Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat kan ook, maar mn tv staat op de kast, dus heb weinig plek meer (mits hij precies eronder past)
Knut, je gaat wel een bloemetje/rouwkrans deponeren mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.
Hell yeah!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut, je gaat wel een bloemetje/rouwkrans deponeren mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Het is in Leiden. Stijn, grijp je kansquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik stel voor dat we een meet houden daar.
Aanwezig:
-KnutdeIJsbeer
-Knut de IJsbeer
-Littlerabbit
-Vul aan.
was een vraag, er zit nogal een verschil tussen doeleinde muziek en films. Bij muziek vind ik een fatsoenlijke 2.0 set met zeer groot bereik veel fijner dan een 5.1 set.quote:
true, maar dan hangen er weer 30 kabels onder mn tvquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.
geen idee trouwens wat nou het voordeel is van een soundbar. Bij de betere sets zie ik ze volgens mij niet. Ziet er ook niet echt uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?
ah ok ik snap hemquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
was een vraag, er zit nogal een verschil tussen doeleinde muziek en films. Bij muziek vind ik een fatsoenlijke 2.0 set met zeer groot bereik veel fijner dan een 5.1 set.
Bij films en games wil je er echt middenin zitten, dus is 5/7 boxen om je heen veel fijner en heb je de subwoofer harder nodig om echt die diepe trillingen te krijgen.
Er zijn toch ook soundbars met 5.1 geluidquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok ik snap hem
5.1 is geen optie bij me thuis, ik heb totaal geen zin om die draden te trekken over t plafond / onder de vloer (en draadloos is tenslotte nooit echt draadloos gezien ze een voedingskabel nodig hebben
Dus je hebt de keuze tussen 2.0 en 2.1?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok ik snap hem
5.1 is geen optie bij me thuis, ik heb totaal geen zin om die draden te trekken over t plafond / onder de vloer (en draadloos is tenslotte nooit echt draadloos gezien ze een voedingskabel nodig hebben
bestel geen pixmaniaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Jimbo het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)-soundbar-zwart.html denk dat ik deze bestel...voor 6 tientjes kan ik geen gat vallen en als ie kut is gaat ie gewoon terug (had 250 in gedachten dus dat valt dan wel enorm mee)
Teufel heeft een ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding, waard om eens te kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Jimbo het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)-soundbar-zwart.html denk dat ik deze bestel...voor 6 tientjes kan ik geen gat vallen en als ie kut is gaat ie gewoon terug (had 250 in gedachten dus dat valt dan wel enorm mee)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik stel voor dat we een meet houden daar.
Aanwezig:
-KnutdeIJsbeer
-Knut de IJsbeer
-Littlerabbit
- Lange Lans
-vul aan
De intake met de thuisopdracht?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zijn ze gewoon vergeten die papieren mee te geven op de open dag. Ja dan wordt het lastig.
ja die doen alsof het erin zit ja, dat is wel een optie voor me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn toch ook soundbars met 5.1 geluid
waarom geen 2.1 eigenlijk, die 1 staat toch voor een subwoofer of heb ik dat verkeerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus je hebt de keuze tussen 2.0 en 2.1?
Ga dan altijd voor 2.0. Moet je alleen kijken of je actieve of passieve boxen wilt hebben.
Passief is wat makkelijker uit te breiden, actief neemt wat minder plek in beslag.
Ja. Ehh 21 juni stond in de mail. En ze sturen die shit dan op per post als het goed is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De intake met de thuisopdracht?
Wanneer heb je nu?
hoezoquote:
zal eens kijken, maar zag een soundbar van 599...ik wil max 250 uitgevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Teufel heeft een ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding, waard om eens te kijken
mocht ik toevallig in nederland zijn kom ik sowieso wel in principequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Knut de IJsbeer gearriveerd is.
verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
http://nos.nl/video/51704(...)bij-jong-oranje.html
Deze al gepost?
hoe durft die rotterdam te betrekken in zn rap vieze snitchboyquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
http://nos.nl/video/51704(...)bij-jong-oranje.html
Deze al gepost?
heb je van die computersetjes, 2 mini boxen met een subwoofer die dan de lage tonen produceert. Volume is behoorlijk matig uit die dingen. Beter ga je dan voor een 2.0 set, dat zijn boxen van 30-50 centimeter hoog die vrijwel een compleet bereik hebben (20-20.000Hz).quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom geen 2.1 eigenlijk, die 1 staat toch voor een subwoofer of heb ik dat verkeerd?
wat heb je toch met die soundbarquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal eens kijken, maar zag een soundbar van 599...ik wil max 250 uitgeven
scheelt me zoveel ruimtequote:
Heeft inderdaad wel voordelen. Dan zou ik denk ook niet te veel willen uitgeven, zodra je meer ruimte hebt gaat die soundbar dan toch vrij snel weg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
scheelt me zoveel ruimte![]()
heb alles super strak in mn tv hoek, en dan van die losse boxen misstaan denk ik
forum@fok.nlquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, ok...
[..]
Ron, djoegoe djoegoe hier. Help neger Onlogisch aan zijn nachtrust, en geef mij die sollicitatie link.
Geen hoofdpijn, neem je tijd.
neuh heb een rijtjes huis. maar als ik buren ruzie wil zet ik mn gitaar installatie wel aanquote:
of uiteraard VBL@fok.nl of solicitatie@fok.nlquote:
Wil je dat ik de marketingmachine al vast laat draaien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, ok...
[..]
Ron, djoegoe djoegoe hier. Help neger Onlogisch aan zijn nachtrust, en geef mij die sollicitatie link.
Geen hoofdpijn, neem je tijd.
Uiteindelijk zal alles @fok.nl wel aankomen. Ook sollicitatie met een typefout.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of uiteraard VBL@fok.nl of solicitatie@fok.nl
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal alles @fok.nl wel aankomen. Ook sollicitatie met een typefout.
welke opleiding?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Zo de intake verplaatst.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je dat ik de marketingmachine al vast laat draaien?
Dat is inclusief vlaggetjes, posters voor op gebouwen (4 bij 4 meter) pennen, flyers, petjes, sjaals, hoeden, usb sticks.
Verder zal er nog een campagne gevoerd worden op FOK! Radio en uitzendingen via youtube en FOK TV!. Tevens ben ik je persoonlijke adviseur en vragen we madame_paon als het boegbeeld voor de hele campagne
Dus, LR, wat denk je ervan?
Ja, maar ik wacht met een mening tot er meer bekend is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Regioblock van de xbox al gezien typisch?
Nee, regiovrij.. En zelfs al binden ze wat in komt het nog niet in de buurt van de bizarre toestanden van xbox.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht met een mening tot er meer bekend is.
Sony speelt nu een beetje de goodguy terwijl zij ook gewoon gaan inbinden.
Ik ben wel voor om dit onderdeel van foktv onder mn hoede te nemen,quote:
Wait wut? Je hebt toch niet serieus...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar is mijn camapgne dan? Goffetomem.
Heb je ook al gezien dat ook je games uit betreffende land moeten komen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht met een mening tot er meer bekend is.
Sony speelt nu een beetje de goodguy terwijl zij ook gewoon gaan inbinden.
Ah, een insider?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, regiovrij.. En zelfs al binden ze wat in komt het nog niet in de buurt van de bizarre toestanden van xbox.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wait wut? Je hebt toch niet serieus...
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, een insider?
Het is algemeen bekend dat Sony veel beter is in PR praat (hebben ook een veel groter marketing budget) dan MS, dus ik wacht het allemaal nog even af. Voorlopig vind ik de games van de X1 interessanter en de rest er omheen lijkt Sony beter te doen.
Ik heb dat wel mee gekregen en ik ben niet van plan te verhuizen naar andere landen binnen nu en 10 jaar. Net als DRM en 24 uurs check heeft dat vooral voor andere gevolgen en weinig voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]PR of niet; sony heeft een statement naar buiten gebracht dat het regiovrij gaat zijn en Microsoft dat je een xbox in nederland moet kopen, games daarvoor in Nederland moet kopen en mocht je verhuizen naar een ander land ben je de lul. Daar hoef je toch geen insider voor te zijn?
Als je niet op persberichten af kan gaan wordt het wel erg lastig om een oordeel te vormen.
Het is geen argument, het is uitleg waarom ik nog niet blind voor de PS4 ga.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het een vreemd argument.
Alles aan de xbox is bijna kut tot nu toe
"Maar misschien gaat sony ook nog wel inbinden"
Games niet in het buitenland kunnen kopen vind ik toch wel een groot nadeel hoor. Niet alleen qua kosten, ook ivm releasedates en eventuele beperkingen die de Nederlandse regering of EU in de nabije toekomst wel eens zou kunnen gaan invoeren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel mee gekregen en ik ben niet van plan te verhuizen naar andere landen binnen nu en 10 jaar. Net als DRM en 24 uurs check heeft dat vooral voor andere gevolgen en weinig voor mij persoonlijk.
Ik neem al die berichtgeving inderdaad (nog) met een korrelzout en ik wacht af tot een maandje (of 2) voor de release.
Ik koop de meeste games toch gewoon in Nederland bij de goedkoopste, scheelt vaak niet eens zoveel met een buitenlandse webshop. En dat laatste is dus puur speculatie he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Games niet in het buitenland kunnen kopen vind ik toch wel een groot nadeel hoor. Niet alleen qua kosten, ook ivm releasedates en eventuele beperkingen die de Nederlandse regering of EU in de nabije toekomst wel eens zou kunnen gaan invoeren.
quote:
Dag jongens. Vandaag ga ik eens daadwerkelijk de dingen doen die ik me heb voorgenomen.quote:
Releasedates is geen speculatie hoor. Genoeg voorbeelden dat een game eerst in de USA of Japan wordt gereleaset.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik koop de meeste games toch gewoon in Nederland bij de goedkoopste, scheelt vaak niet eens zoveel met een buitenlandse webshop. En dat laatste is dus puur speculatie he.
héquote:
X1 komt niet eens naar Japan de eerste paar maanden. En dat valt de laatste tijd reuze mee met de titels waar ik interesse heb.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Releasedates is geen speculatie hoor. Genoeg voorbeelden dat een game eerst in de USA of Japan wordt gereleaset.
Wat voorbereiden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mag hopen dat JR vandaag niet op Fok! komt en z'n shit gaat voorbereiden. Wat een figuur is dat zeg.
Op het moment niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, klaar met die PS v. Xbox onzin. Iedereen weet dat de PS een beter product is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |