nee help nou!!!! hoe kan dat? ik ben bang! ik zou hier geen grappen over maken! het gaat hier trouwens niet eens om mijn persoonlijke mail, maar mijn studentenmail....quote:
Jaja, dat zal allemaal wel, maar dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee help nou!!!! hoe kan dat? ik ben bang! ik zou hier geen grappen over maken! het gaat hier trouwens niet eens om mijn persoonlijke mail, maar mijn studentenmail....
weet jij hoe dat kan? Dat er uit het niets een draft verschijnt in je mail? Het is nog nooit eerder gebeurd...quote:
Gewoon een fout op de website wellicht. wat maakt het uit meid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
weet jij hoe dat kan? Dat er uit het niets een draft verschijnt in je mail? Het is nog nooit eerder gebeurd...
Veel, want stel dat ik gehackt ben? Dan stuurt iemand dus telkens mails. En hoe kan er nou weer een fout zijn in je outlook? Heeft microsoft die draft gemaakt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gewoon een fout op de website wellicht. wat maakt het uit meid.
Dan kijk je bij je verzonden berichten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Veel, want stel dat ik gehackt ben? Dan stuurt iemand dus telkens mails. En hoe kan er nou weer een fout zijn in je outlook? Heeft microsoft die draft gemaakt?
Ja, maar als het door een virus/worm/malware o.i.d wordt verzonden dan komt het geloof ik niet terecht in verzonden mail. Dit is echtquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:14 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dan kijk je bij je verzonden berichten.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, maar als het door een virus/worm/malware o.i.d wordt verzonden dan komt het geloof ik niet terecht in verzonden mail. Dit is echt
1. Mijn bankrekeningnummer en persoonlijke gegevens staan in de mailaccount.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:16 schreef Xetran het volgende:
[..]wie geeft een neuk als je er geen last van ondervind zelf. gewoon pw veranderen en doorknallen met je bruisende leven.
DATquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:18 schreef sanasoufi het volgende:
1. Mijn bankrekeningnummer en persoonlijke gegevens staan in de mailaccount.
Wuh? Omdat je een foutje maakt voor het eerst in je digitale leven?quote:2. Degenen die de spam ontvangen kunnen mij aanklagen!
OS herinstalleren.quote:Dus ik geef helaas wel een neuk. Pw veranderen lijkt me zinloos, want als het een virus is slaat die het nieuwe pw toch weer op...
Waaromquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:18 schreef sanasoufi het volgende:
Mijn bankrekeningnummer en persoonlijke gegevens staan in de mailaccount.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |