In welk jaar zit je nu als bc van Denemarken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stond 10de op de Europese ranglijst en stijf 6 plaatsen, tot de 6de plaats.
Wat?
Het WK 2018 is net begonnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
In welk jaar zit je nu als bc van Denemarken?
Hoe doen spelers als Falk, Helenius, Kadrii en Cornelius het bij je? Of heb je deze niet in je selectie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het WK 2018 is net begonnen.
Maar dat van die ranglijst is met Ajax. Met Denemarken sta ik 20ste.
Falk heb ik niet. Kadrii is reserve omdat hij op meerdere posities kan spelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hoe doen spelers als Falk, Helenius, Kadrii en Cornelius het bij je? Of heb je deze niet in je selectie?
FFFUUU, helemaal niet gezienquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:49 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nee hoor, Argentijnse talenten komen altijd pas op hun 18e. Heb me daar ook een keer op verkeken. Staat ook 1.6.2015.
Ik heb ook een verdediger vastgelegd die pas over 3 jaar komtquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FFFUUU, helemaal niet gezienAchja, wellicht issie tegen die tijd nog een stukje beter
Bij zo'n wedstrijd zou ik het geen cheaten noemen als je hem opnieuw speelt, want er is duidelijk iets verkeerd aan het gaan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Brazilië verloren met 3-1. Rare goals wel.
Hun eerste was een pingel. Bal wordt ingegooid, beland rond de penaltystip, niemand in de buurt. Pingel. Wat? :S
2de goal Marcelo die de 100m in 3 seconden loopt en hem snoeihard door de keeper heenschiet. :S
3de goal staan 9 Brazilianen rond mijn strafschopstip bij een vrije trap. De bal komt terug van de lat en mijn spelers lopen weg terwijl alle Brazilianen naar de bal rennen en een scoort. :S
Dat zijn gewoon fouten in de visuele engine. Qua match berekening klopt het wel allemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij zo'n wedstrijd zou ik het geen cheaten noemen als je hem opnieuw speelt, want er is duidelijk iets verkeerd aan het gaan...
Zo storend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon fouten in de visuele engine. Qua match berekening klopt het wel allemaal.
Zo had ik ook een goal tegen, waar 5 van mijn spelers plus keeper zit letterlijk voor de bal gooiden, maar de tegenstander schiet door iedereen heen en scoort.
Yep, zelfde hier, flink frustrerend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo storend.
Ik word altijd boos als ik zie dat mijn spelers ineens allemaal weglopen van de bal terwijl de tegenstander naar de bal toe rent.
Stekelenburg is ook maar 3.5 sterquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, mijn nieuwe jeugdkeeper zou de volgende Maarten Stekelenburg kunnen worden.
Toch maar 3,5 ster. Vreemd.
Terechtquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering halve finale beker eruit door AjaxHoezo angstgegner
Hij lijkt me niet zo goed wordend als de Steek, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stekelenburg is ook maar 3.5 ster
Ik heb een seizoen met Real Madrid gespeeld en Marcelo maakte af en toe zieke goals. Dan speelde hij zo 3 man uit om vervolgens te scorenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hun eerste was een pingel. Bal wordt ingegooid, beland rond de penaltystip, niemand in de buurt. Pingel. Wat? :S
2de goal Marcelo die de 100m in 3 seconden loopt en hem snoeihard door de keeper heenschiet. :S
3de goal staan 9 Brazilianen rond mijn strafschopstip bij een vrije trap. De bal komt terug van de lat en mijn spelers lopen weg terwijl alle Brazilianen naar de bal rennen en een scoort. :S
Steam op offline zettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef dion_v_k het volgende:
Heb KPN te laat doorgegeven dat ik het weekend ga verhuizen, nu zit ik dadelijk 2 weken zonder internet TV telefoon FM![]()
![]()
Nooit geweten dat dat kon.. wat veranderd er dan in game?quote:
Niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat kon.. wat veranderd er dan in game?
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef dennis3d het volgende:
Even iets anders als FM
IK BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Good busyquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef dennis3d het volgende:
Even iets anders als FM
IK BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Dat is wel kut. Maar is toch alleen in Rotterdam nu? Die het opnieuw mogen doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Thx man was even bang dat ik het opnieuw mocht gaan doen omdat ze gestolen waren
quote:
Ja inderdaad maar woon er vlakbij dusjaquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Maar is toch alleen in Rotterdam nu? Die het opnieuw mogen doen?
We praten lekker langs elkaar heen hèquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En vervolgens verlies je met 0-2 in Den Haag
adoquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj, Grunn en PSV verslikten zich in hun tegenstander (NAC (2-4) en NEC (0-3)), zodat ik een gat van 11 punten kan slaanMoet ik nog wel even in Tilburg winnen.
nog een keer : adoquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En vervolgens verlies je met 0-2 in Den Haag
en terechtquote:
van duinenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hoor. Al vind ik het een kutclub
Die van Duinen is wel een goed spitsje ja. Die Chery vind ik ook wel een goede. Maar voor de rest is het gewoon een gare club.quote:
nou, wat denk je van couthinoquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Duinen is wel een goed spitsje ja. Die Chery vind ik ook wel een goede. Maar voor de rest is het gewoon een gare club.
*danquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef dennis3d het volgende:
Even iets anders als FM
IK BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Met wie speel je nu?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef MMUFC het volgende:
Wat leuk.. 1e ronde CL:
Arsenal - Bayern.. vorig jaar was dat nog de finale..
Wel vervelend, dat de regerend CL winnaar er al zo vroeg uit gaat..
Speel je met een update, dus ook met Götze?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bayern nog steeds.. Vorig jaar de CL finale verloren van Arsenal..
Nee, gewoon de 13.3.0 in de Classic mode.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel je met een update, dus ook met Götze?
Eindbaas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een behoorlijk gecompliceerd figuur, die Sylla
[ afbeelding ]
Dat vraagt om een filmpje van de match highlightsquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 sterren conditietrainer. Netjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trainertje hoor
[ afbeelding ]
Kost me maar 525 per week
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eriksen boos omdat hij geen minuut gespeeld heeft.
Ja, moet je maar niet geblesseerd raken, muts dat je bent.
We zullen je missenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef dion_v_k het volgende:
Heb KPN te laat doorgegeven dat ik het weekend ga verhuizen, nu zit ik dadelijk 2 weken zonder internet TV telefoon FM![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef dennis3d het volgende:
Even iets anders als FM
IK BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wie kan me helpen;
Ik merk dat ik bij FM heel veel doelpunten tegen krijg door counters. Maak ik zelf actie tot bij de 16 van de tegenstander en vervolgens vliegt hij er door een razendsnelle omschakeling er bij mij in.
Wat doe ik verkeerd en wat kan ik veranderen in mijn taktiek?
Chery had ik nog gehaald met Cambuurquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Duinen is wel een goed spitsje ja. Die Chery vind ik ook wel een goede. Maar voor de rest is het gewoon een gare club.
Geen idee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
fm13 besteld, morgen binnen
Maar als ik nu een game in de demo start kan ik daar gewoon mee verder in full version?
quote:
Neequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
fm13 besteld, morgen binnen
Maar als ik nu een game in de demo start kan ik daar gewoon mee verder in full version?
Welbeckquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwlief boven werd gewoon wakker van me toen de 1-1 binnenviel.
Alles of niet spelen heeft z'n vruchten afgeworpen.. Speelde op t laatst zelfs met 5 spitsen én een nummer 10 er vlak achter.
Nu in de finale tegen Real die in de andere halve finale van Barcelona hebben gewonnen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwlief boven werd gewoon wakker van me toen de 1-1 binnenviel.
Alles of niet spelen heeft z'n vruchten afgeworpen.. Speelde op t laatst zelfs met 5 spitsen én een nummer 10 er vlak achter.
Nu in de finale tegen Real die in de andere halve finale van Barcelona hebben gewonnen.
Zuurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef inZanity het volgende:
CL finale tegen Real Madrid helaas met 2-1 verloren..
Inderdaad. Maar goed, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:
Da's het betere werkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:20 schreef inZanity het volgende:
Middenvelder die voornamelijk op de tribune zat voor 40 miljoen verkocht.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederlandse clubs in Europa blijft een lachtertje.
Alleen Groningen is door de voorronde gekomen, de rest vloog er uit tegen clubs als Bnei Jehuda.
Als ik niet had meegedaan als coach, was Nederland waarschijnlijk 20 plaatsen gezakt op de ranglijst. No kidding.
Het is echt kansloos hovv.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is echt kansloos hovv.
Ze komen de voorrondes niet eens door. Dat is toch triest?
Inderdaad. Verliezen van de nummer 3 van Azerbaijan, gewoonweg kansloos. Nou weet ik dat het Nederlandse voetbal niet veel voorstelt en dat dit een keer kan gebeuren, maar niet ieder jaar met iedere ploeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO en Heerenveen vlogen er hier uit tegen Jeunesse Esch (Luxemburg) en idd een clubje uit verweggistanIk ben al 3x op rij de enige die de groepsfase van de CL haalt aangezien Ajax/PSV/AZ/Fey er in de (laatste) voorronde uitvliegen tegen teams als Omonoia (waar ik in groep C met 4-0 en 6-2 overheen walste)
Ik vraag me af hoe het is als ik in een ander land begin.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef -Willempie- het volgende:
![]()
Paar weken geleden FM13 aangeschaft, heb nu pas echt tijd om me er in te verdiepen. Speelde hiervoor nog FM10 (af en toe), maar tering wat ik nu allemaal voor de wedstrijd moet doen.Iedereen die constant aan mijn kop loopt te zeuren.
Wat een verschil en zoveel mogelijkheden, beetje onduidelijk nog allemaal.
Dacht dus ook maar even makkelijk te beginnen met PSV tot nu toe 3 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld 2 verloren, wel Toivonen kunnen verpatsen voor 16 miljoen
![]()
Ik blijf hier dus meelezen en posten, misschien steek ik nog wat op!
Mijn verslaving begon met Championship Manager 3, misschien heb ik er in al die jaren wel een half jaar tijd aan "verspild".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom
Ik ben ook nog een newbie, al heb ik er nu zo'n 660 uur op zitten. Dit is m'n eerste FM ooit.
Vriendschappelijke wedstrijden zeggen trouwens niet zoveel, is wel een manier om geld te verdienen.
Welkom.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Mijn verslaving begon met Championship Manager 3, misschien heb ik er in al die jaren wel een half jaar tijd aan "verspild".
Zonet JC-schaal gewonnen van Ajax met 1-0V. Bommel al rood in de 10e minuut
Er ging even een rilling over m'n rug, ik werd een keer met een ijskoude "welkom" door de ouders van een meisje in Barendrecht begroet toen we bij haar thuis kwamenquote:
Nounou, zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er ging even een rilling over m'n rug, ik werd een keer met een ijskoude "welkom" door de ouders van een meisje in Barendrecht begroet toen we bij haar thuis kwamenIk wilde echt wegrennen
Daar teken ik ook voorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nounou, zo oud ben ik niet
Heb ook geen kinderen enzo.
Maar een schoonzoon die FM speelt, goede muziek luistert en fantasy leest, daar zou ik voor tekenen.
Alleen jammer dat je voor Twente bint, maar ik kan mijn dochter zelf niet iets verwijten wat ik ook heb gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar teken ik ook voorNiet dat ik kinderen heb en ik ben ook nog niet bepaald oud
Waaraan zou ik dat moeten zien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwste dataupdate zoals je ziet.
Monaco staat 4e in de Ligue 1, en moet je eens kijken wat ze hebben uitgegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg ineens een foutmelding als ik FM of Steam opstart.Mijn CD ligt nog bij een vriend van me, dus kan helemaal niets.
[ afbeelding ]
Heb Steam al opnieuw geïnstalleerd en FM is nu bezig. Ga ervan uit dat het straks wel weer werkt.quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Steam al opnieuw geïnstalleerd en FM is nu bezig. Ga ervan uit dat het straks wel weer werkt.
Die zijn makkelijk in mijn game. Ajax ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb altijd moeite met ADO en AZ
Ik win ook wel 9 van de 10 keer van Ajax, maar het is zowat altijd met 1 doelpunt verschilquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in mijn game. Ajax ook
Nehhh... was misschien leuk geweest toen je nog in de JL speelde, maar voor ED is het baggerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
Zal ik deze halen voor 2 mln?
[ afbeelding ]
Mjah, ik heb nu een vervanger die op de meeste plekken beter is dan hem, en kan om t middenveld, aanv. middenveld, aanval en middenveld rechts en links spelen. En die is 19quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nehhh... was misschien leuk geweest toen je nog in de JL speelde, maar voor ED is het bagger
Je hebt weinig meer aan een 21-jarige met zulke stats. Als 'ie 16/17 was geweest had ik wel gezegd dat je hem moest halen jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mjah, ik heb nu een vervanger die op de meeste plekken beter is dan hem, en kan om t middenveld, aanv. middenveld, aanval en middenveld rechts en links spelen. En die is 19
Moet nu beslissen of ik m aanneem of niet (rood berichtje).....
Misschien kan ik kijken of ik 'm goedkoper kan krijgen?
Dit is 'm ivm m'n pas aangetrokken middenvelder/aanvaller:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt weinig meer aan een 21-jarige met zulke stats. Als 'ie 16/17 was geweest had ik wel gezegd dat je hem moest halen ja
Ik zeg verder kijken
Ajax is niet te doen ik mijn gamequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk in mijn game. Ajax ook
Ik hoop dat ik dan eindelijk de beker win -O -quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is niet te doen ik mijn gameADO is ook kut.
Nog niet gelukt? Mij ook pas één keertjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan eindelijk de beker win -O -
Nah, heb 3x in de finale gestaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet gelukt? Mij ook pas één keertje. Heb trouwens vandaag geen FM gespeeld. Werd een beetje schijtziek van de indeling van wedstrijden.
Ik ga trouwens Kurez niet kopen voor 2 mln, heb al een speler die op die plek kan:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederlandse competitie gaat best hard in de lift
Eigenlijk zou je met een man of 6 tegelijk moeten spelen zodat we heel Europa kunnen veroveren...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederlandse competitie gaat best hard in de lift
Ik heb nou al nauwelijks spelers kunnen kopen. Ik haal nu vooral jeugdspelers. Net wel een echte Deventenaar verkochtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga trouwens Kurez niet kopen voor 2 mln, heb al een speler die op die plek kan:
[ afbeelding ]
Nederland heeft bij mij nu 3 CL plaatsen en ik keek naar de coëfficiëntenlijst en ik zie mogelijkheden om op termijn 4 CL plaatsen te krijgenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je met een man of 6 tegelijk moeten spelen zodat we heel Europa kunnen veroveren...
- Ajax
- AZ
- FC Twente
- Feyenoord
- PSV
- nog een club
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je met een man of 6 tegelijk moeten spelen zodat we heel Europa kunnen veroveren...
- Ajax
- AZ
- FC Twente
- Feyenoord
- PSV
- nog een club Cambuur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Sejt het volgende:
Eindelijk een goede Nederlandse keeper regen gevondenDie wordt van mij!
[ afbeelding ]
Dat gaat alleen zodra FM14 uit isquote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaat alleen zodra FM14 uit is
Wat nee? Als je een nieuwe game zou starten in FM13 zit Cambuur toch echt in de JL.quote:
19quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
28 Spelers opgeroepen. Wat is jullie record?
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat het wel makkelijker om de competitie te verbeteren als je start met een kleine club. Hou je de druk op de grote clubs ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat nee? Als je een nieuwe game zou starten in FM13 zit Cambuur toch echt in de JL.
Tenzij je een nieuwe database download natuurlijk (werkt dat trouwens zo?)
Echt geen idee. Maar ik had wel een team met alleen maar Nederlanders en toen zaten er iets van 15 Ajacieden bij de selectiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat nee? Als je een nieuwe game zou starten in FM13 zit Cambuur toch echt in de JL.
Tenzij je een nieuwe database download natuurlijk (werkt dat trouwens zo?)
Komen er nog 4 bij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Heel typisch jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Happel het volgende:
Kutspel...alles winnen tot dat je tegen de nummer laatst moet. Die verlies je dan weer.
Altijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel typisch jaOf zelf punten laten liggen als de concurrent dat gister ook deed
quote:
Laat de miljoentjes maar komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, 4-1 overwinning op Sporting Lissabon:
[ afbeelding ]
Hallo CL Knockoutfase
SLB is toch Benfica?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, 4-1 overwinning op Sporting Lissabon:
[ afbeelding ]
Hallo CL Knockoutfase
Oepsquote:
Cruz?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Sejt het volgende:
Kut Duitsers![]()
de "schop de tegenstander" tactiek werkt voor ze.
[ afbeelding ]
Mwa, je had meer recht van spreken als ze in de 90e hadden gescoordquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Sejt het volgende:
Kut Duitsers![]()
de "schop de tegenstander" tactiek werkt voor ze.
[ afbeelding ]
Ah, cheatert!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Welbekend uit het "Fok! als speler" topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt de opvolger van Pellè.
I love my mispoken words.
doordat ik al die verhalen hoor dat ADO het zo goed doet bij jullie, ga ik toch maar weereens beginnen met een ado gamequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
ADO Den Haag de absolute titelfavoriet, terwijl ze alleen vorig jaar een keer 3e werden
Ja ze hebben ook weer voor 22 miljoen gekocht dit seizoen. Ik vind prima hoor. Is alleen maar leuk een betere competitie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef fabio070 het volgende:
[..]
doordat ik al die verhalen hoor dat ADO het zo goed doet bij jullie, ga ik toch maar weereens beginnen met een ado game
Welk jaar zit je nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
UIt 1-0 gewonnen van Gala
2 dagen erna tegen Utrecht, krap en ik zal wel wat spelers rust geven. Maar ik wil echter wel winnen!
Lange games zijn juist tof. Met alleen nog maar regens. En topclubs van nu die degraderen en andere clubs die wereldtop zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Drizzt komt nooit verder dan 2014.
Edit: dacht dat je drizzt quote
Wtf. Ik heb deze game met GAE zo'n 3 weken ofzo en ik zit in 2022quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Ik zit pas in herfst 2015, terwijl deze game al minstens 4 maanden oud is. Spelen jullie die snelle modus ofzo?
Je speelt ook meer denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf. Ik heb deze game met GAE zo'n 3 weken ofzo en ik zit in 2022. Ik ram de seizoenen er gewoon doorheen
Als je dat maar weetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké. Je kan nog steeds sneller kampioen worden als ik
Idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lange games zijn juist tof. Met alleen nog maar regens. En topclubs van nu die degraderen en andere clubs die wereldtop zijn
Dan speel jij nog langzamer dan ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Ik zit pas in herfst 2015, terwijl deze game al minstens 4 maanden oud is. Spelen jullie die snelle modus ofzo?
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf. Ik heb deze game met GAE zo'n 3 weken ofzo en ik zit in 2022. Ik ram de seizoenen er gewoon doorheen
Ik speel sowieso wel vaak. Maar ik ga meestal ook gewoon telkens op vakantie tussen wedstrijden als ik niet in transferperiode zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt ook meer denk ik.Daarnaast gebruik ik soms absurd veel tijd om teams door te spitten op zoek naar talent.
Maar dan nog...
Tsja, heb vroeger al veel te veel actieve FPS games e.d. gespeeld, dus nu speel ik FM om te relaxen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan speel jij nog langzamer dan ik
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Drizzt komt nooit verder dan 2014.
Edit: dacht dat je drizzt quote
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja, heb vroeger al veel te veel actieve FPS games e.d. gespeeld, dus nu speel ik FM om te relaxen.
Maar m'n jeugdteam is bewijs van het vele zoeken naar talent.
[ afbeelding ]
Daar ben ik nu ook (eindelijk) mee bezigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom begin je telkens opnieuw? Is toch veel leuker om lang aan een team te bouwen
Ik heb standaard wel een paar games met Ajax maar dan is de uitdaging snel weg. Dus doe ik altijd nog een wel langere game.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook (eindelijk) mee bezigIk ben gewoon een clubhopper die toch altijd weer terugkeert bij twee teams: Twente en Mansfield
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja, heb vroeger al veel te veel actieve FPS games e.d. gespeeld, dus nu speel ik FM om te relaxen.
Maar m'n jeugdteam is bewijs van het vele zoeken naar talent.
[ afbeelding ]
Aan het eind v/h seizoen? 5e.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je hoogste positie tot nu toe?
Hier ook. Mijn talentjes krijg ik meestal aangeboden door zaakwaarnemers, en die spelers zijn dan meestal transfervrij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik kan die talenten niet altijd vinden
. Ben afhankelijk van mijn scouts. Want veel jeugdteams in Brazilië of Scandinavië zijn volledig grijze teams.
Ik heb de laatste seizoenen al nauwelijks iets transfervrij opgehaald. Zit weinig goeds meer tussen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aan het eind v/h seizoen? 5e.
[..]
Hier ook. Mijn talentjes krijg ik meestal aangeboden door zaakwaarnemers, en die spelers zijn dan meestal transfervrij.
Wat is daar zo gek aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opeens vindt Siem de Jong dat hij is uitgeleerd bij Ajax als hij 33 is
Dat je op je 33e niet opeens heel veel meer gaat bijleren bij een andere club. Dan kan je er net zo goed blijven. Je bent toch al op het einde van je carrière.quote:
Dus als iemand uitgeleerd is wil hij naar een andere club?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je op je 33e niet opeens heel veel meer gaat bijleren bij een andere club. Dan kan je er net zo goed blijven. Je bent toch al op het einde van je carrière.
Ja want hij wil weg omdat hij uitgeleerd is bij Ajax.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand uitgeleerd is wil hij naar een andere club?
Dan gaat 'ie toch lekker wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want hij wil weg omdat hij uitgeleerd is bij Ajax.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:00 schreef Happel het volgende:
En weer verlies ik van een ploeg in de onderste regionen.
Eerst van de nummer 20, nu van de nummer 18.
De mooiste club van allemaal!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Jahoor, alsof ik naar die kutclub wil
Daar blijf ik iddquote:
Kneusquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Twente was niks, is niks en zal altijd niks zijn. Net als PSV.
GAEquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo de eerste wedstrijd van Go Ahead Eagles in de CL ooit spelen
Het is wel weer tijd voor een nieuwe game hèquote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu de bekerfinale tegen Vitesse. Op naar de 3e treble op rij
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een nieuwe game hè
Wel jammer dat je niet eens de moeite hebt genomen om onze Chileense middenvelder te halen!quote:Op zondag 16 juni 2013 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk om de basiself van 2011/2012 te vergelijken met de basiself van nu (2014/2015):
Toen:
Janko - De Jong
Chadli - Janssen - Bajrami
Brama
Buysse - Bjelland - Douglas - Rosales
Mihaylov
Nu:
De Jong - Sylla
Chadli - Janssen - Bjarnason
Brama
Schultz - Bjelland - Douglas - Rosales
Mihaylov
Weinig verschil dus
Op de plaats van de dikgedrukten zit alleen Bajrami nog bij me (en doet het nog steeds erg goed), de backups op de andere 2 plekken zijn Bony en Rindaroy (met streep door de o)
Die kon ik alleen maar scouten, verder niksquote:Op zondag 16 juni 2013 10:31 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet eens de moeite hebt genomen om onze Chileense middenvelder te halen!
Jezus wat een verliesquote:Op zondag 16 juni 2013 03:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch even een transferoverzicht van de afgelopen seizoenen posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat lekker
edit: die vrije transfers naar Twente toe zijn 9 van de 10 keer jonkies die ik in de -19 + 2e elftal heb gepleurd
Mwoh, ik ben financieel kerngezond, dus mag doen en laten wat ik wilquote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een verliesIs toch niet goed voor je balans
Apart. Ik maak volgens mij elk jaar wel winst met transfers en heel af en toe een klein verlies. Wat ik dan de zomer erna weer ruimschoots goedmaakquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben financieel kerngezond, dus mag doen en laten wat ik wil
Mja ik zou hele dikke winst maken als ik Luukinho, Douglas, Janssen, Chadli, Bjarnason, Bajrami, etc etc. zou verkopen, maar dan blijf ik met een B-team over, dus laat maarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart. Ik maak volgens mij elk jaar wel winst met transfers en heel af en toe een klein verlies. Wat ik dan de zomer erna weer ruimschoots goedmaak
Doorselecteren is ook goedquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja ik zou hele dikke winst maken als ik Luukinho, Douglas, Janssen, Chadli, Bjarnason, Bajrami, etc etc. zou verkopen, maar dan blijf ik met een B-team over, dus laat maar
Uhu, maar ik haal vooral 16-19-jarigen die eerst wat moeten rijpen voordat ik ze in het eerste mee laat spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doorselecteren is ook goed. Dat maakt het spel leuk. Blijf je tenminste stappen maken enzo.
Als ze 17 zijn en echt goed kunnen ze al meespelen hoor. Ik heb alleen maar van die jonge jongens meestal in mijn basisquote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik haal vooral 16-19-jarigen die eerst wat moeten rijpen voordat ik ze in het eerste mee laat spelen
Eentje is wel zo'n type, jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze 17 zijn en echt goed kunnen ze al meespelen hoor. Ik heb alleen maar van die jonge jongens meestal in mijn basis
Ik zette mijn spits en een bazenmiddenvelder er in op hun 18e. En heb een groot Grieks talent van 17 die ik nu vaak laat spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eentje is wel zo'n type, jaGabriël Wilhelm, de bazige rechtsbuiten
Die speelt ongeveer de helft van de wedstrijden en verzorgt de beste corners en vrije trappen van heel Twente
Mijn selectie heeft een gemiddelde leeftijd van 23.nogwat, maar de jongsten zitten nog vooral op de bank en vallen alleen in als ik al dik voorstaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette mijn spits en een bazenmiddenvelder er in op hun 18e. En heb een groot Grieks talent van 17 die ik nu vaak laat spelen
Mijne is 21. Als mijn spelers 26 zijn ga ik ze al verkopen. Zijn ze al te oud voor mijquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn selectie heeft een gemiddelde leeftijd van 23.nogwat, maar de jongsten zitten nog vooral op de bank en vallen alleen in als ik al dik voorsta
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne is 21. Als mijn spelers 26 zijn ga ik ze al verkopen. Zijn ze al te oud voor mij
Ik had met GAE een samenwerkingsverband met eerst Freiburg waar ik geen reet aan had en een samenwerkingsverband met HSV nu waar ik ook geen reet aan heb. Ja ze storten elk jaar 100k op mijn rekening. Maar die spelers die ze willen sturen mogen nog niet eens op de tribune plaatsnemen bij mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]De oudste in mijn selectie was Janko, die was 30 en bakte er idd weinig meer van, maarja, waarom hem opstellen als ik Luukinho, Sylla, Bony, Welbeck en Diouf had?
Over dat laatste trouwens, Man Utd heeft de samenwerking beëindigd omdat ik er weinig nut meer van zou hebben... hun huurlingen zouden van lager niveau dan mijn basiskrachten zijn
Ik kreeg elk jaar Diouf+Macheda, Welbeck+Macheda of alleen Macheda, maar die Macheda was echt gewoon rukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had met GAE een samenwerkingsverband met eerst Freiburg waar ik geen reet aan had en een samenwerkingsverband met HSV nu waar ik ook geen reet aan heb. Ja ze storten elk jaar 100k op mijn rekening. Maar die spelers die ze willen sturen mogen nog niet eens op de tribune plaatsnemen bij mij.
Die ging bij mij ook over toen ik promoveerde. Volgens mij had ik alleen in eerste jaar die standaard gehuurde spelers van Twente. Maar nu eindig ik al een paar jaar boven Twentequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best lomp dat mijn samenwerking met GAE voorbij is omdat ze gepromoveerd zijn, terwijl het samenwerken met Heracles gewoon voor altijd is/lijkt te zijn. Wel jammer, ik gun GAE alles (behalve van me winnen en hoger eindigen).
Restecp trouwens voor mensen die fatsoenlijk met GAE kunnen spelen in 13, ik krijg het maar niet voor mekaarquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ging bij mij ook over toen ik promoveerde. Volgens mij had ik alleen in eerste jaar die standaard gehuurde spelers van Twente. Maar nu eindig ik al een paar jaar boven Twente.
Je moet ook niet lang vasthouden aan spelers bij niet topclubs. Gewoon zo snel mogelijk op bijna elke positie nieuwelingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Restecp trouwens voor mensen die fatsoenlijk met GAE kunnen spelen in 13, ik krijg het maar niet voor mekaar
Ik mis Janota, Heerkes (of Bus), Ouweland, etc. teveel. Je hebt ook maar 1 linksback, en die wil z'n contract niet verlengen
Dan zit je dus wel zonder publiekquote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef wieisboos het volgende:
Mijn B-team staat in de halve finale beker tegen Vitessezou echt vet zijn als de finale Ajax 1 tegen Ajax 2 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |