Chinezen met mondkapjes?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr ik hou niet van tandarts achtige personen
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:16 schreef alinity het volgende:
[..]
Wees gerust, het vak dat ik uitoefen doet vrijwel geen pijn
Wij doen niet aan verdoven en boren en trekken e.d.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.quote:
Duidelijk eentje uit dezelfde categorie als 'hij bijt echt niet hoor'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit soort teksten hebben vaak een averechts effect.
Ja maar ik ben heel betrouwbaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet echt mee met vertrouwen wekken.
Op het internet staan genoeg plaatjes van tietenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
zeg ts, als je dan een ander plaatje in de OP zet, doe dan op zijn minst een plaatje van je tieten.
Srsly? Toch maar eens googlen dan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Op het internet staan genoeg plaatjes van tieten
Ja, en ik ga je niet helpen met zoekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Srsly? Toch maar eens googlen dan...
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heel betrouwbaarIk doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef alinity het volgende:
Ik doe niks wat een ander niet wilt, en bij alles wat ik doe geef ik uitleg etc.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ik niet dat jij je tieten niet laat zien.
Je mag mij later bedanken KT!
quote:
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.quote:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mensen die betrouwbaar zijn, die doen ook wat ze zeggen.
Context is een prachtig iets.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef alinity het volgende:
Wat een misplaatst woord wel niet teweeg kan brengen
Jij en al mijn FOK! vriendjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik. Indien ik mijn vlammenwerper kan vinden.
Het ging even over mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Beetje kiespijn en de tandarts kan pas volgende week.
vraag ts om je te helpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Een piemel te hard in je mond gepropt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Dat gaat het toch altijd?quote:
Nee, niets van dat alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een piemel te hard in je mond gepropt?
Ja maar ik wil mijn lieve Duitse tandarts, zij heeft zo'n schattig accent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |