Begrijpend lezen... ach dit is ook wel een verbetering ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:
PURMEREND PRACHTSTAD
doei lrquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpend lezen... ach dit is ook wel een verbetering ook.
En nu ga ik naar bed. Laat mij niet merken dat je uit deze hernieuwde Insomnia stapt he.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed. Laat mij niet merken dat je uit deze hernieuwde Insomnia stapt he.
ja ik begrijp het heel goed jij wilt mijn mening dat ik eigenlijk alles buiten randstad en bepaalde delen van gelderland kut vind.dquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal in Purmerend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik vroeger wel. Nu gewoon normaal kapsel. Wat dan?
Alles buiten Rotterdam, en als Rotterdam negatief genoemd wordt...quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik begrijp het heel goed jij wilt mijn mening dat ik eigenlijk alles buiten randstad en bepaalde delen van gelderland kut vind.d
ik heb al eerder gezegd randstad en gelderland en toen deed je achterlijk tegen mijquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Alles buiten Rotterdam, en als Rotterdam negatief genoemd wordt...
Dat is niet waar hoor. Zag echt nauwelijks mensen met matjes daar rondlopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal in Purmerend.
wij moesten tegen sandow mooie zaal en leuke club wel.
oh dan was het toevallig bij die club. wat een pauperzaal daar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor. Zag echt nauwelijks mensen met matjes daar rondlopen
Er lopen genoeg mongolen rond daar dat weet ik welquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan was het toevallig bij die club. wat een pauperzaal daar.
jij bent nooit in die zaal geweest denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet leuk. Ik voelde me er door aangevallen.
Weet niet. Misschien heb ik er wel eens gegymd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nooit in die zaal geweest denk ik
Elke dag van 8 tot 8 hier open en op donderdag en vrijdag koopavond.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
zou helemaal gek worden als ik op plek woon waar om 5 uur alle winkels dicht zijn tot 9 uur volgende dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |