanavond weer eens overheen denk ik. Benen wijd, kut gespreid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |