SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Ja i knowquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
het komt door je bed toch? jemoet toch wat
ik mag het sowiesoquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook straks, heb hele dag gewerkt dus mag van mij
ik heb Cymbalta en kreeg dus geen zware pijnstillers voor m'n hoofdpijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed te mixen (spreek uit ervaring)
Hoofdpijn? Door de wiet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb Cymbalta en kreeg dus geen zware pijnstillers voor m'n hoofdpijn.
nee hoor. je herinnert je misschien m'n klachten van hoofdpijn een tijdje geleden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoofdpijn? Door de wiet?
Ik kreeg hele andere problemen door die AD
Nee, weet ik niet meer...maar misschien herinner jij je nog mijn geheugenklachten, dus ligt aan mij, niet aan jouquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor. je herinnert je misschien m'n klachten van hoofdpijn een tijdje geleden.
Datquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zul je je het wel verdiend hebben
Stiekem wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zul je je het wel verdiend hebben
Jawel, dat is juist het probleem.quote:
Oow oopsie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist het probleem.
Ik heb lasagne gemaakt, maar de schaal zit zo vol, dat het overliep.Dus de oven is straks één grote teringzooi.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb lasagne gemaakt, maar de schaal zit zo vol, dat het overliep.Dus de oven is straks één grote teringzooi.
En nu zit je met de gebakken peren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het zo zonde om niet alles te gebruiken.
Ik denk niet dat ze peren gebruikt heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En nu zit je met de gebakken peren.
Gewoon uitlikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede samenvattingquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Tamashii het volgende:
Treinen overvol.
Lasagne is lekkeerrrrr!
Vinniiee sterkte met je rug!
Wiet is fijn.
Tuurlijk niet, twi is een mishandel-pro. Alleen op plekken die je niet kunt zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Post je foto's van de blauwe plekken?
Dankjequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Tamashii het volgende:
Treinen overvol.
Lasagne is lekkeerrrrr!
Vinniiee sterkte met je rug!
Wiet is fijn.
hihahoquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, twi is een mishandel-pro. Alleen op plekken die je niet kunt zien.
Post ze dan maar in KPDquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, twi is een mishandel-pro. Alleen op plekken die je niet kunt zien.
Jupa! Reageer vanavond ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Gelukkig is het met de auto niet heel ver, toch?
Had je m'n PM al gezien?
Eeey swa.quote:
De kleuren, denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef Myraela het volgende:
Fera, ik weet niet waarom, maar met die UI denk ik telkens dat je Loka bent.
Of een van de vele UI de Mur heeft gehadquote:
En waarom zou ik bij een UI van mur dan aan loka denken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een van de vele UI de Mur heeft gehad
Omdat die daar ook op lijktquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
En waarom zou ik bij een UI van mur dan aan loka denken?
Ik? Welnee man, ik ben so so gemoedelijk en waai met alle winden mee :$quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik? Welnee man, ik ben so so gemoedelijk en waai met alle winden mee :$
Kijk mensen.. Vinneh beaamt t door te zwaaien naar me :$quote:
Pas maar op dat je niet weg waait van het gezwaaiquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk mensen.. Vinneh beaamt t door te zwaaien naar me :$
Noem je mij nu dun?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet weg waait van het gezwaai
En dat zeg jij??quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet weg waait van het gezwaai
Uhuhquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waaien we samen weg.
Heb dikke tenen :$quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan een vrouw te dik noemen of niet dan?
Jij hebt g.. Nvm :$quote:
Bah, vies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik? Welnee man, ik ben so so gemoedelijk en waai met alle winden mee :$
Heb jij naar mijn lange ET-tenen liggen kijken?quote:
Niet zo'n grote mond Feertjequote:
Vast welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij naar mijn lange ET-tenen liggen kijken?
Nee johquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij naar mijn lange ET-tenen liggen kijken?
* Fera stopt er een banaan inquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik weet wel wat beters hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera stopt er een banaan in
Zwbo bwetew?
Maar ik hou van bananen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja toch vind ik dqop een leukere nicknamequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Dus je kunt makkelijk op dkutje's tenen gaan staan?
You don't just qwop your way into Mordor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch vind ik dqop een leukere nickname
Devlish queen of pussyquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
You don't just qwop your way into Mordor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik hou van bananen.Zou smoothie voor je makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(no pun.. misschien
)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
HAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
You don't just qwop your way into Mordor.
Denk dat je even moet laten nakijken op een schimmelinfectie in that casequote:
Je poes nooit met zeep wassen.quote:
Maar het was na een paar minuten alweer weg? Komt het in golven?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat je even moet laten nakijken op een schimmelinfectie in that case
wait wut?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar het was na een paar minuten alweer weg? Komt het in golven?
Ze noemen het ook wel "witte vloed" dus wellichtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar het was na een paar minuten alweer weg? Komt het in golven?
MUAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is muhahaha beste mensen.
Zo kan ik natuurlijk nooit fatsoenlijk sherlocktoolen.
Goed punt. Moet het ook geuren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel "witte vloed" dus wellicht
AS IT HAPPENS, IT HAPPENS HERE, IN THIS HOUSE LALALALAquote:
Kusjekroelquote:
Neequote:
We hebben t niet over vaginose hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje een zurige weeige lucht moet het hebben, beetje zo een accuzuur luchtje.
Wat gebeurt er in jouw huis?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
AS IT HAPPENS, IT HAPPENS HERE, IN THIS HOUSE LALALALA
De dokter gaf aan dat wanneer het even snel gaat als dat het komt het niet gevaarlijk is en het was gelukkig gelijk ook weer wegquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
Als je serieus bent, Dven, dan mag je per direct wel eens heen O.o
Afterpartyhardyquote:
Nja als t gewoon slijm/schuim opgeven was is het niet persé een ramp nee mja.. Bohquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
De dokter gaf aan dat wanneer het even snel gaat als dat het komt het niet gevaarlijk is en het was gelukkig gelijk ook weer weg
JNGquote:
Weet ik veel hoe oud je bent, je post soms als een puber.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
JNG!!!!!!
Daar ben ik toch veel te oud voor
In before grapje over steken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
Ik snap het niet. Zo'n maagdelijke jongen die graag een vriendin wil, loopt wel altijd hatelijke teksten enz. over vrouwen te posten. Ook denkt hij te weten hoe ze allemaal in elkaar steken.
Wordt dan homo of zo.
Waar kan ik dat topic vinden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
Ik snap het niet. Zo'n maagdelijke jongen die graag een vriendin wil, loopt wel altijd hatelijke teksten enz. over vrouwen te posten. Ook denkt hij te weten hoe ze allemaal in elkaar steken.
Wordt dan homo of zo.
Dat kan hij dus niet weten.quote:
Facebook helaas.quote:
Waarschijnlijk post ie hatelijke berichten omdat hij nog steeds maagd is en "niemand met hem wil".quote:
Nee, de broer daarvan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow is dat die kerel waar ik een tijd terug ruzie mee had?
Kom danquote:
Mag je best zeggen hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe oud je bent, je post soms als een puber.
grapje grapje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja als t gewoon slijm/schuim opgeven was is het niet persé een ramp nee mja.. Boh
Ow zit in de familie.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
Mag je best zeggen hoorIk ben hier ook niet om volwassen te zijn
Lol, hoezo? Die andere is mijn ex.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow zit in de familie.
[..]
Ik ook niet.
Self forfilling prophecyquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk post ie hatelijke berichten omdat hij nog steeds maagd is en "niemand met hem wil".
O. Met welke had je dan ruzie? Ik dacht dat het over die telefoons ging oid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had ik daar toch geen ruzie mee?
Whateverquote:
quote:
Ja, die ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Met welke had je dan ruzie? Ik dacht dat het over die telefoons ging oid.
quote:
Dat was mijn ex, ja. Ik heb er meerdere.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die ja.
Was meer een discussie die hij lomp afkapte.
[..]
Ook al? Ow nou blij dat je nu een ander hebt dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was mijn ex, ja. Ik heb er meerdere.![]()
Yes.You.Mustquote:
Dan zou ik hem ondersteboven aan een boom hangen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Tiener (14) aangehouden voor aanranden oma's
wie weet is dit iets voor hem?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yes.You.Must
I SWEAR TO YOU, I NEVER TRUST AGAIN
Hopelijk komen er geen exen meer bij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook al? Ow nou blij dat je nu een ander hebt dan.
Aan zijn geval(letje)quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik hem ondersteboven aan een boom hangen.
Goddomme wat hou ik van die stemquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yes.You.Must
I SWEAR TO YOU, I NEVER TRUST AGAIN
I'VE SEEN IT BEFORE, THIS EYESORE.. IT'S MEquote:
En ditquote:
Gaat heel goed. Alweer 7 maanden samen. De tijd vliegt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah gaat goed toch? Geen zorgen maken.
Herkenbaar, hier 5 maanden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat heel goed. Alweer 7 maanden samen. De tijd vliegt.
Liefde is mooi.quote:
Jawel.. Maar ben even bezig (no pun )quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
En toen was het stil.
Liefde wordt niet gewaardeerd hier.![]()
Huh?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja met je meetje he? Ze mogen hier wel posten hoor.
De neuk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja met je meetje he? Ze mogen hier wel posten hoor.
Geen meetje.. Wel afspraakje gehad met 1 iemandquote:
Dat wist ik, volgens mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen meetje.. Wel afspraakje gehad met 1 iemand![]()
date?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen meetje.. Wel afspraakje gehad met 1 iemand![]()
Awesome.. Echt supergezellig.. En fakking veel gelachen.. Zere kaken ditdat allesquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik, volgens mij![]()
Hoe was het?
Mooi zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome.. Echt supergezellig.. En fakking veel gelachen.. Zere kaken ditdat alles![]()
Zeker voor herhaling vatbaar![]()
Ja.. Hoewel ik zelf die term niet gauw gebruik.. Maar je kon het gerust een date noemen jaquote:
quote:
Was leuk zo te lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Hoewel ik zelf die term niet gauw gebruik.. Maar je kon het gerust een date noemen ja
Sure was matequote:
Die heb ik net toevallig al geluisterdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is zo fijn.. Vooral omdat ie zo haunted klinkt
My Heart Still Beats, nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik net toevallig al geluisterd
* Vinniiee gaat opzettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
My Heart Still Beats, nu![]()
Oeh Mozart is ook chill.. En Tchaikovsky
quote:
Hij s fijn hoor.. TOCH?!!!quote:
Dat nieuwe nummer van haar is pas erg.. Echt ERGquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, maar niet zoals ik 'm verwacht had
Die gaat ik maar mooi even niet luisteren danquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van haar is pas erg.. Echt ERG![]()
Mgoed, nu luister ik dit
Jonge, probeer eensquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gaat ik maar mooi even niet luisteren dan
Ik heb dit op staan:
Linkjequote:
Oh ok lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus die nieuwe van MM hé
Die Uh huh her oid zet ik zo even op
Ik hou meer van gitarenmuziekquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ok lol
Lesbisch verantwoorde muziek hurrdurrr![]()
Ik hou wel van wat softer van tijd tot tijd.. Hoewel UHH ook niet heel soft is, maar okquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou meer van gitarenmuziekOok al is Meria Mena dat ook niet
Ff checkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer iets voor het slapen maarja....
Mja, voor de afwisseling wil wel eens zoiets luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat softer van tijd tot tijd.. Hoewel UHH ook niet heel soft is, maar ok
[..]
Ff checken
Ambient overigens, soms richting neo-klassiek, soms richting drone....quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat softer van tijd tot tijd.. Hoewel UHH ook niet heel soft is, maar ok
[..]
Ff checken
Hola, brujitaquote:
Ben echt gebroken haha, bijna letterlijk zelfs, maar verder primaquote:
What did you do?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben echt gebroken haha, bijna letterlijk zelfs, maar verder prima
Jij je dag ook overleefd zie ik?
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What did you do?
Wel aardig ja, kan beter, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owjee, niet zon goede dag gehad?
Ach ik kan dat elk moment van de dag wel luisteren. Maar een goede portie powernoise ook wel dustjah...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
Fijn wel Faxie, maar idd wel meer voor de rustgevende momentjes
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owjee, niet zon goede dag gehad?
Het is niet echt de bedoeling om iets te breken hea
Verkouden, overal pijn etc.Maar dat gaat wel weer over
![]()
Zit sowieso wel in de lucht, hoor er echt zo veel mensen over! Maar je kunt het maar gehad hebben hequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhHet is niet echt de bedoeling om iets te breken hea
Verkouden, overal pijn etc.Maar dat gaat wel weer over
Ja kloptquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zit sowieso wel in de lucht, hoor er echt zo veel mensen over! Maar je kunt het maar gehad hebben he
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vin, licht me in, wat is WT tijd?
Ik denk dat ze zich zelf aan het vingeren is ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik denk een of andere serie
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich zelf aan het vingeren is ofzo
Ik probeerde al een betekenis te bedenken voor die WT, maar kon er zo niet opkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen, maar kan ik niks bedenkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeerde al een betekenis te bedenken voor die WT, maar kon er zo niet opkomen.
Goede mogelijkheid wel
Sop Infected Mushroom-tijd nuquote:
Zou het? :$quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Aan het vingeren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen, maar kan ik niks bedenken
Bummerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen, maar kan ik niks bedenken
Zo snelquote:
Dan zal ik wel even tegenstribbelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oo..vrijwillig is het niet leuk meer
Dat mag ik toch niet hopen.. JIJ?quote:
Nee, straks.. Climax moet je altijd bewarenquote:
Goed puntquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, straks.. Climax moet je altijd bewaren
Hahaha,quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, straks.. Climax moet je altijd bewaren
Oh grutjes, wat leven we op het randjequote:
Jezusquote:
Hopen op niet tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo hopen jullie dat? :$ :$
Ga je laten testen!
Ga jij je elke keer laten testen dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik weet het toch liever zeker van mezelf.
Nou, hoevaak heb jij onbeschermde seks dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ga jij je elke keer laten testen dan?
ONS sowieso altijd metquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, hoevaak heb jij onbeschermde seks dan?
Hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
JAH DAN KEN JE OP EEN GEGEVE MOMENT WEL BEZIG BLIJFUH, NIET VANS? HUEHUEHEHUEHUE Xd
Haha nergens voor nodig, gewoon in een potje pissen. Laat je niks wijs maken door die vriendelijke dokter die even in je lul wil roeren.quote:
Om de 2 dagen :$quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha
Jij laat je ook elke week testen toch?
Potje pissen is niet voldoende hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nergens voor nodig, gewoon in een potje pissen. Laat je niks wijs maken door die vriendelijke dokter die even in je lul wil roeren.
Voor uitgebreide check moet er toch ook in de pisbuis?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nergens voor nodig, gewoon in een potje pissen. Laat je niks wijs maken door die vriendelijke dokter die even in je lul wil roeren.
Dat zeggen ze ja. Een urine monster is ook goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor uitgebreide check moet er toch ook in de pisbuis?
Vind ik zoooo lief van je!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
Nee, maar ga srs wel weer testje doen.. Srs.. Vind Vans namelijk veel te lief om een SOA te geven, ook al heeft ze een grote mond
Ohrlyquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind ik zoooo lief van je!
Wacht eerst je test of voordat je onder mijn jurkje mag
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor uitgebreide check moet er toch ook in de pisbuis?
ZijHeeftGeenRokje.quote:
Ik ben cleanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind ik zoooo lief van je!
Wacht eerst je test of voordat je onder mijn jurkje mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |