In dorp ook hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen kan gewoon in z'n eigen tempo dingen doen in een stad
Jawel. Als ik Amsterdam ben dan merk ik dat. Net als in andere steden waar ik ben geweest, binnen en buitenland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd en feitelijk onjuist.
Nee dat merk je niet zo, dat merk je pas als je er woont. wat jij merkt is dat het drukker is, ja logisch, maar dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel. Als ik Amsterdam ben dan merk ik dat. Net als in andere steden waar ik ben geweest, binnen en buitenland.
Ik ook niet maar het is wel leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie daar echt geen voordeel in.
meest vreemde zaal uit mijn carrière.quote:
Ja daar baseer ik het ook op. In een buitenwijk in een stad zal het wel niet veel verschillen met een straat in het dorp.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat merk je niet zo, dat merk je pas als je er woont. wat jij merkt is dat het drukker is, ja logisch, maar dat is iets heel anders.
Ik niet, vooral omdat het vaak ongefundeerd roddelen is.quote:
Hier is men niet racistisch. 10K inwoners dus roddelen valt wel meequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, vooral omdat het vaak ongefundeerd roddelen is.
En in veel van die dorpen zijn ze vaak moeilijk racistisch.
Oohja ze hebben die douches in het midden van die beide kleedkamers. Is wel gaar ja. Maar gelukkig hoefden wij niet te douchen met gymquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meest vreemde zaal uit mijn carrière.
met de tegenstander douchenal die mooiboys onderbroek aan jeweetz.
nergens ijs wanneer er een blessure is. en een vreemde bak bij het water.
Je vergelijking slaat nergens op, maar goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar baseer ik het ook op. In een buitenwijk in een stad zal het wel niet veel verschillen met een straat in het dorp.
Niet zo heel erg racistisch hoor. Genoeg buitenlanders die hier wonen enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, vooral omdat het vaak ongefundeerd roddelen is.
En in veel van die dorpen zijn ze vaak moeilijk racistisch.
Deep down allemaal lieve mensen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Dat die Feyenoorder ooit zal tafelvoetballen met een jood en een moslim, had ie nooit gedacht.
Nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
in een stad is de sociale controle soms erger dan in een dorp.
Bij m'n ouders in het dorp is letterlijk iedereen blank. Er woonden afghanen maar die zijn weggepest dus nu zijn er alleen nog wat polen. Vies volk die dorpelingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen met paar bradas uit rotterdam (antis en mocros) in dorp aan het lopen.
Was echt bezienswaardigheid daar nog
Uh oké.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat nergens op, maar goed.
Ja, één neger maar die is door het dorp geadopteerd. Als er diefstal is geweest dan weten we wie het gedaan heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |