Mooi man een dorpquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen met paar bradas uit rotterdam (antis en mocros) in dorp aan het lopen.
Was echt bezienswaardigheid daar nog
ja waar ik toen tijdje woonde ook. Kwam een Somalisch gezin, hele fatsoenlijke mensen die al na 2 maanden zich verstaanbaar konden maken in Nederlands.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef Saind het volgende:
Bij m'n ouders in het dorp is letterlijk iedereen blank. Er woonden afghanen maar die zijn weggepest dus nu zijn er alleen nog wat polen. Vies volk die dorpelingen.
Nog nooit meegemaakt hier. Wonen genoeg buitenlanders hier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in het dorp is letterlijk iedereen blank. Er woonden afghanen maar die zijn weggepest dus nu zijn er alleen nog wat polen. Vies volk die dorpelingen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja waar ik toen tijdje woonde ook. Kwam een Somalisch gezin, hele fatsoenlijke mensen die al na 2 maanden zich verstaanbaar konden maken in Nederlands.
werden gewoon fotos van gemaakt alsof het een kermisattractie was
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt hier. Wonen genoeg buitenlanders hier.
Waar woon jequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt hier. Wonen genoeg buitenlanders hier.
Rotterdam.quote:
ik heb dat gelezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dorp tussen Purmerend en Alkmaar. Waar de koning over een jaar op bezoek komt.
Nou dan geef je geen antwoord.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dorp tussen Purmerend en Alkmaar. Waar de koning over een jaar op bezoek komt.
Trustenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou dan geef je geen antwoord.
Hommos ik ga plat, te veel gegeten van de bbq en teveel gedronken tijdens het eten
Ik geef toch antwoordquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Hommos ik ga plat, te veel gegeten van de bbq en teveel gedronken tijdens het eten
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:55 schreef Saind het volgende:
[..]
dag luquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik raak je een beetje kwijtquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zit hier voor jou hè, niet voor mijn eigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |