Is dit de nieuwe nachtbagger?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik laat deze ook wel eens, open omdat herkenbaar probleem, ook wel eens als ik seks heb, dan spuit het tegen de lakens, wat nu?
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik laat deze ook wel eens, open omdat herkenbaar probleem, ook wel eens als ik seks heb, dan spuit het tegen de lakens, wat nu?
Ja, even TT wisselen, ben zo terugquote:
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.
ONZ / [ouyelemon] Het grote ONZ-Nachtbaggertopic!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, even TT wisselen, ben zo teruggr gr
[..]
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.![]()
Dan de lakens tussen je vrouw en jezelf weglaten. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.![]()
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.
Godverquote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.
Dan na een uurtje of 2 keihard schreeuwen dat er brand is en dan rent ze als een Superman met cape door het huis hahahaha:
:
DDD: d:DD:D:D;dd;D:@:@22 Huuu
Zie mij een neuk geven.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ouyelemon] Het grote ONZ-Nachtbaggertopic!
Ik ben niet boos. Enkel teleurgesteld.
Op z'n Joods heeft ook wel watquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan de lakens tussen je vrouw en jezelf weglaten. Succes gegarandeerd.
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie mij een neuk geven.
Oh wacht
[..]
Op z'n Joods heeft ook wel wat
Slotjesroepersquote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.
Verzoek ingewilligd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verzoek ingewilligd.
Alles voor jou jeweet.
Heet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Hork zwicht niet onder druk, tenzij hij een radijs in zijn anus steekt
Nee want kunstmatige inseminatie komt niet zo vaak voorquote:Op zondag 31 maart 2013 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ook tof, geen maagd meer though.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah... Bio. Lang niet gezien die kerel.
Ik geloof dat ik daar misschien best wel eens blij om zou kunnen zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, je bent niet bekend met de verhalen van Hork en mijn moeder, merk ik.
Geloof me, dat ben je.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar misschien best wel eens blij om zou kunnen zijn
Dat weet je best, Hork. Je was er gisteren nog.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, bijna een minuut. Hoe is het met je moeder?
Sssstquote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat weet je best, Hork. Je was er gisteren nog.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef Monopoly het volgende:
Hork zag ik vroeger nog met enige regelmaat al nakend aardappels rooien op warme zomerdagen.
Sindsdien is de prijs van een kilo aardappels exorbitant exponentieel gestegen
Mensen die wijvenscheetjes latenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen natte benauwde scheetjes laten_!
Jijweet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwenscheetjes. die ruiken naar bosviooltjes in plaats van een verse methaanwalm.
Dat waren mooie dagen. Ik weet nog precies hoe Oerbeer dan achter een bosje hevig zat te masturberen op het gehele tafereel.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef Monopoly het volgende:
Hork zag ik vroeger nog met enige regelmaat al nakend aardappels rooien op warme zomerdagen.
Sindsdien is de prijs van een kilo aardappels exorbitant exponentieel gestegen
Dus jij wou zeggen dat dames de ganse dag hun broek vol poepen?quote:
Nee, maar dat wijvenscheetjesquote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dus jij wou zeggen dat dames de ganse dag hun broek vol poepen?
Doen ze dat niet dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:02 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dus jij wou zeggen dat dames de ganse dag hun broek vol poepen?
Spannond hoor :$ :$quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker aardbeien ijs en gesmolten chocoladevlokken op mijn vingertjes
Ohhquote:
Ik las aambeien.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker aardbeien ijs en gesmolten chocoladevlokken op mijn vingertjes
Dat zei hij echt zelfquote:Op zondag 31 maart 2013 01:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb steeds meer het gevoel dat Moira. bij Mono's account kan.
Denken dat dat kanquote:Op zondag 31 maart 2013 01:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb steeds meer het gevoel dat Moira. bij Mono's account kan.
quote:
quote:
ja togquote:
quote:
Posten op FOK!quote:
Nog geneukt?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat komt door mij en Moira.
Wij weten hoe dat moet
Ik heb het ook geprobeerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij weten hoe dat moet
Ik dacht al.. hoe kan dat ook anders..quote:Op zondag 31 maart 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou godverredomme, wat toevallig zeg! Ik ook
Ik kom soberso nooit buiten ONZ of KLB, alleen als ik mijzelf heeel kut voel ga ik de ellende van anderen lezen in R&P.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Beter dan die geforceerde B&H-meuk.
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij weten hoe dat moet
Ben je helderziend?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:45 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik dacht al.. hoe kan dat ook anders..
Jij het bier en Moira de tieten?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij weten hoe dat moet
ONZ en KLB kan je je prima mee vermaken, alhoewel daarbuiten ook veel goeds te vinden is.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik kom soberso nooit buiten ONZ of KLB, alleen als ik mijzelf heeel kut voel ga ik de ellende van anderen lezen in R&P.
ONZ gewoon als standaard, met daarbij ongeveer 1/3e of 1/4e KLB, en dan verder gewoon beetje lurken in andere topics, af en toe postje meepakken, je weet hoe het gaat.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ en KLB kan je je prima mee vermaken, alhoewel daarbuiten ook veel goeds te vinden is.
Maar natuurlijk wel ONZ
Jij snapt het.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ gewoon als standaard, met daarbij ongeveer 1/3e of 1/4e KLB, en dan verder gewoon beetje lurken in andere topics, af en toe postje meepakken, je weet hoe het gaat.
KED is ook wel lekker.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ en KLB kan je je prima mee vermaken, alhoewel daarbuiten ook veel goeds te vinden is.
Maar natuurlijk wel ONZ
Nu voel ik mij als zwarte crew toch wel minderwaardig vergeleken met de gekleurde crew. Dankjewel.quote:
Kusje op je voorhoofdquote:Op zondag 31 maart 2013 01:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nu voel ik mij als zwarte crew toch wel minderwaardig vergeleken met de gekleurde crew. Dankjewel.
Daar kijk ik eigenlijk niet heel vaak opquote:
Schande!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:55 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk niet heel vaak op
internet.tar.gzquote:Op zondag 31 maart 2013 01:57 schreef Crimyclown het volgende:
Moira.rar
Yvonne.rar
Ijsmes.zip
FOK.rar
Welke mis ik nog?
Ohh boyquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 03:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga slapen, het wordt laat.
Trusten.
Trusten en zulksquote:Op zondag 31 maart 2013 03:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga slapen, het wordt laat.
Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |