Nee, je zei dat roken en drinken heel wat anders is, omdat in sigaretten chemische troep zit. Ik wees jou erop dat dit niet zo is. Dat was het hele punt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, laten we alco, roken en alle slechte dingen verbieden. Als je het doet, doe het goed. De enige redenen dat alco gedeeltelijk verboden/ooit verboden zal worden in TR, is puur om geloofsredenen.
Verbied dan gewoon alles wat aangetoond slecht is.
Als discussiëren met mij vermoeiend is, omdat ik een sterke eigen mening heb..so be it. Als je bedoelt dat ik selectief antwoord zoals jij doet.. dan klopt het niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met jou discussieren is zo vermoeiendIk begin de anderen nu te begrijpen als ze mij vermoeiend noemen.
Alcohol, Tabak, Fast Food, Traangas.. De premier op z'n Amnesty Internation blacklist en t hele politie apparaat met hem. Het wordt tijd dat Abdullah Gül z'n glas appelcider heft voor het stoppen van deze onzin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, laten we alco, roken en alle slechte dingen verbieden. Als je het doet, doe het goed. De enige redenen dat alco gedeeltelijk verboden/ooit verboden zal worden in TR, is puur om geloofsredenen.
Roken veroorzaakt longkanker en is vanaf het eerste moment verslavend, bevat leuke stofjes die niet zo goed zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, je zei dat roken en drinken heel wat anders is, omdat in sigaretten chemische troep zit. Ik wees jou erop dat dit niet zo is. Dat was het hele punt.
Gul heeft geen ballen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alcohol, Tabak, Fast Food, Traangas.. De premier op z'n Amnesty Internation blacklist en t hele politie apparaat met hem. Het wordt tijd dat Abdullah Gül z'n glas appelcider heft voor het stoppen van deze onzin.
Alcohol veroorzaakt ook kanker en andere slechte aandoeningen aan organen..?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Roken veroorzaakt longkanker en is vanaf het eerste moment verslavend, bevat leuke stofjes die niet zo goed zijn.
Alcohol hoeft niet verslavend te werken. Heeft bij milde drinkers positieve effecten.
Bij overmatig gebruik ja. Niet bij sporadische/gelegenheidsdrinkers. De meerderheid van alcoholdrinkers kennen hun grenzen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alcohol veroorzaakt ook kanker en andere slechte aandoeningen aan organen..?
Wist ik niet. Heb je een bron?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij haalt een biertje drinken en alcoholisme door elkaar.
Abdullah Gül is trouwens niet vies van appelcider
Met tabak toch hetzelfde dan? Er zijn zat voorbeelden van mensen die boven de 100 werden en beweerden 1 sigaret per dag te hebben gerookt gedurende hun leven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij overmatig gebruik ja. Niet bij sporadische/gelegenheidsdrinkers. De meerderheid van alcoholdrinkers kennen hun grenzen.
Er zijn ook zal alcoholisten die gewoon nog leven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met tabak toch hetzelfde dan? Er zijn zat voorbeelden van mensen die boven de 100 werden en beweerden 1 sigaret per dag te hebben gerookt gedurende hun leven.
Ja, dus dan bevestig je mijn punt Want jij was degene die beweerde dat roken heel wat anders was dan alcohol op dit gebied, niet ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er zijn ook zal alcoholisten die gewoon nog leven.
Gaan we nog dezelfde richting op met onze discussies..
Vandaar dat alcohol nummer 1 staat met negatieve gevolgen bij verslavende middelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij overmatig gebruik ja. Niet bij sporadische/gelegenheidsdrinkers. De meerderheid van alcoholdrinkers kennen hun grenzen.
Nee, ik bevestig je punt niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dus dan bevestig je mijn punt Want jij was degene die beweerde dat roken heel wat anders was dan alcohol op dit gebied, niet ik
Religie verbiedenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is dan ook de gevaarlijkste en meest verslavende harddrug.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Goed plan. Religie heeft namelijk meer kapot gemaakt dan bier en drugs samen.
Mn directe collega zat bij m aan tafel op een feestje in Saudi-Arabië een jaartje of 20 geleden. Er werd Appelcider geschonken en ook Gül dronk het. Anders dan dat je van een toekomstig leider zou verwachten was hij ook niet helemaal 'aanwezig', niet iemand die het hoofd van de tafel claimde en 't hoogste woord had "een leuke oom" maar zonder veel potentie. Het verbaasde 'm dan ook dat hij zover gekomen is.quote:
Ooooh, zeg dat dan. Nee jongen, ik geloof je meteen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mn directe collega zat bij m aan tafel op een feestje in Saudi-Arabië een jaartje of 20 geleden. Er werd Appelcider geschonken en ook Gül dronk het. Anders dan dat je van een toekomstig leider zou verwachten was hij ook niet helemaal 'aanwezig', niet iemand die het hoofd van de tafel claimde en 't hoogste woord had.. er zat geen potentie in. Het verbaasde 'm dan ook dat hij zover gekomen is.
Doe ermee wat je wilt..quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ooooh, zeg dat dan. Nee jongen, ik geloof je meteen!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is dan ook de gevaarlijkste en meest verslavende harddrug.
Had ie 'm nog verteld over 't aantal doden op wallstreet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef xminator het volgende:
Ik weet nog de jaren dat mijn college een biertje dronk samen met Erdogan.
Klopt, tijdens een dronken toestand heeft hij dat verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Had ie 'm nog verteld over 't aantal doden op wallstreet?
Je mening baseren op 'van horen zeggen' (quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Had ie 'm nog verteld over 't aantal doden op wallstreet?
overmatig alcoholgebruik zou wel z'n bezopen leugens verklarenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, tijdens een dronken toestand heeft hij dat verkeerd geïnterpreteerd.
Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat een man in z'n leven een keer iets gedronken heeft? Gül is ook maar gewoon een Turk. Hij was daar niet als president oid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je mening baseren op 'van horen zeggen' () en dan op een sarcastische manier deze reactie geven
[ afbeelding ]
Neem jij een cursus van punt afwijken/selectief antwoorden van andere users hier ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat een man in z'n leven een keer iets gedronken heeft? Gül is ook maar gewoon een Turk. Hij was daar niet als president oid.
De gemiddelde Turkse student gebruikt 20 liter per jaar? En waar betaalt die gemiddelde Turkse student dat van? Een goedkope fles alcohol van 70cl kost je al snel een 35TL, dus dan heb je het over een dikke 1000TL aan alcohol. Dat is twee keer het minimumloon voor een maand in Turkije. Daarnaast is dat dan ongeveer 1 glas per dag, wat ik persoonlijk wat teveel van het goede vind, maar wat nog altijd veel te weinig is om van een alcoholprobleem te spreken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Paar tallen gezi topics terug werd er een bron vermeldt, waarin stond dat een gemiddelde Turkse student ongeveer 20 liter alcohol consumeerde per jaar wat de dubbele is van een Nederlandse student. Er stond ook dat 75% van de Turkse studenten alcohol consumeerden.
True, van horen zeggen is idd niet de allersterkste bron onder de bronnen maar ik zuig 't in elk geval niet uit m'n duim en 't gaat niet over Aliens maar over een drankje tijdens een feestje. Zit niet heel ver van de politieke wereld vandaan hier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem jij een cursus van punt afwijken/selectief antwoorden van andere users hier ofzo
Het gaat om je bron, niet of het wel of niet zo is. Heb ik gezegd dat hij nooit heeft gedronken? Nee. Ik zei: "Wist ik niet. Heb je een bron?". Nu insinueer jij dat ik meen dat hij nooit heeft gedronken. Nee, ik zeg dat jij je mening baseert op 'van horen zeggen'.
Hij geeft niet eens een bron, dus dat verhaal is sowieso nogal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
De gemiddelde Turkse student gebruikt 20 liter per jaar? En waar betaalt die gemiddelde Turkse student dat van? Een goedkope fles alcohol van 70cl kost je al snel een 35TL, dus dan heb je het over een dikke 1000TL aan alcohol. Dat is twee keer het minimumloon voor een maand in Turkije. Daarnaast is dat dan ongeveer 1 glas per dag, wat ik persoonlijk wat teveel van het goede vind, maar wat nog altijd veel te weinig is om van een alcoholprobleem te spreken.
Wat dacht je van verhalen van Erdogan over drankgebruik in een moskee en de doden op Wallstreet. Met zo'n premier zou je idd gaan denken dat iedereen staat te liegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij geeft niet eens een bron, dus dat verhaal is sowieso nogal ongeloofwaardig.
Alcohol hoeft niet meteen raki/bacardi te zijn. Bier is ook alcohol, halve liter bier in een cafeetje: 6 tl, 6 x 40= 240 tl.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
De gemiddelde Turkse student gebruikt 20 liter per jaar? En waar betaalt die gemiddelde Turkse student dat van? Een goedkope fles alcohol van 70cl kost je al snel een 35TL, dus dan heb je het over een dikke 1000TL aan alcohol. Dat is twee keer het minimumloon voor een maand in Turkije. Daarnaast is dat dan ongeveer 1 glas per dag, wat ik persoonlijk wat teveel van het goede vind, maar wat nog altijd veel te weinig is om van een alcoholprobleem te spreken.
Dat maakt het nog geen betrouwbare bron. En besides, het kon net zo goed een andere vloeibare substantie zijn. Je collega had tenslotte ook wat drankjes op en 20 jaar geleden is ook een aardige tijd terug. En herinneringen zijn niet de meest betrouwbare bronnen he, zoals reeds bewezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
True, van horen zeggen is idd niet de allersterkste bron onder de bronnen maar ik zuig 't in elk geval niet uit m'n duim en 't gaat niet over Aliens maar over een drankje tijdens een feestje. Zit niet heel ver van de politieke wereld vandaan hier.
Een Nederlandse student drinkt gemiddeld 10 liter alcohol per jaar??quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Alcohol hoeft niet meteen raki/bacardi te zijn. Bier is ook alcohol, halve liter bier in een cafeetje: 6 tl, 6 x 40= 240 tl.
Tsjah, ik vind het ook weinig maar ze gaan uit van de gemiddelde! Dus je hebt ook een hele hoop mensen die helemaal geen alcohol drinken, dus het is wel plausibel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef aerdt het volgende:
[..]
Een Nederlandse student drinkt gemiddeld 10 liter alcohol per jaar??
De studenten zijn blijkbaar ook niet meer wat het geweest is, dat dronk ik weg op een (relatief rustig) weekend
Je voegt iets toe aan het verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen betrouwbare bron. En besides, het kon net zo goed een andere vloeibare substantie zijn. Je collega had tenslotte ook wat drankjes op en 20 jaar geleden is ook een aardige tijd terug. En herinneringen zijn niet de meest betrouwbare bronnen he, zoals reeds bewezen.
Dat de bron als persoon niet betrouwbaar is, is jouw mening. Je kent de bron niet.quote:Kortom: je beweert dat Gul alcohol nuttigt zonder een betrouwbare bron. Dit is exact het probleem met al die aannames hier over Erdogan.
Ik voeg enkel toe dat je collega zelf ook wat op had, haal dit weg en punt blijft nog steeds overeind.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je voegt iets toe aan het verhaal
Als je niet van verhalen houdt, zou je er ook niet zelf niets aan toe moeten voegen anders krijg je toch het idee dat je wilt aansturen op 't feit dat Gül de perfectie zelve is..
[..]
Dat de bron als persoon niet betrouwbaar is, is jouw mening. Je kent de bron niet.
dat is bijkleuren, dat vertelde hij namelijk nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voeg enkel toe dat je collega zelf ook wat op had, haal dit weg en punt blijft nog steeds overeind.
Ok, hij dronk/dronk niet. Is het nu wel opeens een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
dat is bijkleuren, dat vertelde hij namelijk niet
Voor mij is 't een betrouwbare bron, jij kent de bron niet.. jij vindt het niet geloofwaardig, is je goed recht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, hij dronk/dronk niet. Is het nu wel opeens een betrouwbare bron?
Ok, dus kunnen we voortaan hier alles klakkeloos neerzetten en als men om een bron vraagt kun je zeggen: "gehoord van de plaatselijke stenensleper".quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor mij is 't een betrouwbare bron, jij kent de bron niet.. jij vind het niet geloofwaardig, is je goed recht.
Als jij hem de plaatselijke stenensleper wilt noemen is dat ook je goed rechtquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, dus kunnen we voortaan hier alles klakkeloos neerzetten en als men om een bron vraagt kun je zeggen: "gehoord van de plaatselijke stenensleper".
Daar gaat het niet om, het gaat erom of ik hem betrouwbaar vind volgens jouw punt toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als jij hem de plaatselijke stenensleper wilt noemen is dat ook je goed recht
Je kunt hem moeilijk wel of niet betrouwbaar vinden want ik wil de bron geen label geven. Als je nu gewoon aangeeft dat je 't misschien een kans geeft als je de bron zelf kent dan zijn we eruit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom of ik hem betrouwbaar vind volgens jouw punt toch?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt hem moeilijk wel of niet betrouwbaar vinden want ik wil de bron geen label geven. Als je nu gewoon aangeeft dat je 't misschien een kans geeft als je de bron zelf kent dan zijn we eruit.
Ik hou 'm erbuiten in elk geval en denk er het mijne over
Ok. als we 't over 't gebruikelijke hear-say hebben.. jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..].....
Het gaat niet om de persoon zelf, je begrijpt toch hoop ik wel waar we het over hebben.
Waarom?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23498581.asp
Fuck wat kan ik mij pissig maken om zulke wijven.
Mislukte actrice/zangeres/showsnol komt praten over de demonstraties met Erdogan.quote:
Waarom is er een gesprek tussen haar en Erdogan eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mislukte actrice/zangeres/showsnol komt praten over de demonstraties met Erdogan.
Waarom? Waarom moet ik lezen over haar dochter en meer van dat geneuzel.
Zij wilde dat. Maar ik begrijp het niet.. Waarom worden er de raarste mensen uitgenodigd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom is er een gesprek tussen haar en Erdogan eigenlijk?
Over de Turkse en Russische regering van dit moment valt niet meer zoveel te verbazen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij wilde dat. Maar ik begrijp het niet.. Waarom worden er de raarste mensen uitgenodigd?
Het is toch beter iemand van de demonstraties uit te nodigen?
een journaliste van cnn zei hierover: het is alsof Obama met Kim Kardasian komt praten over Occupy Wallstreetquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mislukte actrice/zangeres/showsnol komt praten over de demonstraties met Erdogan.
Waarom? Waarom moet ik lezen over haar dochter en meer van dat geneuzel.
Eh, nee, om dan dezelfde hoeveelheid alcohol te drinken moet je dan 6 keer zoveel bier drinken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Alcohol hoeft niet meteen raki/bacardi te zijn. Bier is ook alcohol, halve liter bier in een cafeetje: 6 tl, 6 x 40= 240 tl.
Eh, waar staat de alcoholpercentage? Er staat alleen gemiddeld 20 liter alcohol per jaar, niet de percentage. Dus het kan om raki gaan maar ook om bier of wijn. Toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, nee, om dan dezelfde hoeveelheid alcohol te drinken moet je dan 6 keer zoveel bier drinken.
Ehm nee, met alcohol wordt gewoon zuiver alcohol bedoelt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Eh, waar staat de alcoholpercentage? Er staat alleen gemiddeld 20 liter alcohol per jaar, niet de percentage. Dus het kan om raki gaan maar ook om bier of wijn. Toch?
Klopt er is geen dwang in het geloof maar de regels zijn helder over alcohol.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In de Koran staat ook dat er geen dwang is en dat er sprake is van een vrije wil.
Dan klopt zijn berekening nog steeds niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ehm nee, met alcohol wordt gewoon zuiver alcohol bedoelt.
Alcohol consumptie en het minimumloon zijn hoger in de grote steden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
De gemiddelde Turkse student gebruikt 20 liter per jaar? En waar betaalt die gemiddelde Turkse student dat van? Een goedkope fles alcohol van 70cl kost je al snel een 35TL, dus dan heb je het over een dikke 1000TL aan alcohol. Dat is twee keer het minimumloon voor een maand in Turkije.
Op lange termijn is dat gewoon schadelijk, dit heeft niets te maken met wat jij een alcoholprobleem vind.quote:Daarnaast is dat dan ongeveer 1 glas per dag, wat ik persoonlijk wat teveel van het goede vind, maar wat nog altijd veel te weinig is om van een alcoholprobleem te spreken.
Honderden filmpjes over gas, gewonden en een paar doden en we maken ons druk over alcohol. Deze regering heeft het niet op volksgezondheid en nee het is niet aan de orde van de dag. Alcoholisme en alcoholconsumptie zijn twee verschillende dingen. Een campagne die waarschuwt zou een begin zijn maar men gaat meteen vol op t orgel. Laten we fast food ook maar verbieden en alles waarmee overconsumptie schadelijk is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt er is geen dwang in het geloof maar de regels zijn helder over alcohol.
Alcohol is verboden in de islam. Wij zien dagelijks mensen dood gaan aan alcohol
Een Efes pilsje van 33cl kost ongeveer 2.5 TL, dat is dus ongeveer 1,34$ (Amerikaanse dollar). Efes beer bevat ongeveer 5 procent alcohol. Dus je moet 400 liter Efes bier in een jaar drinken. Dat is ongeveer 1600$ in een jaar. In de grote steden ligt de GPA rond de 14000$.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan klopt zijn berekening nog steeds niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Efes pilsje van 33cl kost ongeveer 2.5 TL, dat is dus ongeveer 1,34$ (Amerikaanse dollar). Beer bevat ongeveer 5 procent alcohol. Dus je moet 400 liter Efes bier in een jaar drinken. Dat is ongeveer 1600$ in een jaar. In de grote steden ligt de GPA rond de 14000$.
Dus het is te doen.
Zijn berekening slaat inderdaad nergens op.
Ik zie dagelijks gore filmpjes van afgehakte hoofden. Mag ook niet van Allah en toch doen ze het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt er is geen dwang in het geloof maar de regels zijn helder over alcohol.
Alcohol is verboden in de islam. Wij zien dagelijks mensen dood gaan aan alcohol
Traangas wordt over de hele wereld gebruikt. Zelfs in Nederland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Honderden filmpjes over gas, gewonden en een paar doden en we maken ons druk over alcohol. Deze regering heeft het niet op volksgezondheid en nee het is niet aan de orde van de dag. Alcoholisme en alcoholconsumptie zijn twee verschillende dingen. Een campagne die waarschuwt zou een begin zijn maar men gaat meteen vol op t orgel. Laten we fast food ook maar verbieden en alles waarmee overconsumptie schadelijk is.
Krijg er godverdomme tranen in m'n ogen van. Pure wreedheid en geilig machtsvertoon dit. Ik ben overtuigd: al moet er een revolutie aan te pas komen, die lul van een Erdogan moet oprotten, en snel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:30 schreef MouzurX het volgende:
Weet niet of deze al is gepost maar:
http://www.dumpert.nl/med(...)i_traangas_park.html
de tering,
Hij had het over een fles alcohol. Doelend op een bacardi ofzo. Jullie doelend op Efes. Daar zit een aardigheid aan verschil tussen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Efes pilsje van 33cl kost ongeveer 2.5 TL, dat is dus ongeveer 1,34$ (Amerikaanse dollar). Efes beer bevat ongeveer 5 procent alcohol. Dus je moet 400 liter Efes bier in een jaar drinken. Dat is ongeveer 1600$ in een jaar. In de grote steden ligt de GPA rond de 14000$.
Dus het is te doen.
Zijn (Turkse) berekening slaat inderdaad nergens op.
Iedereen zal zich moeten verantwoorden over zijn daden op de dag des oordeels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks gore filmpjes van afgehakte hoofden. Mag ook niet van Allah en toch doen ze het.
Dus?
Precies. Dus mogen mensen zelf bepalen of ze bepaalde handelingen verrichten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen zal zich moeten verantwoorden over zijn daden op de dag des oordeels.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij had het over een fles alcohol. Doelend op een bacardi ofzo. Jullie doelend op Efes. Daar zit een aardigheid aan verschil tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |