Ga beginnen dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh fuck vrijdag intakeMoet nog portfolio maken
Man man man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh fuck vrijdag intakeMoet nog portfolio maken
Mijn karikatuur zal het vast goed doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja even kijken welke tekeningen ik er in zal zetten.
Denk het nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn karikatuur zal het vast goed doen.
ja wie is dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn karikatuur zal het vast goed doen.
ik ken die hele heatwave niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wie is dit.
dit is insomnia_ de heatwave van fok
Yoquote:
De enige opleiding die je enigszins aanstaat en je bent nog niet klaar met je voorbereiding. Je had bijv. ook wat extra's kunnen maken in die tijd, iets wat ze moet overtuigen om jou aan te nemen.quote:
Ik ben altijd iemand van het laatste moment. En qua extra's ben ik niet zo heel goed in hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige opleiding die je enigszins aanstaat en je bent nog niet klaar met je voorbereiding. Je had bijv. ook wat extra's kunnen maken in die tijd, iets wat ze moet overtuigen om jou aan te nemen.
Lekker man. Ja ik ook vanochtend, beetje rustig opbouwen nog. Licht beginnen om alles weer beetje aan te voelen enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
YoNog getraind? Ik ben net een uurtje terug.
Soms kan dat niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd iemand van het laatste moment. En qua extra's ben ik niet zo heel goed in hoor.
Aight. Ik vandaag voor 't eerst in 4/5 weken ook m'n schouders weer getraind. Ook licht, wil niet direct de boel weer overbelasten. Ga nu gewoon bij alles puur op techniek focussen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man. Ja ik ook vanochtend, beetje rustig opbouwen nog. Licht beginnen om alles weer beetje aan te voelen enzo.
Ja, man lekker spelen met de mogelijkheid van weer een jaar niks doen. Superverstandig.quote:
Uhm ik hoef alleen de tekeningen te zoeken en op een USB zetten. En als ze dat niet goed genoeg vinden pas ik gewoon niet bij die opleiding?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, man lekker spelen met de mogelijkheid van weer een jaar niks doen. Superverstandig.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, man lekker spelen met de mogelijkheid van weer een jaar niks doen. Superverstandig.
Ga je ze niet uitprinten en in een map stoppen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik hoef alleen de tekeningen te zoeken en op een USB zetten. En als ze dat niet goed genoeg vinden pas ik gewoon niet bij die opleiding?
Dat kan ook. Ik heb een mail gestuurd naar ze om te vragen of het ook op USB mag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je ze niet uitprinten en in een map stoppen?
facebookcoverboyquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je ze niet uitprinten en in een map stoppen?
Makkelijk welquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm ik hoef alleen de tekeningen te zoeken en op een USB zetten. En als ze dat niet goed genoeg vinden pas ik gewoon niet bij die opleiding?
Netjes printen zal denk ik wel betere indruk geven?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb een mail gestuurd naar ze om te vragen of het ook op USB mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |