Omdat ik geen Arabier ben misschien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom woon jij niet in Saoudi-Arabie ofzo PSV1990 ?
De hoofdrolspeler van The Gladiator en nog een paar dacht ik (kom er niet op)quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar zullen ze met hun opmerkingen doelbewust onrust willen veroorzaken of zijn ze gewoon uit op wat gratis publiciteit? Welke Hollywood sterren hebben zichzelf eigenlijk over Turkije uitgelaten?
Als ik het gezien had kon ik het niet beamen want was toen gebannedquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Denk dat ik dit ergens op dag 1 of 2 al heb gezegd. Ik ben in Nederland geboren en mijn ouders zijn Turks. Ik ben nog nooit zo trots geweest op Turkije en het Turks zijn als de afgelopen paar dagen. Het is precies wat jij zegt. Ik had het een beetje opgegeven, maar de afgelopen dagen hebben mij wel aardig wakker weten te schudden. Ik geloof in ieder geval weer dat het mogelijk isis om een seculier, modern en een ECHT democratisch Turkije te hebben.
Niet vandaag, niet morgen, niet over 3 jaar, maar het is mogelijk.
Ach, het is niet alsof Nederland er altijd zo goed vanaf komt in films.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ooit gezien hoe Turkije wordt neergezet in Hollywood-films?
Het zoveelste achterlijke moslimland.
Kiesdrempels moeten veranderd worden, zodat dit soort dingen nooit meer kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk voor veranderingen zien?
Je moet ook de politieke realiteit inzien en je afvragen of het het waard is om ervoor in een neerwaartse spiraal te komen waardoor alles nog veel erger wordt dan eerst.
En dat bepaal jij? Samen met 30.000 andere hippies?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Theoden het volgende:
[..]
Kiesdrempels moeten veranderd worden, zodat dit soort dingen nooit meer kunnen gebeuren.
Begrijp me niet verkeerd. AKP of CHP of MHP het maakt niet uit wie alleen aan de macht komt. Iedereen zou na 10 jaar het in z'n bol krijgen waarschijnlijk.
Erdogan moet aftreden of in ieder geval keihard zijn excuses aanbieden en niet meer alles door de strot van het volk willen duwen. Ik denk echter dat hij dit te lang heeft laten duren en het nu te laat is voor hem. Vorige week had "sorry" nog genoeg kunnen zijn. Nogmaals, voordat pro-AKP mensen mij gaan aanvallen. AKP mag aan de macht blijven, maar niet met Erdogan als leider.
Persvrijheid moet terugkomen. Zenders en kranten in de handen van de staat is nooit een goed idee. De duizenden journalisten moeten worden vrijgelaten. Honderden generalen die zonder bewijs vast zitten moeten worden vrijgelaten. De speciaal opgerichtte Erdogan rechtbanken moeten afgeschaft worden.
Kortom, meer vrijheid voor het volk en stop met alles te bepalen.
O.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef PSV1990- het volgende:
Die protesten komen van buitenaf , ze willen chaos in Islam land Turkije nu het goed gaat en ze geen slaaf meer zijn van zion Amerika.
alleen domme kuffars en alevieten lopen mee
Dan gaan weer andere mensen demonstreren het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Theoden het volgende:
[..]
Kiesdrempels moeten veranderd worden, zodat dit soort dingen nooit meer kunnen gebeuren.
Begrijp me niet verkeerd. AKP of CHP of MHP het maakt niet uit wie alleen aan de macht komt. Iedereen zou na 10 jaar het in z'n bol krijgen waarschijnlijk.
Erdogan moet aftreden of in ieder geval keihard zijn excuses aanbieden en niet meer alles door de strot van het volk willen duwen. Ik denk echter dat hij dit te lang heeft laten duren en het nu te laat is voor hem. Vorige week had "sorry" nog genoeg kunnen zijn. Nogmaals, voordat pro-AKP mensen mij gaan aanvallen. AKP mag aan de macht blijven, maar niet met Erdogan als leider.
Persvrijheid moet terugkomen. Zenders en kranten in de handen van de staat is nooit een goed idee. De duizenden journalisten moeten worden vrijgelaten. Honderden generalen die zonder bewijs vast zitten moeten worden vrijgelaten. De speciaal opgerichtte Erdogan rechtbanken moeten afgeschaft worden.
Kortom, meer vrijheid voor het volk en stop met alles te bepalen.
Please stop met PSV-fan zijn je bent een schande voor mijn mooie club met dit soort domme uitsprakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef PSV1990- het volgende:
Die protesten komen van buitenaf , ze willen chaos in Islam land Turkije nu het goed gaat en ze geen slaaf meer zijn van zion Amerika.
Assad, ben jij het?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef PSV1990- het volgende:
Zegt et schaapjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Please stop met PSV-fan zijn je bent een schande voor mijn mooie club met dit soort domme uitspraken![]()
.
Erdogan heeft geen democratische opties om te kunnen blijven. En hij heeft het leger niet zo in zijn zak dat hij het op een niet-democratische manier te doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toen Poetin aan de macht kwam was dat ook via de democratische route. Hij vormde Rusland zodanig om dat het economisch gestel niet meer ten onder ging aan het 'open' beleid dat was opgesteld door Jeltsin. Dat is verder niet te vergelijken met de situatie van Erdogan, wel dat hij het land economisch heeft hervormd, maar dat heeft hem ook de mogelijkheid gegeven meer naar zijn hand te zetten. Hij zat ook in de positie dat het leger zijn situatie elk moment kon bedreigen (kan me nog herinneren dat enkele tijd terug zo'n beetje de hele legertop werd opgepakt omdat ze een coup hadden beraamd). Die veranderingen hebben, in mijn ogen, Erdogan en Turkije veel autocratischer gemaakt dan dat het was zoals hij het voorstelde.
Ik denk wel dat Erdogan kan rekenen op de meeste stemmen, maar dat kon (en misschien zelfs kan) Poetin ook, ik verwacht kortom niet dat Erdogan via een normaal democratisch proces afstand zal doen van zijn troon.
Dat zou nu dan moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef xaban06 het volgende:
Om 22:30 Turkse tijd heeft Erdogan een gesprek met 2 Taksim federasyonu vertegenwoordigers. Ik ben benieuwd.
Jij wil dit dus niet? Jij wil geen persvrijheid?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Samen met 30.000 andere hippies?
Al deze dingen kunnen veranderd worden, maar dat moet wel democratisch gebeuren. Er moet dus een partij aan de macht komen die dit allemaal wilt.
Lekker alles uit zijn verband trekken. Jij hebt het over Erdogan die moet afstappen, daar was mijn reactie op gericht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jij wil dit dus niet? Jij wil geen persvrijheid?
Jij wil wel dat journalisten worden opgepakt voor een simpele tweet of voor het verslaan van de werkelijkheid?
Jij wil wel dat de speciale rechtbanken met mannetjes van Erdogan als rechter alles en iedereen kunnen oppakken?
Ik dacht jullie voor AKP en Erdogan hadden gekozen om meer vrijheid te krijgen en om onder alle seculiere onderdrukking uit te komen? Wat versta je onder vrijheid? Alleen als het je uitkomt? Net zoals CHP dat jaren heeft gedaan?
Ja, in essentie wel. Want wat jullie Erdogan fanboys al te makkelijk vergeten is dat Erdogan maar een gering aantal stemmen hoeft te verliezen om niet door te kunnen regeren. Sterker nog, hij had er stemmen bij moeten winnen om door te kunnen gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Samen met 30.000 andere hippies?
Al deze dingen kunnen veranderd worden, maar dat moet wel democratisch gebeuren. Er moet dus een partij aan de macht komen die dit allemaal wilt.
So long voor 'niet naar SA verhuizen'quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef PSV1990- het volgende:
Erdogan de leider voor de Moslims blijft en zal verder gaan InshAllah
lekker kapot gaan Kuffars en verwesterde hippies!
houdoe
Idioot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef PSV1990- het volgende:
Erdogan de leider voor de Moslims blijft en zal verder gaan InshAllah
lekker kapot gaan Kuffars en verwesterde hippies!
houdoe
Yani? Anlamadim? Dan gaat hij toch niet door, wat is je punt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, in essentie wel. Want wat jullie Erdogan fanboys al te makkelijk vergeten is dat Erdogan maar een gering aantal stemmen hoeft te verliezen om niet door te kunnen regeren. Sterker nog, hij had er stemmen bij moeten winnen om door te kunnen gaan.
Om, maar eens te beginnen met Fazil Say.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lekker alles uit zijn verband trekken. Jij hebt het over Erdogan die moet afstappen, daar was mijn reactie op gericht.
Je mag ook wel eens met bronnen komen, wie zijn er allemaal opgepakt en veroordeeld vanwege Tweets? Wil ik werkelijk waar weten want ik weet het niet.
Het punt is dat Erdogan door zijn opstelling zijn laatste kans op voldoende steun in de bevolking is kwijtgeraakt. 50% klonk wel heel indrukwekkend, maar het was nooit echt 50% en om zijn plannen uit te kunnen voeren (voortzetten van zijn regering) had hij geen stem mogen verliezen. Maar door onredelijk te zijn heeft hij zelfs mensen uit zijn eigen kamp tegen hem in het harnas gejaagd. De commentaren in de Zaman zijn nauwelijks vriendelijker voor Erdogan dan in de Hurriyet. Als dat geen teken aan de wand is voor je, dan wil je gewoon niet zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yani? Anlamadim? Dan gaat hij toch niet door, wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |