SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Heul de andere kant opquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ietsje verder rijden en dan ben je in Putte
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kun je beter andersom doen, anders kun je niet meer nadat je gesport hebt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Dat jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Ik weet het, eerst maar eens naar de fysio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had?
[..]![]()
Ik moet ook weer sporten
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Oehquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Wie zegt dat jij niet sexy bent?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....
Ik had het over sexy sport(st)ers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.
Eet mijn fruit op en spring onder de douchequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Huhquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Korte samenvatting graagquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je in het vorige topic iets over teruglezen
Oja prima, als ik daarvoor Egypte mag zien!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Fax in een tent, beetje kiten, beetje neuken, beetje vreten.
The End.
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...quote:
Oh sorry, I just did.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
hey hey hey verneuk mijn vakantie niet met ome faxie.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oja prima, als ik daarvoor Egypte mag zien!
Ja zo kan je het ook omschrijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Fax in een tent, beetje kiten, beetje neuken, beetje vreten.
The End.
Te lang Fax, kort en bondig zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...
Dus nu ga ik in m'n eentje waarschijnlijk
Mm, idd awkward, maar gelukkig ga ik mee!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...
Sorry, no homoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
hey hey hey verneuk mijn vakantie niet met ome faxie.![]()
Wanneer heb je vakantie dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mm, idd awkward, maar gelukkig ga ik mee!
Nou wingman ik je verdomme als een eindbaas en moet je het hele afknappende verhaal weer brengen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Week 37-39... September dus...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd vanaf 8 augustus ofzo, wanneer is de vakantie?
Trustenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even lekker douchen en dan mijn bedje in
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Weltruste Lolaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan wel goed koken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nou wingman ik je verdomme als een eindbaas en moet je het hele afknappende verhaal weer brengen!
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje![]()
Die kroketjes zagen er wel lekker uit
Profiteurquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk wel vrij regelen, DM maar meer details,
Ja jou. Ik ga mezelf toch niet missenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier?
In b4: "Ja, mij"
Taartquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.En dit weekend een taart.
Ik heb mezelf van top tot teen bekeken net hoor, just sayin'quote:
Stommerd ik ging net wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
neequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
En hoe was het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mezelf van top tot teen bekeken net hoor, just sayin'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stommerd ik ging net wegvoor jou
Kort/bondig antwoord, wordt gewaardeerdquote:
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Geweldig.. Foto's van mezelf gemaakt..quote:
Met haar voorbinddildo jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.
Sexeh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geweldig.. Foto's van mezelf gemaakt..
/dagboek van een narcist
Wie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best welquote:
Jij mag niet mee, jij bent al mijn triple play pakketje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.En dit weekend een taart.
Ik vind deze dag leuk.. Dat wou ik even mededelenquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze dag leuk.. Dat wou ik even mededelen
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echt info waar ik iets aan heb.
Ik vond het eerst ook niks aan, maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik vind deze dag geen bal aanAfgezien van dat ik een bed heb gekocht.
75B, vrouwen/natte gleuvenquote:
Leuke wending aan de dag dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks aan, maar ok
Ja, dat bed!!!! SEXEHHHHH
Dus postbode als het regent is jouw droombaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks aan, maar ok
Ja, dat bed!!!! SEXEHHHHH
[..]
75B, vrouwen/natte gleuven
Oh wacht ;$
Je wattes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Jij mag niet mee, jij bent al mijn triple play pakketje!
Hmmm peggen als een mallequote:
Yepquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuke wending aan de dag dus
Dank jeOfzo
Nog minimaal 2 weken wachten
Mits All the things she said-stylequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus postbode als het regent is jouw droombaan?
Mijn behang is al gestreeptquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm peggen als een malle
[..]
Yep
Da's wel stom lang.. Ga je nou streepjes op je muur zetten? :$
Crimineel ;squote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn behang is al gestreeptEn m'n dekbedovertrek ook zie ik nu
Bier zuipenquote:
Huh watquote:
quote:
Weenie.. Gister nog gegeten.. Met lange tandenquote:
Hardcorequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Weenie.. Gister nog gegeten.. Met lange tanden
Hihahoquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tot het plafond of...?
[..]
Van je middel af of...?
WAT DEED JE DIE 2E SEX-MEET DRINKEN DAN HE JONGEUUUHHHHquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK DRINK TOCH HELEMAAL GEEN BIER JONGUH
Dat was om te kijken of ik het lekker vondquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
WAT DEED JE DIE 2E SEX-MEET DRINKEN DAN HE JONGEUUUHHHH
Zo ben ik man.. Juweetquote:
En mijn stralende persoonlijkheid bedoel je, godverdomme, weet ik ook weer waarom je nog bij mij bent.quote:
Ja, alles wat er uitkomt smaakt niet zo lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was om te kijken of ik het lekker vondNIET DUS
Godverquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, alles wat er uitkomt smaakt niet zo lekker![]()
![]()
Zelfs ik dronk een biertjequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was om te kijken of ik het lekker vondNIET DUS
http://jijhebtgeen.nl/eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver
Daar ben ik het niet mee eens
Kan vast wel.. Kost alleen beetje veel geld en ik hou van mijn natte lade en bescheiden jetsersquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
? ik weet niks van je, maar je kan veranderen in een man?
Ik weet niet wat jij normaal drinkt?quote:
IK HEB WEL EENSquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal drinkt?Maar ik geen bier
Wel andere alcoholische versnaperingen.
[..]
IK HEB WEL EENS
Vanalles, maar zeker geen bierquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal drinkt?Maar ik geen bier
Wel andere alcoholische versnaperingen.
[..]
IK HEB WEL EENS
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan vast wel.. Kost alleen beetje veel geld en ik hou van mijn natte lade en bescheiden jetsers
Maar je wilt ze niet delen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan vast wel.. Kost alleen beetje veel geld en ik hou van mijn natte lade en bescheiden jetsers
Of gewoon armquote:
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:
Met sommige users hier, zeker welquote:
GA FF IEMAND ANDERS UITLACHENquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
[..]
Met sommige users hier, zeker wel
Deed k tochquote:
Nee, die slaaptquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee dat je je arm voelt
Nee, jou deed ik toelachen schatjequote:
Verder gaat alles wel goed?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
[..]
Met sommige users hier, zeker wel
Waar gaat het nou over danquote:
So so hirlak :$quote:
quote:
Ja.. Mits ik niet zo hield van mijn vrouwelijke vormen.. Dus ja.. Of nee dus eigenlijk :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja je liet net doorschemeren dat je je voor een goed bedrag wel zou laten ombouwen?
Pricelessquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Mits ik niet zo hield van mijn vrouwelijke vormen.. Dus ja.. Of nee dus eigenlijk :$
Me neither.quote:
Als ik niet een complete maagd op het gebied van vrouw op vrouw seks was, dan ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:29 schreef Dqod het volgende:
Don't worry schatjes
En neem jij mij wel zoals ik ben, Fera? (pun intended)
Daar kan verandering in gebracht worden hequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet een complete maagd op het gebied van vrouw op vrouw seks was, dan ja.
Maar ik ben dus nog maagd.
Wat faxie zegt.. Maar sowieso gaan we eerst lief en teder kroelen en knuffelen en lepeltje lepeltje liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet een complete maagd op het gebied van vrouw op vrouw seks was, dan ja.
Maar ik ben dus nog maagd.
Voor jou zou ik wel een meisje willen zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat faxie zegt.. Maar sowieso gaan we eerst lief en teder kroelen en knuffelen en lepeltje lepeltje liggen
Ik wil je zo ook wel knuffelen hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou zou ik wel een meisje willen zijn
Dan gaan wij de volgende keer knuffelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je zo ook wel knuffelen hoor
Maar dat bedoel je vast niet
Ja, want dat hebben we idd heul niet gedaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan gaan wij de volgende keer knuffelen
Je was te druk bezig met andere dingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want dat hebben we idd heul niet gedaan
Mijn nederige excuses
T was.. Eh.. Best afleidend ja hahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met andere dingen
Hahaha.. Lekker ding ben je ook Faxie, true storyquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]Was niet vervelend om naar te kijken hoor
![]()
Maar had best mee willen doen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha.. Lekker ding ben je ook Faxie, true story![]()
T mag gezegd worden hoorquote:
Ik vond het wel wat hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
T mag gezegd worden hoor
En thanks.. Kon niet kiezen thuis, maar toch maar dat gepakt
Verleden blijft beetje hangen.. Me gustaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebbenTikkie goth, maar niet te
Nope, helemaal niet!quote:
PMSquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
join the club
hoe kwam het bij jou?
Jij blij!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer net geen last van
he bahquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij!!
Ik heb tegenwoordig last van maagzuur vanaf 5 dagen voor de lekweek. En dat naaizuur speelt alleen 's nachts op.
Dat kan. Maar ik heb dus ontdekt dat ik alleen last van zuur heb de week voor het die tijd is. Kan de klok er op gelijk zettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he bahmaar kan dat niet komen door wat je eet en drinkt? veel koffie, zuur etc?
balen, maar om je dag toch een beetje op te fleuren:quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb dus ontdekt dat ik alleen last van zuur heb de week voor het die tijd is. Kan de klok er op gelijk zetten
Ghehequote:Op donderdag 13 juni 2013 08:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
balen, maar om je dag toch een beetje op te fleuren:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maarja, ik ga weer studeren
fijne dag
ja hier reageerde ik onder andere opquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik was even vergeten dat verkoudheid erg vermoeiend kan zijn
Sorryquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:58 schreef rival het volgende:
Fuck me! ook ziek
Jullie hebben me aangestoken
we zitten hier in Nederlandquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:06 schreef Dqod het volgende:
Kleiner dicker junge, gib mir deine hand.. Kleiner dicker junge, komm wir rollen uns im sand
goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:07 schreef DaMook het volgende:
En ik heb net iOS7 geinstalleerd op mijn iPhone.
lekker, met een smaakje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry![]()
* LovelyLady zet kopje thee
En het wordt weer een leuk weekendquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:04 schreef rival het volgende:
Maar ach, wat maakt het uit... het is toch alweer bijna weekend
Ik ben niet ziek maar mag ik ook een bakkie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry![]()
* LovelyLady zet kopje thee
morgen lekker rondspuitenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het wordt weer een leuk weekend
komt pas in de herfst uit dus toekomstige tijdquote:
Scheelt niet veel hoorquote:
hij was van de week toch al uit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
komt pas in de herfst uit dus toekomstige tijd.
fiets je zo de grens over?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scheelt niet veel hoor
Blijft een kuttaal idd, granted ;$
Nee gepresenteerdquote:
Klein half uurtje und hallo DEUTSCHLANDquote:
Ik heb nu een wel heel nasty MIquote:
Nu heb je HTCquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
maar met goede oude tijd bedoelde ik de tijd dat ik ook nog appeltje gebruikte
Ik heb alleen aardbei en honing kamillequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
honing, meloen en aardbei zijn mijn favo!
in omgekeerde volvorde
dus jij bent als eerste de lul bij een eventuele invasiequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klein half uurtje und hallo DEUTSCHLAND
Je bent geweldig natuurlijkquote:
aardbei it isquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen aardbei en honing kamille
quote:
Je bent gek dat je ermee gestopt bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
maar met goede oude tijd bedoelde ik de tijd dat ik ook nog appeltje gebruikte
Ach welneequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij bent als eerste de lul bij een eventuele invasie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Prachtige post ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent gek dat je ermee gestopt bent.
Gedeelde smartquote:
Iets met een natte appel valt te ver van de boot ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige post dit![]()
Ja Rival, waarom ben je met Appeltje gestopt dan?
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met een natte appel valt te ver van de boot ?
Vids daarvan aubquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf filmen als ik druk bezig ben
oh wacht, doe ik weleens ja![]()
het zijn witte, ik ga ze schoonspuiten met de hogedruk!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat je tegels witten ? whut?
Ik heb nog geen planning maar ik ga dit weekend wel iemand datenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar heb je alleen een fapmarathon op de planning staan?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog geen planning maar ik ga dit weekend wel iemand daten
Van je badkamer?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
het zijn witte, ik ga ze schoonspuiten met de hogedruk!
Wat is er?quote:
Hij is toch druk in de tuin bezig schatquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van je badkamer?
Ik denk dat ik de helft gemist heb
HALVE INFO
Maar dat is toch nog 1 grote zandbak?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is toch druk in de tuin bezig schat
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog 1 grote zandbak?
Jij en lolaquote:
Niks mis met ons hequote:
Zeur niet, voor jou is het nu avondquote:
Jij bent erger dan hupsel nuquote:
Bam!!quote:
Uhuh en laat en bierquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet, voor jou is het nu avond
Geniet ervan schatquote:
nee zeg.... ach wat ik tegen kwam bij het bouwen... een heel gedeelte van mijn tuin met tegels... 3!!! lagen tegels op elkaar...quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog 1 grote zandbak?
Dat is mooi kut dan!!quote:
Dat zal het probleem zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik heb nog geen eens koffie op...
Pics....quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee zeg.... ach wat ik tegen kwam bij het bouwen... een heel gedeelte van mijn tuin met tegels... 3!!! lagen tegels op elkaar...
daarom duurde alles zo lang, heb al die ellende uit de grond gehaald..
Maar nu heb ik wel genoeg tegels voor mijn gehele tuin
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik heb nog geen eens koffie op...
[..]
Er gaat iets gruwelijk mis hier.....
3 lagen op elkaar? De logicaquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee zeg.... ach wat ik tegen kwam bij het bouwen... een heel gedeelte van mijn tuin met tegels... 3!!! lagen tegels op elkaar...
daarom duurde alles zo lang, heb al die ellende uit de grond gehaald..
Maar nu heb ik wel genoeg tegels voor mijn gehele tuin
Eindhoven wel en is vlakbijquote:
volgens mij heb ik wel iets jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pics....
hier schiet het niet op met de achtertuin... arme rug van J.
rondom de bomen... dus of hij hoopte dat dit de wortels tegen zou houden.. of hij moest ze gewoon kwijt..quote:
Ah agressie, dat hebben mijn collega's ook als ze geen koffie hebbenquote:
Oh wij hadden eerst een vijverquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
rondom de bomen... dus of hij hoopte dat dit de wortels tegen zou houden.. of hij moest ze gewoon kwijt..
lekker makkelijk he, maar dus lullig voor de volgende bewoner die er wat van wilt makenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wij hadden eerst een vijveren een hoop kapotte tegels... ook in het gat geflikkerd zand er over heen...
Leuk voor later... voor de archeologen van 2089 ofzo
Prima alleen ik kan niet daarheen komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eindhoven wel en is vlakbij.
Misschien kan ik zaterdag ipv zondag, is (voor mij) mss makkelijker dan zondag.
die kuil was zo diep niemand die dat merkt hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
lekker makkelijk he, maar dus lullig voor de volgende bewoner die er wat van wilt maken
niemand wilt een vijver? zwembad? jacuzzi?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die kuil was zo diep niemand die dat merkt hoor
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
niemand wilt een vijver? zwembad? jacuzzi?
Komt goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima alleen ik kan niet daarheen komen![]()
Maar je bent hier ook welkom
Vlak voor het afzeggen bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt goed. Hebben we het nog wel over dan, last minute enzo
.
Door jou ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlak voor het afzeggen bedoel je
Komt goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef DaMook het volgende:
Je moet alleen je adres een keer opnieuw sturen want die kan ik nergens meer vinden.
Sturen danquote:
Mijn app weigert toch ff dienst jonguh!!quote:
! uur 8 minuten, dat kan sneller zeg ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn app weigert toch ff dienst jonguh!!
Trustequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:06 schreef DaMook het volgende:
Maar voor nu ga ik maar eens slapen, tot vanavond mensjens
.
Dank jequote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
! uur 8 minuten, dat kan sneller zeg ik.
Hoi lieverd!!quote:
i know. ben gewoon moe en misselijk. maar ik heb wel frikandellen in huisquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi lieverd!!
Ik ben rond een uur of 1 bij je. Van je vrouw moet ik eventueel afbellen gewoon negeren!
Ik ga de komende dagen vastenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
i know. ben gewoon moe en misselijk. maar ik heb wel frikandellen in huis
Welke en waffer droomquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:27 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gister echt een horror gekeken die me opvrat en nu heb ik de meest Freudiaanse droom gehad ooit.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
Bah bah bahRug en schouders doen pijn
Boeiequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen ben ik een veertiger, een viespeuk dus, want vriendin is een twintiger
Ik ben serieus hoorquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!!
Nee man, als ik niet eet kan ik ook geen last van mn maag krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |