In welk jaar zit je nu als bc van Denemarken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stond 10de op de Europese ranglijst en stijf 6 plaatsen, tot de 6de plaats.
Wat?
Het WK 2018 is net begonnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
In welk jaar zit je nu als bc van Denemarken?
Hoe doen spelers als Falk, Helenius, Kadrii en Cornelius het bij je? Of heb je deze niet in je selectie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het WK 2018 is net begonnen.
Maar dat van die ranglijst is met Ajax. Met Denemarken sta ik 20ste.
Falk heb ik niet. Kadrii is reserve omdat hij op meerdere posities kan spelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hoe doen spelers als Falk, Helenius, Kadrii en Cornelius het bij je? Of heb je deze niet in je selectie?
FFFUUU, helemaal niet gezienquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:49 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nee hoor, Argentijnse talenten komen altijd pas op hun 18e. Heb me daar ook een keer op verkeken. Staat ook 1.6.2015.
Ik heb ook een verdediger vastgelegd die pas over 3 jaar komtquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FFFUUU, helemaal niet gezienAchja, wellicht issie tegen die tijd nog een stukje beter
Bij zo'n wedstrijd zou ik het geen cheaten noemen als je hem opnieuw speelt, want er is duidelijk iets verkeerd aan het gaan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Brazilië verloren met 3-1. Rare goals wel.
Hun eerste was een pingel. Bal wordt ingegooid, beland rond de penaltystip, niemand in de buurt. Pingel. Wat? :S
2de goal Marcelo die de 100m in 3 seconden loopt en hem snoeihard door de keeper heenschiet. :S
3de goal staan 9 Brazilianen rond mijn strafschopstip bij een vrije trap. De bal komt terug van de lat en mijn spelers lopen weg terwijl alle Brazilianen naar de bal rennen en een scoort. :S
Dat zijn gewoon fouten in de visuele engine. Qua match berekening klopt het wel allemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij zo'n wedstrijd zou ik het geen cheaten noemen als je hem opnieuw speelt, want er is duidelijk iets verkeerd aan het gaan...
Zo storend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon fouten in de visuele engine. Qua match berekening klopt het wel allemaal.
Zo had ik ook een goal tegen, waar 5 van mijn spelers plus keeper zit letterlijk voor de bal gooiden, maar de tegenstander schiet door iedereen heen en scoort.
Yep, zelfde hier, flink frustrerend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo storend.
Ik word altijd boos als ik zie dat mijn spelers ineens allemaal weglopen van de bal terwijl de tegenstander naar de bal toe rent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |