SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Heul de andere kant opquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ietsje verder rijden en dan ben je in Putte
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kun je beter andersom doen, anders kun je niet meer nadat je gesport hebt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Dat jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Ik weet het, eerst maar eens naar de fysio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had?
[..]![]()
Ik moet ook weer sporten
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Oehquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Wie zegt dat jij niet sexy bent?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....
Ik had het over sexy sport(st)ers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.
Eet mijn fruit op en spring onder de douchequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Huhquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Korte samenvatting graagquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je in het vorige topic iets over teruglezen
Oja prima, als ik daarvoor Egypte mag zien!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Fax in een tent, beetje kiten, beetje neuken, beetje vreten.
The End.
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...quote:
Oh sorry, I just did.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
hey hey hey verneuk mijn vakantie niet met ome faxie.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oja prima, als ik daarvoor Egypte mag zien!
Ja zo kan je het ook omschrijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Fax in een tent, beetje kiten, beetje neuken, beetje vreten.
The End.
Te lang Fax, kort en bondig zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...
Dus nu ga ik in m'n eentje waarschijnlijk
Mm, idd awkward, maar gelukkig ga ik mee!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou in Sept met m'n kitebuddy op kitevakantie gaan. Maar die wilt niet meer, want het is awkward tussen ons nu, en ze heeft inmiddels weer een vriend. En ik had al wel zo'n vermoeden maarja...
Sorry, no homoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
hey hey hey verneuk mijn vakantie niet met ome faxie.![]()
Wanneer heb je vakantie dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mm, idd awkward, maar gelukkig ga ik mee!
Nou wingman ik je verdomme als een eindbaas en moet je het hele afknappende verhaal weer brengen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Week 37-39... September dus...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd vanaf 8 augustus ofzo, wanneer is de vakantie?
Trustenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even lekker douchen en dan mijn bedje in
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Weltruste Lolaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan wel goed koken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nou wingman ik je verdomme als een eindbaas en moet je het hele afknappende verhaal weer brengen!
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje![]()
Die kroketjes zagen er wel lekker uit
Profiteurquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk wel vrij regelen, DM maar meer details,
Ja jou. Ik ga mezelf toch niet missenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier?
In b4: "Ja, mij"
Taartquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.En dit weekend een taart.
Ik heb mezelf van top tot teen bekeken net hoor, just sayin'quote:
Stommerd ik ging net wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
neequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
En hoe was het?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb mezelf van top tot teen bekeken net hoor, just sayin'
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stommerd ik ging net wegvoor jou
Kort/bondig antwoord, wordt gewaardeerdquote:
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Geweldig.. Foto's van mezelf gemaakt..quote:
Met haar voorbinddildo jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.
Sexeh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geweldig.. Foto's van mezelf gemaakt..
/dagboek van een narcist
Wie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik denk dat MistressX op dit moment haar vriend aan het uitwonen is.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best welquote:
Jij mag niet mee, jij bent al mijn triple play pakketje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen maak ik risotto met gerookte zalm of lasagne met spinazie, weet ik nog niet zeker.En dit weekend een taart.
Ik vind deze dag leuk.. Dat wou ik even mededelenquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind deze dag leuk.. Dat wou ik even mededelen
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echt info waar ik iets aan heb.
Ik vond het eerst ook niks aan, maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik vind deze dag geen bal aanAfgezien van dat ik een bed heb gekocht.
75B, vrouwen/natte gleuvenquote:
Leuke wending aan de dag dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks aan, maar ok
Ja, dat bed!!!! SEXEHHHHH
Dus postbode als het regent is jouw droombaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook niks aan, maar ok
Ja, dat bed!!!! SEXEHHHHH
[..]
75B, vrouwen/natte gleuven
Oh wacht ;$
Je wattes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Jij mag niet mee, jij bent al mijn triple play pakketje!
Hmmm peggen als een mallequote:
Yepquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuke wending aan de dag dus
Dank jeOfzo
Nog minimaal 2 weken wachten
Mits All the things she said-stylequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus postbode als het regent is jouw droombaan?
Mijn behang is al gestreeptquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm peggen als een malle
[..]
Yep
Da's wel stom lang.. Ga je nou streepjes op je muur zetten? :$
Crimineel ;squote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn behang is al gestreeptEn m'n dekbedovertrek ook zie ik nu
Bier zuipenquote:
Huh watquote:
quote:
Weenie.. Gister nog gegeten.. Met lange tandenquote: