Heb ik ook niet kunnen vinden in mijn plotje. Barry White misschien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso wel 'n beetje af wat ouwe wijvenmuziek is. Joni Mitchell, ofzo?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij is er altijd een correlatie dat oudere muziek bij mij ook mannenlijker is.
Er was er eentje gister met 41 als gemiddelde leeftijd. Maar ik kende 'm niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso wel 'n beetje af wat ouwe wijvenmuziek is. Joni Mitchell, ofzo?
Barry Manilow, Neil Sedaka, Micheal Bubble, Barbera Streisandquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
de naam zeker?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef neohu het volgende:
[..]
Gelukkig is nog maar één van die twee correct
Moderne klassieke muziek, om op je vraag van gisteren terug te komen.quote:
Lynn Andersonquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was er eentje gister met 41 als gemiddelde leeftijd. Maar ik kende 'm niet.
George Michaelquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Barry Manilow, Neil Sedaka, Micheal Bubble, Barbera Streisand
Kenny Gquote:
Al die Discotroep. Waarschijnlijk staan Bee Gees ook ver rechtsonderin.quote:
Jij hebt het wachtwoord van het Last.FM account van je schoonvader?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
zelfs mijn schoonvader van 62 zit nog rond de 30
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk allemaal op basis van de users van last.fm...dus als je helemaal rechts wilt uitkomen moet je oude mensen hebben die én oude muziek luisteren die niemand anders luistertquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Nee je hebt alleen de username maar nodigquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt het wachtwoord van het Last.FM account van je schoonvader?
Die muziek allemaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Bettie Serveert kende haar hoogtepunt begin jaren negentig dacht ik, veel fans zijn volgens mij ook uit die tijd. Bach trekt steeds nieuwe luisteraars aan, 29 is jaar is trouwens al bovengemiddeld oud als ik die grafiekjes zo bekijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef tim. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook apart om te zien dat op last.fm Bach het beter doet bij een jonger publiek (eind twintig) dan bands als XTC en Bettie Serveert (zie de andere plots op deze pagina), die als ze vandaag hun beste albums zouden uitbrengen toch een 10.0 van Pitchfork zouden krijgen.
Hij is nogal fan van youtube en spotifyquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die muziek allemaalHij moet van ze allemaal nog lp's hebben voordat die dingen weer retro werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |