Solliciteer je bij de dierentuin ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
toen crocs op crocs nog te crocsen crocsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Toen leer op jordans nog leer te noemen was.
Eigenlijk had ik die aan jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
toen crocs op crocs nog te crocsen crocs
Volgende keer aan de kant schuiven dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die aan ja![]()
Zijn van m'n vaderik schaam me er voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:34 schreef Cpt. het volgende:
Ik ga ze ook niet halen. Vind OF tof, hou van Vans maar die schoenen vind ik niks. Heb me inmiddels over het mislopen van de Size? roshes gezet en ben nu in CT sale gedoken![]()
Twijfel nog tussen 2
CT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede schoen ja...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Cpt. het volgende:
Metallica halfcabsSowieso beste koop van de afgelopen tijd, zo goed afgewerkt zulke mooie details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |