Tot 8 uur ja. En dat ben ik gewoon gewend. En het is een stuk rustiger dan die drukte in een stad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
zou helemaal gek worden als ik op plek woon waar om 5 uur alle winkels dicht zijn tot 9 uur volgende dag
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
Wat een heerlijk weer. Regen maar het is gewoon lekkere temperatuur.
ja kijk dat bevalt me dus niet echt, is wel beter dan 5 uur maar 8 uur is gewoon te vroeg man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke dag van 8 tot 8 hier open en op donderdag en vrijdag koopavond.
Dat is dus gewoon gewenning. Het heeft allebei zijn voor- en nadelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kijk dat bevalt me dus niet echt, is wel beter dan 5 uur maar 8 uur is gewoon te vroeg man.
is toch lekker man snachts nog wat kunnen halen
ja daar heb ik niks mee manquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En het is een stuk rustiger dan die drukte in een stad.
Liever gewoon 's nachts slapenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kijk dat bevalt me dus niet echt, is wel beter dan 5 uur maar 8 uur is gewoon te vroeg man.
is toch lekker man snachts nog wat kunnen halen
Volgend jaar in Groningen wonen hopelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks mee man
lekker zo'n stad, lekker anoniem enzo
de beukenkampquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien heb ik er wel eens gegymd.
Mij te veel gehaast enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woonde misschien klein maandje in een dorp, maar wat ik verafschuw is dat geroddel 24/7 als je iets doet hele dorp weet het en iedereen weet ook als pietje met elsje heeft zitten ketsen enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
Dorp vind ik van nature wel fijn, lekker rustig, gemoedelijk, iedereen begroet elkaar netjes.
Ik kom uit een kankerdorp en woon nu in Eindhoven, stiekem een dorp maar goed, bijna. Echt een verademing, dat dorpse is echt walgelijk, dat ons-kent-ons en die sociale controlequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gymde ik dus best wel vaak.
Ze lijkt er ook nog opquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit die puberruil serie?Die opmerking vond ik ook best leuk
Haha, prachtig is datquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woonde misschien klein maandje in een dorp, maar wat ik verafschuw is dat geroddel 24/7 als je iets doet hele dorp weet het en iedereen weet ook als pietje met elsje heeft zitten ketsen enzo.
eens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom uit een kankerdorp en woon nu in Eindhoven, stiekem een dorp maar goed, bijna. Echt een verademing, dat dorpse is echt walgelijk, dat ons-kent-ons en die sociale controle
Iedereen is altijd zo druk en hebben haast in een stad. Moet allemaal snel enzo. Doe gewoon chill denk ik dan.quote:
iedereen kan gewoon in z'n eigen tempo dingen doen in een stadquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo druk en hebben haast in een stad. Moet allemaal snel enzo. Doe gewoon chill denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |