Is dit de nieuwe nachtbagger?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik laat deze ook wel eens, open omdat herkenbaar probleem, ook wel eens als ik seks heb, dan spuit het tegen de lakens, wat nu?
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik laat deze ook wel eens, open omdat herkenbaar probleem, ook wel eens als ik seks heb, dan spuit het tegen de lakens, wat nu?
Ja, even TT wisselen, ben zo terugquote:
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.
ONZ / [ouyelemon] Het grote ONZ-Nachtbaggertopic!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, even TT wisselen, ben zo teruggr gr
[..]
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.![]()
Dan de lakens tussen je vrouw en jezelf weglaten. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Nee ik kan soms ketsen, 4 keer per jaar, getrouwd, jeweet. Kerst, oud en nieuw en pasen.![]()
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lakens van je lichaam af leggen als je ligt te fappen.
Godverquote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso op je rug van je vriendin een fapje lozen, en dan de deken er op plakken.
Dan na een uurtje of 2 keihard schreeuwen dat er brand is en dan rent ze als een Superman met cape door het huis hahahaha:
:
DDD: d:DD:D:D;dd;D:@:@22 Huuu
Zie mij een neuk geven.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ouyelemon] Het grote ONZ-Nachtbaggertopic!
Ik ben niet boos. Enkel teleurgesteld.
Op z'n Joods heeft ook wel watquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan de lakens tussen je vrouw en jezelf weglaten. Succes gegarandeerd.
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie mij een neuk geven.
Oh wacht
[..]
Op z'n Joods heeft ook wel wat
Slotjesroepersquote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.
Verzoek ingewilligd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tyf er dan ook even een slotje op, laat hem niet lijden.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verzoek ingewilligd.
Alles voor jou jeweet.
Heet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Hork zwicht niet onder druk, tenzij hij een radijs in zijn anus steekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |