Alcohol is niet verslavendquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee.
In een glas baco doen ze geen verslavende, chemische troep.
Klaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op den duur kan alchol verslavend zijn. Roken is niet te vergelijken met alcohol. Klaar.
Hmm, omdat baco staat voor Bacardi Cola en niet alleen Bacardiquote:
het is hypocriet van de staat "wij geven om volksgezondheid" en in dezelfde periode verbreekt men 't wereldrecord in traangas gebruik en vult het de ziekenhuizen met gewonden. Als men werkelijk om volksgezondheid en mensenrechten geeft laat men wel een andere houding zien. De reden dat men 't puur voor de Islam doet is wat geloofwaardiger.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat je voorlegt is een drogreden, want het staat los van het invoeren van het verbod op alcoholische dranken.
Gezien je beschrijving is dat namelijk precies waar de politie zich momenteel mee bezig houdt hier in Turkije. Zo loos heb ik ze in Nederland nog niet zien gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja? Jij kan een hele groep neerzetten als drinkers?
Alcohol kan schadelijke gevolgen hebben. Als je het daarom wil verbieden, cool dan kan het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klaar?
Zonder argumenten of wat dan ook...
Ga in op de vorige punten ipv er overheen te praten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Beathoven het volgende:
Gezien je beschrijving is dat namelijk precies waar de politie zich momenteel mee bezig houdt hier in Turkije. Zo loos heb ik ze in Nederland nog niet zien gaan.
Nog steeds staat het los van het verbod. Alcohol overconsumptie is een maatschappelijk probleem in Turkije en dus moet de Turkse staat ingrijpen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
het is hypocriet van de staat "wij geven om volksgezondheid" en in dezelfde periode verbreekt men 't wereldrecord in traangas gebruik en vult het de ziekenhuizen met gewonden. Als men werkelijk om volksgezondheid en mensenrechten geeft laat men wel een andere houding zien. De reden dat men 't puur voor de Islam doet is wat geloofwaardiger.
Als de overconsumptie in Turkije een groot probleem zou zijn, doe daar dan wat aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
Tegen jullie allebei:
overconsumptie van alcohol is een maatschappelijk probleem en dus een probleem van de staat.
Daarom worden ook wetten in Turkije ingevoerd om het moeilijker te maken om aan alcohol te komen. Maar mensen protesteren hier op deze forum en op Turkse straten desondanks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de overconsumptie in Turkije een groot probleem zou zijn, doe daar dan wat aan.
Nee, dat gaat inderdaad te ver. Zo ver gaat het verbod in Turkije niet. Je kunt bijvoorbeeld nog steeds aan wijn komen en drinken.quote:Het drinken van een goed glas wijn bij het eten, kan ik niet als probleem zien, of iets waar de staat zich mee moet bemoeien.
Jij haalt een biertje drinken en alcoholisme door elkaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga in op de vorige punten ipv er overheen te praten.
Hoe kom jij erbij dat alcoholisme een groot probleem in TR is. Heb je een bron?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Daarom worden ook wetten in Turkije ingevoerd om het moeilijker te maken om aan alcohol te komen. Maar mensen protesteren hier op deze forum en op Turkse straten desondanks.
[..]
Nee, dat gaat inderdaad te ver. Zo ver gaat het verbod in Turkije niet.
Jij ook svp.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga in op de vorige punten ipv er overheen te praten.
Wel een hoop boomliefhebbers dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die waren daar niet vanaf dag 1 aanwezig. Vanaf dag 1 waren er enkele boomliefhebbers. Totdat hun tenten etc in de fik werden gestoken.
Paar tallen gezi topics terug werd er een bron vermeldt, waarin stond dat een gemiddelde Turkse student ongeveer 20 liter alcohol consumeerde per jaar wat de dubbele is van een Nederlandse student. Er stond ook dat 75% van de Turkse studenten alcohol consumeerden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat alcoholisme een groot probleem in TR is. Heb je een bron?
Wil je m zoeken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Paar tallen gezi topics terug werd er een bron vermeldt, waarin stond dat een gemiddelde Turkse student ongeveer 20 liter alcohol consumeerde per jaar wat de dubbele is van een Nederlandse student.
Nee, ik moet andere dingen doen. Ik schrok er ook van toen ik het las.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, omdat baco staat voor Bacardi Cola en niet alleen Bacardi
Of bestel jij altijd 'baco met cola erbij'
Nou. Jammer dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik moet andere dingen doen. Ik schrok er ook van toen ik het las.
Het was een Nederlandse bron geschreven door een Turkse Turkoloog.
quote:
Op dit punt ben je nog niet ingegaan... dus dat in baco ook troep zitquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, omdat baco staat voor Bacardi Cola en niet alleen Bacardi
Of bestel jij altijd 'baco met cola erbij'
Met jou discussieren is zo vermoeiendquote:
Daarom zeg ik, laten we alco, roken en alle slechte dingen verbieden. Als je het doet, doe het goed. De enige redenen dat alco gedeeltelijk verboden/ooit verboden zal worden in TR, is puur om geloofsredenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Op dit punt ben je nog niet ingegaan... dus dat in baco ook troep zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |