Gefrustreerd is die gast, samenwonen en geen sex hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Montelly het volgende:
Die Boy is volgens mij licht verstandelijk gehandicapt,.
ik was er al eeuwen klaar meequote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefrustreerd is die gast, samenwonen en geen sex hebben.
En toen viel het allemaal tegen.quote:
Alles behalve penetratie.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefrustreerd is die gast, samenwonen en geen sex hebben.
ik zou een heel land doodvermoorden ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles behalve penetratie.
De moord ermee zou ik zeggen.
Dat is wel een beetje zielig.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou een heel land doodvermoorden ofzo
Stukken beter, gewoon wat gewandeld door nijmegen, terasje, wat te drinken en daarna naar huis (beide naar ins eigen huisje :p). Nog geen vervolg date geplanned.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:15 schreef W00fer het volgende:
Nieuwe aflevering, vraag aan Marcel:Perssonlijke voorkeur, dat is een beetje de lengte waar ik de baard op wil houden. En ja, ze is een heel aardige meid, voelde helaas geen klik tussen haar en mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is in Engels als je niet kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |