SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Wilde net zeggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
Nu hoort er een falcon punch gifje in de OP. Lijkt me evident.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alles beter dan dat nare ding van the evil dead
Ohh,, dan zat ik bijna goedquote:
Hij spreekt uit ervaring meidquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom weet jij dit allemaal zo goed Mur?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom weet jij dit allemaal zo goed Mur?
Dat wordt oppassen tijdens de meet voor de aanwezige damesquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
En waarom zijn eetkamertafels zo hoerig duur?Ik had geen idee
Bohhh..quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je hem hebben? Doet me niets.
Dan ook graag een eetkamer waar ie in pas erbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je hem hebben? Doet me niets.
Het type dame dat is doe prefereert meestal niet enkel zachte lieve knuffelige seks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen tijdens de meet voor de aanwezige dames
Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee maar serieus, zelfs bij fucking leenbakker voor een standaard model 200 eurowat
200 ben je sowieso wel kwijt, en dan heb je nog geen stoelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee maar serieus, zelfs bij fucking leenbakker voor een standaard model 200 eurowat
Je kunt ook alleen de doos vragenquote:
Ja daar kom ik net dus achterquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
200 ben je sowieso wel kwijt, en dan heb je nog geen stoelen
Heb je al een mooie bank?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net dus achter
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809/quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net dus achter
Banken zijn relaxxquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je al een mooie bank?
Ik zou een kwart van mn spaargeld geven voor een mooie hoekbank en ruimte om hem neer te zetten.
Awww.. Dat kut voor je :S :Squote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
De woning die ik wilde is geaccepteerd door een ander.FUCK.
Nee nog niet. Ook nog geen idee wat we willen eigenlijk. Hoekbank is welquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je al een mooie bank?
Ik zou een kwart van mn spaargeld geven voor een mooie hoekbank en ruimte om hem neer te zetten.
HOE toevalligquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809/
Hier, ideaal voor in een wat kleinere woning
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
De woning die ik wilde is geaccepteerd door een ander.FUCK.
Prima dingquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HOE toevalligik zat net naar die te kijken.
quote:
Ik wist wel dat het hem waarschijnlijk niet zou worden, maar er waren maar 2 anderen. Ik hoopte het echt.quote:
We hebben vanavond de bezichtiging en als het wat is denk ik dat we van het weekend even naar de ikea gaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima dingtoevallig zijn wij vorige week nog naar Ikea geweest en waren we tafels kijken voor de lol, stevig ding wel!
Wij hebben een zespersoonsding van Ikea, gaat al jaren mee
Ik hoopte het ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel dat het hem waarschijnlijk niet zou worden, maar er waren maar 2 anderen. Ik hoopte het echt.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoopte het ookwas het die vent of dat gedrocht? Of weet je niet?
Sja, wij wonen dan ook gewoon in een eengezinswoning, is iets ruimer qua opzetquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We hebben vanavond de bezichtiging en als het wat is denk ik dat we van het weekend even naar de ikea gaan![]()
Zespersoonsmaar volgens mij is onze toekomstige keuken daar niet breed genoeg voor.
Ah well, klein beginnen.
Ja klopt, dat scheelt welquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sja, wij wonen dan ook gewoon in een eengezinswoning, is iets ruimer qua opzet
Maar zo'n uitklaptafel is wel handig als er mensen langskomenIk hoop dat het wat wordt vanavond!
En indien vrouw, falcon punch geven.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En indien vrouw, falcon punch geven.
Mja voor met zn 2en is het prima te doen. Maar in je eentje.. Maar wat weet je nooit zo goed?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
Hm, misschien moet ik ook duurder gaan kijken.
Maar 600 exclusief voor in mn eentje.. zo'n 100 euro bij rekenen aan vaste lasten water/energie/afvalbelasting.
Misschien is dat een tikje prijzig.
Prijs
Kale huurprijs: ¤ 589,22
Servicekosten:
(excl. stookkosten) ¤ 19,55
Stookkosten: ¤ 105,00 +
Brutokosten: ¤ 713,77
Totale huur voor huurtoeslag: ¤ 607,00
Ik weet het nooit zo bij dit soort dingen.
qua prijs, dit zou dan uitkomen op 750 incl ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja voor met zn 2en is het prima te doen. Maar in je eentje.. Maar wat weet je nooit zo goed?
Ik herken je helemaal niet meer zonder je blauwe picquote:
Netto (kale) huurprijs + servicekosten is toch al je totale huurprijs en dan alleen nog je gas, water en licht erbij toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
qua prijs, dit zou dan uitkomen op 750 incl ofzo?
Ja, maar stookkosten geschat op 105, dan nog electra, water. riool/afval belasting.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Netto (kale) huurprijs + servicekosten is toch al je totale huurprijs en dan alleen nog je gas, water en licht erbij toch?
Gelukkig heb je je Duitse verhaal afquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
Kutzooi.vond het net zo'n mooie dag. helemaal bummed out.
Maar hoe schat je die op 105? Op basis van je huidige woning? Want ligt toch ook aan isolering ed?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar stookkosten geschat op 105, dan nog electra, water. riool/afval belasting.
staat erbij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar hoe schat je die op 105? Op basis van je huidige woning? Want ligt toch ook aan isolering ed?
Ohh ik dacht dat dat pp verschillend wasquote:
Ligt aan de isolatie enzo, en die had ook geen cv.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat dat pp verschillend wasmaar ik weet er ook niet zoveel van want dit gaat pas mn eerste woning worden.
Ohquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan de isolatie enzo, en die had ook geen cv.
er staan er nu 3 op de site, en dat is al 2 weken hetzelfde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohnaja nu maar weer verder kijken toch? Krijg je dagelijks woningen aangeboden?
En particulier? Alleen maar duurder zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
er staan er nu 3 op de site, en dat is al 2 weken hetzelfde.![]()
Dus nee, bijzonder weinig aanbod.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik herken je helemaal niet meer zonder je blauwe pic
Fucked up duur. zit ik nu ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En particulier? Alleen maar duurder zeker?
quote:
¤ 400,- per month (inclusive) 1 bedroom - 18 m2 - Unfurnishedquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wel superbalen. Wij zitten bij zo'n site waar elke avond minstens 2 of 3 woningen online komen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
¤ 400,- per month (inclusive) 1 bedroom - 18 m2 - UnfurnishedParticulier in leiden.
Ja idd. Even was er wel wat meer, maarja, dan sta ik gemiddeld 30e ofzo.
Meh.quote:
Er komt vast iets veel beters langsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh.
Maar goed, kop op en doorgaan. Ik wist toch eigenlijk al dat ik het niet zou krijgen, maarja. Hoop he.![]()
Je moet m gewoon een keer goed hard beuken en dan laat ie je wel met rustquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen tijdens de meet voor de aanwezige dames
Van iedereen hier zou jij toch wel beter moeten weten dan dat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet m gewoon een keer goed hard beuken en dan laat ie je wel met rust
snap ik, maar nu zie je misschien wel een nog beter huis die je wel krijgt dan is alles goefdgemaaktquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah echt kutjesvind t echt jammer had het in mn hoofd al ingericht
haha ik hoop het, keepin dem vibes positive jwzquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
snap ik, maar nu zie je misschien wel een nog beter huis die je wel krijgt dan is alles goefdgemaakt
Je weet wel dat ik je als eerste enorm hard verkracht en anaal verneder in je nieuwe huis toch ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ik hoop het, keepin dem vibes positive jwz
Oeeeeeeehquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:52 schreef Monopoly het volgende:
fap fap fap
300 was al episch, dit is nog 300 keer beter
Roken is zóó stringetje boven je broekquote:
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Katteneigenaren ik heb een vraag..
Bankstel, leer of niet?
Onze hebben we aangeleerd niet op de bank te komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bankstel, leer of niet?
zou ik sowieso niet doen. Kut om naakt op te liggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bankstel, leer of niet?
En ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik sowieso niet doen. Kut om naakt op te liggen
Denk ook niet dat het heel slim is, maar mooiquote:
Ik vrees ervoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Onze hebben we aangeleerd niet op de bank te komen
Als je dat lukt, zou ik voor leer gaan.. Anders niet
Je krijgt serieus een bankstel vol met gaten binnen een half jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het heel slim is, maar mooi
had ze zelf kunnen bedenken voor ze nee zeI tegen mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je niet spot met nee, mijn oma is daaraan overleden.
Dan niet doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het heel slim is, maar mooi
[..]
Ik vrees ervoor
Jongen, toen ze stierf was jij nog niet eens geboren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ze zelf kunnen bedenken voor ze nee zeI tegen mij
en op die manier konden ze me nooit verdenkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, toen ze stierf was jij nog niet eens geboren.
Altijd leer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bankstel, leer of niet?
afvegen is wel echt een goede reden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd leer.![]()
Ik had nooit last van mijn katten en de leren bank.
-je wat verspilde cum er zo weer af.
-geen brandgaten van de joints die je laat vallen.
-plakt aan je blote billetjes als je er naakt op gaat zitten.
Reden genoeg om voor leer te kiezen.
Inderdaad. Iedereen schiet weleens mis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
afvegen is wel echt een goede reden.
Ik vind leer wel heel mooi, maar als de katten eraan gaan zitten als we weg zijn enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd leer.![]()
Ik had nooit last van mijn katten en de leren bank.
-je wat verspilde cum er zo weer af.
-geen brandgaten van de joints die je laat vallen.
-plakt aan je blote billetjes als je er naakt op gaat zitten.
Reden genoeg om voor leer te kiezen.
of de dame lekt Van overvloed :pquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen schiet weleens mis.
Oogbal likkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
Oogbalseks nieuwste fetisj scholieren
Whuuuttt
Lik je of wordt je liever gelikt?quote:
watquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
Oogbalseks nieuwste fetisj scholieren
Whuuuttt
navelsquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het meer met navels dan oogballen
Ja ik stiekem ook wel... Maar ben wel in voor nieuwe dingenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Navelfisten is altijd een hobby van mij geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Jij en Mono zijn voor elkaar gemaakt, Hork.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Navelfisten is altijd een hobby van mij geweest.
Wij weten, we gaan dan ook egels stampen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij en Mono zijn voor elkaar gemaakt, Hork.
Vergeet het niet te filmenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij weten, we gaan dan ook egels stampen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij weten, we gaan dan ook egels stampen.
quote:
Idd, mensen moeten met hun gore (of schone) poten van mijn oogballen afblijvenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]overigens kan ik niet tegen dingen met ogen. Geen oogoperaties, geen lenzen indoen helemaal niks
Ik durf te wedden dat er nog niemand aan je oogbal heeft geliktquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]overigens kan ik niet tegen dingen met ogen. Geen oogoperaties, geen lenzen indoen helemaal niks
Fixedquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, mensen moeten met hun gore (of schone) poten tong van mijn oogballen afblijven
Ik maak een dansje van blijdschapquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]jwz, voor de gelegenheid zal ik een PEC-sjaaltje aanschaffen.
Is je oogkas wel beschikbaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met ál hun lichaamsdelen van mijn oogballen afblijven
Alleen als ik in de oorlog mijn oogbal verlies. Dan is het een extra gat om je piemel in te stoppen.quote:
Nee maar ik heb het wel zien gebeurenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er nog niemand aan je oogbal heeft gelikt
Even een oorlog starten, ik bel de VS alvast, dan zijn ze op de hoogte.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als ik in de oorlog mijn oogbal verlies. Dan is het een extra gat om je piemel in te stoppen.
Whehehe iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even een oorlog starten, ik bel de VS alvast, dan zijn ze op de hoogte.
Oh nee wacht dat hoeft niet meereven zwaaien naar de CIA
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
Nog leuke topics om te lezen/mee te posten? Anyone?
MISSCHIEN OMDAT JE ELKE DONDERDAGAVOND ALS EEN TRANNY DOOR DE STAD LOOPT MET JE VERSGELAKTE NAGELS, SMEERPIJPquote:
Je caps-lock staat aan man. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MISSCHIEN OMDAT JE ELKE DONDERDAGAVOND ALS EEN TRANNY DOOR DE STAD LOOPT MET JE VERSGELAKTE NAGELS, SMEERPIJP![]()
![]()
![]()
:
dAT DIT KAN IN nEDERLAND BAH BAH BAH DOE GEEN ZAKN MET LOMPEHORK
meestal over tieten volgens mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het gaat er bijna nooit over nagels overigensde SC welteverstaan.
Ik deed het expresquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je caps-lock staat aan man. Ik dacht, ik zeg het even.
Whehehehe, dat was een puike bierpost jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.
Dan na een uurtje of 2 keihard schreeuwen dat er brand is en dan rent ze als een Superman met cape door het huis hahahaha:
:
DDD: d:DD:D:D;dd;D:@:@22 Huuu
icm wietquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe, dat was een puike bierpost ja
what are thisquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.
Dan na een uurtje of 2 keihard schreeuwen dat er brand is en dan rent ze als een Superman met cape door het huis hahahaha:
:
Fuck héeee.. Mijn koffiee.. teringquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
:
Mannen worden er niet altijd met open armen ontvangen iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch durf ik niet goed mee te gaan posten daar.
ONZ / [NACHTBAKKER] Hete vochtige scheetjesquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / [NACHTBAKKER] Hete vochtige scheetjes
Ik vond hem gister toen ik stoned was terug en ik heb echt in m'n broek gepist van het lachen, echt met die Huuuu erachteraanGodver
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen worden er niet altijd met open armen ontvangen iddKomt door alle trolls die op de tt's afkomen.
Vrouwen die dat wel doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]Vrouwen die mij niet met open benen ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
There's no escaping The Horkquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou zo mee kunnen posten, boeit me geen zak, ik post toch al overal
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Hork zwicht niet onder druk, tenzij hij een radijs in zijn anus steekt
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vrouwen die dat wel doenTHE FUCK TEEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teef is zo'n mooi ondergewaardeerd woordquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef Monopoly het volgende:
Hork zag ik vroeger nog met enige regelmaat al nakend aardappels rooien op warme zomerdagen.
Sindsdien is de prijs van een kilo aardappels exorbitant exponentieel gestegen
Ik volg de internationale handel van specerijen en landbouwproducten op de voet.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
THE FUCK TEEFJE MOET JE BAKKES HOUWESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Vond je wel lekker he? Lekker droog in de kakkert.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens 2 nachten in hetzelfde pand geslapen waar Unf ook sliep
Die Hork is en lekker geil teefje hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
Hork en Mono op hun vrije dag:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens 2 nachten in hetzelfde pand geslapen waar Unf ook sliep
Godverdommequote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
Hork en Mono op hun vrije dag:
[ afbeelding ]
Kan jij aan je eigen oog likken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Krijg je dat ook als je aan je oog likt ?
Ik heb een lange tong, waarom denk je dat Moira nog met me om gaat ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan jij aan je eigen oog likken?
Deze smiley wel:quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan jij aan je eigen oog likken?
Omdat je mooie tieten hebtquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een lange tong, waarom denk je dat Moira nog met me om gaat ?![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moirapoly, komen jullie op bezoek als intro en ik een nieuw huis hebben?
Sowiesoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moirapoly, komen jullie op bezoek als intro en ik een nieuw huis hebben?
Faalquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
Oh hij doet het niet,, ook niet als ik opnieuw upload. Jammer danTeveel moeite hihaho
Vanwaar dit besluit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, even mijn foto's van fobo afgehaald. Mijn fokaccount hoeft niet aan mij gelinkt te kunnen worden.
Maakt niet uit. De NSA weet al wie je bent, wat je doet enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, even mijn foto's van fobo afgehaald. Mijn fokaccount hoeft niet aan mij gelinkt te kunnen worden.
Yup.. Sinds het moment dat je je internet aanslootquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De NSA weet al wie je bent, wat je doet enzo
hoezo, wou je later ooit ergens gaan werken danquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef Ugjerke het volgende:
Daar helpt je postcount in ONZ STONERS idd erg goed bijquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoezo, wou je later ooit ergens gaan werken dan
Lol, vertel eensquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:56 schreef Ro-ald het volgende:
Middag.
Was gezellig gisteravond huisgenoten gingen vechten
Ze waren eerst goede vrienden. Om een lang verhaal kort te maken.quote:
Nicequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze waren eerst goede vrienden. Om een lang verhaal kort te maken.
Een daarvan praatte steeds over die andere. Toen had die andere iets op Facebook gezet.
Kwam die andere naar boven en toen was het vechten
Niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier ook, maar geen seks met mn collegas
soms een vingertopje naar binnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus het blijft bij tongzoenen en strelen ?
Nee, we weten allemaal, werken, dus vingertopje. Even goed schoonmaken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En als je hem er uit haalt heb je zo'n bruine nagelriem ?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah bahhhhquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even luisteren!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Ro-ald het volgende:
Blijft een bazen anthem,en het feest was ook baas
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal ik dat onderwerp eens aansijden in sjn?
Vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Ro-ald het volgende:
Hoe doe je zo'n tweet plaatsen op het forum?
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Ohja ik zie!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi
Gewoon link plakken in het twitten icoontje?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[twitter] [/twitter]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh godverquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah nee heb geen flauw idee haha
Dat heb ik met mijn Ip 4 gedaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik flikker deze crackberry vroeg of laat tegen de muurgodnondeju wat een sloom vastloop aidsding
Blackberryquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik flikker deze crackberry vroeg of laat tegen de muurgodnondeju wat een sloom vastloop aidsding
hoe lang moet je nogquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Is niet mijn telefoon maar heb er wel een gehad 2 jaar geleden, die heb ik wel echt een kkeer tegen de muur gegooidquote:
Net al gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar heb er absoluut geen zin in
Kun je de dag nog doorkomen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar heb er absoluut geen zin in
Ik had ooit een Xperia. En toen nam ik een iphonequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ze een echte baas was een xperia z
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wordt elk moment gebeld of ik geslaagd ben...
Fingers crossed
Succes manquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
Fingers crossed
Succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
Fingers crossed
Te luiquote:
Daggie gaat wel lukkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je de dag nog doorkomen?
Ja... Doe het morgen
Nee... Doe het morgen
waarom?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had ooit een Xperia. En toen nam ik een iphone
Daarom,, Gewoon uitstellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Te lui
[..]
Daggie gaat wel lukken
Nieuwe xperia was volgens mij toen nog net niet uit en.. dunnoquote:
hehe ok. tegenwoordig met de laatste versies maakt t ook niet heel veel uit geloof ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nieuwe xperia was volgens mij toen nog net niet uit en.. dunno
Komt vast goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Klojo120 het volgende:
Fingers crossed
Licht al een dikke Amnesia voor me te dampenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Daarom,, Gewoon uitstellen.
Draai een jonko
xperia zquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik wil de htc one, maar zie wel wat er over 2 maanden is
Ga voor Nexus 4quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik wil de htc one, maar zie wel wat er over 2 maanden is
Hehe nee, dit was de enige optiequote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 volle maanden ook echt.kan je niet iets anders van iemand lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |