Print ze gewoon uit man. Een portfolio is niet digitaal, maar een map met je fysieke stukken. Wat voor indruk denk je dat je maakt als je daar met een simpel usb stickje komt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb een mail gestuurd naar ze om te vragen of het ook op USB mag.
Haha misschien krijg je zometeen wel een mail terug om half 4 xDquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb een mail gestuurd naar ze om te vragen of het ook op USB mag.
Je moet toch gewoon de tekeningen erin zetten die je gemaakt hebtquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Makkelijk wel
Ik heb 3 maanden over mijn Portfolio gedaan.
Ik stuurde het vanmiddag om half 6 ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha misschien krijg je zometeen wel een mail terug om half 4 xD
Gewoon ja/nee lekker oninteressant doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Heb je ook al nagedacht over de antwoorden die je gaat geven op de vragen die ze eventueel kunnen stellen?
Wat is een SLBquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar een portfolio van 140 pagina's bij SLB. 2 dagen over gedaan
Geen idee. Op computer kan je ook mooi zien tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Netjes printen zal denk ik wel betere indruk geven?
Ach dat scheelt weer papierquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Print ze gewoon uit man. Een portfolio is niet digitaal, maar een map met je fysieke stukken. Wat voor indruk denk je dat je maakt als je daar met een simpel usb stickje komt?
Het gaat erom dat je hun het idee geeft dat je er net wat extra moeite voor hebt gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee. Op computer kan je ook mooi zien toch.
Lat out, mooie indeling, inleiding, CV, iets over m'n projecten etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon de tekeningen erin zetten die je gemaakt hebt. Hoef je er toch niet speciaal voor te maken?
Nee want ik weet niet welke vragen ze gaan stellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Heb je ook al nagedacht over de antwoorden die je gaat geven op de vragen die ze eventueel kunnen stellen?
Studieloopbaanbegeleiding.quote:
Ooh. Daar ben ik nooit zo handig mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je hun het idee geeft dat je er net wat extra moeite voor hebt gedaan.
Ook aan competenties werken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleiding.
Moet je alles wat je hebt gedaan tot in den treure reflecteren en daar verslagen over schrijven
Ja. Bij elke competentie 2 bewijsstukken en die bewijsstukken weer reflecterenquote:
Ooh ik dacht gewoon je zet alles op een usb stick ofzo. Of je print het uit en pleurt het in een map. Moet je er nog een hele presentatie van maken ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lat out, mooie indeling, inleiding, CV, iets over m'n projecten etc.
Mede daardoor aangenomen in Denemarken en volgend jaar waarschijnlijk Dubai
Nooit met portfolio iets gedaan. Vorig jaar wel een soort van intake, maar dat was alleen maar vragen beantwoorden op een computerquote:
Ben je nu aan 't trollen of ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Op computer kan je ook mooi zien toch.
[..]
Ach dat scheelt weer papier
Dit dus. Waarschijnlijk sta je al op -1 door die domme mail van je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je hun het idee geeft dat je er net wat extra moeite voor hebt gedaan.
Dan zal ik wel echt zo dom zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu aan 't trollen of ben je echt zo dom?
zelf zeg je dat je het met je uitstraling niet red. dan moet je dat toch compenseren..quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht gewoon je zet alles op een usb stick ofzo. Of je print het uit en pleurt het in een map. Moet je er nog een hele presentatie van maken ook
Denk daar dan eens over na.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet welke vragen ze gaan stellen.
Ze hadden het opeens over een thuisopdracht en motivatieformulier. Weet ik veel waar die dingen staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Waarschijnlijk sta je al op -1 door die domme mail van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |